hey meiden @stampertje wat goed van vince hij slaapt dus al 6 uurtjes aan een stuk en zelf lekker uitslapen!!! @dolfijn fijn dat beau eindelijk eens heeft gepoept!! @twinkle knuffel meid! @wolfje oh dat zou goed kunnen toch dat je je kleintje voelt...wanneer heb je ook alweer geslachtsbepaling?
Meiden had net wat last van mijn buik dus ben gaan douchen daarna tijdens het afdrogen voelde ik wat lopen over mijn kleren heen en het rook erg raar, daarna tijdens het afdrogen nog 3 keer dat er wat uitliep. Net de vk gebeld ze komt in de loop van de avond kijken (mits de weeen komen)
dat zou eng zijn hahaha heb wat met verjaardagen morgen is namelijk mijn meisjes kat jarig zit nu te twijfelen of het geen plas was maar het ruikt zo raar
Spannend mamaes, je kunt testen of het vw is door op de bovenkant van je hand te blazen (geen lucht laten ontsnappen) en als je dan wat voelt lopen is het waarschijnlijk vw . Zou idd wel mooi zijn als je op de uitgerekende datum bevalt!!! Ik duim voor je meis! Sorry meiden ben er straks weer even, was even snel aan het bijlezen en nu vindt Jenthe het niet meer leuk in de box
hmm dacht dat vruchtwater reukloos was? @wolfje wauw jij hebt echt al een hele buik zeg met 16 wkn pff dat wordt nog wat!
ja dan voel ik een druk en een druppel zeg maar maar niet echt een straaltje en heel de tijd een plas gevoel
Komt de vk alleen als je weeen hebt vanavond? Komt ze niet checken of het vw is want dan moet je binnen 24 uur bevallen...
Ei: NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13 door middel van provera) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24:wachtende op ongi, en dan weer start clomid. Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/7 controle Vk (09.40 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 11/7 cb prikjes.18/7 kinderfysio. Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 02/08 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 18/07 CB 1e keer! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
vk is geweest zijn gebroken vliezen nu afwachten morgen om 14.45 is het 24 uur dan hoor ik meer (mits het doorzet) hoef morgen niet op controle mag niet zover meer lopen
mama es; yeah dat duurt hopelijk niet lang meer, geweldig meid, blij voor je zet hem op meid, doe rustig aan nu het nog kan
Vriendlief zei eerst ohhh ik hoor het wel tot ik net zei binnen nu en 72 uur ben je papa he besef je dat wel toen vond hij het leuk hij komt over een half uurtje naar huis (dan is hij klaar) en nemet morgen en vrijdag vrij ben nu zo hyper pffff