hallo dames, hier (weer) even een kort bericht. Gisteren toch ongesteld geworden, week overtijd En bloedden..........!!! Het deed zoon vreselijke pijn, nog nooit gehad zo... (erg onsmakelijk Vanmorgen tampon in en nog liep het bloed me over de benen heen zo vreselijk veel en auuwww pijn..... Even gedouched en rustig aan gedaan, toen ging het beter en het bloed is me niet weer langs de benen gelopen gelukkig!! Nu druk bezig met de voorbereidingen voor de visites natuurlijk.... Ik wou even komen zeggen dat ik wel aan jullie denk dames Hele dikke knuffel!
oh wat balen dat je zo erg ongi bent geworden laurier...had je wel een testje gedaan omdat je overtijd was of dat niet?? @dolfijn veel s6 vanmiddag op het graf meid! net even bij ouders van vriendlief geweest en voor de rest ff lekker niks...ga zo even de bijkeuken opruimen!
Hallo meiden, @Dolfijn....super dat jullie het naar je zin hebben gehad!! MAar kan me voorstellen dat het weer lekker is om naar huis te gaan... @Laurier...gefeliciteerd meid!! En wat ontzettend baaleh van je ongi!! het zal even goed iedere x een teleurstelling zijn!! En wat vreemd dat het zo'n pijn deed! Knuff... @Sasje..hoe is het met jou??? @hier... weer een goede nacht, alleen heb ik denk ik een borstontsteking! Rode plek op mijn borst en voel me niet helemaal top!! Morgen maar even de dokter bellen... Vince doet het goed met de flesvoeding maar is verder vandaag erg onrustig... wilt nog steeds het liefst de hele dag op schoot! En dan in slaap vallen en dan leggen we hem weg en dan weer klaar wakker!! Dus nu maar even (met pijn in het hart) hem laten huilen!! Liefs
met mij gaat het goed hoor. heb alweer de deur 2 laag lak gegeven en nog wat bij getext wat nog altijd moest in de bijkeuken...is dat ook eindelijk eens netjes.....en deze ook meteen opgeruimd wat ook geen overbodige luxe was. volgende week nog ff een keertje de garage opruimen want dit is ook wel nodig!
@Laurier; wat ontzettend balen meis! en dat op je verjaardag hele, hele hele dikke knuffel en ik hoop dat je ondanks dat toch nog een beetje hebt kunnen genieten! @Sasje; fijn dat alles wel goed gaat Heerlijk in huis bezig! Klinkt goed meis! @Stampertje; dan idd de HA maar even bellen, misschien te snel afgebouwd? hoop dat het zich snel oplost meis, lijkt me erg pijnlijk! Heel veel sterkte met Vince laten huilen ik vind het nogsteeds moeilijk en gelukkig hoeft het ook niet zo vaak! @Hier; weer lekker thuis toch wel weer lekker hoor! Geniet altijd erg bij me mams, maar thuis is toch de beste plek Vanmiddag is goed gegaan op de begraafplaats, even druk bezig geweest met schoonmaken, opruimen en nieuew plantjes zetten.. Beau wou tussendoor even niets meer, dus op de begraafplaats zitten voeden (klinkt misschien heeeel gek , maar het voelde alsof mijn broertje ook dat even mee mocht maken en daardoor toch goed..) Terug naar huis heeft Beau alleen maar geslapen, het was ook zo warm in de auto! en net heerlijk in bad (even al dat zweet afspoelen) en nu lekker in zijn bedje. Het was echt zo leuk toen hij manlief weer zag: Big Smile en lachen Heerlijk om te zien! (L) Fijne avond meiden, ik ga even met manlief knuffelen Heb hem ook wel gemist xx
@dolfijn; fijn dat jullie weer lekker thuis zijn! @sasje; goed bezig geweest @laurier;meid onwijs balen van je rot ongi! gefeliciteerd met je verjaardag! @stamp; vince dus echt een knuffelkont sterkte met je ontsteking! @vergeten? sorry dikke knuffel @all; hier leuke dag gehad... oppaskids waren toch gisternacht opgehaald, dus vandaag met me ouders en oma naar braderie geweest en lekker gewinkeld... heb nieuwe slippers gekocht voor mezelf en in de winkel van Lief heeft me oma een leuke witte korte broek voor sem gekocht en een lief wit pakje voor de kleine van mijn mannen heb ik een erg mooie hanger gekregen voor aan me ketting...moeder en kind in het witgoud, erg mooi! Fijne avond allemaal nog en knuffels
ff een kort berichtje. ben pas net thuis, toen nog even kolven en eten en moet nu toch echt het huis wat opruimen. @stampertje. onder een warme douche je borst masseren hielp bij mij altijd. en leegkolven! je moet de ontsteking eruit halen. dan had ik 'm binnen 2 dagen weggekregen. als Ninthe even huilt laat ik haar ook wel liggen, amar als ze ECHT huilt, dan pak ik haar gewoon hoor. dan is er meestal wat. ze zijn nu nog zo klein, dat ze best vaak bij mama mogen liggen vind ik @laurier. ik zat ff te googlen op PESA, maar daar zijn lange wachtlijsten voor staat er.. hebben jullie enige indicatie wanneer jullie mogen? @wolfje, klinkt mooi die ketting! @rest. weet t ff niet meer... sorry!
haha Smyltje, inderdaad een heel verschil Zal dat van Beau ook eens doen Succes met opruimen! @Wolfje; klinkt als een super gezellige dag! en allemaal weer verwend Incl. jij.. klinkt mooi die ketting! Foto?
nee, kan er helaas geen foto van maken, wou van pakje ook foto maken, maar kan me fototoestel nergens vinden... ben zo'n sloddervos volgt snel
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 28 juni gyn om 14.00 ( op vakantie tot 28 juni ) Sasje24: 24 juni follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 28/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/06 CB prikjes!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
haha ok Wolfje, dan wacht ik het rustig af! @Hier; een echte rot nacht gehad Beau was super onrustig, is zijn hele bed wel 5x rond geweest en dan brullen dat ie niet meer goed lag.. Vervolgens drinken om weer rustig te worden, weer in zijn bed en dan begon het weer Ben dus nu gesloopt.. en nu slaapt hij Om 11u afspraak dus moet nu maar zien wakker te worden en vanmiddag maar even kijken of ik nog wat kan slapen.. Fijne dag allemaal! xx
goedemorgen meiden, @dolfijn balen van de slechte nacht meid!!! misschien ff een omschakeling voor beau @smyltje wat een leuke fotos!! @wolfje sow aardig verwend dus weer leuk leuk.. @hier zometeen richting zh....ben nu eerst bezig om mijn zwembadje op te pompen....en dan kan ik vanmiddag lekker zonnen/zwemmen
@hier net terug vanuit het zh....follikel was nu 12 mm dus er zit een klein beetje schot in de zaak......woensdag weer terug...weer bloed moeten laten prikken voor mijn hormoon spiegel want deze was nog laag. mijn slijmvlies was wel al mooi dik...6.9 mm dus dat is wel perfect!
@ Smyltje; Haha ja wat een verschil he?! Helemaal leuk als ze druk gaan doen in bad . @ Dolfijn; Wat balen van je nacht zeg Heb je al geprobeerd om de slaapzak aan het einde in te stoppen? Hopelijk kun je nog even bij tanken vandaag Knuff! @ Sasje; Ohhh gelukkig dat er dus wel iets aan het groeien is meis! Nu hopen dat dit eitje er zo lang over doet omdat het een super eitje is !!! Geniet van de zon en je zwembadje Hier ook geen fijne nacht gehad (ligt het aan het weer soms???) Ook Jenthe was heeeeel onrustig en ik kon er wel elk uur uit om de speen te geven. Had haar om 21.30u gevoed en uiteindelijk wou ze om 04.30u drinken. Daarna gelukkig wel nog tot 09.00u kunnen slapen. Nu even ontbijten en dan vanmiddag op pad met die hitte
@ Sasje knuffel van mij gellukkig nu iets beter nieuws na het zh bezoek @ Stampertje alles van de lijstjes van internet heb ik dat is het noodzakelijke toch al zijn er meer kleertjes dan daarop staat hihi. Wat een knuffeltje is Vince ook al moet hij ook leren in de box te liggen hihi @ Ikke succes bijd e gyn en cb met haar prikjes @ Dolfijn fijn weer thuis te zijn, leuk dat Beau zo reageerde op papa @ Smyltje wat groeit ze hard ze ziet er wel mega schattig uit in haar feestjurk
@all; jaja alweer 14wk zwanger woensdag controle, spannend! kijken of me jongen zich laat horen foto's heb ik op me hyves gezet... ik moet nu snel sluiten en naar school, daarna boodschappen...geniet allemaal lekker van het weer knuffels @dolfijn; balen van je rotnacht... @sasje; lekker zwembad, ik heb hem net voor sem ook ff opgezet en misschen duikt mama er straks ook bij in gelukkig wa er nu wat te zien! @ikke kan best door het weer komen hoor...