@ Laurier; Veel plezier vandaag met naar de auto's kijken! Hoop dat er eentje bij zit voor jullie! En succes met de drukte, nog even en dan lekker weg meis! @ Pooh; Gelukkig dat het wat beter gaat met je meisje, maar balen dat het met jou wat minder gaat Dikke knuffel!!! Mooi dat die vlinder er steeds is, kan me voorstellen dat het je een prettig gevoel geeft. @ Dolfijn; Fijn dat jullie geslaagd zijn, hier ook nog steeds geen zin om dingen te kopen hoor, hier moeten er ook nog steeds wat kilo's af Hoe heeft Beau het vanacht gedaan? Hier was het 21.30 - 06.30 - 09.30 en nu slaapt ze weer. Als ze wakker wordt fruithapje en vanmiddag even naar zuslief, die is jarig maar viert het zaterdag samen met m'n neefje. Vriendlief moet overwerken vandaag dus moet alleen eten .
Ei: NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 18/07 CB 1e keer! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
goedemorgen meiden, ik ben ook weer thuis vanuit het werk, maar ga ff slapen! ben zo moe!!! @mamaes pff morgen de uitgerekenende dag zeg..pff wie had dat gedacht....nou hopelijk komt jullie mannetje snel!
@all; morgen weercijfer een 1 bij weer online waar we heen gaan haha... oh men wordt echt niks, maar wil er heen, kon al een paar jaar er niet heen omdat het in de vakantie viel en nu kan ik, wil er heen om glazen te laten graveren voor sem met zijn naam erop,verder zie je dat nog heel weinig... maar wat een rotweer zeg, en wat wil sem... krijsen brullen meneer wil buiten spelen, nou dan spoor je toch niet @dolfijn; maak je niet onzeker over je lichaam meid... 9mnd op-9mnd af meid en dan nog hihi...in ieder geval je weet waarvoor je het gedaan hebt voor een kleine kanjer @pooh; veiling weet ik zo ff niet meer... ben er al een paar jaar niet geweeest, want viel telkens in de vakantie... maar altijd leuke optocht en leuk handwerk ja beterschap voor jullie beide meid, is niet leuk als je niet lekker bent maar ook geen rust kunt vinden... wat een mooie gedachte moet dat zijn om zo'n mooie witte vlinder om je heen te hebben, knuffel @mamaes; hopelijk ga je niet te lang over tijd lopen meid... @ ikke; gefeliciteerd met je zus! @all; knuffels en fijne dag gewenst
Hallo meiden, @Mama es...gek he...dat morgen je uitgerekende datum is!! Hoop dat die kleine smurf zich snel laat zien meid!! @Ikke...gefeliciteerd met je zus..en wat goed van Jenthe dat ze gewoon 4uur later kwam..hoop dat het goed gaat met fv vandaag.. @Wolfje..echt een jongen he!! Heerlijk ravotten in de regen..... @Pooh...kan me voorstellen meid!! Hoop dat je meisje nu de goede kant op gaat en snel weer helemaal beter is!! Maar hoop ook dat jij je weer snel goed voelt! En wat super mooi die witte vlinder!! Hele dikke knuff meid... @Laurier..wat raar van die autoverkoper!! Hoop dat die andere auto's beter zijn meis... En wat super te horen dat jullie zo van elkaar genieten! @Twinkel..hoe is het met jou? Manlief vandaag weer zoveel werken?! @Sasje...hoop dat je nog lekker hebt kunnen slapen meis... Hoe gaat het met de ongi? Zet het al door? @Dolfijn...wat super van Beau gister, hoop dat ie het vannacht ook goed gedaan heeft! Hoop dat je snel weer blij bent met je lichaam meid!! Er is maar wel een mooi kereltje in gegroeid!! Maar ken het hoor, als ik naar mezelf in de spiegel kijk dan denk ik: Mijn borsten lijken wel te hangen, ik heb een flubberbuik vol striae en een dikke kont!!!! Maar iedereen die op visite komt zegt, goh wat zie je er alweer goed uit, nou ik zie het zelf toch anders!!! Maar goed, het is nog geen 5wk terug en er is een prachtig kereltje uitgekomen!!! Dat probeer ik mezelf maar voor te houden .. @hier...Om 00:30 Vince een fles gegeven toen kwam ie pas 06:15 weer..super...!! Hij ging wel stuk later slapen 2uur!! Maar goed na die fles van 6uur ging hij weer lekker slapen en ik ook dus pas om 10:30 eruit ... Manlief is nu te werk, ga zo ff de was opvouwen en de badkamer schoonmaken! Liefs
MamaEs: maak nog even een foto van je buik nu! Misschien wel de laatste! Ikke: gefeliciteerd met je zus. Sasje; slaap lekker! Wolfje: ik heb die glazen ook, volgens mij toen gekocht op de braderie in Nunspeet. Heb er voor ieder nichtje één. Staan wel hier, handig met een verjaardag! In nunspeet is op vrijdag volgen mij braderie en volgens mij deze weken, een paar keer achter elkaar. Hier: mijn meisje eindelijk koortsvrij, vanochtend 36,5. Ik ben de hele dag al wat in huis aan het rommelen, beetje poetsen enzo. Nog even een wasje gedraaid. Verder geen plannen, hoop dat het nog droog wordt vanmiddag voor een vlugge boodschap. Maar het lijkt er niet op volgens buienradar. Vanavond weer werken, Misschien straks nog even een radiator verven, als ik zin heb...
stamp; ja echt is de zon er wil die binnen blijven en nu...pff heerlijke nachtrust zo met vince pooh; hmm misschien dan vrijdag maar ff naar nunspeet toe, thx voor de tip fijn dat je meid koortsvrij is en hopelijk knapt ze nu snel op rommel jij maar verder, knuf voor je meid van sem
@ dolfijn stampertje en poohbeer lief dat jullie er naar vragen hier gaat het nu wel weer heb echt even een paar moeilijke dagen achter de rug @ dolfijn klinkt als een heel gezellige dag gisteren leuk om te hren dat Beau zoveel indrukken heeft opgedaan hoe heeft hij het vannacht gedaan en het stokbroodje was lekker hoor je hebt het prima gedaan met lezen @ stampertje ja manlief vandaag weer vroeg weg laat thuis ligt nu op bed een kleine uurtje dan ga ik hem roepen en gaat hij weer aan het werk fijn dat Vince het zo goed doet succes met de schoonmaak @ poohbeer ik hoop dat je snel weer wat beter voelt en meid je wee als er wat is je mag altijd je verhaal kwijt fijn dat je kleine meisje zich weer wat beter voelt knuff voor jullie @ ikke wat goed van Jenthe zeg dan heeft ze toch wel honger gehad lekker op de bank gehangen hier wel @ sasje heb je even lekker kunnen slapen @ mama es wat spannend meid morgen de uitgerekende datum wat lief dat vriendlief er ook zo mee bezig is ik hoop dat het snel gaat doorzetten @ wolfje ja de voorspellingen zijn niet zo best ik hoop dat het allemaal meegaat vallen en jullie toch kunnen gaan @ hier steeds wat meer last van me buik en nu ook afscheiding die ik atijd heb als ik ongi ga worden dus de ongi zit eraan te komen
@Hier; prima nacht gehad: 22.15 - 05.10 - 07.15 en toen nog even bij mama in bed tot 08.30u Beau had al 8! dagen geen echte poepluier meer gehad, maar vanmorgen kwam de hele zooi eruit.. haha hij was net aangekleed (nieuwe kleren.. uitgekozen door papa ) maar alles zat er onder.. dus hup in de tummytub en andere kleren aan.. dus de wasmachine draait alweer. @MamaEs; het lijkt erop dat je in elk geval de 40wk gaat halen.. qua weer hoef je niet meer te wachten: het is nu lekker fris Sterkte met afwachten meis! @Ikke; dat klinkt idd weer als een prima nacht Gefeliciteerd met zuslief en niet vergeten te eten nu je alleen moet eten @Wolfje; hahah Sem die naar buiten wil, tja, laarzen aan, poncho aan en maar lekker laten gaan? @Sasje; nog even lekker geslapen meis? xx
@Twinkle; ik blijf duimen hoor meis.. maar ben blij dat je je iets beter voelt.. Je weet ons te vinden hé meis?! Dikke KNUFFEL!
twinkle; ja idd... oh meid, een hele dikke knuffel voor jou en zo balen dat je ongi eraan komt dolfijn; ja zo blijft een wasmachine draaien he? Had hij er zelf geen last van dat hij al 8dg niet gepoept had? zonde van de kleren, hopelijk wordt alles weer mooi schoon nee heb sem nog niet eens aangekleed pyjama dagje
@ dolfijn fijn dat Beau het zo goed heeft gedaan vannacht hij lijkt zijn ritme weer een beetje te vinden meiss tuurlijk weet ik jullie te vinden lief dat je het even zegt @ wolfje dankje voor de knuffel
@Wolfje; weet niet of hij er echt last van had.. wel erg aan het scheten laten geweest.. en duidelijke persdrang zonder gevolg Had CB al gebeld, maar bij BV mag het echt gerust 10 dagen duren.. BV kan namelijk zo goed in balans zijn dat het er gewoon niet is.. maar ben toch wel blij dat het er nu weer even uit is! enne.. nee, dan Sem maar lekker in pyama binnen houden.. Goed plan! Hang zelf ook in joggingbroek op de bank.. dagje bijkomen van gister.. en met dit weer hoef ik toch niet zo nodig naar buiten
Ei: NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 18/07 CB 1e keer! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
dolfijn; kan idd lang duren was bij sem ook, maar oh dat ventje had er last van zo sneu... gelukkig jou ventje niet echt ik ga liever ook niet naar buiten haha twinkle graag gedaan all; sem laat ik nu maar een dvd pakken stronvervelend is die
oke wolfje gezellige dagen met oma ik ga mijn huis aan kanten ruimen manlief is wakker en gaat zo weg fijne middag meiden
Ik blijf telkens steken houden in me borsten, auw... die dingen lijken ook maar de groeien en te groeien...pff nou gisteravond toen ik net sliep *plop* en klaar wakker was ik... zou dat ons beebje zijn vanmorgen ook weer een keer *plop* daarna niks meer maar wel goed voelbaar... zou het spannend