hey meiden ik ben er ook weer we hebben een eerlijk weekend gehad gisteren lekker op de jaarmarkt geweest nog een leuk jurkje gekocht toen lekker soeppie gegeten en uitgepuft op de bank manlief is aan het werk komt straks even naar huis en mag vanavond weer aan het werk ga jullie veel lastig vallen deze week hahaha @ dolfijn gefeliciteerd met manlief wat balen dat zijn bloeddruk steeds verder omhoog gaat ik hoop dat het snel weerbeter gaat en geef Beau maar een hele dikke knuffel terug en natuurlijk ook voor jezelf @ sasje balen dat je ongi niet wil doorzetten las dat je wel clomid gaat starten in de volgende ronde wat vervelend die onzekerheid wat een drukke planning zeg voor de komende weken hgeel veel succes @ poohbeer is je meisje weer een beetje opgeknapt en je was zelf ook een beetje aan het modderen geloof ik ik hoop dat jullie snel beter zijn knuffel @ wolfje bijna op vakantie joh het schiet op @ mama es ik hoop dat jullie mannetje zich snel aankondigd en jllie lekker kunnen genieten van jullie kleine man en je doet het goed hoor meis heel veel succes met de laatste loodjes @ ikke succes met het goede gesprek wat jullie gaan hebben als s-ouders terug zijn knuffel voor jou @ laurier zijn jullie nog naar de auto wezen kijken of is het niks geworden ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad @ ik ben vast een hele hoop vergeten dus sorry daarvoor @ met mij gaat het wel weer wat beter lief dat jullie er naar vragen ik heb met manlief weer even een goed gesprek gehad hij is zo lief en steunt me zoveel als hij kan soms wat moeilijk omdat hij best veel weg is ben nog niet ongi geworden maar heb wel al wat last van mijn rug en buik dus denk dat het er wel aanzit te komen ga ook nog niet testen omdat mijn cylus zo verschild dat ik gewoon even ga afwachten ga zo ook even mijn banner weghalen want weet niet hoelang mijn cyclus gaat zijn
Ei: NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 18/07 CB 1e keer! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
hey twinkle fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad, en fijn dat het weer wat beter met je gaat. @clomid ik heb besloten toch niet te starten met de clomid. ik ga pas vol goede moed in aug. beginnen dus ik ga nu niks gebruiken en hopelijk heb ik even goed een eisprong zodat ik wel weer gewoon ongi wordt. dus hopelijk dan ergens laatst aug/begin sept poging 3. is beter zo en dan kunnen we even lekker gaan genieten van alles!
@ sasje ja gelukkig wel heb echt even een paar moeilijke dagen achter de rug wat fijn en goed dat je toch een beslissing hebt kunnen nemen en je ervoor hebt gekozen om even lekker te gaan genieten van jullie vakantie knuffel voor jou
ik heb toch maar ff het zh gebeld wat ik het beste kan doen....whahahaha hoezo onzeker...... terwijl ik normaal wel iemand ben van het zekere hoor, maar nu weet ik het echt niet...wordt vandaag of morgen terug gebeld want ze ging ff overleggen met de gyn..
@ sasje snap heel goed dat je toch wat onzeker en je toch even naar het zh hebt gebeld ik hoop dat hun je meer duidelijkheid kunnen geven over wat je kunt doen
tja ik weet het namelijk ook niet........ik denk toch dat ze dadelijk zeggen dat ik toch de clomid moet nemen denk ik...nou dan hoop ik dat ik pas in het weekend ongi ga worden
@dolfijn; hoera, gefeliciteerd met ML!!! Balen van zijn bloeddruk zeg, maar beau heeft wel een goede nacht gehad @smyltje; fijn dat ze toen is gaan slapen, hopelijk went ze er niet aan, dan moet ml elke avond ff rijden wij hadden ook buren gingen standaard om half 8 rijden met kind om te laten slapen dan maar thuis genieten van het weer, al is het hier benauwd @sasje; fijn dat je collega het wel persoonlijk vertelde dan dat je het via via hoort en hopelijk gaat alles gewoon goed met har zwangerschap!x nog even afwachten wat het zkh verteld over de clomid... @mama es; lekker wandelen meid! @ikke; wat goed van je meid, lekker aan het smullen van de fruithap en daarna lekker draaien op de buik leuke foto ze smult lekker @twinkle fijn dat jullie lekker genoten hebben en dat ml jou goed steunt! @all; hier alles goed, erg druk...hihi morgen ook drukke dag en woensdag oma ophalen... knuffels fijne dag nog!xxx
zh belde me al terug, moet toch met de clomid starten en maar hopen dat ik pas in het weekend ongi wordt
@ sasje wat fijn dat het zh zo snel heeft terug gebeld ik hoop dat je ongi dan het weekend pas doorbreekt @ wolfje ja zeker anders word het wel moeilijker gelukkig is dat niet he geval succes met je drukke dagen
Ei: NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 18/07 CB 1e keer! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
ja of vrijdag mag ook wel hoor maar dan liever niet eerder want dan zit ik op de 31e op dag 14 als ik uitga van zondag ongi te worden...en wij komen de 31e terug dus dan kan ik op dag 15 naar het zh...oh wat zou dat toch perfect zijn!!!!
meiden ik ben even weg, moeten ff vriendliefs mountinbike op halen en dan alles klaar maken voor de bbq.....!
Hey meiden, @Twinkel..klinkt als een leuk weekend meid!! Ik blijf hopen dat je stiekem toch niet ongi wordt!! @Sasje..wat fijn dat je collega zo om je denkt! @Dolfijn gefeliciteerd met ml,, wel baaleh van zijn bloeddruk! en supr van Beau! @ikke, leuke foto van jenthe en wat wordt ze al groot! @mama, kom op smurf!! ben benieuwd hoe je heet xx
@hier..gaat het goed!! Vanmorgen ff boodschappen gedaan en huis aan kant gemaakt!! Vince is wel een eigenwijsje, slaapt overdag slecht in zijn eigen bedje dus ben vandaag even aan het oefenen!! Maar dan slaapt ie, leg ik hem in bed, wordt ie na 10min wakker nog harstikke moe maar vertikt het dan om in slaap te vallen! Haal ik hem uit bed met nog geen minuut slaapt ie in mijn armen!! Dus nu leg ik hem iedere keer terug in zijn bedje als ie slaapt zodat ie dat gaat leren!! Manlief zou laat thuis zijn maar liet net weten dat ie waarschijnlijk al 20:15uur thuis is ..gezellig!! xxx