roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sas, nee nog steeds niks!! Schiet ook niet op zo!!! Maar heb ook geen idee in welk tijdsbestek ze terug bellen!!!

Kan hier wel slecht tegen, wil weten waar we aan toe zijn!!!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoe laat had je gebeld stampertje??
    ik zou rond 12 uur nog een keertje bellen, als je niks hebt gehoord.

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ben werken, moet tot half 8 vanavond...eigenlijk tot 22 uur maar gelukkig komt die andere uurtjes een andere collega ff draaien want vind dat wel heel erg lang...al heb ik dat volgende week ook van 12-22 :( maar goed ik hoop dat ik dan onze 7e iui ga krijgen :)

4. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sas, ik heb even na 9 gebeld!! Ik kijk het nog een uurtje aan!!
    Werkse meid! En dat is idd een lange dag!!! x

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Update: Nou het slechte nieuws is, het wordt nog niet echt beter! Vince loopt nog te hoesten en klinkt benauwd...het goede nieuws is, dat de dokter het weekend nog even wilt aankijken op verbetering! Dus we geven de ventolin iets meer tijd om aan te slaan!!! Dus nog geen ritje naar het zkh! We doen het gewoon lekker rustig aan vandaag :D...!!

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    En voor de spruw weer Daktarin smeren en als het weg is nog 10dagen langer doorsmeren!!!

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh fijn te lezen dat de mannetjes nog lekker thuis zijn!!! Hopelijk knappen ze echt snel op allebei en jij ook Dolfijn! Sas succes met spuiten als je dat nog moet!

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

all; hier net een naar telefoontje gekregen; tante van me pa is overleden, was altijd erg close met haar... ben er best verdrietig van:x

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Wat ene goed nieuws dat Beau weer goed geplast heeft. Alleen jammer dat hij zijn mama heeft aangestoken. Dat jongetje wil nu al alles delen... Beterschap voor jou meid! En hopen dat Beau het ook vannacht goed doet.

Stampertje: Fijn dat jullie nog niet naar het zkh moeten. Hopelijk slaat die Ventolin gauw aan.

Zeepaardje: Gecondoleerd meis, Wat een ellende, nu je eigenlijk hoort te genieten van je gezinnetje. Het zit je allemaal niet mee.

Sasje: Heel veel succes met spuiten. Ik hoop dat het je gaat lukken.

Tja, weer niks te melden. Heb weer hard gewerkt. Meisje eet bij opa en oma, pannenkoeken. Wij eten dus met z'n tweetjes. Hoop dat ze gauw thuis komt, heb haar best een beetje gemist.

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Zeepaardje, ach nee!! gecondoleerd meid!! Dikke knuffel!!!
    @Pooh, zometeen je meisje lekker knuffelen!!
    @Dolfijn, hoe is het nu met jullie???
    @Sasje en hoe ging het prikken meid???

@Vince lijkt wel iets rustiger te worden qua benauwdheid! Ligt nu heerlijk in bed!!! Als het steeds een beetje beter gaat, gaan we in ieder geval de goede kant op!

Liefs

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Zeepaardje; gecondoleerd meis :(
    @ Pooh; En je meisje weer lekker bij je? Je temp is toch nog hoog hé!
    @ Stamp; Oh nou hopelijk slaat de ventolin nu dan echt goed aan en gaat het vanaf nu alleen maar beter met Vince!!!
    @ Dolfijn; Hoe is het verder vandaag met jullie? Knuff!!!
    @ Smyl; Hoe is het met jou meis????
    @ Mariska; Druk aan de klus? :D
    @ Twinkle; Weer lekker weekend met manlief? Hoe is het verder met je?
    @ Biancje; Hoe is het met jou en met Quint? Lees je hier nog weleens mee? Jammer dat we zo weinig van je horen!

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ben ik weer even meiden,
    redelijk de dag doorgekomen.. Beau lijkt wel verder op te knappen.. alleen het drinken is nog heel minimaal :( Nogsteeds redelijk droge luiers, ha weer gebeld vanmiddag.. moeten het nog even aankijken zolang hij wel actief en alert blijft gewoon doorgaan. Overal extra mamamelk aan toevoegen.
    Dus vandaag pap met extra melk, en groente hap met extra melk gemaakt.. hoop zo dat het morgen beter gaat!
    Hij heeft veel geslapen vandaag (en ik ook ;)) dus we hopen maar op blijvende vooruitgang.

Reageer morgen weer meiden, sorry! xx

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Goed nieuws meid. Hoe voel jij je eronder? Het is allemaal nog al wat, zo met je mannetje.

Dolfijn: Je doet het supergoed hoor. Je bent een topmama. Hoe gaat het met jezelf meis?

Ikke: Ja mijn temp gaat weer omhoog. Als ik dag 16 weghaal op de temp lijst dan zet ie wel een duidelijke kruis neer. En die lijkt mij wel waaarschijnlijker dan dat kruis wat ie eerst neer zette. Mijn cyclus is maar 27 dagen, dus het kan niet dat ik mijn ei op dag 19 heb...
    Maar lastig blijft het wel...
    Hoe gaat het met Jenthe?

Wij gaan lekker TVOH kijken. Manlief heeft ook weekend, dus lekker saampjes.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@pooh het kan wel dus je je ei pas op dag 19 hebt gehad...maar dat betekent dat jij een super korte lf hebt....en als je dit altijd hebt gehad..is dat misschien ook wel de reden dat het niet lukt...want hij moet volgens mij minimaal 10 dagen zijn geloof ik....iets om over na te denken denk ik....

@dolfijn goed dat het beter gaat met beau...goed opletten anders gewoon de hap bellen hoor!!

@stampertje dat geldt ook voor jullie...vertrouw je het van het weekend niet dan gewoon de hap bellen!!

@zeepaardje gecondoleerd hoor!

@Hier het prikken is mezelf goed gelukt!!
    dus ik ga het nu zelf proberen!

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sas: JOEHOE!!! Daar mag je supertrots op zijn zeg! Ik had er even een hard hoofd in of het je wel zou lukken. Maar je hebt me doen verbazen. Ben trots op je!!!!

Tja, mijn ei... als ik dag 16 weghaal dan maakt hij een definitieve streep op dag 13. Als ik dag 16 er weer neerzet, dan maakt hij een twijfelachtige kruis (stippellijn).
    Ik denk zelf dat ik op dag 13 mijn ei heb gehad. Vorige cyclus had ff een twijfelachtige kruis op dag 10 (dus wel vroeg). Ook heb ik buikpijn gehad rond dag 13. En die buikpijn zakte langzaam van hoog naar laag. Dus net boven mijn heupbot, zo iedere dag ietsje lager. En nu heb ik buikpijn onder in mijn buik. Net boven het schaambot. Nouja, buikpijn...weetje, gewoon gevoelig. Heel raar dus. Dus ik geloof zelf die dag 13 wel! laten we het hopen anders is mijn cyclus dus echt een zooitje. misschien dat ik na een aantal keren tempen wel een duidelijke regelmaat terug kan zien in mijn temperatuurlijstjes.

TVOH: Oh wat is het Iris Kroes toch goed hé!!
    En die Paul, op de een of andere manier zet ie altijd wel een show neer, maar wat een ramp is die jongen zeg!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke nou ja dan gaan we maar uit van dag 13 pooh :) dan heb je een mooie lf.
    mocht je toch een tekorte lf hebben...tja ik weet eigenlijk niet of daar iets voor is zeg maar bijv wat je kunt slikken en kunt kopen bij kruidvat bijv.

ik had het er net opstaan maar vriendlief heeft het afgezet, dus ga zo boven ff kijken en ben het ook aan het opnemen!
    nee ik heb zo dat paul niet gaat winnen!!
    die is echt maf...dat kan toch echt niet the voice worden hoor!!

spuiten...tja ik dacht ook pff als dat maar goed gaat komen hoor....zeker toen ik bijna het loodje legde met de pregnyl spuit :) maar het ging eigenlijk vanzelf..misschien ook omdat het moest ofzo....

17. Zeepaardje

thx meiden...

en nog meer pech hier...
    manlief krijgt deze maand en volgende maand maar de helft van zijn salaris:x echt zo belachelijk!!! denk dat bedrijf er niet lang meer zal zijn:x

18. Zeepaardje

sasje goed gedaan wat spuiten betreft:)

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh jeetje balen zeg zeepaardje :(
    dus hij moet op zoek naar iets nieuws?

hier heeft vriendlief gelukkig wel betaald gekregen en hij moet maandag het nieuwe contract tekenen.

20. Zeepaardje

sasje; ja lijkt me wel verstandig, ze betalen niet voor niets alles niet in 1 keer uit:(
    tja centjes hebben we wel nodig, met de hypotheek en alle andere dure rekeningen en benodigdheden...

dus jouw vriend maandag nieuw contract tekenen, altijd fijn:)

Deel Deze Pagina