Laurier: wat een mooi motto! Dolfijn: wat fijn dat het met Beau weer wat beter gaat. Sasje: een half jaar alweer in de mmm. Ik hoop dat het sne resultaat mag geven. Mama Es: de laatste loodjes meid, genet nog even flink van je prachtige ronde buik! Wat is ie mooi zeg! Wat lief van je vriend dat hij zo bezorgd is. Stampertje: Vince alweer 4 weken vandaag! Hoop dat het johannesbroodpitmeel (wat een lang galgje-woord) werkt. Wolfje: wat leuk hé? De voorbereidingen voor je vakantie. Smyltje: het zouden ook maar zo tandjes kunnen zijn hoor. Mijn mesje had met 4 maanden haar eerste tandje. Twinkle: ik ben er weer hoor! Lief dat je naar me vraagt!
Zo meiden, ik ben er ook weer even. Merk dat het overlijden van mijn oma harder aankwam dan ik op voorhand had gedacht. Kwam daar mijn moeder en mijn zusje weer tegen. Ook dat was niet echt gemakkelijk. Verder druk geweest met opruimen, wassen, strijken en het huishouden. Tussendoor nog gewerkt en mijn schoonmoeder was jarig. Druk, druk dus. Het gewone leven heeft zich weer hervat. Probeer weer wat vaker langs te komen, maar moest vandaag toch echt even in huis aan de gang. Manlief is een avondje naar 'we will rock you' samen met zijn moeder en zijn zussen. Ik heb dus even het rijk alleen nu mijn meisje op bed ligt, dus even de ramen gelapt en stof gezogen. Vanmiddag de auto al even gewassen en de voortuin gedaan en alle strijk weg gewerkt. Vanochtend op schoolreisje geweest met mijn meisje, naar de kinderboerderij. Was erg leuk!
pooh; wat leuk schoolreisje, dat is zeker genieten! ml lekker avondje weg, heerlijk dan even het rijk alleen Ook al verwacht je dat er binnenkort iemand komt te overlijden het komt altijd hard aan, neem de tijd voor je verdriet meid! En dan kom je ook nog eens je moeder en zusje tegen dat is dan zeker moeilijk! knuffel
Ei: 18 Juni: poohbeer NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 18/07 CB 1e keer! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
@MamaEs; geeft niet hoor meis.. wou het gewoon ff duidelijk hebben @Pooh; klinkt als een drukke tijd.. niet alleen fysiek maar zeker ook in je hoofd.. neem je tijd meis, en zeker ook je rust! het is allemaal niet niets! KNUF
dolfijn; je zal mij wel bedoelen is goed ga me bed opzoeken, morgen dus naar pedicure en fietsen trusten allemaal
gister om 17.30 als laatst gekolfd. nu weer en trek ik er maar 180 cc uit. ze zijn nu echt bijna op! heb nog 2 in de koelkast en 3 in de vriezer en dan is het over met de pret. vandaag dus maar van de 2 naar 3 keer per dag FV. alleen drinkt ze zulke rare hoeveelheden!! volgens de bus voeding zou ze ongeveer 200cc moeten drinken en dat 5x per dag, maar mevrouw drinkt meestal maar tussen de 100 en 130!! (6x per dag) ze heeft gister één keer de fles van 165cc leeggedronken (wat ik haar aanbied). snap er niks van!! maaaarrrr, ze was wel net pas om 6.40 wakker!!! en heerlijk brabbelend en lachend ipv de afgelopen nachten om 2 uur huilend.. zal t sprongetje over zijn?! ik hoop het @dolfijn. bijvoeding is volgens mij in principe toch ook pas nodig vanaf 6 maanden? dus, lekker genieten hoor, van de volledige bv!! ik vind het superknap van je en doe het je niet na! @pooh. ja, of je het nou ziet aankomen of niet, het blijft een grote klap hoor!! doe rustig aan meis @wolfje. wat lekker naar de pedicure! heb hier nog een bon liggen. die ga ik maar snel inwisselen @werk. had ik nog niet eens verteld. eigenlijk zou vandaag mijn 1e werkdag zijn. had dan 11 dagen moeten werken (vandaag en 2 weken) en dan vakantie.. :S jaDAAAAGG. had ik geen zin in heb extra verlof aangevraagd en dat is dus gelukt!! heb eergister te horen gekregen dat het betaald wordt uit mijn levensloop, dus betaal er wel zelf voor, maar heb daar dan ook zelf voor gespaard. dus dat geeft niet. anders zou het onbetaald zijn. nu hoef ik pas 5 september weer te beginnen, heerlijk!! ze zijn op schooll nog steeds bezig met de formatie. ze zijn er nu nog niet eens uit!!! waarschijnlijk krijg ik lekker weer groep 5. zal het een deze dagen wel horen. het is dit jaar iig heel erg laat. maar ja, wij hebben iets van 35 collega's waarvan er nog maar 1(!!!!!!) fulltime werkt... leuke puzzel elk jaar. en we gaan dus volgend jaar óók nog naar een 5gelijkedagenrooster. 5 dagen van 8.30 tot 14 naar school... GEEN zin in nou, mn kletsstand gaat weer uit ga nog even mn bed in. vanmorgen visite en vanmiddag ga ik weer even op visite bij mn hoogzwangere vriendin. dus ben er niet zoveel!
haha klopt wolfje.. sorry veel plezier bij pedicure vandaag! @Smyltje; dank je meis.. bijvoeden is pas echt nodig vanaf 6mnd maar velen beginnen met 4mnd al di\us vandaar! Wat super dat Ninthe zo goed slaapt op FV.. wel jammer van je BV maar gelukkig doet ze t goed Lekker nog wat langer bij je meissie: doe je goed! Nog lekker van genieten! Veel plezier vandaag! @Hier: weer een ouderwetse nacht gehad 21 - 03.30 - 07 - 09.15 dus helemaal prima Ik ga ff voeden hahsha Beau kijkt me aan:eindelijk mama
goedemorgen meiden, ik heb gisteren avond al even snel bijgelezen, maar was al veel te laat en te moe om te reageren dus hier komt een poging.. @dolfijn ik weet dat je het moeilijk vindt dat er aan/opmerking komen over bv...daar heb ik dat er de vorige keer ook bij gezet, maar ik denk dat iedereen het goed bedoeld! en ik denk dat menig ander er allang mee gestopt zou zijn, dus petje af voor jou!!!en een hele dikke knuffel!!!! fijn dat beau weer een goede nacht heeft gehad, de afgelopen nacht!!! @poohbeer oh meid dikke knuffel voor jou!!!neem je tijd meid! @smyltje oh heerlijk pas in september weer werken zeg!! dat duurt nog 8 weken ofzo @wolfje fiets ze vandaag..of was het niet vandaaG? @voor de rest weet ik het even niet meer.... hier hopelijk wordt ik snel ongi, krijg wel al steken en vloei wat meer....dus ik hoop zo dat ik eigenlijk vandaag al ongi wordt maar ja dat zal wel niet...
@ Dolfijn ik dacht al huh hihi, @ Smyltje lekker nog zolang vrij @ Sasje ik duim heel hard voor je ongi @ Hier nog niks gister avond wel regelmatig steken gehad om de 4-10 minuten (daartussen elke keer) ze duurde alleen geen minuut dus waren voorweeen
dolfijn dank je, knap he dat ik die stap gister zette.... Even over jou kleine lettertjes , kan me het helemaal voorstellen!!! je doet het gewoon super goed en je kijkt naar de behoefte van Beau, beter kan niet toch. Jij merkt echt wel aan hem als hij tekort komt en bijgevoed moet worden geloof me! Je hebt super veel doorzettingsvermogen, heb ik diep respect voor!! dikke knuff twinkle dank je meid! wolfje zie dat je gewoon al bijna 16 week zwanger bent, tsjee wat gaat de tijd snel zeg! Wat schrikken van het bloed, maar wel geruststellend dat het nu over is en je geen krampen had. Voel je de kleine ook al? (of is dat te vroeg haha) stampertje leuk zeg met de meiden weg, spannend je kleine man alleen thuis laten! knap dat je dat nu ook al lukt dikke knuff smyltje wat sneu ik hoop dat haar sprongetje dan snel voorbij is. dat vele kwijlen kan idd ook tandjes zijn.... pooh fijn dat je er weer bent! kan me voorstellen dat je het moeilijk met het overlijden van je oma hebt gehad, hele dikke knuffel!! mama es spannend...........!!!!!!!! Ik hoop dat de kleine smurf zich snel laat zien! knuff hier..... naar de tandarts geweest Er moesten 2 kiezen gevult worden, links en rechts boven..... Dus mn hele mond is nu verdoofd (lees: tong, ogen, neus enz zijn natuurlijk ook half mee verdoofd..), ziet er allemaal niet uit..! Gelukkig deed de verdoving niet zoveel pijn (voor niets de hele week in spanning gezeten) en die werkte gelukkig ook goed. Alleen dan heb je een leuke assistente er staan die steeds de slang achterin je keel duwt waarvan je braakneigingen krijgt, te hard op te tandvlees drukt met dat ding en een paar keer ook nog mn lip er tussen Dus ziet mn mond er nu natuurlijk niet uit, allemaal plekjes en scheurtjes ed... Nouja het is gelukkig weer voorbij, januari 2012 hoef ik gelukkig pas weer :-D Ik neem maar even 2 asprines en settel me even relaxed op de bank.... Een fijne dag allemaal! liefs lau.
@ Hier krijg nu last van kramp (net of ik naar de wc moet maar hoef niet zeg maar) duimen jullie dat het doorzet hihi
Hoi! @Dolfijn...wat fijn...heerlijk weer een ouderwetse nacht ... @Wolfje..veel plz bij de pedicure en wat super lief van ml dat hij dat geregeld had! @Smyltje...logisch dat je die 11dg niet wilt werken, is ook net niks!! Heerlijk dan beginnen we te gelijk weer met werken! Veel plz met visite.. @Laurier..nou je hebt het in ieder geval gehad bij de tandarts..en heel fijn zo'n assistente...!!! Knuff en rustig aan.. @Sasje..succes met eindgesprek van stagiaire... @Mama es...jammer dat het niet doorzette!! Spannend he als je dan gaat klokken ... @gisteravond had Vince om 21:30 gedronken toen om 00:15 is ie lekker gaan slapen en wij ook..toen kwam hij pas 03:30 weer voor fles..en toen 07:30! Dus helemaal super...spugen lijkt wel rustiger... Vanavond dus uit eten...ga me maar vast mentaal voorbereiden!! xxx
Ik duim ook heel hard MamaEs Spannend!! @Laurier; dank je meis! ben zelf ook wel trots Jij heel veel succes met je bekkie.. ik hoop dat het niet al te veel pijn doet.. doe even rustig aan vandaag! en jouw keuze voor jezelf gisteren vind ik heeel erg knap! (Kan ik nog een voorbeeld aan nemen ) @Stampertje; dat was een goede nacht van Vince dan Fijn! Hoop dat spugen nu rustig blijft..
@ dolfijn ik vind het ook super van je petje af wat fijn dat Beau gisteren heerlijk heeft liggen spelen in zijn bedje en hij daarna heerlijk heeft gedronken en wat goed vannacht hopelijk houd hij dit ritme aan knuff @ sasje ik duim ook datje ongi gaat doorzetten ga je wel starten met clomid deze ronde of sla je hem over want daar was je nog niet helemaal uit toch @ mama es ik duim voor je dat het gaat doorzetten @ poohbeer neem je tijd meid het is niet niks weet dat als er iets is je het hier altijd kan zeggen een hele dikke knuffel voor jou @ laurier hoe is je middagje voor jezelf gegaan even lekker tot rust gekomen en heeft vriendlief nog gebeld voor de auto misschien heb je al antwoord gegeven maar weet het niet meer @ stampertje wat goed van Vince zeg en wat fijn dat het spugen minder lijkt ik hoop dat het zo blijft gaan @ ikke hoe gaat het met jou meid @smyltje wat lekker dat je nog even lekker verlof hebt geniet ervan
Ei: NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 18/07 CB 1e keer! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt