Super Pooh! Reageer straks verder.. eerst even Beau broodje geven.. die vond het om 06.30u tijd om wakker te zijn.. *gaaaaap!*
Goedemorgen, ook eventjes snel!!! Zo te werk!! @Pooh, wat super goed van je meisje!!! Wat een toppertje!!!! @Dolfijn, hoe is het met manlief... @Sas, wanneer moet jij naar het zkh??? @Ik ga zo te werk....Liefs...
@ Pooh; wat goed van je meisje!!! Balen van je temp... hopelijk blijft je ongi toch gewoon uit! @ Dolfijn; Hoe is het met manlief? En met Beau? Drinkt hij weer goed bij jou? @ Stamp; Fijn dat het goed is gegaan met je broertje en Vince! Werkse vandaag meis. @ Sas; Ben je al geweest? Hoe was het? @ Twinkle; Alvast heel veel succes vrijdag! Hopelijk is er een mooi eitje aan het groeien!!!
hey meiden, @pooh ik hoop niet dat je ongi wordt hoor @hier vanmorgen naar het zh geweest rechts zitten 2 follikels, doen in ieder geval beide mee...waren rond de 12 mm links zitten er ook 2, 1 daarvan was 9 mm dus hopelijk gaat die niet mee doen, want dan zullen er 3 follikels gaan mee doen en dat mag niet
all; knuffels; wel bijgelezen hoor... beetje moe hier. stamp; foto in fotoalbum pooh; balen van je temp:x meissie wel goed bezig geweest vannacht! dolfijn; beterschap voor manlief en anders gewoon ha bellen hoor! sasje; eitjes groeien mooi! all; zo pim is nu echt uit maat 56... vanmorgen dus naar de Prenatal geweest leuke kleren gekocht mt 62 en een super leuk setje van Mexx! Verder bloed wezen prikken kijken hoe hoog me hb is, denk vrijdag uitslag. knuffels
@Sas: Hopelijk geen overstimulatie maar gewoon 2 mooie eitjes die mee gaan doen Nu donderdag weer fm? @Zeepaardje: Pff grote jongen is Pim! Jenthe zat met 3 weken nog in 50...
oh jee zeepaardje hopelijk geen slecht nieuws...maar ben er bang voor hier heeft vriendlief gelukkig het nieuwe contract getekend.... en tja hopelijk idd geen overstimulatie.....donderdag idd weer terug
ikke; mt 50 heeft pim helemaal niet gepast helaas had van sem nog leuke pakjes, maar helaas! sasje; s6 donderdag! ben ook bang voor slecht nieuws...:x bah lekker zo naar een dure decembermaand, geboorte kind enzo... bah
tante belde me net verdrietig op... oma durft niks mee. zit heel de dag op de stoel... gaat naar de wc en naar bed, meer niet ze wil ook helemaal niets... in huis doet ze ook niets meer... tante woont 2uur rijden van hun vandaan... ik zei dat ik er morgen heen ga, probeer dat ze mee gaat boodschappen doen ofzo... en opa is moe, doodmoe van alles:x opa verteld ons niet alles en daar balen we van:x sorry einde geklaag!
pff zeepaardje maar even voor mijn duidelijkheid.....jij bent toch niet de enige die dan vlak bij je oma woont? of waarom moet jij er dan nu naar toe? terwijl ook jij rustig aan moet doen....
en dan donderdag de begravenis van oud tante:x net kaartje binnen gekregen... oh kan dan me tranen echt niet bedwingen he... zit zelfs bij gtst al mee te janken! sasje; me ouders wonen er ook in de buurt, me pa gaat niet, want die vind dat allemaal niks... en ma gaat morgen met mij mee, wil niet alleen...
@ Zeepaardje; Jeetje wat een gedoe allemaal bij jullie zeg Ben benieuwd hoe het gesprek met malief is gegaan op het werk.... . Hopelijk krijgen jullie oma morgen mee en komt ze zo een beetje over haar angst heen. Knuff voor jou meis! Probeer ondanks dit alles wel ook aan jezelf te denken, weet dat het moeilijk is maar des te sneller ben jij ook weer helemaal hersteld...
DOlfijn: Oei, dat was wel erg vroeg. Hoe gaat het nu met Beau? Sasje: Jeetje spannend meid. Zo groeit er maar 1 ei, zo heb je er 4! Dit is dus weer wat te veel van het goede, maar wel fijn dat je nu in elk geval genoeg (of teveel) eitjes hebt! Zeepraardje: Bah balen. Hoop dat er toch nog iets goed uit het gesprek komt. Kun je niet informeren naar thuiszorg voor zowel huishoudelijk werk als misschien wat lichamelijke verzorging, tafeltje dekje en dat soort dingen. Er is best wel veel hulp misschien te krijgen. Je vader kan toch ook wel begrijpen dat dit voor jou veel te zwaar wordt. Je hebt je rust nodig, helemaal nu je lichamelijk (en geestelijk door het gedoe van werk van je man) dit allemaal niet kan trekken. Hier: Weer hard gewerkt, we hebben het echt druk op het werk. Zo weinig als dat er te doen was eind vorig jaar, zo druk hebben we het nu! Nog steeds geen tekenen van ongi, ook nog normale witverlies. Meestal heb ik helemaal geen witverlies voor mijn ongi. Wel af en toe wat steekjes in mijn onderbuik, maar voelt niet als ongi-kramp. Ik houdt het dus nog even spannend....
oh spannend pooh....wanneer wil je gaan testen? weekend ofzo? @Hier oh net heerlijk geknuffeld met max wat een scheetje!!! maar ooooohhh wat wil ik nu ook heel erg graag een kleintje!!!!
Hey meiden, @Sasje, waarom kan het dan niet doorgaan als er teveel groeien?? (Misschien domme vraag hoor!)...En wat lekker ff knuffelen met Max.... En snap helemaal dat je wens dan ook nog weer eens extra bevestigd wordt...knuff... @Pooh, hoop dat het vannacht met je meisje ook weer goed gaat!!! En wat een drukte dan...wel lekker!!! @Zeepaardje, ah nee wat sneu!!! En hoe is manlief zijn gesprek gegaan??? En ga zo ff je mannetje bewonderen ... @Dolfijn, hoe is het met je ziekenboeg? @hier, lekker dagje gewerkt!!! Morgen past mijn broertje nog een keertje op...moet tot 19uur werken dus kan hem zelf niet ophalen van het kdv! Dus doet mijn broertje het, heel lief!! Weet alleen ff niet wat ik met Vince moet, lijkt wel weer btje vol/benauwd!! Vanmorgen en vanavond een pufje gegeven! MAarjah is het nu alleen slijm wat we horen of echt benauwdheid!! mmmm....noujah we houden hem goed in de gaten!!! Zijn 2de ondertandje is door!!! Liefs
@Pooh, vergeet ik helemaal te zeggen...dat ik enorm voor je duim meid!!! Hoop het zo....wanneer ga je testen????????? ....