sas. dat weet ik eigenlijk niet precies. ze is er niet zo heel erg open over. niet zoals jij. volgens mij spuit zij wel met iets anders als jij.. kan dat? of is er maar 1 hormoon waarmee gespoten wordt? meiden ff spammen. zo vrolijk wordt mijn meisje wakker! en een foto van dr 2 tandjes owh en ik ben erg blij en trots! al 4 dagen heeft ze nu haar slaapje van 4 tot 5 niet meer gehad en dat ging goed!! EINDELIJK naar 2 slaapjes!!! hopelijk lukt het ook op t kdv..
leuke foto's hoi meiden heb net bijgelezen, maar te moe op te reageren... sasje wel goed gespoten meid! dolfijn beterschap voor jullie! hier vandaag naar de orchideenhoeve geweest was erg leuk en gezellig, maar achteraf toch te veel... nu wachten tot ik pim zijn laatste fles kan geven en lekker slapen! xxx
Zeepaardje: Dan was je erg vlak bij mij! Mooi is het daar hé?! Hier: Meisje heeft vannacht weer in bed geplast. Hè, ik weet ook niet zo goed hoe we dit nu aan moeten pakken. Het blijft misgaan. Wil haar eigenlijk ook geen luier meer omdoen want dan geef ik duidlijk aan dat ik er geen vertrouwen meer in heb. Maar elke nacht een bed verschonen is ook niet echt onze hobby en voor haar zo zielig. Want verdrietig is ze er wel van. Nu naar fysio.
goedemorgen meiden, @pooh je kunt haar toch uitleggen dat het niet erg is dat het nog niet lukt, en dat jullie over een tijdje weer gaan proberen? denk dat ze het wel oke vind hoor! @hier oh jeejjj spannend!! vandaag wordt dan mijn eerst peettekindje geboren hopelijk nog voor half 3 zodat ik even kan gaan spieken! ze ligt nu vanaf 9.15 uur aan de weeen opwekkers, geen idee hoe lang het dan nog gaat duren....
oh en smyltje ik ben helemaal verliefd op dat behang!!! mocht het hier zover komen, dan zou ik ook wel 1 muur willen met dat behang hoor echt super tof!! het kan dat ze iets anders spuit ja, menopur, purugon wordt veel gebruikt.
Heb mijn vraag even gepost bij peuters en kleuters. Hoop dat ik wat reacties krijg hoe andere moeders het aan hebben gepakt.
het valt nog mee, ik heb wel zo iets van ik moet gewoon helemaal klaar zijn zodat ik ook meteen kan gaan als de kleine er is, en dan ga ik van daaruit wel werken dus ga nu ff snel naar de winkel want moet koken vanavond op het werk
Oh spannend Sasje!! ik duim met je mee dat ze voor je werk mag gaan bevallen.. @Pooh;ik hoop dat je in je topic wat reacties krijgt.. begrijp goed dat het lastig is! maar misschien dat het toch wat vroeg was, hoop dat het snel wel gaat lukken. Hoe was het bij fysio? @Smyltje; wat een heerlijk vrolijk meisje gezellig om zo samen op te staan! @Zeepaardje; doe je rustig aan meis? je wilt volgens mij al weer veelste veel knuffel voor jou en je mannen @Hier; weer zo'n actieve nacht gehad, beau ging zijn hele bed door en dan maar brullen dat je niet goed ligt dus veel er uit gemoeten. Zelf weer wat aan de beterende hand, manlief, zoonlief en bonusschoondochter hebben het nu Zo naar CB ben benieuwd!
Dolfijn: Fysio: bleek mijn afspraak op woensdagochtend bij hun in de computer te hebben gestaan. Stond ik daar dus voor niks. Wel een beetje balen, had vannacht ook niet zo geweldig geslapen. Ach, kon gebeuren. Heeft Beau een slaapzakje aan 's nachts? Zo ja, is het misschien een tip om een maat grotere slaapzak aan te trekken (mits zijn hoofdje er natuurlijk niet doorheen gaat) en dan het stuk wat te lang is bij zijn voetjes in te stoppen onder het matras. Hier hielp dat best goed, maar of die sterke jongen van jouw dat niet los gaat trekken??? Misschien wel het proberen waard. Wel vervelend dat die kleine boef graag alles deelt met iedereen. Dus ook het ziekzijn.
pooh; idd erg mooi, was er al een poos niet meer geweest... huis staat nu vol met orchideeen wat vervelend dat het 's nachts mis gaat met je dochter, misschien (wel vermoeiend) maar om de 2,5/3 uur wakker maken om te plassen? sasje; spannende dag voor je! dolfijn; ja wil idd veel te veel bij jullie nog steeds een ziekenboeg, beterschap! s6 bij cb! all; knuffels...vanmiddag bezoekxxx
oh jeetje het wisselt zich af bij jullie thuis dolfijn!! hier net terug van boodschappen doen maar nog niks.... ze weten nog niet hoeveel cm ze nu heeft want ze zijn vanaf dat ze aan weeen opwekker ligt niet komen meten dus hopelijk schiet het een beetje op voor haar!
sasje; hoop het ook... kan snel gaan, maar kan helaas ook lang duren! hopelijk hoeft ze niet lang meer te wachten tot de kleine er is! x
Weer goedgekeurd op CB: Beau is 7360 gram en 72,5cm.. hij was niet heel veel aangekomen maar dit komt door het ziekzijn en het hele vele bewegen van hem Voornamelijk weer in de lengte gegroeid. We doen het nogsteeds prima samen en mogen trots zijn op de BV ben ik dus ook..................
@ Sas; Tja je weet mijn bevallingsverhaal nog wel een beetje neem ik aan, dan weet je dat het lang kan duren, maar hoop voor jou en haar dat het niet lang meer duurt! Wanneer moet je weer naar t zh? @ Dolfijn; Wees maar lekker trots meis!!! Fijn dat Beau goed gegroeid is! Succes met alle zieken thuis, hopelijk is het virus snel uit jullie huis... @ Pooh; Je temp nog steeds hoog Heb je al wat tips gekregen via je topic? @ Smyl; Leuke foto's weer van Ninthe! @ Stamp; Is het nog gelukt met oppas regelen voor vandaag? @ Zeepaardje; Ik geloof dat jij laatst zei dat je rustig aan moest doen.... Probeer het wel meis want anders herstel jij ook niet goed!
Ohh wat goed! Gefeliciteerd met je peetkindje!!!! Ga maar even snel spieken bij de kleine man! Is alles goed gegaan?