Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Wolfje miss zit er wel een meid in vriendlief wist ook zeker een meisje te krijgen, en vriendinnen denken het nog steeds ze zien het aan mijn buik zeggen ze dan

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    sorry meiden, maar Ninthe heeft heerlijk geslapen hihi. ligt nu ook nog te slapen. straks toch maar wakker maken voor de fles. normaal laat ik haar zelf komen, maar met dit weer wil ik toch dat ze om de 3 uur drinkt MINIMAAL. dus, straks wakker maken.

@sasje. goed nieuws dat er dus wel al iets groet nu! super!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee nee wolfje je krijgt een meisje :)

@ hier pff ben alweer uitgezwommen...water is natuurlijk nog veel te koud en badje is ook kapot....randen zakken de hele tijd in..maar ach ja heb een uurtje gezont en nu veel tre warm, dus straks nog wel een poging en morgen nog even dan moet er toch wel een kleurtje komen...

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Sasje; super dat je eitje nu wel goed groeit! meis, ik ga heel hard voor je duimen dat het nu een super ei mag zijn en dat dit mag gaan leiden tot een heel mooi wonder!
    Geniet van je zwembad!

@Wolfje; mooie hanger heb je gekregen hoor! en die kleertjes; ook helemaal super! Sem is echt stoer! hihih geweldig!

@MamaEs; leuk om te zien dat je op iedereen reageerd (mag ook gezegd worden ;)) Zijn er al voortekenen dat onze 4e kletskop boy al gaat komen? Ben heel benieuwd wanneer het zover mag zijn voor je!

@Smyltje; heerlijk toch dat Ninthe wel goed heeft geslapen! haha lekker van genieten hoor! en om de 3u drinken, kan me goed voorstellen dat je dat nu aan wilt houden.. Beau laat ik ook wat vaker een slokje nemen, maar hij geeft soms heel duidelijk aan dat hij echt niet hoeft.. en tja, dan houdt het toch wel op :p

@Ikke; dan zal het idd wel aan het weer liggen, hopelijk doet Jenthe het verder vandaag wel goed.. hoe is het bij gyn gegaan? en de prikjes van Jenthe? hopelijk is alles weer goed gegaan!

@Hier; Beau slaapt nu pas weer!! Normaal slaat hij rond 10.30u nog wel ruim een uur maar vandaag helemaal niet! Nu net gevecht gehad omdat hij te moe was om te drinken, maar na een paar slokjes toch het idee dat hij het wel lekker vond :p en nu helemaal knock-out.. dus hopelijk slaapt hij nu even.
    We hebben om 14u weer een gesprek (voor vervolgopleiding jongste) dus slapen is er voor mij nog niet echt bij helaas.. misschien daarna nog even..

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ga ook nog maar even de zon in, nu Beau slaapt kan ik even in de zon.. verder met hem alleen maar in de schaduw dus echt bruin worden is er niet bij ben ik bang.. ;)

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Dolfijn ik doe mijn best (weet niet of ik het reageren blijf volhouden met die hitte anders daarna hihi)
    Heb best wel pijn in mijn vagina (kan ook door het hoofd komen) en af en toe een steek maar
    denk dat hij nog geen zin heeft.

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

oh meiden, wat een hitte zeg niet normaal, benieuwd wat de dag ons morgen brengt!

Heb het echt heel warm...

@smyltje; fijn dat ze lekker slaapt, maar idd vooral met dit weer is drinken erg blangrijk...

@mamaes en ssaje; afwachten tot dec:p

@sasje;jammer dat badje kapot is... oh ik trek het ook niet in de zon hoor...

@dolfijn; ook bedankt voor je reacties op hyves:)
    s6 met gesprek en fijn dat beau even slaapt...

@all; knuffels

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ei:
    18 Juni: poohbeer

24 Juni: Sasje24

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: 28 juni gyn om 14.00 ( op vakantie tot 28 juni )
    Sasje24: 24 juni follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa.

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 28/6 controle Vk
    Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/06 CB prikjes!!
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!!
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!!
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald!

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja pff het is echt heel warm, en morgen wordt het nog warmer he!

10. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja tot spitstijd op nu.nl staat dat er dan storm komt met hagel, regen en onweer

11. laurier

laurier Niet meer actief

hallo dames, ppff jullie hebben ook al zoon last van de hitte.....
    Wat vreselijk zeg!!!
    Hier goed ngesmeerd vanmorgen maar ik smeer zo ook even weer wat!!
    Vriendlief is te koppig om zich weer in te smeren en staat de auto te wassen, zelf weten en straks niet komen zeuren :p

Willen ze het morgen nog warmer hebben :-O
    Morgen moet ik de hele dag verder werken dus zal er niet echt van kunnen genieten helaas....

Hoe gaat het met jullie allemaal?
    Hebben jullie een goed weekend gehad?

Hier een super verjaardag gehad, het was prachtig weer en o wat ben ik weer verwent zeg....!!!! :)

xxx lau.

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat je zo verwend bent Lau!
    Geniet vandaag maar even van het weer als je morgen weer moet werken ;)

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    twinkle hoe was je vakantie meid???

14. laurier

laurier Niet meer actief

dank je dolfijn, dat genieten lukt goed!
    heb jij ook nog wat in de zon kunnen zitten?

hoe zijn de kindjes onder deze hitte??
    en de zwangere dames zullen het ook wel niet makkelijk hebben, knuff!

sasje fijn dat je ei toch wel iets vordert!!

ik ben druk bezig mijn nagels er af te halen :-D
    Daarna wil ik zelf weer nieuwe erop zetten.

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

@ Laurier; Is het gelukt met je nagels? Foto???? :D

@ Wolfje; Ik denk dat jij een jongen krijgt :). Wat een leuk pakje van lief! (truitje valt wel groot hoor :))

Hier vanmiddag bij de gyn geweest en dat is nu afgesloten met een dikke knuffel van de gyn :). Bloeddruk nog gemeten en die was 125/85 dus redelijk...
    Moet wel bij een eventuele volgende zwangerschap in het zh onder controle.

Daarna met Jenthe naar cb en voorlopig de laatste spuiten gehad :D en ze heeft het super goed gedaan!!! Ze was doodmoe en alleen even huilen na de spuiten en daarna weer lachen en in de auto in slaap gevallen en nu nog steeds :). Ze weegt nu 5700 gram en is 60,5 cm

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Ikke; fijn dat alles goed was bij de gyn en dat je dat af hebt mogen sluiten! En netjes weer van Jenthe! Fijn dat ze nog wel even heeft gelachen na al dat huilen.. Ze houdt netjes haar groeilijn vast toch? Lekker zo doorgaan!

@Laurier; fijn dat het genieten goed lukt ;) en je nagels? ook gelukt? Foto! :p

@Hier; Beau was de hele dag van slag, het is niet anders geworden dan vannacht.. alleen vanmorgen vroeg heeft hij wat geslapen maar verder is het met max 15min toch echt wel gedaan.. pff.. zware dag.. maar net lekker gedouched met hem en daarna heeft hij liggen tanken.. en nu, eindelijk rust???!
    Denk dat het weekend toch wat veel was voor hem en dat in combi met de warmte (al heeft hij daar niet zoveel van mee gekregen, de hele dag binnen geweest waar het max 23 graden is..)
    Nu even rustig journaal en gtst kijken.. tot later meiden! xx

17. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Ikke lekker dat je klaar bent met gyn en prikjes en wat een super meisje dat ze zich zo goed houdt.

@ Dolfijn hier staat de zon nog binnen dus is nog steeds erg warm pffff ga zo even douchen haha dara is het lekker koel.
    Hoop dat Beau zo weer lekker in ritme komt en weer lekker slaapie gaat doen.

@ Laurier morgen wordt het nog warmer tot in de avond geniet nu nog maar even.

@ Hier ongi buikpijn en wat rood/roze in mijn onderbroek???????? al heel de dag wat steken en weer wegtrekken (kan ook voorweeen zijn) morgen weer naar de vk ze doen bij ons bij 38 weken inwendig onderzoek ga toch vragen of het morgen al kan.

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Je begint het spannend te maken mamaEs!! :) Yeah.. hahah heerlijk die spanning!
    Ga maar lekker douchen meis en zorg dat je goed uitrust.. ben benieuwd wat de VK morgen zegt!

19. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik wil het niet spannend maken hoor hihi heb het liefst gelijk goed nieuws, nadal staat ook te Tennissen (mijn favo) dus ben van alles tegelijk aan het doen

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha jij hoeft het niet spannend te maken hoor, dat blijft het toch wel ;)
    Succes met Nadal!

Deel Deze Pagina