roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    stampertje...omdat ze maar de max 2 follikels bevrucht willen hebben...dus 2 ling...anders gaan we voor 3ling of 4ling en dat is niet meer verantwoord van moeder niet en kinderen niet!

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Bijgelezen maar ik ga slapen. Sorry meiden! Nog 1 dag werken..

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Wat zal dit een dubbel gevoel geven. Zo gek zijn op een kindje dat niet van jou is. Ik heb weer veel hoop voor je voor deze ronde. Laat die gynaecoloog maar gelijk krijgen!

Stampertje: Wat lief dat je broertje 'm weer op wil halen. Even mannen onder elkaar, ook gezellig! Moeilijk om het verschil te horen hé? Volg altijd je gevoel hoor!

Dolfijn: Hoe is het nu met manlief? En Beau, is hij nu weer helemaal opgeknapt? Vergeet jezelf ook niet hé, probeer ook wat rust te pakken, al is het maar even met een tijdschrift op de bank of lekker lang onder de douche.

Smyltje: Werkse morgen. Lekker, al weekend in het vooruitzicht!

Testen: hmm, ik wete het niet. Wacht eerst maar even rustig af. Zoals jullie zien is mijn cyclus alle kanten al opgegaan. Van 25 dagen tot 28 dagen en alles wat er tussen zit. Ik heb nog wel een beetje geduld

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier vanoachtend ineens ongi geworden. Heb ik niet aan voelen komen. Ook geen bruinverlies of zo. Dus een flinke tegenvaller! Vanmiddag ook nog naar de tandarts, 2 gaatjes vullen en een foto maken van een kies waar steeds een ontsteking onder zit. Mijn dag kan dus niet meer stuk. ...
    Heb nu wel even een flink baalmomentje. Dit zag ik niet helemaal aankomen.

Heb ook goed nieuws hoor. Mijn meisje is weer droog gebleven vannacht!

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Pooh, onee meid!! Wat een klap!! En vooral omdat je het totaal niet zag aankomen!!! Hele dikke knuffel meid!!!!
    Maar wel top van je meisje...

@Sas bedankt voor de uitleg!!!

@hier, heerlijk geslapen...alleen btje beroerd wakker geworden met hoofdpijn! Blegh...nog 1dagje werken en dan zijn we weer klaar voor deze week...

Liefs

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh nee pooh :(
    potverdorie.....ik vind dat ook wij eens aan de beurt zijn hoor :(

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Pooh; Ohnee :(:(:( wat een teleurstelling! Alles leek er weer op te wijzen dat het deze keer dan eindelijk raak zou zijn, vind het zo oneerlijk :x Dikke knuffel voor jou! Wel super goed van je meisje! Is ze zelf zeker ook helemaal trots?

@ Sas; Ja nou idd wanneer zijn jullie nou een keer aan de beurt?!

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

#2148 Zeepaardje, 25 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2012
    Pooh:x knuffel meid!!!wel knap van je meid weer hoor!

stamp; wat balen hoofdpijn:(

Sasje; geniet ondanks het dubbele gevoel lekker van M.!

all;
    nou oma is veel te bang, durft helemaal niks meer...
    heb haar eindelijk zo ver, ga der volgende week ophalen om een rollator te kopen!
    nu pim flesje geven en relaxen:)
    oja manliefs werk; is hem aangeraden op zoek te gaan naar ander werk, maar als ze deze maand nog iets binnenhalen, willen ze hem graag houden!
    knuffels

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Zeepaardje; hoe is het gesprek van manlief gegaan????

10. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Lieve meiden!!!

Wow ik had veel bij te lezen, heb ik gedaan en nu kijken wat ik onthouden heb..

@ Zeepaardje: wat zielig voor je oma zeg. Snap het aan de ene kant wel dat ze bang is. Fijn dat ze toch mee gaat om een rollator te kopen.

@ Pooh: Meid wat ontzettend balen en wat een teleurstelling!! Wat is die meid van jullie toch een kanjer!!!

@ sasje: ik ga voor je duimen dat er 2 follikels gaan groeien zoals het zou moeten. Gun het je heel erg.
    Nog gefeliciteerd met je petekind max. zag op fb een foto. echt een schatje.

@ Dolfijn: Hoe gaat het met jou/jullie. Voelt manlief zich al weer wat beter?

@ Ikke: Jullie meid alweer 11 maanden!! WOW wat is dat snel gegaan. het wordt ook al een echt dametje!

@ Stampertje: na deze dag heb je lekker weekend! vervelend dat Vince benauwd is... zo zielig. Hoop dat hij snel opknapt.

Als ik iets of iemand vergeten ben.......... SORRY!!!

@ hier: tjah, alles gaat prima. druk aan het werk en aan het genieten met vriendlief.
    Zondag gaan we met ex van vriendlief praten over de vakanties en de dagen dat zij oppas nodig heeft (het wordt haar een beetje teveel nu bonuszoon ouder wordt en ook leuke dingen wilt gaan doen in zijn vakantie)....
    Kijken of we het over dingen eens kunnen worden aangezien er de afgelopen tijd een beetje gezeik is geweest.

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey mom, leuk weer iets van je te horen :)
    hoe gaat het met het huis e.d.??
    en spannend dat gesprek over bonuszoon! hopelijk wordt een middenweg gekozen waar jullie allemaal iets in hebben :)

12. Zeepaardje

ikke; staat inmiddels in me vorige berichtje, vergeten;)

mom; ja in korte tijd 2 x flink gevallen dus ja... idd fijn dat ze nu wel een rollator wil! toch wat houvast en hopelijk voelt ze zich dan wat zekerder!

fijn dat alles goed gaat, hopelijk komen jullie eruit met zijn ex!

13. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ sasje: verkoop van de woning vordert niet echt. Laatste x wilde we akkoord gaan met een bod, bleek dat die mensen dat edrag helemaal niet kunnen lenen. balen dus.

Ja indd spannend, vooral omdat ik haar dan voor de 1e keer spreek. Heb haar tot nu toe alleen maar gezien (van afstand)
    op zich hoeft vriendlief helemaal nergens mee in te stemmen of akkoord te gaan omdat hij geen gezag heeft en dit dus eigenlijk haar probleem is, maar omwille van bonuszoon gaan we toch maar even kijken of we iets kunnen regelen met elkaar.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zeepaardje balen van het werk zeg :(
    en nu? wat gaat hij nu doen??

15. Zeepaardje

sasje; geen flauw idee:(
    ik ben zo stom geweest, me lt was kapot en nu heb ik zijn cv niet meer:x
    dus moeten eerst nieuwe maken...
    gaat wel rond kijken voor andere werk, maar hoopt dat hij hier kan blijven.

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh cv is toch zo gemaakt...je zult meer doelen op de sollicitatie brief denk ik...

17. Zeepaardje

sasje; nee cv met alle jaren van school en werk allemaal... ben alles kwijt:(

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh oke, ja dat is balen...maar ach ja ff uurtje voor gaan zitten en dan komt het weer goed ;)

19. Zeepaardje

ja:) maar hij mag me mooi helpen hihi

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha zelf laten maken :)

Deel Deze Pagina