Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    dank je twinkle!
    hoe is het met jouzelf? xx

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn graag gedaan:) ik voel me nog niet helemaal top heb echt even een dipje:( heb ook wat last van hoofdpijn dus dat maakt het er niet beter op maar het komt wel weer goed hoor;)

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: ??????
    Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid.
    Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur)
    Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio.
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!!
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!!
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 18/07 CB 1e keer!

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoop dat je hoofdpijn in elk geval weer snel zakt meis.. en neem je tijd voor je dip.. KNUF!

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Twinkel..hoop dat je snel uit je dip bent meis!! Hele dikke knuffel!!! En baaleh van je hoofdpijn...
    @Dolfijn...hoe gaat het nu meis?

@Vince ligt lekker in zijn bedje..slaapt nu een uurtje! Heb ff de was gedaan en mijn kledingkast uitgeruimd! Wat een werk..was echt een puinzooi!! Nu ff relaxen en dan zo nog ff stofzuigen..

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn en stampertje dankje wel:) jullie zijn lief

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ga even een molletje slikken en dan even liggen denk ik de tranen zitten erg hoog vandaag:(

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden, heb heeeeeel veel bij moeten lezen dus ga niet overal op reageren hoor :)

@ Stampertje; Heel veel plezier vanavond meis! En de eerste keer weggaan is echt niet leuk, maar als je er eenmaal uit bent is het heel lekker! Als je thuis komt heb je een lekker excuus om lekker met je ventje te knuffelen!!!

@ Twinkle; :( Hele dikke knuffel meis!!!! Hoop dat je hoofdpijn snel weg is!

@ Dolfijn; Gelukkig is Beau weer zichzelf :)!!! En ik herken het wel hoor je stukje over je bv! Hier ook vaak goed bedoelde adviezen maar soms kun je het even niet hebben.... Ik geef dus ook nog steeds volledig bv en sommige mensen denken even goed te weten hoe ik Jenthe aan de fv krijg :cool: Nou mooi niet ;).

@ Bijvoeding; Heb het laatst op het CB nagevraagd en ze komen er op terug dat kindjes tot de 6 maanden geen bijvoeding nodig hebben. Het is nog niet officieel, maar dat duurt niet lang meer.
    Hier binnenkort wel starten met fruithapje denk ik want Jenthe kijkt echt ons eten van het bord af en begint gewoon op haar handjes te sabbelen en te kwijlen als wij aan het eten zijn. Dus maar eens kijken hoe ze erop reageert.

Hier gaat het verder redelijk, zit weer even niet zo lekker in m'n vel en volgens psych heb ik ook weer even een flinke terugslag. Ben hard aan het werk om er weer bovenop te komen, dus vandaar ook wat minder online.....

Jenthe heeft het trouwens super goed gedaan vanacht! Heb d'r om 20.15u gevoed, toen onder de douche met papa, om 21.30u naar bed en ze werd vanmorgen om 06.45u wakker! Daarna weer geslapen tot 10.15u!!! :D
    Vanmorgen bij vriendin op bezoek geweest en net flink in huis aan de gang, nu was ophangen en een nieuwe aanzetten dus ben er weer vandoor!
    Zal proberen weer wat meer te reageren :)

Knuffel voor iedereen!!!

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@smyltje; continurooster is heel persoonlijk, 1 vind het fijn ander niet... ik niet haha heb dus ook speciaal een school gekozen die dat niet heeft...
    Maar wat heerlijk dat je vrij bent tot september:):) Lekker genieten van je meisje, heerlijk!
    fijne dag vandaag!

@dolfijn; zelf ben ik met bijvoeden begonnen vanaf 3mnd, sem keek al mijn eten uit me mond en was er dus ook echt aan toe;) maar we zullen zien hoe dat met de 2de gaat:p

@sasje; ja vandaag wezen fietsen:)

@mamaes; spannend:D

@lau; idd bijna 16wk, gaat best snel vind ik zelf:)
    voel de kleine nog niet, maar voelde sem ook pas met 20wk, dus heb nog even;)
    klinkt pijnlijk meid, maar voorlopig geen tandarts meer voor jou!
    Ik had 2mnd terug al gemoeten, maar nog steeds geen afspraak gemaakt, pff

@stamp; goede nacht weer meid, fijn dat hij niet zo meer spuugt... neem je vince mee uit eten?

@twinkle; hele dikke knuffel meid, het is ook niet niks allemaal! Hoop dat je snel uit je dipje bent! knuffel

@ikke; wat een goede nacht meid:) hopelijk zit je snel wat beter in je vel meid, knuffel

@all; heerlijk genoten bij de pedicure vanmorgen:) Daarna lekker wezen fietsen en onderweg boodschappen gedaan, nu weer lekker thuis.
    vanavond ben ik er niet, krijgen visite...
    Knuffels allemaal

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Ikke... dan wordt het idd misschien wel tijd voor een fruithapje :D... Vervelend van je terug val meis... neem de tijd..en super dikke knuffel!!!
    @Wolfje..fijn dat je lekker hebt genoten meid...
    En nee Vince blijft thuis, ga met meiden van mijn werk, ml is aan het werk dus mijn zusje komt oppassen..komt vast goed maar zie er wel even tegen op!!

@14:15 werd Vince wakker in zijn bedje..maar zag dat hij gewoon nog moe was!! Maar niet willen verder slapen in bed..dus maar eruit gehaald..en we zijn beneden en meneertje valt weer in slaap, hahaha!! Noujah hij had al 1,5uur in zijn bedje geslapen dus was al super!

Het huis is weer redelijk aan kant :D...

11. Zeepaardje

stamp gezellig zeg, lekker met de meiden op pad:) en als je er eenmaal bent heb je het vast super naar je zin:)

Tja zie hier in me omgeving vaak dat papa en mama uit eten gaan en kids naar een oppas brengen, heb zelf sem altijd meegenomen bleef tijdens eten gewoon in de kinderwagenbak, daardoor zit hij nu ook keurig 3uur lang aan tafel als we uit eten gaan, jong geleerd;)

Geniet er maar lekker van dat hij overdag lekker slaapt, sem deed dat vanaf 6wk helaas al niet meer...

12. Zeepaardje

Ei:

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: ??????
    Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid.
    Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur)
    Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio.
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!!
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!!
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 18/07 CB 1e keer!

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

13. Zeepaardje

Nog even en ik sta helemaal alleen in het zwanger lijstje:)

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Wolfje raar he moet snel verandering in komen

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

ff snel vanuit mijn werk,

@mamaes ik hoop dat het snel doorzet!

@Twinkle dikke knuffel, ik wacht ff wanneer ik ongi wordt en vandaaruit ga ik beslissen wat ik ga doen!

@ikke knuffel voor jou!

16. Zeepaardje

sasje; knuffel meid

mamaes; idd raar, hopelijk komen er snel meer bij:)

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    meiden allemaal heel erg bedankt voor jullie knuffels dat doet me goed heb net even een uurtje gelegen gelukkig is de hoofdpijn daardoor wel wat afgezakt nu maar hopen dat het zo blijft:)

@ stampertje heel veel plezier vanavond word vast erg gezellig:)

@ wolfje ik hoop dat alle niet zwangere meiden zich snel bij je mogen aansluiten:)

@ sasje dankje voor de knuffel:) ik hoop dat je ongi snel wil doorzetten;)

@ ikke knap dat je zo je best doet ik hoop dat je snel opkrabbeld uit de terugval een hele dike knuff

18. Zeepaardje

twinkle; hoop het ook meid:)

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje waar gaan jullie ook alweer heen op vakantie

20. Zeepaardje