Oooowh meiden dat was zooooo geweldig!! Ik ga nu alvast sparen voor een nieuwe musical! En ik ben er eteen uit wat ik voor ander werk wil doen, ik word musicalster! nu alleen nog leren zingen, dansen en acteren Zijn nu onderweg naar huis. Dan lekker uitslapen. Sorry ff egoberichtje, maar t was ook zoooo leuk!! Trusten meiden!
Hallootjes...nog even een laat berichtje!! @Sas, sorry dacht dat je moest werken vandaag..maar ergens wist ik ook wel dat je het weekend vrij had!! hahaha..zat niet helemaal op te letten!!! @Dolfijn, fijn dat Beau even goed heeft laten zien dat alles goed werkt!! ..Liever zo dan anders...Knuffel voor jou hoop dat je ook snel opknapt... @Smyl, wat super dat je het zo leuk gehad hebt meid...ik wil ook zooooo graag heen!! Slaap lekker... @Ikke, wat baaleh voor zuslief!! En voor jou dat je nu de weekenden moet werken!!! En even knuffel voor jouw meid.... @hier, manlief is thuis gebleven met Vince en ik ben ff borreltje gaan drinken!! Mag morgen lekker uitslapen ... Slaap lekker meiden... Liefs
Hey meiden @dolfijn fijn dat het met jullie beide de goede kant op gast hoor!! @ikke dikke knuffel voor jou..weet dat je hart kunt luchten hier of in pb @smyltje hehe fijn dat jullie het leuk hebben gehad!! @stampertje oh lekker uitslapen!! @ hier net terug van vriendin..nog steeds alles rustig helaas, dus het zal maandag wel pas worden jammer genoeg
Zepaardje: Wat rot dat Pim 's avonds zoveel huilt. Als je nou wist waar het van kwam... Ikke: Oh meid, waarom gaat het met jezelf niet zo lekker? Kunnen we wat voor je doen? Een luisterend oor bieden... Je mag altijd van je afschrijven hoor, zowel hier als via Pb! Dolfijn: Wil bijna zeggen dat het fijn is dat je zoveel mocht wassen door de spuitluiers en het plassen. Gelukkig voelde jij je weer ietsje beter. Neem je rust en tijd om er zelf ook bovenop te komen. Je bent altijd maar zo druk met zorgen voor anderen... Smyltje: Julie hebben het geweldig gehad zo te lezen! Je mag wel hard aan de bak, als dat is wat je wilt gaan doen! Stampertje: En, lekker uit kunnen slapen? Sasje; Je geduld wordt wel erg op de proef gesteld! Hier: Gisteren naar Ikea geweest. 2 lampjes gekocht met kapjes, voor in de vensterbank. Mams was ook lekker mee, was ze er even uit met al dat gedoe rondom haar vriendin die in het zkh ligt. Heb vanochtend ook even uitgeslapen, maar wordt dan altijd wakker met zo'n hoofd vol met watten. Dus nu eerst even een uurtje bijkomen...
Sas: Weet ook dat de vorige keer mijn temp toch ging zakken. Dus hoop niet te hard. Hoe is het met jou meid?
oke dan wachten we maar geduldig af he met mij gaat het wel goed, weer last van hoofdpijn, maar zodra ik iets inneem is die ook weer weg gelukkig!
Pooh. Ja, dan moet ik zeker nog hard aan de bak hahaha tot nu toe ziet je temp er mooi uit hoor! Mijn lf was kort, dus testte al positief op 11 of 12 dpo geloof ik. Spannend hoor! Heb je je ei goed benut? (Weet niet of dat al gevraagd was) Lekker uitgeslapen en zo komen mijn vader en stiefmoeder langs. Ninthe ligt nog ff te tukken Stamp en dolfijn. Hoe gaat t met jullie mannen?
spuiten ging goed dus gaat helemaal goed komen!! dadelijk verjaardag vieren van vriendliefs moeder....maar gaan dus pas rond 5 uur omdat ik van te voren eerst moet spuiten
Goed hoor Sasje dat het zo super gaat! dikke knuffel voor jou! @Pooh; ik duim gewoon maar en heb toch wel goede hoop.. @Smyltje; fijn dat je lekker uit hebt kunnen slapen! @Hier; Beau lijkt er wel weer te zijn.. alleen drinken uit de borst nog minimaal dus tot 2x toe fles gekolft en deze dronk hij wel leeg (120cc!) dus daar was ik allang blij mee. Ook heeft hij weer goed vochtige luiers Zelf een rot nacht gehad omdat Beau 's nachts ging inhalen wat hij overdag had gemist dus hij wou elk uur drinken.. ook had ik nog behoorlijke buikloop dus telkens naar de wc gemoeten Vanmorgen gelukkig lekker bij kunnen slapen toen Beau naar bed ging.. en nu ook gewoon even rustig aan nu hij er weer in ligt.. Manliefs bloeddruk is weer veelste hoog als hij zich zo blijft voelen dan gaat hij de HA weer inschakelen.. pff.. gaat ook nooit over hé?! Dikke knuffel voor allemaal,ik ga nog ff op de bank hangen voor zolang het kan.. xx
oh jeetje dolfijn jullie vallen van het een in het andere wanneer komt er rust??? hopelijk zeer snel!!
@Sasje, wat fijn dat het spuiten zo goed gaat!!! Toppertje ...En jammer dat de kleine er nog niet is!!! Wie weet...de dag is nog niet voorbij!! @Dolfijn, wat fijn dat het met beau goed gaat...en nu wel goed uit de fles drinken...barrel!! hahahah... Wel baaleh dat jij zo'n last van de buikgriep hebt meid!! En manlief te hoge bloeddruk...gun jullie zo dat het eens een keertje rustig gaat!! Dikke knuffel meid... @Pooh, owh wat spannend meid...ik duim heeeeel hard voor je hoor!!! En lekker er even uit geweest, ikea is altijd leuk .. @Smyl, en hoe gaat het met fietsen??/ Nog helemaal blij?! @Ikke, je werkweekend zit er weer op..nu weer lekker bijkomen..fijn weekend ... @Twinkel, lekker van je weekend met manlief aan het genieten?? Hoe gaat het met de ongi?? @Mom, jij nog steeds lekker aan genieten van je mannen !! Huis al verkocht... @Biancje..ben zo benieuwd hoe het met jullie is...vertelvertel... (als je dit leest )... @Mariska, druk bezig in het huis waarschijnlijk!!! Heerlijk meid... @Met Vince gaat het weer beter, vanmorgen lichtelijk nog wat benauwd. Maar rest van de dag geen last eigenlijk!!! Dus we zijn weer helemaal blij!! Op maandag gaat hij eigenlijk altijd naar mijn moeder maar die is ziek..dus van alles aan het bedenken hoe we dit gaan oplossen!! Misschien mijn broertje hier in huis en anders naar mijn s-ouders maar daar is hij nog nooit alleen geweest :S... Maarjah nog even over nadenken!! Liefs
Dolfijn: Bah, jullie lopen van het één in het andere. Lijkt Beau weer wat opgeknapt, ben jij ziek en heeft manlief hoge bloeddruk. Het houdt ook nooit op bij jullie. Meet hij zelf zijn bloeddruk? Stampertje: Oei wat vervelend. Dat gedoe met oppas zoeken. Ik weet er alles van, altijd een gepuzzel Lief dat jullie allemaal zo hard voor me duimen. Dank jullie wel! Net even bij zwager geweest, jarig vandaag. Was even gezellig. En wat een weer! Bij jullie ook zo'n harde wind? Hier waai je bijna je broekspijpen uit!
@Pooh, uiteraard duimen we heel hard...hoop het zo meid!!! En ja, het weer is hier ook erg saai, we wilden eigenlijk aan de wandel maar toch maar lekker binnen gebleven!!! Voor het eerst dat we echt opzoeken moeten naar een andere oppas...maar gaat vast goed komen ... Zometeen, mexicaanse ovenschotel maken....is van een recept uit de lounge!!! ben benieuwd!!!
Stamp. Ja heeeerlijke fiets! Helemaal heppiepeppie Dolfij ben blij dat t weer beter gaat! Hopelijk daalt de bloeddruk van man weer snel Sas. Gelukkig dat t zo goed gaat! Wel toevallig dat je tegelijk loopt met iemand anders van een ander forum waar ik meelees. Zij is nu ook met iui 7 bezig en nu ook begonnen met spuiten