roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Snap ik sasje!! Ik kan me voorstellen dat je daar liever niet aan wilt denken maar het eigenlijk toch wel 'moet'. Ik hoop echt dat je nooit die beslissing moet maken!!

Mom. Wat lieffff!!

Morgen lekker naar amsterdam dus ben er t weekend niet! Of ik moet me niet kunnen beheersen en toch op zp komen :) zal denk ik wel wat op fb plaatsen aangezien dat heel snel kan met mijn tel. Dus hou fb maar in de gaten :)

2. laurier

laurier Niet meer actief

ja ik weet het smyltje, maar zoals sasje zegt: voor ons is het de ijskooude waarheid..... :( Geniet van je dagje a'dam!

wolfje wij staan wel open voor verdere opties gelukkig :-D

3. laurier

laurier Niet meer actief

SORRY meiden mag ik even zeuren en klagen.....
    Ik weet dit hebben we vorig jaar ook meegemaakt maar toch maar even nu......

een jaar geleden heeft mijn vriend me voorgelogen dat hij niet rookte, na wekenlang rare geurtje enz kwam ik erachter dat hij toch rookte. ik erg boos en teleurgesteld dat hij had gelogen.
    heeft best wel even geduurt voordat ik hem weer vertrouwde hierin en dat weet hij.
    hij had in mn gezicht gezegt dat hij niet rookte maar deed het toch...
    nu ruik ik deze geurtjes al 2 dagen weer bij hem.....
    ik hem vragen, nee ik rook niet zegt hij... oke..
    Nu heb ik hem gezegt dat het niet strafbaar is dat hij rookt ofzo, maar ik het dan gewoon zou willen weten...(normaal lijtt me)
    en hem ook gezegt dat hij de vorige keer ook loog en dat ik niet weer weken lang achter zn kont ga vragen en het dan wel echt kapot is tussen ons. vorige keer heb ik het gepikt, maar als ik hem hier niet eens in kan vertrouwen zoiets simpels dan kan ik hem verder ook niet vertrouwen en is het wel kapot, ga er dan niet weer weken voor vechten heb ik tegen hem gezegt...
    gister zei hij :ik moest het sigaretje van mn collega vasthouden' ik zei tegen hem deze smoes kun je dan natuurlijk niet altijd gebruiken...
    maar hij zegt echt niet te roken....
    maar alle kriebels van vorig jaar van dat gelieg in mn gezicht en achter mn rug om roken..... kan dr nu nog boos om worden en ja het klinkt echt erg ik weet het... maar weet niet of ik hem hierin nu wel kan vertrouwen nu hij weer recht in mn gezicht zegt dat hij niet rookt....
    iemand tips voor me?????

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    check zijn jas/tas....dan zal hij toch ook wel peuken in huis hebben? of in zijn auto???

@wolfje adoptie en pleegzorg willen we beide niet zoals ik ook al had benoemd.

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wolfje: Waarom heeft Sem al genoeg te lijden van je zwangerschap?

Laurier: Daar hoef je nu nog allemaal niet aan te denken. Probeer vooruit te kijken. gelukkig heb je daarin fijne steun aan je vriend. Over je opleiding, jeetje, ik weet niet wat het beste is. Hte is altijd fijn om een opleiding te volgen, en ook al wordt het privé allemaal even te zwaar, je moet het niet in 3 jaar afronden en kan er ook 4 jaar over doen. Het maakt je kansen op een leuke, goede baan wel groter.
    En over het roken, ik denk dat je hem moet vertrouwen. Hij is je vriend en heeft beloofd niet te liegen

Sasje: Wat heftig! Jeetje meid, laten we er niet vanuit gaan en nog heel vele hoop houden dat het gaat lukken.

Mom: wat superlief, dat je zo gewaardeerd wordt!

Hier; weer een dagje gewerkt. Wanneer ik ga testen weet ik nog niet. Ik kijk het eerst even aan, de dag is nog niet om. En aangezien mijn cyclus ook niet heel erg regelmatig was, wil ik ook niet te vroeg testen.

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Laurier en Sas, hoop voor jullie beiden dat jullie niet zover hoeven te komen!! En lastig om er wel over na te denken...ook wel heeel belangrijk denk ik!! Hoever wil je gaan. Wij hebben het hier ook over gehad toen we voor een kindje gingen..wij hebben het geluk gehad dat het niet zover hoefde te komen...maar is toch wel een belangrijke iets...

@Laurier, lastige situatie meid!! Aan de ene kant, het zou natuurlijk kunnen maar...denk je echt dat hij je nu nog een keer zou voorliegen??? En tja ik zou zelf niet echt gaan snuffelen maar er op hopen (vertrouwen) dat hij toch echt eerlijk is!!!
    En misschien verteld hij het je wel niet omdat hij er zelf misschien ook wel enorm van baalt!!!
    Jullie zijn samen in jullie kinderwens altijd zo sterk meid.... hou dat ook in je gedachten en laat het niet tussen jullie inkomen!!

Hele dikke knuffel voor je meid...
    En wat ik heb getypt is mijn idee/mening he!!! Liefs...

@Pooh, duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim.....

@Mom, wat ontzettend lief meid! Heerlijk, wat kan je daar van genieten!!!

@Smyl, heel veel plz meid!! En ik heb je niet op fb...zal eens kijken of ik je kan vinden :D...

Hier weer lekker gewandeld vanmiddag...
    Vince ligt nu te slapen,, dus ga hem zo maar even wakker maken, pyama aan, flesje en te bed!

Liefs xxxx

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Hele veel plezier alvast, sorry had over je berichtje heen gelezen.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja smyltje have fun meid!!! geniet er van!!!

@dolfijn hoe gaat ie?

@twinkle ook van jou niks gehoord de hele dag....alles oke?

@pooh je cyclussen zitten ergens tussen de 23 en 28 dagen toch? is eigenlijk best netjes...... dus dan zou je misschien zondag/maandag kunnen testen? ;)?

9. laurier

laurier Niet meer actief

sasje nee heb geen zin om hem steeds te gaan controleren, hij is een volwassen man van 26 jaar die ik niet elke keer hoef te gaan controleren en niet een jongetje van 16.. maar toch bedankt voor de tip ;)

poohbeer, ja ik probeer er niet teveel over na te denken... en het gaat wel weer een stuk beter met me als afgelopen maandag + dinsdag natuurlijk :) Gelijk heb je dat je niet te vroeg wilt testen! mijn duimen draaien volle toeren voor je :-D

stampertje & pooh jullie hebben gelijk :) de laatste zin van jullie beide heeft me veel gedaan en besef dat jullie helemaal gelijk hebben! heb kort nog een gesprekje met hem gehad en ben duidelijk geweest in dat liegen het echt kapot maakt en dat willen we beide niet, heb er helemaal het vertrouwen weer in tnx meiden!! ;)

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou fijn dat jullie er nogmaals over gesproken hebben!

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Owh laurier, wat lastig!! Ik ben in mijn vorige relatie ook erg wantrouwend geweest en dat deed de relatie niet echt ten goede.. maar ik kan me voorstellen dat je nu weer aan t twijfelen bent geslagen!! Lastig meis..

Thanxx meiden! Heb er ook onwijs veel zin in. Allemaal leuke dingen doen samen. wij zijn net op vjd geweest bij kindje van mn zwager en schoonzus. Vandaag 1 geworden! Ze vieren t morgen maar zijn we er natuurlijk niet.

pooh. Spannend als je gaat testen!!

Ik ga klaarzitten voor tvoh!

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pff meiden, wat een heftige dag met vele opmerkingen en vragen.. Ik ga proberen wat te reageren, maar heb niet alles kunnen onthouden.. sorry hiervoor alvast!

@Laurier; Je moet inderdaad proberen het vertrouwen vast te houden, maar ik begrijp heel goed dat dat moeilijk is nadat hij vorige keer heeft gelogen. Goed dat jullie nog gepraat hebben!

@Sasje; toch denk ik dat het goed is je "angst" uit te spreken, ook hier geldt dat eerlijkheid heel belangrijk is.. Ik hoop natuurlijk dat het niet zover hoeft te komen! dikke knuffel meis!

@Smyltje; veel plezier in A'dam morgen!

@Mom; wat super lief!

@Stampertje; fijn dat je zo lekker hebt gewandeld!

@Pooh; ik duim!

@Hier; rare dag, erg vermoeiend.. nu even hangen.. kom straks nog wel even kijken.. gelukkig gaat alles wel goed ;) xx

13. laurier

laurier Niet meer actief

dolfijn dank je voor je antwoord :) ja het is soms moeilijk, helemaal in wat wij idd allemaal wel niet meemaken zeg... maar we hebben gepraat en ik houdt me vast aan het positieve en heb vertrouwen!!
    ik ben alleen een persoon die vrij snel gaat fansaseren, dromen kunnen voor mij ook erg echt zijn en kan ik wel eens in blijven hangen haha. dus soms is het met beide benen op de grond staan wel eens moeilijk...
    fijn dat alles verder goed gaat met je, ga maar even lekker rustig hangen en we lezen je later wel :-D

sasje sorry dat ik het zeg (niet aanvallend oid bedoeld meid) maar ik ben het toch met dolfijn eens, eerlijkheid naar elkaar toe ik zo belangrijk helemaal als je in een moeilijk medisch traject zit.... misschein voor je zelf ook een opluchting als je angst eruit is.. dikke knuff!

smyltje ja dat is altijd lastig, zeker doet het niets goeds voor je relatie I know... maar we hebben goe dgepreaat gelukkig en het voelt fijn zo :)

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou ik heb voor me zelf besloten dit nog niet te delen met mijn vriend, maar mochten we de overstap moeten gaan maken naar ivf dan vind ik dit een reeel iets waar ik over ga praten.
    ik dacht ik kan dit met jullie delen zonder dat ik me moet gaan verdedigen waarom ik deze keuze maak...jammer....en dacht dan kan ik wel met jullie over praten maar schijnbaar vinden jullie het vreemd dat ik dit wel met jullie deel en niet met mijn vriend.....

15. laurier

laurier Niet meer actief

o sasje jeetje meid tuurlijk kun je dit met ons delen, wij zullen er echt voor je zijn!!!!!!!!!
    maar je geeft zelf al aan dat je het wel gaat zeggen als jullie de overstap naar ivf maken...
    ik bekijk het alleen van mijn kant snap je, ik zou het vreselijk vinden als mijn vriend dit niet tegen mij zou zeggen maar dat ben ik meid..
    het is alleen wel gewoon zo dat eerlijkheid er belangrijk is...
    en nee je verdedigen hoef je absoluut niet te doen, maar ik vroeg het me gewoon af....
    dikke knuffel meid ik heb echt niet de bedoeling je te kwetsen!!

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Even snel een hele dikke knuffel speciasl voor Sas en Laurier! Sorry meiden ik ben er morgen vandaag erg druk en nu kapot op de bank tvoh kijken en dan naar bed! Meiden ik denk aan jullie...

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

stamp; geniet lekker van je blauwe wolk:)

Laurier; knuffel meid bericht via bb;)

mom; lief van vriendlief en fijne dag morgen!

smyl; veel plezier in a'dam!

pooh; duimen draaien hoor... sem heeft tot nu toe niet echt te lijden... tja ik ga niet meer 10x de glijbaan af elke avond, nu hooguit 3x... en ik wil niet meer gebruikt worden als klimtoestel;)

dolfijn; doe rustig aan meid!

ikke; veel plezier met tvoh!

sasje en laurier; extra knuffel meiden:)

All; vanmorgen boodschappen gedaan, huisje schoonmaken is er niet van gekomen, ben met mams naar intratuin gegaan:) toen gegeten, sem zwemles en naar garage kijken naar winterbanden, kunnen helaas nog niet slagen...
    verder nu mega moe... maak mezelf nu ff lekker beker warme melk en op tijd naar bed, morgen weer drukke dag;)

Knuffels xxx

18. laurier

laurier Niet meer actief

sasje gaat het wel???
    wil je echt niet een k*t gevoel geven meid..
    baal hier echt van, ben het zelf ook zo moe en beu om steeds maar verantwoording af te leggen en mezelf te verdedigen en nu geef ik jou verdorie zoon gevoel.......
    lieve meid bedoel het echt niet zo!!!

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lieve, lieve Sasje,
    Ik lees je reactie nu pas :( en vind het heel vervelend dat ik je het gevoel geef dat je niet zelf deze keuze mag maken!
    Natuurlijk hoef je deze keuze niet te verdedigen tegen over mij (ons).. dit is volledig je keuze en die respecteer ik.. zoals je hopelijk toch echt wel van me weet ondertussen ;) Ik hoop gewoon dat je deze keuze nooit hoeft te maken en wou je een hart onder de riem steken door mijn "idee" erbij te geven, maar dit heb ik blijkbaar verkeerd verwoord :( Sorry hiervoor meis! Ik hoop dat je het ons niet te kwalijk neemt..

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wil even spammen om weer wat lucht te geven meiden..
    Beetje heftig dagje als ik zo alle berichten terug lees :)

Voor allemaal dikke knuffel meiden, ik denk aan jullie en ben veel om jullie gaan geven door de tijd heen.. Jullie zijn super! xx

Deel Deze Pagina