Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee joh is gewoon een inwendige echo..weet niet of jij deze misschien ook de 1e keer hebt gehad????

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smytje: missen doe ik haar nu al jaren. Door haar dementie is ze niet meer echt een oma voor me. Gelukkig heeft ze mijn meisje wel gezien en vastgehouden en bewust. Alleen dat ze mijn dochter is, dat begreep ze niet. Dus toen ik haar bv ging geven bij oma toen keek ze ineens raar op, in haar beleving was ik nog een klein meisje en hoe kon ik dan een kindje hebben???

Sasje: ik ga mijn best doen om er wat leuks van te maken, moet wel. Al is het voor mijn meisje die al weken aftelt.

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    js dat weet ik wel pooh maar lijkt me wel lastig!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Sasje; wat ontzettend balen meis! ik heb echt geduimt dat er nu wel wat aan het groeien mocht zijn! nu maar op naar maandag, maar kan me voorstellen dat je even goed baalt! KNUF

@Pooh; heftig hoor meis, weet dat dit niet is wat je wilt en dat het nu maar snel voorbij mag zijn.. ik hoop dit met je mee..
    en ga inderdaad wat maken van je vakantie, jullie en je meisje hebben het nodig! KNUF

@Laurier; super nieuws! oh, ik hoop zo dat ze jullie snel kunnen helpen.. maar dit idee voelt vast al super goed! Geniet er maar van.. KNUF

@Smyltje; druk druk druk.. ik heb nog naar je gezwaaid, maar kreeg geen reactie :p beetje te druk? ;) Beau sliep maar als we terug rijden zal ik zeker zeggen dat zijn kletkop vriendinnetje daar woont!

@Ikke; hopelijk maak je weer een goede nacht met je meisje!

@Hier; in Alkmaar :) Beau lag er pas om 22.30u in dus ben heel benieuwd wat hij vannacht gaat doen.. alles was erg interessant en dus was drinken en slapen niet het eerste op zijn lijstje om te doen ;)
    Me broertje heeft hem even heel dik geknuffeld.. vind dat zo gaaf om te zien!
    Me zusje vind het erg vervelend dat ze hem niet kan knuffelen maar begrijpt het wel.

Zo naar me bedje en morgen drukke, gezellige dag met kraambezoek en reünie van basisschool.. Begraafplaats doen we waarschijnlijk zondag nu het niet zo mooi schijnt te worden morgen.. dus ach, we zien wel.

Slaap lekker allemaal! xx

@

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    sorry dolfijn, niet goed opgelet :p veel plezier met alle drukte!

@sasje. gelukkig dat het niet pijnlijk is! heb nooit een inwendige gehad. wel een spiraal laten plaatsen.. misschien beetje vergelijkbaar?? geen idee...

@hier. Ninthe werd pas om 7.20 wakker!! wat een kanjer. papa en mama hebben heeeerlijk geslapen :D

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Meiden ik ga op vakantie. Zo alle spullen inpakken en dan weg.
    Bij bijzonder nieuws willen jullie me dan Pb'en, dan kan ik dat gelijk lezen bij thuiskomst en hoef ik niet eerst alle berichtjes door te spitten. Kan ik dat later doen.

Dolfijn: heel fijn weekend daar!!!

Tot over een week.

Liefs Poohbeer

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijne vakantie pohbeer!! en probeer toch een beetje te genieten ondanks alles!!

@dolfijn ik las op hyves al dat beau het kei goed heeft gedaan afgelopen nacht!! goedzo!!

@smyltje tja dat weet ik niet of dat het zelfde is met een spiraal hehe.....

@hier tja heb het er wel even moeilijk mee waarom er nou niks groeit...dat had ik totaal niet verwacht eigenlijk. waarom moet dit er ook nog bij komen? heb ik niet al genoeg leed zonder die stomme eitjes...echt waar hoor...ik heb het ff gehad..

oh en jullie krijgen allemaal de gr van twinkle!!!

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@laurier; wat super dat jullie een datum hebben, spannend!

@pooh; het is ook erg zwaar als je oma er zo aan toe is, knuffel
    hoop dat je een fijne vakantie zal hebben... sterkte meid

@smyltje; s6 met het drukke weekend!

@dolfijn; veel plezier in alkmaar:)

@sasje; dikke knuffel, tis ook allemaal oneerlijk:(

@all; hier gaat het goed... woensdag naar de vk, kan eigenlijk niet wachten;)
    gister een leuke gezellige avond gehad! en nu zo boodschappen doen.... oma maandag weer naar huis brengen...

knuffels

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hallo meiden,

@Sasje...wat een ontzettend K*t nieuws meid!! Kan me voorstellen dat je het even goed zat bent!!! Maar hopelijk gaan de eitjes snel groeien meid.... hele dikke knuffel!!!
    @LAurier...wat een goed nieuws, eindelijk een datum waar je naar toe kunt leven en dan daarna heerlijk op vakantie!!!
    @Pooh...fijne vakantie meid!!!
    @Smyltje...wat lekker dat Ninthe zo goed geslapen heeft....
    @Ikke...hoe gaat het met je meid? En met jou en vriend?Als je het er niet over wilt hebben ook zeggen hoor!!!
    @Dolfijn... Is het gezellig in Alkmaar?! Morgen wordt het super mooi weer :d.... En wat grappig dat Beau door heeft dat hij in een andere omgeving is!!
    @Mama es...owh dat is idd niet zoveel meer!! Ik dacht dat je veel meer nog moest halen, omdat je zo zei van dat je alleen het noodzakelijke in huis had!
    @Wolfje...klinkt als een gezellige avond meid!!!

@hier...we denken dat het beter voor Vince is om niet de bv en fv te combineren dus vanaf vandaag geven we alleen nog maar fv!! Mijn borsten hebben het er wel moeilijk mee hoor!!!
    Hij heeft weer lekker geslapen vannacht!
    We krijgen zo visite dus weer gezellig!! Verder niks vandaag...
    En morgen ook vrij gehouden om dat manlief maandag weer moet werken!!

Moet trouwens nog 9kg kwijt en dan zit ik weer op mijn oude gewicht :D.... Erg leuk om nu telkens op de weegschaal te gaan staan!!

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@stamp; mocht je erg last van je borsten hebben ff je ha bellen, kun je tabletjes krijgen, dan heb je er met een dag al minder tot geen last van!

@laurier; fijne dag morgen!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    thanks meiden voor jullie lieve woorden

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Even via mobiel: Sasje een hele dikke knuffel voor jou! Snap heel goed dat je er even doorheen zit meis het is ook allemaal niet eerlijk :(

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hier een hele goede nacht gehad; 21.50u - 06.45u - 11.10u :D lekker uit geslapen dus! Verder niet veel gedaan vandaag met het slechte weer, lekker in huis aan de gang en met Jenthe :)

14. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Wolfje...bedankt voor de tip!
    @Ikke...heerlijk meid!!! En het was idd een dag om lekker niks te doen!!!

@hier... visite was gezellig!!! Merken dat Vince wel heel graag op schoot zit! Als hij wakker is en we leggen hem in de box dan gaat hij mopperen, pak je hem dan op is het goed!! Nu al!!!
    Dus af en toe maar even laten mopperen...en maar btje oefenen dat hij ook zich zelf moet vermaken!!
    Verder doet hij het erg goed en super lief!!!

xxxx

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha die vince..wel lekker dat hij altijd wilt knuffelen, maar idd hem ook af en toe maar laten mopperen denk ik zo ja.. ;)

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hi meiden! zit weer ff te kolven. drukke dag gehad. Ninthe had errug veel gehuild bij mn moeder.. :( ze was tegenb de slaap aan het vechten, dwarskip:p
    nou, hoop dat mn borst snel leeg is, ben bekaf en wil slapen!! maar ja, had om 16 uur als laatst gekolfd. dus dit duurt nog wel ff hihi.
    trusten!

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    is iedereen lekker aan t uitslapen?! :D

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen,

@laurier van harte gefeliciteerd meid!!

@smyltje oh die arme ninthe en je arme moeder ;) dan heeft ze vandaag denk ik wel goed geslapen of niet??

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

@ Smyltje; Ahh wat zielig dat Ninthe zo aan het huilen was bij je moeder :( Nog lang aan het kolven geweest? ;)

@ Dolfijn; Hoe gaat het daar in Alkmaar? Succes vandaag als je naar het graf van je broertje gaat... zal best even moeilijk zijn :( Moet hier nog steeds naar het graf van m'n vader met Jenthe maar stel het steeds uit :).

@ Stampertje; Geniet nog even lekker van de laatste dag met zijn 3-en meis!

Hier een goede nacht gehad maar weer :); 22.00u - 07.00u - 10.00u :D
    Net hier flink aan de poets geweest en zo ff stofzuigen en strijken.
    Morgen drukke dag dus zal niet veel online zijn, moet om 14.00u naar de gyn en om 16.30u cb voorlopig de laatste keer prikjes!

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Laurier: Gefeliciteerd meis! Hopelijk heb je een gezellige dag! Geniet ervan!

@Stampertje; laatste dag met je mannetje erbij.. het is even wennen.. maar toch ook wel heerlijk alleen met je ventje te zijn!

@Ikke; dank je meis! KNUF en succes morgen bij gyn en cb!

@Smyltje; jammer dat Ninthe zoveel moest huilen, maar doe je helaas niets aan.. KNUF

@Sasje; vandaag nog wat op de planning? Geniet van je dag! xx

@Hier; Beau ligt nog even te slapen, dan naar begraafplaats en dan weer terug naar de dijk en naar huis :)
    Vond het heerlijk om hier even te zijn, maar terug naar huis vind ik toch ook wel weer genieten! Papa heeft Beau erg gemist en is dus ook blij dat we terug komen.. Oma daar en tegen vond het veelste kort en gaat kleinzoon weer missen :p
    hihihi het is ook nooit goed ;)

Tot later meiden.. Geniet van deze zonnige dag! xx

Deel Deze Pagina