Tuurlijk wel sas, we hoeven nog maar voor 3 meiden te duimen dus voor jou ook gewoon elke keer hoor Tja meiden ik ben helaas wel altijd eerder wakker van Jenthe dan vriendlief! Vanmorgen werd ie pas wakker toen ik de fles al aant geven was :-S Ze ligt nu in ieder geval lekker te slapen
Sasj: ja, ik draag de steen bij me. Hangt aan een leren bandje die ik om het middenstuk van mijn bh knoop dan hangt ie op de ehhh zonneplek (ofzo iets). Dat zij die vrouw van de winkel, dus dat doe ik braaf. En dat van Sims, ik heb geen idee! Trouwens, misschien dat de natuur nu wel doet wat het behoort te doen. Ik duim voor je! Heb wel meer wonderlijke verhalen gehoord. Dus zeg maar wat je zeggen wilt, ik duim door (net als de rest) Ikke: Jeetje, waarom belt hij dan ook net op dat moment??? (tijd voor een beeld telefoon, kan hij even kijken of het wel uitkomt) En als we het nu toch over sims hebben, wil jij ook op mijn profiel op die sims dingen klikken
@twinkle manlief was helaas te laat...volgende keer beter @sasje;wat naar zeg:x @pooh; duim voor je meid, tja sem wegbrengen wil ik eigenlijk niet... vind niet dat hij (nu al) de dupe van de zwangerschap wordt... maar ga idd rustig aan doen, vanmiddag met sem Bambi gekeken @ikke; balen dat J. niet verder wou drinken...s6 vannacht @smyl; oh lekker in bed tv kijken, heerlijk @all; knuffels morgenvroeg huisje schoonmaken, boodschappen doen, en smiddags heeft sem zwemles... knuffels en fijne avond nog!
Ei: Laurier: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat. Laurier: Uroloog geweest, nu weer wachten op uitslagen! Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 16/11controle vk Twinklestar: 16-06-2012 11/11 derde echo gyn 25/11 termijn echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes
Hey meiden, @Pooh, wat spannend meid!!! Ik hoop het zo ik duim heel hard hoor!!! @Sasje, ook ik duim gewoon voor je hoor!!! JE weet maar nooit..... @Dolfijn, wat ontzettend lief van jullie vrienden!!! Geniet ervan meid, jullie hebben het echt verdiend... @Wolfje, jeetje las dat je weer gevallen was...doe rustig aan meid (ook al zal dat best lastig zijn met Sem)...knuff... Sorry meiden, rest even vergeten... Als ik wat belangrijks vergeten ben.... zeg het me hoor!!! Vandaag maar even voetenzak voor in de kinderwagen gekocht voor Vince...Volgende week veel wandelen en schijnt fris te worden is wel lekker dan!!! Morgen nog niet echt wat op de planning, ja de was en alvast wat voorbereiden op volgende week... Maandag lekker weg.....joehoe zo'n zin in!!! Vince is zo'n heerlijk gezellig mannetje... ik zit nog steeds op een enorme blauwe wolk!!! Liefs
jeetje zeg sasje dat is schrikken!!! ongelooflijk al op klaarlichte dag he..... poohbeer mn vriend baalde afgelopen maandag ook ontsettend, maar hij is er beter in om het wat positiever te zien.... daar helpt hij mij gelukkig ook bij hoor we wachten eerst de uitslagen af voordat we verder gaan.... mocht het niet meer lukken dan houdt het op voor een kindje met ons beide dna en dat zal dan eerste en pekje moeten krijgen denk ik... en dan moeten we nog informatie winnen over wat dan de mogelijkheden zijn en hoe dat in zn werk gaan en dan nog de keuze over wat wij willen... Ik probeer er niet te veel over na te denken en maar door te gaan met leven anders schiet t niets op en dan zie ik nergens het nut meer van in ben ik bang Vandaag kan jij testen lees ik, het mag ook wel eens jullie tijd worden lieve schat... ik duim voor je!! ikke ik ben benieuwd of je vriend er afgelopen nacht ook uit moest hihihi. sasje heb geen idee hoe dat zit met de sims, balen ja.... wolfje wat jammer dat je man gister net te laat was succes met boodschappen doen, soppen en zwemmen!! stampertje goedemorgen!! gelijk heb je, goede voorbereidingen voor de kou!! ze hadden het erover dat ze eind november -10 willen hebben, eerst zien dan geloven... voor dit weekend zeggen ze 17 a 20 graden, ongelooflijk die verschillen ben benieuwd of het uitkomt hahaha! wat heerlijk dat je nog steeds fijn op die blauwe wolk zit, geniet ervan meid!!
goedemorgen meiden, @Jullie zijn allemaal schatten...we zullen zien @laurier meid, denk daar nog maar niet over na nee wat ik me hier ook wel steeds afvraag en dat zul jij ook misschien wel doen....??? willen jullie wel bijelkaar blijven mocht het dus niet lukken? ik heb voor me zelf besloten dat mocht het hier zover komen dat het niet gaat lukken dat ik dan vertrek ( weet vriendlief alleen niet ) dit omdat IK vind dat ik hem die wens niet kan ontnemen aangezien het '' probleem'' bij mij ligt. en hij ook heel erg graag kindjes wilt. erg lastig en als ik daarover na ga denken dan wordt ik wel verdrietig
sasje waarom ga je dan bij hem weg en waarom heb je het er niet met hem over.....? echt serieus nu krijg ik de kriebels dat mijn vriend dit misschien ook denkt dan zou ik helemaal kapot zijn zeg.......!!! dit is iets waar we samen doorheen gaan en niet hij alleen!!! Wij hebben wel zoiets van als het niet mocht lukken met ons beide dna, dan gaan wij verder kijken wat de mogelijkheden zijn... Natuurlijk niet gelijk nadat we dat bericht dan te horen hebben gekregen, maar wij weten dat er meer mogelijkheiden zijn en gaan dan zeker op onderzoek uit wat mogelijk is en wat wij beide willen....
misschien wel iets om nog even te zeggen, klinkt wel erg hard dus wees voorbereid.... als het niet mag lukken met ons beide dna en na het een plekje geven + onderzoeken wat nog meer de mogelijkheden zijn (waar we beide voor open staan tot nu toe) dat hij ineens zegt dat hij helemaal nergens voor wil gaan en geen kinderen meer wil, dan weet ik niet of ik bij hem kan blijven gezien mijn grote kinderwens... maar theo praat nog steeds over onze kinderen en ziet nog steeds meer mogelijkheden mocht het niet lukken met ons dna.... praten met elkaar is echt zzzoooo belangrijk hierin!!!! en ook in wat je wel en niet wil en waarom en dingen samen uitzoeken.....
o ja nog even dit sasje (sorry dat ik het niet allemaal in 1 bericht deed...) misschien is de liefde van jou vriend naar jou toe ook wel zo groot dat hij zijn kinderwens voor jou opzij legt (dat heeft mijn tante voor mijn oom gedaan) o jeetje ben ik nou erg slecht dat ik die wens ((denk ik)) niet opzij kan leggen ondanks dat mijn partner de hele wereld betekent voor mij en ik no-way zonder hem kan.....!!!
meiden ik heb even een vraag...... Ik heb een opleiding + stage/werk aangeboden gekregen voor Verzorgende of IG (mag ik zelf beslissen). Nu vraag ik me af met alles wat er bij ons speelt of het handig is om hieraan te gaan beginnen..... De opleiding duurt 3 jaar en het lijkt me wel echt super leuk + dat ik vindt hoe meer opleidingen hoe beter mijn kansen voor nu en de toekomst Maar wat nu als we wel een medisch traject kunnen volgen vanaf 2012.....? En wat als dat niet wil...... Het is allemaal een moeilijke tijd en het vergt veel van ons.... Zou dat allemaal te combineren zijn met mijn school en stage/werk??? Wat zouden jullie doen en wat geven jullie mij als tip/advies??
laurier, geeft niks dat je het in zoveel berichten hebt gepost..... waarom ik dit zou doen......? tja dat zegt mijn gevoel....ik kan hem die wens toch niet ontnemen??? en dat wilt niet zeggen dat hij er dan misschien wel voor kiest om dus geen kinderen te nemen....dan zij het zo en dan is het helemaal oke! maar ik vind het nu nog te vroeg om hierover te gaan praten met elkaar aangezien we beiden nog steeds hopen dat het goed gaat komen. adoptie of iets dergelijks willen we beide niet. het is of van ons samen of dus niet. daar zijn we beide heel duidelijk in. maar fijn dat jullie wel evengoed voor elkaar blijven gaan! en laurier jij moet je geen zorgen maken dat je vriend ook zo denkt aangezien jullie heel veel met elkaar praten en wij doen dit niet. dit ligt meer aan mijn vriend dan aan mij maar hij praat er gelukkig wel over met zijn ouders/goede vriend. maar ik denk dat het voor hem te moeilijk is om hierover met mij te praten omdat hij ziet hoeveel verdriet ik er van heb. en hij soms ook niet weet hoe te reageren en dan gooit hij er onzin uit waaraan ik al helemaal niks heb! met betrekking tot je vraag over de opleiding....ik zeg doen meid!!! is ff lekker wat afleiding!!
Jeetje meiden wat een zware berichten hoop dat het voor jullie beiden niet zo ver komt!! En laurier, zeker een lastige keuzen! Maar ik zou er ook voor gaan! Pooh. Wanneer ga je testen?
@ Laurier: KNUFF meis, en ook ik zou er voor gaan!!! @ Sasje: Stiekem duim ik ook voor je, gun het je zooooooooooooo @ Pooh: je maakt het spannend meid!! wanneer ga je testen?!?!? @ hier: nog 20 min en dan weekend!!! heerlijk! Morgen samen uit eten en zondag even de stad in. Ik moet een spijkerbroek en een winterjas. Gister kwam vriendlief thuis met een bos bloemen uit naam van hem en bonuszoon. Die had ik verdiend omdat ik het zo super goed doe als bonusmama.... zooooo lief!!!!
meiden en tja ik hoop niet dat het nodig is... maar adoptie/pleegzorg dan? verder nog niet bijgelezen kom vanavond ff langs