@ Stampertje ik zag op hyves dat je lekker geslapen had gelukkig doet je kleine man het zo goed @ Sasje lekker vrij geniet ervan @ Hier ben me toch chago pfff wordt er zelf gewoon moe van vriendlief krijgt alles over zich heen en probeer me dan nog in te houden, is echt niet leuk mijn humeur en het ergste is dat ik het weet hihi
hi meiden! gelukkig hebben jullie je ingehouden met kletsen @pooh. hoe is het nu met je meissie? koorts gezakt?? denk dat ik inderdaad de rest van de melk maar gewoon weggooi. heb er alleen nog 2 in de vriezer van toen ik nog wel voeding had. maak ik die nog op en dan is het over met de pret. moet ik dan mn borsten nu alleen nog 'afromen' of leegkolven om ontsteking te voorkomen? ik kolf nu nog maar 1x per dag. alleen 's morgens @stamp. ik had het denk ik ook 4 a 5 weken. heb het nu ook alweer 3 weken sinds mn spiraal. vind het ni wel erg irri worden :S @sasje. al ongi in zicht?? @ikke. hmm, kan me voorstellen dat je dan denkt: waarom komt ie nu ineens excuses aanbieden?!
@pooh; hopelijk wordt ze dan snel helemaal zindelijk! hier inmiddels potje opgeruimd, meneer doet alles nu op de wc beterschap met je meid! @ikke; excuses gemaakt, benieuwd hoe gesprek volgt na de vakantie @dolfijn; alvast gefeliciteerd met ml , klinkt als een gezellige dag! knuffel terug meid wat lief een setje kleren @sasje; dus nog niet ongi, pff truste meid @mama es; zo benieuwd wannneer de kleine geboren gaat worden @stamp. nog steeds bloedverlies, tja ik was er met 2(!) wk al klaar mee... maar je moet uitgaan dacht ik van een week of 6 hier alles goed ja, en met sem ook, lekker ondeugend lief ventje @all; vandaag alweer 16wk zwanger moet wel steeds vaker plassen merk ik, hihi *zeikerd* zijn naar lichtenvoorde geweest zomermarkt, erg gezellig... nu barstende hoofdpijn, denk door weer, dus zo op tijd naar bed... sem is erg lief legt smorgen zijn hoofd op me buik en zegt baby is lief... en aait af en toe over me bui heen zo lief is dat! Drukke week voor de boeg... fijne avond nog en tot snel, knuffels xxx
@hier. Ninthe was gister erg onrustig op de verjaardag. wilde niet slapen uiteindleijk fles erin gestopt en al wiebelend buiten in de maxicosi viel ze in slaap.. kom je thuis: slaapt ze gewoon verder in dr bed tot vanmorgen half 8!!! nou ja zeg waarom thuis wel en op andere plekken niet?!?!? daarna lekker bij ons gelegd en met zn drietjes geslapen tot 10.30. vandag ging goed, tot na het avondeten. ze was weer erg onrustig en wilde niet slapen. uiteindelijk in de draagzak bij me genomen tot ik last kreeg van mn rug. toen nam vriendje haar over. nu is hij maar een rondje met haar gaan autorijden.. pffff hoop dat het helpt!! misschien de overstap van bv naar fv?! geen idee...
@Dolfijn...dus jij was gelijk ongi erachter aan?! Denk dat het bij mij misschien ook wel het geval is, het werd echt minder tot bijna niks en btje donker! En nu wordt het weer meer en echt rood!! Dus begin bijna te denken dat het misschien ook wel al mijn ongi is! En wat fijn dat je zo geniet van de lieve mensen om je heen meid!!! Dikke knuff.. @Sasje..slaapse meid!! @Mama es...wat baaleh van je humeur meid, erg is dat he als je hetzelf door hebt!! Arme vriend !! En idd Vince doet het erg goed ... @vanmiddag ff naar de winkel gewandeld, daarna lekker gegeten, ook net ff de video terug gekeken van net na de bevalling! Lijkt alweer zolang geleden!! xxx
@Wolfje... klinkt als een leuke dag weer!!! Alleen baaleh van je hoofdpijn... En fijn he dat vele plassen!!! En super dat het zo lekker met Sem gaat!! Krijg je al een buikje??? @Smyltje..jeetje meid!! Kan me voorstellen dat je even niet meer weet wat je moet als ze zo blijft huilen!!! Hoop dat het snel beter gaat!!! @Wolfje..het gaat idd al zo snel!! Als je dan terug kijkt hij heeft nu al zo'n ander koppie!! Gister ging hij voor het eerst terug brabbelen, zo lief!!! xxx
stamp ahh wat lief, daar geniet je dan echt van he buikje, zal er binnenkort 1 maken, zit vaker met buik tegen tafel aan, dus wel het idee dat er iets zit haha maar ja heb overgewicht dus tja dan gaat dat toch anders
@MamaEs; je chaggie bui wat gezakt? ik hoop dat jullie baby-boy snel mag gaan komen, dan is het vast voor lange tijd gedaan met die buien @Sasje; lekker geslapen meis? en hoe is het met ongi? ik hoop dat het nu toch echt heeft doorgebroken! KNUF @Smyltje; Ninthe weer rustig geworden en een beetje geslapen vannacht? zou best te maken kunnen hebben met overstap, maar zeker ook met sprongetje.. Hoop dat je beetje hebt kunnen slapen.. @Wolfje; ben erg benieuwd naar je buikje! en wat super lief van Sem.. *smelt* Fijn dat je gezellige dag hebt gehad gister! @Stampertje; gaat hard hé meis! ik heb het met de bevallingsfoto's.. en het is cliché maar ik ben echt vergeten hoe het was en de beebjes groeien zo hard! Dat brabbelen wordt nog veel leuker @Pooh; hoe is het met je meisje? weer een beetje opgeknapt? of nog niet echt? Ik hoop dat jij niet ook ziek bent geworden.. dikke KNUF en doe rustig aan! @Laurier; hoe was je weekend meis? een beetje kunnen genieten? @Ikke; hoe is het nu meis? en met Jenthe? gaat alles een beetje zijn gangetje? en hoe is het met je stemming, ga je nog naar de psych? Denk aan je! KNUF @Biancje; wanneer komen de foto's van Quint's fotoshoot ergens te staan? ben errug benieuwd! @Twinklestar; hoe is het nu meis? hou je het allemaal nog een beetje vol? en is je dip wat gezakt? neem je tijd, ik denk aan je! @Hier; goede nacht gehad: 21 - 04.30 - heden.. hahaha hij slaapt nog dus helemaal prima! Moet er alleen wel aan wennen, vooral mijn borsten want die staan op knappen hihih Manlief is vandaag echt jarig, maar wil er verder niets aan doen.. dus vandaag 'gewone' dag. Hij mag als verjaardagskado zometeen naar de HA.. Hmm.. had bericht niet verstuurd zie ik.. haha dus dit hierboven was om 8u vanmorgen Manlief is bij HA geweest: Bloeddruk 192/110 dus weer veelste hoog en gestegen tov vrijdag Woensdag ochtend weer terug komen, de HA ging overleggen met vaatverpleegkundige.. dus is afwachten wat verdere stappen zijn. Beau kwam om half negen en heeft mama even van de volle borsten afgeholpen en ligt nu weer net lekker te slapen. Zo even met manlief de stad in Heerlijk weer met het zonnetje er weer bij.. Geniet ervan meiden! xx
@wolfje. ja, laatste redmiddel is de auto! en het hielp. ze lag heerlijk te slapen. thuis in dr bedje gelegd en ze sliep gewoon door. is pas de 1ex dat we het hebben gedaan. ze is nog nooit zo onrustig geweest.. :S @mamaes. rommelt t al meer? @ dolfijn. wat een lekkere nacht!! je zal wel lekker bijgeslapen zijn. wat rot van die bloeddruk! hopelijk zakt t snel @hier. s.vader vanmorgen de buitendfeur in de verf gezet. Ninthe redelijke nacht gehad. 22.45-4.30-9.15. ze moet nog helemaal in een nieuw ritme komen. vandaag kan ik dus voorlopig nergens heen omdat de voordeur open moet blijven staan :S
goedemorgen meiden, hier lekker uitgeslapen tot half 10. daarna gaan rennen en nu ff op adem komen en ff bijlezen dadelijk douchen en poetsen, en boodschappen halen voor de bbq vanavond, ouders van mij komen eten. @smyltje hopen is ninthe weer rustiger geworden, meestal helpt auto rijden wel he @stampertje lekker dagje gehad... @ikke hoe gaat het meid? @dolfijn van harte gefeliciteerd met manliefs verjaardag!!! en wat balen van zijn bloeddruk zeg is niet zo heel lang goed gegaan dus....pff balen zeg!! en die beau die maakt het weer helemaal goed @hier helemaal vergeten te vertellen geloof ik, zaterdag belt een collega me op, op het werk. helemaal zenuwachtig en beetje aan het huilen.....ik weet niet hoe ik het je moet vertellen maar ik ben zwanger..... waaaaattt wat leuk!!!! ze vond het zo moeilijk om me dit te vertellen en begrijp dat helemaal hoor, wordt hun 3e kindje! ben echt blij voor ze maar de zwangerschap verloopt al niet goed. vrijdag had ze heel veel bloed verloren en vieze proppen dus meteen naar het zh, echo gehad en hartjes klopte en alles zag er goed uit, dus waar het bloed enz vanaf kwam.....is dus even afwachten of het goed blijft gaan!!! dus wordt spannende tijd voor hun!!!
Wat spannend voor hen Sasje! en vind het echt gaaf om te lezen dat mensen om je heen zoveel rekening met je houden.. Super van ze! en nog geweldiger dat jij blij voor ze kan zijn Heel veel plezier met BBQ met je ouders! @Smyltje; fijn dat Ninthe wel weer rustig werd van auto rijden.. en ze daarna lekker heeft geslapen. Balen dat je niet weg kan vandaag.. het is super mooi weer! maar het is gelukkig wel voor een goed doel Succes meis!
@ Dolfijn heb nu niemand om het op af te reageren dus ben ook niet echt chagie wel voel ik me raar misselijk, moe, en ja weet niet gewoon niet mezelf. Gefeliciteerd met je man. Lekker dat Beau zolang heeft geslapen had mama even een makkelijk opstart ochtendje @ Smyltje hopelijk was het maar een keer nodig bij je meisje en slaapt ze weer lekker, het rommelt wel wat meer naar mijn idee niet pijnlijk maar wel een raar gevoel kon er gewoon niet van slapen zo druk (het was niet smrufje die herken ik nu wel) @ Sasje lekker uitgeslapen mag ook wel eens hihi, wat lief dat je collega rekening houdt met jou en hopelijk gaat haar zwangerschap goed. @ Hier ja geen idee voel me niet dezelfde haha beetje rare down dag denk ik ga zo maar even wandelen buiten kijken of dat helpt, vriendlief is aan het werk hij zit nu op industrie (door de bouwvak die gaat komen) en normaal mag je dara niet bellen, zat dus helemaal in de stress maar hij heeft geregeld dat hij gewoon mag bellen en gebeld mag worden. Oh ja ik probeer echt op iedereen te reageren maar lukt niet altijd sorry alvast daarvoor
ik vind dat je het super doet mamaes, dus geen sorry hoop dat je beetje geniet van wandelen.. ik ga ook ff eruit.. tot later! xx
Hey meiden, @ MamaEs; Spreek Smurf maar even goed streng toe, dat hij nu wel lang genoeg in jouw buik heeft gezeten Hoop voor je dat het niet te lang duurt meis en fijn dat je vriendlief wel gewoon mag bellen! Dat zou wat zijn zeg als dat niet mocht . @ Dolfijn; Gefeliciteerd met manlief!!!! Fijn dat Beau het zo goed heeft gedaan! @ Smyltje; Gelukkig is Ninthe uiteindelijk goed gaan slapen, maar waardoor het nou komt, misschien idd overgang bv naar fv of idd een sprongetje. Hopelijk heeft ze snel haar nieuwe ritme te pakken en jij dus ook weer . Succes met het thuis blijven vandaag! @ Wolfje; Ben ook benieuwd naar je buikje hoor! Bijna op vakantie meis!!!! @ Stampertje; Leuk he dat brabbelen! @ Sasje; Wat lief van die collega dat ze er zoveel rekening mee houd. Hopelijk blijft alles goed gaat bij haar. En ik hoop echt dat je ongi nu echt niet lang meer op zich laat wachten hoor . @ Twinkle; Gaat het weer een beetje beter meis? Fijn weekend gehad met manlief? Dikke knuffel!!! @ Pooh; Hoe gaat het nu met je meisje? En met jou?? Pfff nou heb m'n best gedaan hoor, maar als ik iemand vergeten ben SORRY Hier een goede nacht gehad; 22.30u - 07.45u - 11.30u (alleen wel regelmatig eruit gemoeten voor de speen ) Verder heeft ze gister voor het eerst fruithapje op! Eerst vond ze het een beetje gek maar daarna wel lekker! Ze heeft een half potje op! Straks weer proberen! Ook is ze gister 2x zelf op haar buik gedraaid!!!! Het gaat nu echt zó hard! Moeten nu dus goed opletten als ze in de box ligt met al dat gedraai.... Verder gaat het wel, gister weer flinke ruzie met vriendlief, maar gelukkig is dat nu weer goed. Verder even goed in huis aan de gang geweest (gaat altijd lekker als je boos bent ). Vandaag even kijken hoe het loopt, Jenthe ligt namelijk nu weer op bed. Misschien vanmiddag nog even aan de wandel. Vriendlief is in Amsterdam aan het werk vandaag, ruim 1,5 uur rijden vanuit hier dus ben benieuwd hoelaat hij thuis is.
@ Ikke lekker een fruithapje mmmmmm haha ze wordt wel ineens groot zo he, mijn vriend zat vorige week in Amsterdam maar is dichterbij gezet (moerdijk) voor smurf en de bouwvak (hij neemt die niet). Ben zo misselijk zo raar haha hoop dat het wat betekend net een speen en speenkoort gekocht met papa is the best
Ja het gaat nu echt ineens weer zo hard! pffff Nou het potje is leeg Ze vind het echt lekker! Filmpje staat op hyves