Sasje: Dat is toch nog heel erg snel gegaan zeg! Ga maar gauw heen. Maar verwacht wel een uitvoerig verslag als je terug bent van werken. Dolfijn;Jeetje wat is hij, ondanks het ziek zijn, toch goed gegroeid zeg. Als kinderen in de lengte groeien komen ze normaal al weinig aan, maar hij is ook nog eens ziek geweest. Je mag weer trots op hem zijn!! Zeepaardje: Mooi hé al die orchideeën. Ik vind ze ook altijd prachtig. Al bloeien ze hier een stuk minder lang dan bij mama, grrrr!! Ikke: Nee niet echt tips gekregen. Gewoon blijven oefenen. Het kan niet in een keer goed gaan. Net even een goed gesprek gehad, vrouwen onder elkaar. Ze wil graag dat we het licht op de overloop dan kan ze de wc makkelijker vinden. Dus dat gaan we vanavond proberen. Uit mijn topic de tip gekregen om een zeiltje op bed te leggen over de hoeslaken enzo heen met een badlaken erover. Zodat ik 's nachts niet het hele bed hoef af te halen, maar alleen het zeiltje met badlaken. Scheelt een hoop gedoe 's nachts (en ook was). Ze is nu naar school, kan ik even door het huis heen! Gaat toch ietsje sneller als ik het alleen doe.
sasje;gefeliciteerd pooh; haha ja je moet ze eigenlijk verwaarlozen dan blijven ze het mooist haha wij hebben bij sem op nachtkatje een touch lampje staan, hoeft hij alleen aan te raken en hij gaat aan... ikke;ja dat was ik...pff kan het niet laten allemaal denk dat ik de wereld aan kan, maar me lichaam wil nog niet... all; wat een weer
zo meiden wat is er een hoop geschreven zeg het is zoveel dat ik niet weet of ik wel op alles kan reageren denk het niet hoor maar ga een poging doen @ dolfijn wat fijn dat Beau weer helemaal goedgekeurd is balen dat manlief bonuszoon en schoondochter het nu flink te pakken hebben het gaat maar niet over bij jullie en dan manliefs bloeddruk ook weer erg hoog hopelijk snel weer beter een hele dikke knuffel voor jullie @ sasje als eerste gefeliciteerd met je petekindje en ik las dat het prikken goed ging het is even wennen wat goed dat je het toch zelf hebt gedaan hoop dat het prikken niet lang nodig zal zijn wanneer heb je de fm vandaag of morgen? succes met de fm @ stampertje hoe gaat het met Vince ik las dat het niet zo goed ging hij het erg benauwd had hoop dat het nu weer beter gaat wat zielig zeg voor jullie kleine mannetje een hele dikke knuffel @ ikke ja heerlijk genoten van mijn weekendje met manlief helaas wel erg druk geweest verjaardagen gehad dus niet echt veel tijd voor elkaar maar de weinige tijd hebben we heerlijk genoten een dikke knuff voor jou @ zeepaardje wat erg dat oma is gevallen zeg gaat het al weer een beetje beter? ik hoop van wel geniet lekker van je mannen @ mariska druk aan het klussen in jullie nieuwe huis hoop dat het snel klaar is @ mama es hoe gaat het met jou en Shaun is het nog iets geworden @ poohbeer hoe gaat het me jou ik ben nog hard aan het duimen voor je meiss wat fijn dat je even een goed gesprek hebt gehad met je meisje en dat ze heeft aangegeven dat ze een lichtje wil op de overloop hoop dat het snel beter gaat knuff nou ik heb mijn best weer gedaan ben vast een hele hoop vergeten maar het was ook zoveel nou zal ik ook nog even vertellen hoe het hier gaat hier gaat het wel goed op de werking van de hormonen na maar dat kan me niet schelen hoor ben vrijdag ongi geworden een mooie cyclus voor mij doen 29 dagen dus erg te vreden deze keer zondag begonnen met de eerste puregon prik vandaag de tweede gezet nu morgen alweer dag drie wat gaat het toch snel vrijdag de eerste fm ben wel heel benieuwd hoe het gaat deze ronde voel me alleen wel beroerder van de puregon daar had ik met de fostimon niet zoveel last van maar we weten waar we het voor doen
twinkle; fijn wat van je te horen! nee gaat niet goed met oma, erg onzeker geworden en kan niet lezen oog doet erg veel pijn, ze kan niet lezen wat ze normaal erg graag doet. ga er woensdag even heen... zo zielig dit! en genieten doe ik zeker mooie cyclus meid 29 dg netjes! heel veel s6 vrijdag! x
@ zeepaardje wat erg zeg ik hoop echt dat het snel beter met haar gaat een hele dikke knuffel en ja ben erg blij met deze cyclus dit is in al de ronde's de tweede ronde onder de 30 dagen nu hopen dat de puregon voor een hele mooie cyclus gaat zorgen
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: Twinklestar: 27-01 fm 1 Zwanger Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 26/01 CB Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 13/02 CB Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56
Gefeliciteerd sasje!! Twinkle. Mooie cyclus! Fijn dat je weer even langs komt wippen Pooh. Weat rot dat t nu iet zo goed meer gaat Hopelijk helpt t licht aanlaten! Dolfijn. SuperrrrBeau!! (En mama ) Marska. Hoe gaat t? Druk bezig? Hier. Ik ben moeeeee
Ooowh en ik ben heel trots op mn meisje!! Ze slaapt nu al 5 dagen niet meer 's middags! Zooo blij! Nu alleen 's morgens een uurtje en tussen de middag 1,5 a 2 uur. Ben ik 's middags een stuk flexibeler!
Twinkle: JEETJE! Wat heb jij je best weer gedaan! Wat een mooie cyclus meis. En helemaal voor jouw doen, jij had altijd van die hele lange. Balen dat je je zo beroerd voelt van die hormonen. Wat een rommel is het dan toch eigenlijk. Zeepaardje: Doe jij ook een beetje rustig aan. Ik begrijp dat je graag voor je oma er wilt zijn, maar geniet ook van je twee jongens. Dat kan alleen als jij goed in je vel zit. Smyltje: Lekker hé, heb je 's middags ineens ene hoop tijd over om samen te besteden. Ikke: Ik as dat jouw meisje nu ook ziek is. Beterschap voor haar. Geef 'r een dikke knuffel
@Twinkle; fijn weer wat van je te lezen meis! en wat een mooie cyclus ben er blij om en hoop dat je je niet al te beroerd gaat voelen van de spuiten.. Succes alvast met de fm vrijdag! @Zeepaardje; denk aan jezelf meis! en doe ajb een beetje rustig aan zodat je volop kunt genieten van je mannen! @Pooh; goed dat je het gesprek aan bent gegaan en misschien iets hebt gevonden wat haar kan helpen om makkelijker naar de wc te gaan als ze moet. De tip van het zeiltje met badlaken is ook zeker een goeie! Succes en ik hoop dat het goed gaat vannacht! @Smyltje; heerlijk dat je nu wat makkelijker dingen kan doen 's middags.. Beau heeft nooit 3x geslapen dus herken het niet zo, maar kan me zeker voorstellen dat je soms ook nog wat wilt doen aan het eind van de middag! @Ikke; hopelijk gaat het niet zover als bij Beau Ik hoop dat Jenthe snel weer mag opknappen! @Sasje; lekker aan het werk meis? ik hoop dat je het een beetje volhoudt met het plaatje van je mooie petekindje in je hoofd! @Stampertje; vandaag een goede dag gehad met Vince? is hij nog verder opgeknapt? ik hoop het wel! @All; dank jullie voor de complimenten Beau is inderdaad niet heel veel gegroeid in gewicht en zakt daardoor even onder de grens, maar niets om me zorgen over te maken.. komt echt door vele bewegen en ziekzijn.. trekt wel weer bij! Manlief ligt telkens op bed gaat helemaal niet goed, ik hoop dat het "gewoon" een stukje griep is.. maar ben bang dat het allemaal te maken heeft met die **bloeddruk.. pff.. maak me zorgen meiden! manlief begrijpt het wel maar wil HA niet bellen omdat hij bang is het ZH in te draaien.. en hij wil niet dat ik er alleen voor kom te staan. Dus ik uitgelegd dat als het verkeerd gaat ik er helemaal alleen voor sta, dus dat ik dat dan maar liever tijdelijk heb! Maar het is te doen volgens hem dus vandaag niet gebeld. Zo even GTST kijken met hem op bed Fijne avond allemaal! xx
@ Twinkle; Je hebt goed je best gedaan meis! Wat balen dat je je zo voelt door de nieuwe hormonen hoop dat ze hun werk snel doen en dat je er zo mee kunt stoppen! @ Dolfijn; Oh wat balen dat manlief zich zo voelt zeg Hoop toch echt dat hij wel snel gaat bellen als hij zich zo blijft voelen.... Knuff @ Smyl; Lekker he? 2 slaapjes Jenthe slaapt 's ochtens 1 uur en 's middags 2-2,5 uur. Al laat ze die van de ochtend ook al af en toe vallen! @ Jenthe; Ja mijn meisje heeft het nu te pakken Het begon vanmiddag tijdens haar slaapje al, ze werd na een klein uurtje al wakker en bij mij gehouden en wat rondgelopen en toen kwam het eruit, half uurtje daarna weer alles. Ze heeft alleen wat yoghurt op tijdens het eten, maar dat kwam er ook meteen weer uit . Temp was 38 graden dus uit voorzorg een zetpil gegeven. Tijdens het douchen was ze wel lekker vrolijk. Fles zit er tot nu toe nog in, maarja vanmiddag was het ook na 1 uur... Hopelijk gaat het meevallen....
Hey meiden, @Sasje, wat leuk!! Gefeliciteerd meid!!! En wat een schatje..al even naar zijn foto gespiekt op fb!!! @Pooh, wat ontzettend jammer dat het niet helemaal lukt!! En zo'n luierbroekje aan???/ Lijkt net een onderbroek....en haar dan wel gewoon naar de wc doen, maar dan is de teleurstelling voor haar niet zo groot!!! @Dolfijn, wat een moeilijke situatie met manlief zeg!!! Hoop dat hij het begrijpt..!!! En wat doen jij en Beau het toch super samen!!! Heerlijk meid!!! @Twinkel, wat een mooie cyclus meid!!! Maar wel baaleh dat je je beroerd voelt door het spuiten!!! Hoop ook voor jou dat het niet lang nodig is meid!!! @Zeepaardje, wat leuk even een dagje op stap!!! Hoe gaat het met je??? Hoe gaat het met de duizeligheid! Wat baaleh dat het met oma nog niet zo gaat.... Maar wat de andere meiden ook zeiden, wel om jezelf blijven denken he!!! Heb je nog een foto van Pim?? ... @Ikke, wat baaleh dat je meisje zo ziek is!! Hoop dat ze snel opknapt!! Hele dikke knuffel!!! @Smyl, wat fijn dat je fiets lekker fietst ...En wat een heerlijk wakker worden met je meisje ... @Met Vince gaat het eigenlijk wel weer goed!! Net voor het slapen nog wel even een pufje gegeven maar verder erg gezellig! Mijn broertje heeft opgepast en ging erg goed! Vince was super gezellig dat ik thuis kwam dus helemaal top!! En mijn broertje vond het ook super ... Owjah die mexicaanse ovenschotel, was een groot succes!! lekker makkelijk en super lekker... Liefs
Dolfijn: Oh mannen, ze proberen het goed te doen, maar vaak pakken ze het dan toch net verkeerd aan naar onze inzicht. Hoop dat hij goed aanvoelt hoe het is met z'n bloeddruk en wel op tijd aan de bel trekt. Beterschap voor hem. Ikke: Ik hoop dat jullie een rustige nacht te gemoed gaan. Dan is ze morgen misschien weer iets beter dan vandaag. Stampertje: Wat leuk dat je broertje het zo naar zijn zin heeft gehad. Super back-up dus! Hier: Was naar de muziek gereden, daar aangekomen bedacht ik me iets over een mailtje dat er geen repetitie zou zijn. Even nar huis gebeld en ja hoor... dat is dus vanavond. Stond vanochtend ook al voor niks bij Fysio, ze hadden me voor woensdag in de computer staan. Gaat lekker zo! Nu dus weer thuis.
Meisje is trouwens gaan slapen met het licht aan op de overloop. Ze zegt zef dat ze dan beter de wc kan vinden en wel wakker gaat worden. Ik heb er vertrouwen in, dus gewoon zonder luier naar bed. en we zien wel. Anders wassen we morgen gewoon weer... En luierbroekje heeft ze een tijd gedragen. Als overgang van de luier naar zonder luier. Dat ding aangeprezen als grote-meiden-luier. Maar voor haar is het ook gewoon een luier. En luiers zijn niet voor grote meiden. Ze was zelfverzekerd voor de nacht, dus dan moeten wij dat ook zijn. Maak haar wel iets eerder wakker straks.
@Pooh, dat is idd flink baaleh zo!!! Heel fijn zo'n dag... En wat fijn dat ze zelf zo zelfverzekerd is...hoop dat het mag helpen!!!! Maar vind het ook wel stoer van haar dat ze niet gelijk opgeeft!!! @Ikke, hoop dat Jenthe haar fles binnen heeft gehouden!!! x
Stampertje: Dat doorzettingsvermogen is idd een goede eigenschap. Hoop alleen dat ze niet teleurgesteld is als het toch weer niet lukt. Maar we pakken het met z'n allen aan, en we hebben er weer goed over gepraat. Ben toch wel trots op haar, en dat weet ze! En ja, we hebben een wasmachine. Dus alles is zo weer schoon
hey meiden, @dolfijn tjeetje zeg....als het morgen nog niet veel beter is zou ik gewoon zelf naar de ha bellen hoor beterschap!! @pooh uhm...zwangerschaps dementie???? ik duim hard hoor @twinkle balen zeg dat je zoveel last hebt van bijwerkingen? waar heb je last van? ik moet morgen voor de 1e fm. @max...oh wat een schatje was het....echt een heel mooi ventje!! de bevalling is eigenlijk heel snel gegaan inderdaad, om half 12 had ze ongeveer 7 a 8 cm ontsluiting, en om half 1 ongeveer was de kleine man er morgenavond gaan we op kraamvisite en ze zijn alweer lekker thuis gelukkig!
Sas: Dat begint toch niet zo vroeg?? Had het wel tot heel lang na de bevalling... Ik zag de foto van max. Wat een mooi jongetje zeg, op de foto. En die bevalling is dan toch nog best heel snel gegaan Veel plezier morgen!
Smyltje; Lief van je!!!! Ons meisje is droog gebleven vannacht!!! Wat een meid! Ben weer apetrots! Mijn temp is alleen gedaald vandaag. Toch nog helemaal geen ongi gevoel. Afwachten dus maar.