roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zeepaardje: Ik hoop dat hij snel ander werk vind. Een beetje zekerheid is wel fijn. Heb je nog gedacht aan thuiszorg, tafltje dekje enzo voor je opa en oma. Dat geeft misschien wat meer rust voor je opa.

Mom: Ik hoop dat jullie nu wel goed met elkaar kunnen praten en samen tot een oplossing te komen. Willen jullie bonuszoon dan meer bij jullie hebben?

Ikke: Hoe gaat het met Jenthe?

Hier: Nou, ik ben bij de tandarts geweest... Foto gemaakt van de kies waar ik elke keer kiespijn aan heb, blijkt dat er een joekel van een ontsteking onderzit. Had al een heel stuk wortel weggevreten en een stuk van het kaakbot. Nou, die kon hij zo trekken, want doordat het bot nu dus niet meer goed om de wortel heen sluit was dat een fluitje van een cent. Hij bezig en ik hoor iets hard kraken en hij zegt: ohoh! Waren de wortels afgebroken. Nou een tijd gemartel en gedoe, heeft ie ze er uiteindelijk toch nog uit kunnen lepelen. Dus een kies minder. 2 gaatjes gevuld.

Daarna mezelf maar even verwend met nieuwe plantjes en potjes. Erg leuke gevonden. Had ik wel verdiend na een dag als vandaag.
    Oja, ook weer een nieuwe maansteen gehaald. M'n menstruatie is nu veel minder pijnlijk dan normaal. Heb eigenlijk geen buikpijn en ook geen last van m'n rug. Dus een meevaller!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    maar het is wel echt een ongi pooh?? je bent het gewoon net zo erg dan anders?
    wat balen van je tand zeg..en wat een gedoe pff...gelukkig is ie eruit hopelijk ben je nu van de pijn af!!

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ja, ben wel echt ongi. "t wordt langzamer veel minder heftig als dat ik voor de maansteen had. Die maansteen is voor mij echt een wonderding. Geen puistjes meer, minder heftige ongi, ietsje korter zelfs dan normaal (eerst echt 7 dagen en nu ben ik er met 5 dagen wel klaar mee, soms nog een beetje op de 6e dag).
    En die kies, ik had af en toe kiespijn. Maar elke keer ging het weer over, blijkt die ontsteking dus toch wel lekker om zich heen te hebben gevreten. Niet zo handig om dus zo lang te wachten. Nu nog maar zien of er ooit nog iets mee gedaan kan worden. Een implantaat is enorm duur, en een brug moeten ze eerst kijken of die wel kan om mijn verstandskies, want die ziet er ook niet zo jovel meer uit.

Oh die verdoving begint langzaam uit te werken, m'n hele gezicht begint te jeuken....

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke jammer :(
    fijn dat je een goed gevoel hebt bij de maansteen ik hoop echt van harte dat we echt allemaal heel erg snel zwanger mogen raken..liefste allemaal achter elkaar :)

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Sasje. Achter elkaar?? Allemaal tegelijk! :D

Pooh. :'( wat een rotdag!! Je hebt zo wel een mooi duidelijk kaartje. Hoop daat dit kaartje weer zo mooi wordt, maar dan zonder die laatste daling natuurlijk :D

Mom. Hopelijk komen julie eruit!

Zeepaardje. Dat is balen van de CV! En wat fijn dat oma nu toch een rollator wil

Hier. Bijna thuis! Zit nu in de auto :) Weekend!!! Morgen eerst CB om half 9

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Zeepaardje, baaleh van manlief zijn werk zeg!!! Idd, maar om zich heen kijken en wie weet vind hij wel iets heel erg leuks :D...
    @Mom, succes met het gesprek!!! Hoop dat het idd goed gaat komen!! En baaleh van het bod!!!
    @Smyl, jij ook lekker weekend meid :D...En succes op het cb...wij moeten ook maar om 9uur!!!
    @Ikke, yeah Jenthe alweer 11mnd, wat gaat het ontzettend snel zeg!!! Al ideeën voor cadeautje?!
    @Twinkel, en hoe gaat het nu verder met spuiten?? Nog steeds zo beroerd?
    @Sasje, ik hoop ook dat iedereen heel snel zwanger mag zijn!!! Knuff....

@hier, niet helemaal fit!! Er heerst ook buikgriep op mijn werk, misschien een staardje van mee gepikt!!! Met Vince ging het gelukkig goed op het kdv! Morgenochtend weer naar het cb, om 9uur!! Ben heel erg benieuwd hoe lang hij alweer is en of we al op de 10kg zitten :D...

Liefs

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Wat Smyltje zegt: allemaal tegelijk, wel zo gezellig!

Smyltje: ZP'en in de auto? Hoezo verslaafd!! Je reed toch niet hé?Geniet van je lange weekend

Stampertje: Jullie ook naar het Cb? 10 kilo? Mijn meisje weegt nu eindelijk 13 kilo met haar 3,5 jaar! Wat een verschil hé? Hoop dat je na een nachtje lekker slapen weer wat opgeknapt bent.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou ik bedoelde ook niet om de 9 maanden hoor :) maar allemaal achter elkaar....onze cyclussen lopen niet gelijk vandaar...

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Oh gelukkig, was al bang dat ik nog anderhalf jaar moest wachten tot jij en Twinkle een baby hadden, hihi

10. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Het chicks...

Hier ben ik weer ff.. lekker druk druk.. maa nu ff niks. Lekker op de bank met de tab.. tv aan. Alleen is er geen bal op de tv...

Hoe gaat het hier?

@pooh.. oh de tandarts.. ben er zo bang voor. Pffff
    Miss moet ik ook voor de maandsteen gaan.
    Ik heb ook wel last van de ongi, maar wel minder dan als ik de pil slik...

@zeepaard..sterte hopelijk vind manlief snel een nieuwe job

@stamp.. oh bah. Buikgriep.. zit je ook niet op te wachten..
    Suc6 bij het cb morgen

Wel gezelli idd. Iedereen zwangert!

Sorry heb de rest niet gelezen..

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sasje; dat wordt niks met zijn dyslexie;)

pooh; sorry vergeten te reageren.,.. nee opa wil alles zelf doen. we mogen hem wat dat betreft nergens mee helpen...zolang ik het kan
    doe ik het zelf!
    je hebt jezelf lekker verwend, mag ook wel na zo'n ta bezoek!

smyl s6 bij cb en geniet van je weekend!

stamp; s6 morgen bij cb en hopelijk voel je je snel wat fitter!

mariska s6 met de drukte!

all knuffels!

12. Zeepaardje

meiden heb nu ook facebook aangemaakt!

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje de fostimon werkt goed alleen een beetje te goed lijkt het wel ik duim voor twee mooie follikels morgen;) dat onze dromen maar snel uit mogen komen:)

@ dolfijn hoe gaat het is manlief weer een beetje op de goede weg ik hoop dat het beter gaat knuff

@ stampertje gaat gelukkig een stuk beter vrijdag fm heel spannend:) knuff voor jou

@ ikke wat vervelend dat het met je zus niet zo goed gaat ik hoop dat het allemaal meevalt ze heeft al zo veel pech:( knuff

@ mom succes met het gesprek fijn om te horen dat het verder prima gaat:D

@ zeepaardje wat balen zeg ik hoop dat er toch nog werk binnen komt en manlief kan blijven;)

@ poohbeer wat balen zeg onaangekondigd die ongi en dan ook nog niet geluk bij de tandarts:( dikke knuff voor jou wel goed van je meisje zeg kanjer;)

14. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Ik wordt denk ook ongi
    Is dat niet snel na 20 dagen.. was de vorige x ook..
    Gewoon balen zo snel achter elkaar...

15. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Zeepaard voeg me maar toe mariska de snoo

16. Zeepaardje

mariska; idd snel, bah vieze boel;)

twinkle hoop ik ook, knuf voor jou!

17. Zeepaardje

mariska, heb ik gedaan, ben er nog niet handig in hoor;)

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mariska: volgens mij is de maansteen ter bevordering van de vruchtbaarheid. Maar misschien werkt ie ook wel om pijn te verminderen. Ik laat ' m aan meten bij een nieuwetijdswinkel. Kreeg in het begin ook steeds een andere kleur en groote steen. Ben begonnnen met een niet zo sterke steen om mijn lichaam eraan te laten wennen. Misschien kunnen ze op die manier ook je cyclus beinvloeden. Informeer eens. Baat het niet, dan schaadt het ook niet.

Ik ga slapen. Welterusten

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ zeepaardje dankje:) knuff terug

20. Zeepaardje

Deel Deze Pagina