@ wolfje wat balen zeg maar net wat sasje zegt dan zelf maar aan de taart @ sasje ik hoop dat je ongi snel wil doorzetten
Smyltje: Gek hé dat je lichaam het zelf afbouwt. Let ook op de kleur van bv, bij mij werd het heel snel heel waterig. Beetje blauwig zelfs, dus echt voedingloos. Heerlijk dat je langer bij je meisje kan zijn, ook een beetje onzinnig om nu nog een paar dagen te gaan werken en daarna vakantie te hebben. Dan maar met een nieuw schooljaar beginnen, wel zo prettig. Dolfijn: wat fijn, een goede nacht. Hou dat vol Beau!!! Sasje: laat die ongi maar komen! Zie nu pas dat je geen eisprong hebt gehad, Hoe kan dat? Weten ze dat in het zkh? (sorry, ik heb dit helemaal gemist door mijn vakantie denk ik). Ik duim voor een vrije dag voor je maandag! Laurier: Pff je hebt het niet fijn gehad bij de tandarts. Hoe voel je je nu? Stampertje: fijn dat het spugen minder lijkt. Hoop dat dat zo blijft en dit het "wondermiddel" is! Twinkle: dikke knuffel meis, neem je tijd. Weer een hele week alleen. maar dan ook het alleen recht over de afstandsbediening! Ikke: hè bah, een terugslag.Hoop dat je gauw weer een beetje de oude bent. Kom op hoor meid. En een fruithapje, houdt je camera in de aanslag want dat levert vast weer fantastische foto's op!!! Wolfje: klinkt als een super ochtend!! Kom maar op met de teenslippers! Knap balen dat ze niet komen, Ach, jij mag eten voor twee Bedankt voor alle knuffels. Fijn dat jullie zo lief zijn. Doet me erg goed. Hier weer een dagje gewerkt. Morgen een hele dag op pad met de muziek en daarna door naar mams om haar verjaardag te vieren. Druk dus weer. Zondag even bijkomen denk ik. Verder weinig nieuws te melden. Menstruatiekalender werkt niet meer, weet iemand een fijne website waar ik alles weer een beetje bij kan houden?
Ei: NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 18/07 CB 1e keer! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
@taart; heb de buren maar puntje gegeven haha... en zelf beide anderhalf op hihi nu is het genoeg geweest @pooh; s6 morgne met de verjaardag van je moeder... en lekker op pad met de muziek; gezellig! heb verder geen tips op me menstruatie bij te houden, ja ff, maar dan zonder temp alleen ongi dagen invoeren, misschien een idee hoe is het met je meid, alweer bijna 3jaar
Nee zet niks door ben wel eigenwijs geweest zijn naar de mac geweest wat ik normaal niet zwanger loop in een half uur nu ook in een half uur gelopen heb zo hard gelopen daarna zoveel pijn, maar wilde gtst zien hihi. Lig nu kapot op de bank, morgen weer weg dus zolang ik geen sms stuur geen zorgen hihihi
@ poohbeer je hebt het maar weer druk van het weekend probeer zondag lekker even te genieten van je dagje rustig aan @ wolfje hebben je muren er een mooi kleurtje van gekregen @ mama es foei toch niet zo hard meer lopen geniet nu even van het op de bank hangen ik hoop dat de kleine zich snel aankondigd
meiden ik ga slapen, morgen vroeg weer vroeg op en s avons ook nog een verjaardag @pooh nee ze weten in het zh niet hoe het komt...lichaam zit raar in elkaar zeggen ze daa......dus daar schiet ik ook niks mee op!
Ei: NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 18/07 CB 1e keer! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
ja, vooral omdat ze echt een meisjesmama is ga dus deze week ff pakje halen en op bezoek, leuk ga afsluiten ben moe.. fijn weeeknd allemaal!
Slaap lekker allemaal! Lange avond gehad, Beau ging lekker slapen om 20.15u maar daarna nog een heleboel van die kleine nix dingetjes die tijd vreten.. Nu snel naar bed en hopen dat Beau weer netjes zijn nacht maakt.. Morgen vroeg boodschappen halen en dan 's avonds aan de BBQ met de kids (alvast voor manliefs verjaardag). Badjas is trouwens vandaag eindelijk bezorgt Errug mooi! Ben benieuwd hoe manlief em vind! Slaap lekker allemaal en dikke knuffel voor iedereen! xx
Wolfje: je hebt nu een goede reden om nog meer taart te eten. Gefeliciteerd! Jaja, mijn meisje bijna 3 jaar!! Sasje: wat vreemd. En met zo'n antwoord kun je inderdaad weinig. Hoe gaat het met je ongikrampen, houdt het aan? MamaEs: en dat allemaal voor GTST?? UItzending gemist is dan ideaal!! Dolfijn: super dat het toch nog op tijd binnen was! Ons meisje heeft koorts vanavond, gelukkig nergens last van. Hopen dat een paracetamolletje helpt voor de nacht, zodat het niet oploopt ongemerkt. Ze is nog nooit ziek geweest, behalve een keer keelontsteking en van de prikjes wel eens koortsig geweest, maar dan heb je een aanwijsbare reden. Dit is nieuw. Even in de gaten houden dus. Ik ga nu ook slapen, morgen weer een lange drukke dag. Fijn weekend allemaal alvast