ja dat is het probleem...ik krijg die nooit geruild...er hebben sowieso 2 collega's vakantie. en ik moet de rest van de week al iedere dag werken...dus kan niks ruilen...
Owh flink baaleh Sas!!!! Noujah dan maar zo snel mogelijk erheen...of hopen dat de kleine van het weekend nog komt ...
@Twinkel, hoe is het met jou meid??? Heeft de ongi nu eindelijk eens doorgezet??? @Mariska, jij bent vast helemaal happy de peppy met je nieuwe huisje!!! Gefeliciteerd!!! En succes met verhuizen en klussen ...
Ik ben gister weer n week te vroeg ongi geworden Morgen de ha bellen, vandaag en gister geen zin in. Baal er flink van...
Even snel Shaun heeft nu alle aandacht nodig mannetje is goed ziek hij zit onder de bulten (6e ziekte) en een tand tegelijk heb nergens tijd voor. Reageer zo snel mogelijk weer.
@Ikke, onee, wat baaleh zeg!!!! Stomme ongi ook!!! Succes met bellen....!!!! Hoop echt dat ze er wat aan kunnen doen, dit schiet ook echt niet op!!! Knuff... En hij begint idd op zijn papa te lijken ... Vind mama helemaal niet erg!!! Knapperd ... @Mama, jeetje Shaun ook al ziek!! (zal het aan de wintermaanden liggen)...wat baaleh zeg!! Dikke knuffel voor je mannetje en jezelf ...
Sasje:Oh wat rot dat het spuiten niet echt lukt. Ken je iemand die je kan helpen met spuiten, anders gewoon terug naar het zkh om hulp in te roepen. Je met jezelf er wel vertrouwd mee voelen. Zeepaardje: Wat heftig van je oma. Waarom gaat ze dan toch ook helemaal alleen de deur uit? Hoop dat het gauw beter gaat met haar. Denk je ook een beetje om jezelf meid! Je moet er zelf niet aan onderdoor gaan met al dat zorgen voor je opa en oma. Mariska: Je hebt de sleutel!!! En, moet er veel gedaan worden? Stampertje: Wat super dat het zo goed lijkt te gaan met je neefje. Ojee Rs virus. Hopelijk slaat het snel aan en knapt hij vlug op! Wat een mooie ogen heeft Vince toch!! Dolfijn: Goed dat jullie gegaan zijn. Het lijkt erop dat de medicijnen werken, Wat kun je je dan zorgen maken zeg! Denk je ook aan jezelf meid? Kun je misschien kolven zodat manlief er 's nachts een keertje uit kan gaan, zo kom jij ook een beetje aan je rust Ikke: Bah alweer te vroeg ongi. Morgen wel bellen hoor en gewoon weer om doorverwijzing vragen hoor! Mamaes: Oh meid, Shaun ook al ziek. Beterschap voor je mannetje. Meiden , wat een slecht nieuws allemaal zeg. Al die kleintjes zo ziek. Schrik echt van het bericht van Stampertje en Dolfijn. Heb de hele dag gewerkt, dus weinig te melden
@Pooh, wel lekker gewerkt?? Drukke dag gehad? Hoe gaat het met je meisje en 's nachts??? Droog wakker???? @Dolfijn, hoe is het de rest van de middag/avond met Beau gegaan??? Vince leek voor het naar bed gaan wel weer benauwder!!! Noujah we wachten af.... Liefs
Dametje is 's nachts zo heel af en toe wel nat. Vanochtend ook, maar dit keer vlak voor het wakker worden. Meestal zijn het maar kleine plasjes. We maken haar nu wel wakker als wij naar bed gaan. En dat helpt toch wel erg goed. Het gekke is dat toen ze nog een luier om had, ze vaak wel kurkdroog wakker werd, vandaar dat we dachten dat ze er wel aan toe was. Ach, een ongelukje kan gebeuren. Betekende alleen dat ik voor dag en dauw al de was aan het doen was. Op het werk was het druk, maar dat is juist wel lekker. Gaat de dag ook lekker snel en kan ik vlug naar mijn meisje en mannetje toe!
@Sasje; hoop dat vriendin dit weekend gewoon nog gaat bevallen en heb het gevoel dat dat wel goed komt knuffel voor jou! @Pooh; kolven heeft helaas geen zin omdat Beau nu de fles helemaal weigerd (helaas) dus zal het toch even zelf moeten doen.. fijn dat je wel lekker gewerkt hebt! @Stampertje; ik hoop dat Vince idd snel wat beter voelt en morgen wat beter wakker mag worden.. knuffel voor jullie! @Ikke; wat balen meis! vandaar dat de knuffel op het goede moment kwam nogmaals knuf meis en bel de ha maar, ik hoop dat ie kan helpen. @MamaShaun; beterschap voor je mannetje! balen dat hij ook ziek is, hopelijk knapt hij snel op! @All; hopelijk iedereen weer gehad, anders sorry! Hier; Het gaat redelijk, einde van de middag wat fruit (peer) aangelengd met mamamelk kunnen geven, daarna had hij een flinke spuitluier dus meteen maar even door bad heen gehaald. Hierna was hij er helemaal weer even, maar dit was voor korte duur.. Daarna is hij gelukkig wel lekker gaan slapen, maar hij lijkt steeds minder behoefte aan drinken te hebben lijkt wel.. dus net nog weer bij hem geweest maar hij wil echt niet.. Dus hopelijk is hij er morgen nog weer wat meer zodat we even flink kunnen gaan tanken en dat we de ha niet meer hoeven te contacten.. Ik ga me bed in, en hopen dat ik iets meer mag slapen als afgelopen nacht.. xx slaap lekker allemaal xx
@Pooh, apart dat je meisje met luier altijd helemaal droog was en nu zonder iets minder vaak!! Maar met jullie positieve manier van aanpakken zal het snel helemaal goed gaan!! En idd drukke dag is het fijnst!!! @Dolfijn, slaaplekker meid!! En hoop echt van harte dat het morgen goed gaat!! Klinkt eerlijk gezegd niet best... Liefs
De nacht goed doorgekomen: Beau heeft alleen nog wat verhoging.. maar alles binnen gehouden en een redelijk natte luier vanmorgen Alleen helaas nu zelf alles te pakken zh zal dus hopelijk niet nodig zijn, maar nu zorgen dat we er allebei weer helemaal bovenop komen.. xx
goedemorgen meiden, @dolfijn fijn dat beau een goede nacht heeft gehad!! alleen balen dat jij het nu te pakken hebt zeg beterschap!! @stampertje hoe gaat het met vince? ik dacht eigenlijk dat ze altijd werden opgenomen met rs virus? @hier dadelijk werken....en vanavond dus zelf prikken....ben benieuwd.
Goedemorgen, @Dolfijn, owh wat een goed nieuws!! Fijn dat het met Beau beter gaat, alleen jij nu alles te pakken...bah!! Beterschap meid!!! @Sas, nee is alleen als kinderen het heeel erg te pakken hebben en hun flessen ook niet meer drinken, maar dat doet Vince nog wel...hij is alleen benauwd en hoesten! @nou hier nog niet echt verbetering, nog steeds zwaar ademhalen en piepen! Na het pufje lijkt het dan wat beter maar als het uitgewerkt is komt het net zo hard weer terug! Hij heeft ook weer spruw, wordt er gek van!!!!!!! Dokter gebeld en ze gaan overleggen en wordt terug gebeld, dus afwachtten!!! Liefs