Ei: 18 Juni: poohbeer NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 6/7 controle Vk (10.00 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt Wil iedereen weer even de goede data's in de lijst zetten want een heleboel klopt volgens mij niet meer
Hoi lieve meiden... Heb snel wat bijgelezen,maar ben zooo moe...wil echt naar bed... dus even een ego verhaal, ben er morgen wat meer Slagharen was super genieten, we hadden ook zulk mooi weer, ben alleen verbrand Heerlijk kersenbollen op en sem lekkere krentenbollen haha.. Thuisgekomen, lekker wezen douchen met sem en toen hup naar bed Inmiddels was het half 9 en ik wou ff filmpje kijken Dus nu wens ik jullie een fijne nacht toe en tot snel trusten allemaal, kus!
Zo ff berichtje van mij! @Dolfijn..wat baaleh van de koorts!! Hoop dat het snel over is! En tijdens bv spuugde hij ook al veel! het zijn geen golfen..want dan zou het reflux kunnen zijn!! Wat het wel is weet ik niet..maar morgen moeten we naar zh voor zijn hartje en kijken of zijn balletje is ingedaald, dus zal dat spugen ook ff opnoemen!! Wie weet komen zij met een oplossing! @Smyltje..lekker al die dingen geregeld meis!! @Wolfje..fijn te horen dat jullie zo genoten hebben! Slaap lekker! @Sasje...ik ga straks ook beginnen met hardlopen!! Mijn abbo bij de sportschool loopt tot sept, ik betaal veel geld en ga toch niet dus heb opgezegd!, dus wil het zelf gaan doen!! @het was erg gezellig met mijn collega's... een wippertje gekregen en mooie knutsels van de kids! Dus helemaal super... Morgenochtend dus naar zkh en daarna gaan we de stad in (vandaag niet geweest!) dus zal later pas online zijn en vertellen hoe het was! Liefs
@Wolfje; fijn dat het zo gezellig was! hopelijk heb je lekker geslapen en ben je weer een beetje bijgekomen! @Stampertje; zou het zeker noemen in ZH! en hier hielp het erg als ik Beau na voeden nog een minuut of 5/10 rechtop hield voordat ik hem neerlegde.. Succes meis! @Hier; het lijkt erop dat Beau er weer is Vannacht niet meer getempt, maar de keren dat ik hem bij me had voelde hij gewoon koel aan en niet zo warm meer.. ook sliep hij elke keer netjes ruim 3u dus dat ging ook stukken beter. Laten we hopen dat dit het was en dat ik mijn vrolijke boefje weer terug heb! Manlief gaat zo met zoonlief naar ZH om laatste verstandskiezen van zoonlief te laten verwijderen.. en verder vandaag niet zoveel op de planning. Fijne dag allemaal! xx
dank je twinklestar en wolfje.... lief dat jullie reageren ondanks dat ik even op niets en niemand reageer.... ik wil erg graag gewoon sterk blijven en niet tijd verdoen met huilen oid.... twinkle, fijn dat je zo lief doet en me blijft steunen...! doet me echt zo reuze veel ondanks dat daar misschien niet zo vaak iets van gemerkt wordt... biancje wat een lang verhaal Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn dat alles zo goed gaat! Die ziekte, zou niet weten wat het is nee... ikke wat vervelend allemaal met de s-ouders, doe rustig aan en hoop dat ze respecteren dat jullie even afstand nemen... mama es wat een rare werkgevers soms ook..... gelukkig heeft hij nu een baan waarmee hij dan vrij kan hebben! lieve mom, hele dikke knuffel!!! stampertje lief van je dat je even naar me vraagt ondanks dat ik het idee heb dat ik jullie een beetje laat zakken nu..... Wat fijn dat je ml en jij de taken zo fijn kunnen verdelen!! Hoe was het in het zh? was het leuk in de stad? dolfijn ik hoop dat Beau zich snel weer beter voelt!! Hoe gaat het nu met mij? Met mij gaat het een beetje met ups-en-downs... zeer heftig programma was erop, Jong genaamd. Gaat over een probleem zwangerschap: Player omroep.nl Ik ga nu even met de hond wandelen en daara naar een vriendin en ook lotgenootje in de medische wereld toe... Even bij kletsen en even eruit.... Een fijne dag allemaal! liefs.
veel succes Lau! ik ben blij dat je ook in real-life iemand hebt die je begrijpt waar je je verhaal kwijt kunt.. en ondanks dat ik niet alles begrijp en me je gevoel alleen in kan denken, hoop ik er toch voor je te kunnen zijn! KNUF
@ Stampertje hoe was het in het ziekenhuis? Alles goed met Vince, en weten hun een oplossing voor het drinken? @ Dolfijn gelukkig gaat het wat beter met onze kleine vriend hopelijk is hij weer de vrolijke Beau @ Laurier knuffel meis @ Hier naar de vk geweest heb nu gelijk buik/been steken nadat ze heeft lopen voelen aan mijn buik (hoe smurf ligt) hij is volledig ingedaald dus mag doorlopen bij gebroken vliezen. Moet volgende week donderdag terug komen (op de uitgerekende datum) al denkt ze niet dat ik die haal.
Ei: 18 Juni: poohbeer NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
hey meiden ik ben er ook weer.....was lange leuke dag gisteren en nu net pas thuis, ben kapot, maar moet zometeen naar de kapper dus zit helaas geen slapen erin voor me! morgen wel uislapen want hoef morgen ook pas s avonds te werken @mamaes spannend meid!!
@ dolfijn wat fijn om te horen dat Beau zich beter voelt voel jij je ook al weer wat beter je had een dipje van de week knuffie @ sasje dat was een lange dag dan gelukkig kun je morgen wel lekker uitslapen @ wolfje fijn dat het zo gezellig was jullie hadden ook heerlijk weer @ stampertje succes vandaag fijn dat jullie zo'n leuke dukke avond hebben gehad @ mama es spannend meid ben benieuwd wanneer jullie mannetje zich laat zien @ laurier je laat me blozen meid lief dat je dit zo zegt knuff voor jou en als je iets hoog zit je weet me te vinden @ hier net mijn haartjes laten knippen was wel weer nodig en dan zo naar de tandarts voor controle
Ei: 18 Juni: poohbeer NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
@ Dolfijn; Ohh wat fijn dat Beau weer wat meer zichzelf is en geen koorts meer heeft! Hier Jenthe nog nooit een zetpil gegeven, hoogste temp was 38.4 maar kwam ze zelf bovenop. Hopelijk voel jij je ook weer een beetje geruster! @ Stampertje; Hoe was het in het zh? En lekker naar de stad geweest? @ MamaEs; Spannend meis! Vroeg het je laatst ook al, maar heb je overheen gelezen denk ik, Hebben ze bij jou nou al inwendig gevoeld? Je zei dat ze dat deden bij jouw vk vanaf 38 weken toch?
Hey meiden, @Mama Es, spannend meid! En fijn dat de kleine helemaal is ingedaald! @Dolfijn...fijn te lezen dat het wat beter met Beau gaat en dat de koorts weg is! @Ikke hoe ist met jou? @Laurier...lekker gewandeld? En fijn te horen idd dat je een vriendin hebt waar je mee kunt praten!! Ook al probeer ik er ook voor je te zijn en je te begrijpen!! Dus als je wat kwijt wilt..... @Twinkel..hoe was het bij tandarts? @Sasje..lange nacht zo meid...en weer de haren in de krul .. @Wolfje..btje bijgekomen meid? @Smyltje..hoe is het met jou? en met Ninthe? Hoe gaat het met de fv? @Nou vanmorgen bij zkh geweest...zijn balletje is ingedaald dus dat is al heel fijn! er is ook een hartfilmpje gemaakt en daar worden we vanmiddag over gebeld dus dat is nog even afwachten... Hij is weer gewogen en weegt nu 4450 en is al 59cm lang!!! Dus ondanks het spugen komt hij goed aan!! Had gekeken in het CB boekje en qua gewicht is ie gemiddeld en qua lengte iets boven gemiddeld! Dus gaat erg goed, ze vond ook dat hij er verder hartstikke gezond uitzag... Met spugen kregen we als tip, nog langer rechtop houden, deden we al..maar proberen tot wel 20min tot half uur rechtop!! En mocht het uit eindelijk nog niet helpen dan johannesbroodpitmeel door zijn voeding! Daarna ff naar de stad geweest langs Prenatal, daar ff wat kleertjes gehaald, zo leuk ! Ga ff huis schoonmaken... Liefs
En net het goede nieuws gehoord dat het met zijn hartje ook helemaal goed is!! Dus we hoeven niet meer terug te komen!! Helemaal blij!!!