@ Dolfijn; Oh meis wat balen dat jullie zo beroerd zijn Hoe was het bij de ha? Dit is voor jou ook echt vermoeiend zo, probeer tussendoor zoveel mogelijk je rust te pakken meis! Knuff!! @ Stamp; Wauw wat een goed nieuws van je neefje zeg!!! Hopelijk zijn de volgende onderzoeken ook goed! En hoe is het nu met Vince? Klinkt niet echt lekker allemaal Gewoon terug gaan naar de ha hoor als je het niet vertrouwd! Hebben ze niet iets van een puffertje ofzo voor m? @ Smyl; Jeetje meis jij hebt ook lange dagen achter de rug! Nu wel lekker weekend!!! @ Mariksa; En de sleutel gekregen??? Nu zeker al druk aan het klussen
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: Twinklestar: wachten op ongi en dan starten met puregon Zwanger Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 26/01 CB Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 13/02 CB Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56
Hey meiden, @Dolfijn, bah wat naar!! Hoop dat de ha wat heeft voor hem!!! En jij nu ook flink beroerd!!! Dikke knuffel meid!!!! En beterschap... @Vanmorgen ook naar de ha geweest..(we hadden wel samen kunnen gaan dolfijn?! hahaha)...En de dokter denkt aan het rs-virus!! We hebben nu ventolin gekregen maar als het vanavond/morgenochtend niet beter wordt moeten we morgen naar het zkh voor onderzoek en misschien blijven ter observatie!! Dus we hopen van harte dat de ventolin aan gaat slaan!!! Liefs
@Ikke, had gezien dat je gereageerd had!! Lief!!! Hoe gaat het met Jenthe?? Doet ze al losse stapjes??? @Sas, idd!! Maar goed, we hopen gewoon dat het aanslaat en dat het morgen weer een stuk beter gaat!!! Ben eerder bang dat Dolfijn met Beau misschien naar het zkh moest ivm het uitdroging!!! Hoop het zo van niet!!!!
Ja maak me ook een beetje zorgen om Beau en Dolfijn Hopelijk gaat alles goed.... Nee Jenthe loopt wel super snel langs de bank en tafel en aan je handen (zelfs al aan 1 hand). Ze staat wel af en toe los als ze het niet in de gaten heeft
Ja ook dat we nog niks van Dolfijn gehoord hebben!!! En wat goed van haar zeg!! Lijkt me zo leuk!!! Vince ging gister zich zelf een beetje naar achter duwen!! Ook erg leuk!! ...
Sorry dat ik jullie zo heb laten wachten meiden!*bedankt voor je sms Sasje* wel lief dat jullie je zo zorgen maken Beau is behoorlijk ziek, maar de ha kon niets anders vinden dus het is echt misselijkheid waar hij zo'n last van heeft. Domperidom gekregen (zetpil) om die misselijkheid wat te laten zakken zodat hij meer kan gaan drinken.. hopelijk werkt dit.. Op dit moment nog geen echt vocht te kort maar moet het wel heel erg in de gaten houden.. Hij moet binnen 24u weer goede plasluiers maken anders toch naar het zh Hij heeft net goed gedronken en het is er in gebleven.. dus allebei uurtje geslapen en nu weer wakker.. we wachten af.. knuffel voor jullie allemaal lieve meiden! xx
hey dolfijn, oke fijn dat jullie nu in ieder geval niet naar het zh hoeven! hopelijk zal dit morgen ook niet hoeven en gaan de zetpillen hun werk doen zodat het drinken binnen blijft!
ik hoop het ook Sasje! pff.. hoop echt dat dit het nu gaat worden zodat we weer verder kunnen.. zo'n zorgen maken is niet echt fijn
Jeetje zo ineens 2 kindjes die kans maken om naar t zh te moeten Hopelijk gaan de medicijnen snel werken bij de jongens!!! Sterkte meiden.... Knuff voor jullie!!!
even snel bijgelezen stamp goed nieuws van je neef!!! beterschap met v! dolfijn; beterschap voor jullie! All; nou vandaag bezoek gehad van het cb... pim zag er goed uit... was niks op aan te merken... alleen maakte ze zich zorgen om mij.. na het lezen van zkh verslag en kraamzorgdossier... en ik zag er wit uit... het vloeien komt volgens haar door me baarmoeder,die heeft een flinke klap gehad... dus moet het echt rustig aan doen...! Knuffels
pff vriendlief heeft het niet gespoten maar volgens mij niet goed...deed pijn dat heb ik nog nooit gehad...die simpele steekt ook die hele naald erin is nu een beetje dik...pff nu durf ik helemaal niet meer zelf hoor...
@Dolfijn, jeetje!! Hoop echt dat de zetpillen hun werk doen en Beau heel snel gaat opknappen!!! Hoe gaat het met jou??? Ook wel ff schrikken zo!!! @Sasje, kan me voorstellen dat je er even flink tegen opziet meid!!! Als je het zelf gaat doen, heb je wel iemand bij je??? Misschien zo eerst een keer doen, dat als het niet goed gaat een ander het alsnog kan overnemen!!! Knuff meid... @Zeepaardje, goed naar je lichaam luisteren he!!! Doe het rustig aan!! Pim is nog geen 3weken oud en je rent al van hot naar her!!! Neem de tijd om te herstellen!!! Knuff...en fijn dat Pim het zo goed doet!!! Sem al helemaal gewend??? Vince ligt nu lekker even op ben, hij wilt de laatste tijd zijn avondeten maar niet!!! Noujah als hij zijn flessen maar leeg drinkt!! NOg steeds benauwd!! Lastig inschatten of het minder wordt!! Hij mag nog 1pufje voor het slapen gaan en dan hopen dat hij morgenochtend beter wakker wordt!! Liefs
nee morgen ik het zelf doen op het werk maar goed ik zal wel moeten...als de overige dagen vriendlief het dan kan doen vind ik het niet erg net gebeld door vriendin....als ze voor maandag niet zelf bevallen is wordt ze maandag in geleid en laat ik dan nou net slaapdienst hebben shit dus..want dan kan ik er niet meteen naar toe helaas....
@Sas, kan je niet vragen of een collega bij je blijft dan!! Gewoon als steun of wordt je daar juist nerveuzer van!!! En dan maandag misschien dienst ruilen??? Spannend.......