Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    das minder sasje hebben jullie zoveel plannen voor op vakantie:)

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: ??????
    Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid.
    Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur)
    Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio.
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!!
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!!
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 18/07 CB 1e keer!

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ga afsluiten manlief is wakker we gaan lekker saampjes op de bankhangen:D en dan straks een hapje eten heb alleen nog geen idee wat maar dat komt goed

@ sasje fijne avond vanavond:)

@ dolfijn hier schijnt het zonnetje nu ik hoop bij jullie ook eetsmakkelijk met de bbq:)

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja bijna ieder weekend sowieso vol gepland..tm 24 september....

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden hier even via mobiel dus niet zo uitgebreid :) @Stampertje; Wat zielig dat Vince zo aan het huilen was zeg :( Zou hij echt zijn mama hebben gemist? Hopelijk gaat t de volgende keer beter! @ MamaEs; Hoe ist het vandaag? @Dolfijn; Jullie hebben geluk met het weer! Teminste hier is het zonnig :) Wat vond manlief van zijn nieuwe badjas? En hoe heeft Beau het gedaan vandaag? @Hier; Vanmorgen naar stad geweest, nadat we lekker hebben mogen uitslapen tot 10.30u van Jenthe :D en vanmiddag bij mijn moeder op bezoek geweest. Nu zo als Jenthe wakker is voeden en dan lekker met d'r douchen! Gisteravond trouwens s-vader aan de deur om excusses aan te bieden!!!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke ikke en is deze excusus ervaart?

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja dat wel maar daarmee is het nog niet helemaal goed. Maar ze gaan maandag op vakantie dus daarna nog maar even n goed gesprek :)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke dan kunnen jullie het nog even laten bezinken ;)

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Twinkel..veel plz met je mannetje!!!
    @Sasje..veel plz op de verjaardag!
    @Ikke...wat heerlijk zo lang uitslapen!!! En waren het oprechte excuses? En ben ook benieuwd of het nu weer goed is meid?
    xxx

@manlief is weer opweg naar huis :D...yeah!!!

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Tja of het echt oprecht was twijfel ik dus aan, juist omdat ze maandag weggaan voor 5 weken en dus Jenthe nog willen zien...

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: nu je moedermelk blauwig is, dan zit er geen voeding meer in. Het is nu water. Je lichaam heeft zich er op in gesteld, en houdt nu alle voedingsstoffen voor zichzelf. Op zich een logische reactie van je lijf. Ik denk zelf dat je nu beter helemaal op fles over kan gaan en het "blauwsel" af kan kolven, om borstontstekingen te voorkomen. Dus nu echt afbouwen.

Stampertje: Misschien heeft Vince aan jou al gevoeld dat je het spannen vond om een avondje weg te gaan. Jammer dat het op deze manier niet zo leuk is geweest.

Wolfje: ja ze was in één keer helemaal zindelijk, alleen het poepen nog niet. Dat is toch wel erg eng op de grote wc. En de pot vind ze niet fijn, is ze ook niet echt gewend. Daar lukt het allemaal niet op.
    Ach het poepen komt nog wel.

Dolfijn: was je man nou vandaag jarig? Gefelciteerd in elk geval.

MamaEs: hoe gaat het meid?

Ikke: wat was er gebeurd? Lat het even rusten je hebt nu 5 weken om er over te denken.

Hier: Mijn meisje heeft griep. Hoge koorts, 39,5. Verder nergens last van, dus geen misselijkheid ofzo. Gelukkig maar. Ze eet heel weinig, maar toch nog wel iets. Hopen dat ze gauw weer de oude is.
    Vanochtend even vlug naar de kapper geweest. Daarna door naar de dweilorkestendag. Was erg leuk en gezellig. Toen snel even doorgecrossed naar mama, anders bleef zij ook maar met het eten zitten. Nu weer thuis en is manlief nog even naar mama. Dus even afwisseling van de wacht.
    Voor morgen geen plannen dus lekker bijkomen.

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @All; even snel een klein berichtje van mij..

@Stampertje; jammer van je avondje weg gister.. het gaat de volgende keer vast beter!

@MamaEs; en? begint er al een baby-boy zich aan te kondigen? ;)

@Sasje; hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad.. succes met het vele werken! en al ongi? ik hoop dat het snel komt!

@Ikke; toch fijn dat s-vader excuses is komen maken.. is toch een begin. Een goed gesprek lijkt me zeker nog wel op z'n plaatst.. Neem de tijd die je nodig heb!

@Pooh; wat sneu voor je meisje dat ze zo'n koorts heeft! Knuffel haar maar van mij en Beau.. Hopelijk knapt ze snel weer op!

@Twinkle, Mom, Laurier, Wolfje, Smyltje, Biancje ook voor jullie even een BIG HUG van mij en Beau :)

@Hier; het weer knapte niet echt op.. dus vanmiddag rond 13u toch maar besloten het om te zetten naar gourmetten.. dan wisten we zeker dat we droog zaten ;) uiteindelijk natuurlijk toch mooi weer en hadden we kunnen BBQ-en maar ach, dit was zeker net zo gezellig!
    Manlief is maandag echt jarig, maar omdat alle kids zo druk zijn was zaterdag avond het handigste om iedereen bij elkaar te krijgen. Hij vond de badjas erg mooi en ook de cadeau's van de kids zijn helemaal goed gekomen.. maar het grootste cadeau voor hem is gewoon iedereen aan tafel te hebben dus ook dat was gelukt! :D
    Beau is wel een beetje van slag door rare avond, maar ging om 22u toch eindelijk lekker slapen. Ben nu dus heel benieuwd wanneer hij weer gaat komen.
    Ik ga zo me bedje in, manlief is nog even vriendinnetje van de jongste aan het wegbrengen en dan is ook hier in huis weer rust.. hihih vind het erg gezellig maar dan is het gezin ineens wel heel groot hoor! Zaten met 8man aan tafel.. en allemaal maar kletsen en geinen.. heerlijk genoten!

Slaap lekker allemaal en tot morgen! xx

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

@dolfijn fijn dat het een leuke avond was, en idd dan maar beter gourmetten :)

nee helaas nog geen ongi wel al tijdje echt buikpijn, dus denk dat het niet meer lang zal duren dus denk dat ik maar even goed de clomid gaan nemen en ervan uitgaan dat ik op vakantie mijn eisprong zal krijgen ;) en dan moet het misschien wel goed komen.....wie weet......maar ja de kans is eigenlijk 5 procent ofzo hehe maar tja niet geschoten is altijd mis....

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    gelijk heb je meis! werkze vandaag weer! KNUF

@Hier; beetje vreemde nacht: 22 - 03 - 05 -08.15 dus niet heel verkeerd maar de tijd tussen voedingen wat kort.. en hij had duidelijk nog wat indrukken te verwerken dus moest huilen als hij wakker werd (normaal is dit alleen wat mopperen ;))Dus dat was voor mij wel even vreemd..
    Vandaag komen mijn paps en bonusmams op de koffie, verder even rustig bijkomen van de lange avond gister :)

Fijne dag meiden! xx

15. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Sasje lekker druk hihi geniet ook van je vrije tijd (afzeggen kan altijd)
    @ Dolfijn was de bbq lekker wij hebben heel het weekend al zon (toch een voordeel middne in het land wonen)
    @ Ikke het is wel een stap dat Svader kwam
    @ pooh beterschap voor je meisje

@ hier ga vandaag helemaal niks doen hihi na gister zo moe, vannacht waren vriendje en ik uit bed door de warmte zegt ie oh ja zondagochtend 4 uur zitten we op de bank, ach kunnen we vast wennen hihi.
    Heb nog geen baby gevoel ja veeeeeeeeel harde buiken

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: wat super dat jullie zo'n fijne avond hebben gehad. Fijn om met z'n allen bij elkaar te zijn.

MamaEs;Geniet vooral van je bolle buik, je weet maar nooit wanneer die ineens weg is.

HIer: dametje heeft vannacht lopen spoken. bij ons in bed gelegen en de koorts was erg hoog. Nu gaat het wel weer, de koorts is flink gezakt. nu maar hopen dat het niet weer stijgt vanmiddag.
    Ik ben nu dus redelijk verrot. Begin zelf ook flink verkouden te worden en te hoesten.
    Vandaag dus niks doen en even rust nemen

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Succes Pooh, vervelend dat de koorts zo hoog was, hoop zeker niet dat deze vanmiddag weer stijgt..
    Doe zelf ook rustig aan.. KNUF!

@MamaEs; doe ook lekker rustig aan, harde buiken zijn voorwerk.. dus dat heb je dan vast gehad ;) Ben nogsteeds erg benieuwd wanneer het echte werk gaat beginnen!

18. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hallo meiden,

@Dolfijn...wat super dat je zo genoten hebt van de volle tafel :D... lijkt me erg gezellig maar idd ook druk!! Fijne dag vandaag!
    @Sasje..baaleh dat de ongi maar niet doorzet! En idd meid ook al is het maar 5%, je weet maar nooit!! Werkse..
    @Mama es...wie weet heb je net als ik ook wel al weeën maar heb je het niet door, hahaha!!! En wel zo gezellig om dan met zijn 2en beneden te zitten om 4uur 's nachts!
    @Pooh...hoop dat je meisje snel de oude is!! en dat jij niet ziek gaat worden..rustig aan! Knuff...

En hoe gaat het met de rest van de meiden?
    @Twinkel...gezellige avond met ml gehad?
    @Smyl hoe gaat het met Ninthe?
    @Ikke..hoe is het met jou meid? En met Jenthe?
    @Biancje...hoe gaat het met jullie? Alles nu helemaal goed met je borst? En met Quint?
    @Wolfje...alles goed? En met Sem?
    @Laurier..hoe is het met jou meis?

@Vince heeft zijn laatste flesje om 00:00uur gehad en we hadden 150cc gegeven! Daarna kwam hij om 05:00uur en 09:15 dus super!!
    Vandaag is ie btje mopperig, moe zijn maar niet willen slapen en er tegen vechten en graag op schoot zitten!! Vind ik niet zo erg hoor extra knuffelen!!! :D...
    Ach zulke dagen mogen er ook tussen zitten!!!

ff vraagje..ik heb nog steeds ligt bloedverlies! Het is niet veel maar moet wel inlegkruisje in, maar het is vaak nog echt heel rood! Is dit normaal? En hoelang duurt het ongeveer voor dat het weg is? Zeker bij iedereen verschillend?!

xxx

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Stampertje; dat is inderdaad heel verschillend, maar 6wk wordt vaak genoemd. Ik was er na een week of 5 helemaal mee klaar, maar werd al snel daarna ongi ;)
    En super van Vince dat hij het zo goed heeft gedaan vannacht!

@Hier; papa en bonusmams zijn alweer weg, was erg gezellig! hadden nog een leuk setje voor Beau mee genomen: zo lief!
    Nu nog even rustig bankhangen en buiten zitten.. en dan aan het eten beginnen..
    Beau ligt in bed, vond het zo gezellig bij opa op schoot dat hij niet wou gaan slapen, maar dat ze weggingen viel hij meteen in een diepe slaap :)
    Gewoon even blij met alle lieve mensen om ons heen :D

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

zo ik ben ook weer thuis, net ff gauw gestreken en gedoucht en nu lekker in huispak laptoppen ;) morgen heerlijk vrij, dus hard doorgewerkt het weekend.....!!!

vor de rest weet ik het ff niet meer...geheugen is een zeef....

Deel Deze Pagina