roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Jaja dat is gewoon shit geen inkomen :(

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zeepaardje: Ojee, het volgende slechte nieuws. Hoop dat hij gauw een andere baan vind!

Sasje; Bij jullie liep het gelukkig af met een sisser. Fijn dat hij gelijk weer aan de slag kan.

TVOH: Ik denk dat of chris of iris gaat winnen. Ze zijn allebei zo goed!! Vind Erwin ook helemaal niks.

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zo, ik ben er hoor! beetje drukke dagen gehad.
    moest 10 pagina's bijlezen ofzo dus reageer ff kort.
    maar wat een ellende allemaal hier! zieke kindjes, tante van vader zeepaardje overleden :( even een dikke knuffel voor allemaal!!

maarrr Sas. wat ben ik trots op je!! goed gedaan meis!!!

pooh. en wat zag mijn oog al?! EEN KRUIS!! :D je zit nu op 10 DPO. wanneer wil je testen? 'gewoon' 14?

hier. druke dagen gehad dus! nu staat mn taart in de oven. heb t voor t eerst gedaan dus ben benieuwd! ik ben bang dat ik een te grote bakvorm heb gebruikt :( dan ga ik m morgen versieren samen met mn vriendinnetje! en dan..............
    MORGENAVOND NAAR WICKED!!!!

ik ga ff TVOH kijken (OMG wat is Iris goed!) en mn taart is bijna klaar!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Weet niet of je het gezien had, maar heb dag 16 weggehaald en dan geeft ie een kruis. Laat ik dag 16 staan dan wordt het een stippel-kruis op dag 16. Ik wacht gewoon mijn ongi af. Weten niet precies de lengte van mijn cyclus. ZO rond de 27 dagen ongeveer, mijn banner geeft het goed aan. Dus nog 5 dagen geduld (en dan nog ene paar voor de zekerheid)

Show je een foto van je taart?? Ben heel benieuwd!

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden

@Zeepaardje onee!! Wat een rotnieuws (WEER)... En dan net in deze dure tijden met een kleintje erbij!!! grrr.... Hoop dat het bedrijf snel een oplossing verzint en anders manlief snel een andere baan?! Knuff meid...
    @Smyl, wat leuk zelf taart maken, lijkt mij ook zo leuk om te doen... succes!! Ben erg benieuwd of ie gelukt is!!!
    @Pooh, wat spannend meid!!! En hoevoel je je deze maand????
    @Sas, wat super goed dat je het helemaal zelf gedaan hebt!! Vind het echt heel knap!!!!
    @Ikke, super schattig die foto op fb!!! Echt grappig..:D..

@Vince ligt onrustig te slapen!!! Hopen dat ie wel goed door gaat slapen vannacht!!!

En ja hoe ik me voel....moe!! Doet toch wel veel met je!! En ook slaap ik heel licht, ik hoor ieder kuchje en draaien etc...
    Bang dat er toch wat gebeurd ofzo... of dat hij in een hoest blijft hangen....
    Maar goed...zal snel beter worden!!!

Nog even de finale afkijken en dan lekker te bed!! !
    Liefs en slaaplekker allemaal...xxx

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Las op fb dat ook je tweede taart niet gelukt was. Misschien moet je eens het recept van MamaEs proberen. Zo maak ik altijd de taart en die lukt elke keer weer! Ben benieuwd wat je samen met je vriendin van maakt.
    Kun je vanavond daarna lekker ontstressen bij Wicked.

Stampertje: Hoe gaat het nu met Vince? Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen?

Dolfijn: Hoe gaat het met Beau en jou? Heeft hij weer ene goede plasluier gehad?

MamaEs: hoe gaat het met Shaun? Trekken de bulten wat weg?

Meisje was weer nat toen wij naar bed gingen. Dus ze wilde bij ons in bed slapen. Heb zelf dus niet veel geslapen...

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Mn nicht maakt nu de taart voor me. Woont bij mij in de wijk :) ga t later wel weer een keer proberen.

Hoe gaat t met de zieke kindjes??

Pooh. Had t gezien van dag 16. Alls je ei nu wel mooi valt, is dat prima toch. Zie dat je temp nog steeds mooi hoog is.

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!

@Smyl, baaleh van je taarten meid!!! Maar je hebt nog even om goed te oefenen hahahah..
    @Pooh, wat jammer dat je meisje nat was!!! En ja..wel gezellig samen in bed, maar niet ideaal!!! Hopen dat je vannacht beter kan slapen!!!
    @Dolfijn, hoe is het??? En met Beau??
    @Mariska, flink aan de klus in jullie huisje denk ik zomaar hahaha...
    @Sasje, werkse vandaag! Nog geen peettante gworden!!!??/

@Het lijkt of de benauwdheid omgezet is inverkoudheid, klinkt nog wel erg vol, maar minder benauwd!! En het snot lopt continue uit zijn neus!! Dus het gaat weer een stuk beter :D...

Vandaag houswarming en verjaardag in 1 van zusje en zwager!! Vince nemen we maar niet mee omdat hij nog niet helemaal fit is en als hij idd het virus heeft is het besmettelijk!! En dit willen we andere kinderen niet aandoen!!!

Ook nog even shoppen kijken voor een nieuwe broek!!
    Liefs

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Goed nieuws!!! Fijn dat hij toch wat op lijkt te knappen.

Smyltje;Wat fijn dat je hulptroepen om de hoek heb wonen. Succes met versieren vanmiddag!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@stampertje ik heb het weekend vrij :)
    nee helaas nog geen peettante....de kleine vind het nog wel lekker bij mama in de buik :)
    al had ze gisteren wel wat meer weeeen of tja..wat onrustige buik zeg maar..maar nog lang niet regelmatig....dus tja..
    ik ga zo ff bij dr opbezoek :)

@ikke hoe gaat het meid?
    jij wel werken het weekend? of heeft je zus nu alweer op jenthe gepast?

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi,

nou manlief heeft dinsdag gesprek met de directie...

Me vloeien wordt nu eindelijk wat minder...

pff pim huilt (nee krijst) echt heel veel elke avond ruim 3,5 uur en is dan ontroostbaar

verder slaapt hij gelukkig wel door van 23.45 tot 6.30uur!

Vandaag veel bezoek gehad en nu komen schoonouders eraan

Knuffels

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff zeepaardje enig idee waarom pim zoveel huilt dan?

hier net terug van babyborrel :)
    dat was wel ff gezellig.....lijkt mij trouwens ook wel fijn om te doen als het hier zover is!
    want pff moet er niet aan denken om dag in dag uit...of in iedergeval min 3 keer per week bezoek te krijgen weet ik niet hoe lang :(
    bezoek krijg je even goed wel...maar zon borrel is ook wel heel erg gezellig :)

13. Zeepaardje

sasje; mankeert hem niks, doet het gewoon standaard elke avond...
    fijn dat de babyborrel gezellig was!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou ik vind dat wel vreemd zeepaardje...zeker als dat iedere avond gebeurd...en vind 3.5 uur ook wel super lang zeg...denk dat daar toch een reden voor is, want hij huilt niet voor niks....

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

@ Stamp; Oh wat fijn dat de ventolin nu goed aan lijkt te slaan!!! Veel plezier vanavond!
    @ Smyl; Jullie ook veel plezier vanavond bij Wicked!
    @ Sas; En is je peetkindje ondertussen al geboren? Hopelijk duurt het niet al te lang.... Ja ik werk nog steeds de weekenden, met zuslief gaat het redelijk, ze heeft waarschijnlijk een littekenbreuk waar ze veel last van heeft en litteken is ook nog niet goed genezen.... Begin februari moet ze terug naar de internist dus ben bang dat ik zoiezo nog een maand weekenden moet werken :(
    @ Pooh; Hmm wat jammer dat je meisje toch weer een nat bed had :( Hopelijk kun je vanacht wat lekkerder slapen! Ben echt benieuwd naar deze maand voor jou!
    @ Dolfijn; Hoe gaat het met Beau? En met jou???
    @ Zeepaardje; Hmm ik zou toch ook wel denken dat er wat kan zijn als Pim zolang huilt... Huilt hij aan een stuk door of met pauze's? Kunnen het geen krampjes zijn? Hopelijk is het snel over. En fijn dat het vloeien bij jou nu minder lijkt te worden! Is je hb wel al getest?

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Pooh; hoe was je dag vandaag? ik ben ook aan het duimen! ben heel benieuwd of het deze ronde raak mag zijn voor jullie! Jammer van je meisje, maar vooral van jouw nachtrust ;) hoop dat je komende nacht beter slaapt!

@Stampertje; fijn dat Vince wat op lijkt te knappen.. hopelijk mag het zo blijven!

@Smyltje; fijn dat taart toch is gelukt dankzij je nicht! heel veel fun vanavond!

@Sasje; enenenenen?? is er al teken van een baby bij vriendin? ben heel benieuwd of het dit weekend mag zijn!

@Zeepaardje; vervelend dat pim zolang huilt, hoop dat het snel rustiger wordt, maar hij maakt wel super nachten joh! fijn! en ook fijn dat het vloeien wat minder wordt bij je!

@Ikke; hoe is het met jou en Jenthe? weer gewerkt lees ik.. hoop dat je zus toch spoedig volledig op mag knappen, niet alleen voor jou natuurlijk.. ook voor zichzelf.. maar voor jou ook wel heel fijn als je geen weekenden meer hoeft werken..

@Hier; redelijke dag gehad.. alleen Beau had nogsteeds geen plasluiers (heel minimaal) dus gebeld met HAP maar na wat kleine testjes die ik moest uitvoeren geen reden tot zorgen. Hij doet het verder prima! en onder het avond eten liet hij even zien dat alles prima werkte..
    Flinke spuitluier.. dus tummytub gepakt.. sta ik hem net af te drogen.. laat hij nog even zien dat plassen ook weer geweldig gaat :p dus weer alles schoon kunnen pakken.. maar goed de wasmachine draait wel!

Zelf echt nog niet op me top, maar ach, doe het ervoor.. kon vandaag in elk geval weer gewoon op zijn en dat was al heel wat vergeleken bij gisteren..

17. Zeepaardje

tja heb zelf ook 2 neven die als baby zijnde veel huilden, echte huilbaby's waren dat...

geen krampjes in ieder geval, geen honger en een schone luier...

hb laat ik as week testen! denk dat die nog niet goed is, want ondanks de ijzertabletten nog vaak duizelig.

18. Zeepaardje

dolfijn; haha de wasmachine blijft hier ook werk houden! Beterschap voor jullie

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Wat fijn dat het toch redelijk lijkt te gaan met Beau! Hopelijk morgen weer wat meer plasluiers.... En hoop dat jij je morgen ook weer beter voelt... Met Jenthe gaat alles prima hoor, ze is de vrolijkheid zelf :D Met mij even minder maar dat komt wel weer goed :)

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    knuffel!

Deel Deze Pagina