@ Dolfijn lief van Beau haha hij weet wanneer mama komt ik denk dat het hier andersom zal zijn dat papa makkelijker zwicht en gaat kijken @ Laurier helaas nog niks hihi wil nu ook wel dat het komt hoor, Leuk dat je mag proefrijden hopelijk wordt het jullie auto @ Sasje knuffel @ Hier nou 39 weken alweer verder niet veel te melden hihi ben wel blij dat er een lekker windje staat mmmmmmmm hihi
in mijn banner staat dat de baby al aan het bedenken is om in de grote wereld te komen maar hij moet niet denken hij moet het gewoon doen hihi
hahaha mama es vindt ik ook, laat die kleine maar komen sasje roermond.... daar komen we niet doorheen, we gaan over Duitsland! Een half jaar alweer in de mmm, de tijd gaat snel he.. hopelijk komt er voor jullie ook zeer snel meer geluk! ik heb besloten mijn werk af te bellen, kies even voor mezelf vanmiddag.....
goed zo Laurier! kies maar lekker voor jezelf! @Smyltje; dank je, ik zal wel moeten.. hahah anders helemaal geen leven meer @MamaEs; ja, zeg die baby-boy eens gewoon te komen hoeft het ook niet weer zo spannend te worden.. hihihi nu al spannend maar toch mag ie wel komen.. ben heel benieuwd! @Sasje; KNUF meis.. alweer een half jaar mmm hoop zo dat het niet meer lang hoeft te duren!
Hey meiden, Wat een geklets..! @Laurier..wat goed van je meid, dat je voor jezelf kiest! En hoop dat de Volvo is wat jullie ervan verwachten!! @Dolfijn...wat moeilijk lijkt me dat om daar niet op te reageren!! Vind het hier ook heel erg moeilijk om hem ff te laten huilen!!! Af en toe ook wel lastig in schatten, want zag dat hij gewoon hartstikke moe was, dus dacht laat hem wel ff huilen...maar dan helemaal over zijn toeren dus ik pak hem op, en 2 tellen later slaapt ie bij mij!!!! @Smyl, drukke avond gehad meid! @Sasje....leuk Portugal...ben er een weekje met mijn ouders geweest...was echt super! @Twinkel, drukke dag vandaag? @Mama Es..er is wel heel wat aan het rommelen bij je he!!! @Mom..hoop dat alles goed met je gaat... @hier...alles gaat goed!! Manlief is te werk... Zo moet Vince eten..en dan gaan we daarna ff aan de wandel.. boodschapjes halen!! Liefs
@ Stampertje lekker wandelen hihi het rommelt wel maar het zet niet door ach we hebben nog 3 weken haha (is ook wel makkelijker vriendlief werkt nu in Amsterdam vanaf volgende week in de botlek (15 min van huis/ziekenhuis vandaan)
zo ik ben er ook weer, heb boodschappen gedaan en 3e wasmachine draait alweer. nu ff relaxen en dadelijk weer werken...
@ laurier goed van je dat je even voor jezelf hebt gekozen ik hoop dat de auto er nog is meid lekker wel even samen op stap ik heb ook veel aan de lieve woordjes die gezegd worden daardoor weet ik weer dat ik niet alleen ben en meid tuurlijk weet ik je te vinden knuff en ik vind je onderschrift ook heel mooi @ sasje knuffel voor jou wat gaat de tijd toch snel ik hoop dat jullie geduld nu wel eens beloond mag worden @ dolfijn fijn dat Beau het weer beter doet s'nachts ik hoop dat hij snel het ritme terug krijgt dat gillen dat word inderdaad gewoon laten gaan alleen is dat soms niet makkelijk fijn dat je er weer wat meer gaat zijn knuff @ mama es spannend ik hoop dat jullie bink zich snel gaat aankondigen ben heel benieuwd @ stampertje nee niet druk vandaag maar heb vandaag mijn dagje niet zit nu lekker voor de tv met de laptop op schoot het huilen staat me nader als het lachen heb het echt even gehad maar geen zorgen het komt weer goed @ ikke hoe gaat het met jou vandaag
Ei: 18 Juni: poohbeer NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
ach ja denk dat het wel normaal is dat het zon lang traject wordt in de mmm, voordat eens duidelijk is wat er aan de hand is ben je ook alweer maanden verder en we hopen maar snel dat het ons die nog niet zwanger zijn snel gegund wordt!
@ sasje dat is ook zo voor alles duidelijk is ben je zo weer een paar maanden verder helaas dat hoop ik dat alle meiden waar het nog niet is gelukt maar snel een mooie test hier mogen showen
Ei: 18 Juni: poohbeer NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
verveel me zo hahaha mag van vriendlief niet alleen naar buiten omdat ik dan nogal veel steken krijg zit dus maar te wachten tot hij thuis is hihi
mag ook wel he haha als het aan mij ligt doe ik nog gewoon alles alleen heb hem deze opdracht gegeven naar hem luister ikw el naar mijzelf totaal niet
lieve meiden. ben laptop is onwijs sloom en slaat elke 20minuten uit, niet normaal... maar als ik op vakantie ga laten hun hem opsturen... dus heb nu nog ff iets...beter dan niets hier gat het goed, alleen afgelopen nacht ineens bloedverlies, maar sinds vanmorgen weer weg,echt raar! Gelukkig geen kramp of iets dus maak me geen zorgen. Volgende weekweer naar de vk toe, kijk er nu al naar uit Ben er ivm me laptop wel wat minder hoor, knuffels net al wat boodschappen gedaan voor de vakantie, shampoo, douchgel, zonnenbrand creme en voor sem p20... tandenborstels, tandpaste,mondspoeling, en dat was het wel zo'n beetje fijne dag allemaal...xxx