@ Ikke hebben ze nog niet gedaan omdat vriendlief dat nog niet wilt die wilt afwachten haha @ Sas hoe vond ze het dat je met de bewoners langs kwam, lekker naar de kapper geweest. @ Twinkel jij ook naar de kapper geweest ik wil ook weer maar ga na de bevalling kan nu makkelijk in een staart en dan daarna niet meer haha. @ Stampertje gelukkig is alles goed met jullie boef gelukkig dat zijn hartje goed is leuk zo in zijn wipper hihi @ Hier zo een oorpijn maar wat gaan we daar nu weer aan doen????
oh wat een knapperd die vince, en wat fijn dat alles goed was! @mamaes we wachten geduldig af, wel graag voor mijn vakantie aub
Ik zal het zeggen haha ben 28 juli 42 weken dus de kans is groot dat mijn schatje er dan is zal het in elk geval doorgeven zodra hij wakker is haha
@Sasje...aan het aftellen dus ... lekker meid! @Mama es... ik geloof dat een btje zonnebloemolie in je oor ook kan helpen tegen oorpijn! En dan ff een watje erin! @Zo ff bed verschoond, was gedaan, boodschapje, al de ovenschotel klaar gemaakt hoeft om 5uur alleen nog maar de oven in!! Nu ff relaxen en dan straks nog even stofzuigen..dan kan de visite komen ... xxx
lieve meiden vanmorgen boodschappen gedaan, en vanmiddag met sem naar de kapper geweest... heb zelf me haar lekker kort laten knippen en paars laten verven Thuisgekomen eten voorbereid en wou nu bijlezen, maar kom er achter dat waarschijnlijk mijn kleurenkaart kapot is, kan nauwelijks wat lezen... Morgen ermee naar computerland... hopelijk kunnen ze het repareren... knuffels en tot snel weer mocht er nieuws zijn sms of pb me dan ff aub
@ Wolfje ik sms je als ik wat weet over smurf hihi @ Stampertje ohhh ga dat zo proberen als vriendlief thuis is @ Sasje heb smurf toegesproken hij gaf alleen geen antwoord (brutaaltje)
zo meiden kan eindelijk weer op zp we hadden stroomstoring kwam van de tandarts terug en niks deed het meer @ stampetje alles was goed over een half jaar weer terug wat fijn da alles goed was met Vince super @ mama es ik hoop dat je snel van de oorpijn af bent @ sasje fijn dat je toch nog een uurtje hebt geslapen voel je je weer wat beter nu @ wolfje wat balen dat je comp niet goed is ik hoop dat hij snel gemaakt is
ja ik voel me nu wel oke hoor, moet alleen ontzettende veel werken de komende 2 weken deze week 43 uur en volgende week 39 uur en mijn laatste week 34 uur en dan vakantie!!
Ei: 18 Juni: poohbeer NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
@ sasje dat zal dan best vermoeiend zijn gelukkig kan je daarna lekker genieten van jullie wel verdiende vakantie