roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    #2201 Mariska, 26 jan 2012
    Laatst bewerkt: 26 jan 2012
    Echt stom... Kan het bericht niet verwijderen..
    Had een test berichtje gedaan. wilde ffies iets uitproberen...

maar goed.. dan maar een zinloos berichtje van mij..

ondertussen wel hard aan het werk hoor! :D

was net aan het chatten met een klant..
    Nou ik wilde beginnen..

Maar de eerste vraag was..
    Ik heb aids en jij?

pffff kansloze mensen zijn er ook he..

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden heb bijgelezen...
    maar zit bij me mams en zojuist breekt haar tand af:x

knuffels
    meiden die naar cb geweest zijn fijn dat alles goed was!

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    had whatsapp van sasje. ze had één eitje van 14mm en één van 12,5. nu gaan ze de dosis ophogen naar 125 eenheden. zaterdag moet ze terug naar t zkh boor echo

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    met haar slab op dr hoofd ;)

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Sasje; heb aan je gedacht meis! en fijn dat je eitjes wel iets zijn gegroeid.. maar niet genoeg begrijp ik uit je bericht.. hopelijk zaterdag wel! knuffel!

@Stampertje; jeetje wat is Vince in lengte en gewicht weer super gegroeid! vind het echt grappig om te zien hoeveel het verschild per kindje! Ik heb om te oefenen de 360 graden beker aangeschaf.. hij begrijpt het nog niet echt, maar om het vasthouden te oefenen werkt het al wel. Kiddyboo Anti Knoeibeker | Baby Product van het Jaar

@Smyltje; ook ninthe is weer goed gegroeid :) toch altijd fijn! en tja, dat rollen.. kan ze dat nu eindelijk?? :p:D haha herken het wel hoor, hier weten ze ook nooit precies wat Beau vorige keer al allemaal kon!

@ Ikke; knuf!

@Twinkle; knuf!

@Mariska; werkze meis! en lijkt me idd lastig als je er zolang uit bent geweest, maar vind het wel weer gezellig dat je er bent!

@Pooh; bah meis, had voor jou nog flink doorgeduimd :( Balen dat het niet heeft mogen baten.. KNUF!

@MamaShaun; Succes met al het gedoe rondom je pil, hoop dat hoofdpijn snel mag zakken!

@Zeepaardje; balen van je mams tand! was vast ff schrikken, enig idee waardoor het kwam? en hoe is het nu met het huilven van Pim? gaat het alweer wat beter?

@All; erg druk geweest, manlief heeft toch echt griep gehad dus kwam ff echt op mij neer.. dus vandaar even geen zp tijd gehad.
    Vandaag lekker naar de zonnebank geweest en Beau is even bij opa & oma.. vreemd hoor.. ga em zo maar weer halen denk ik.. veelste stil in huis :p

xx

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Kijk mijn schatje eens groot zijn...;)

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sas, goed nieuws meid!! Spannend!!!
    @Maris en nog wat gedaan vandaag?! :D...
    @Dolfijn, wat baaleh dat manlief nu de griep heeft....Knuff...

Liefs

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Dolfijn beterschap voor je man! (Enter doet t ff niet) Stamp. Lieve foto! Vice is zeker groot zeg! Bovenin de curves zeker?? Ikke. Hoe gaat t bij jou? Las dt je alleen an t meelezen bent..

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Smyl, Vince zit idd op de bovenste lijn :D...!! Maar dat dat hij al vanaf het begin...dus benieuwd hoelang dit doorgaat...hij gaat nu gewoon al over naar maatje 80!!!

Nu lekker ff gtst kijken...
    Liefs

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mom: Beetje rare vraag aan de papa: "kun je oppassen". Zou noem je dat toch niet op je eigen kind??? Hoop dat jullie eruit kunnen komen.

Smyltje: Beetje hardleers zijn ze daar wel. Hoe vaak ik daar de vraag heb gehad of ze al kon praten?! Ze is weer goed gegroeid! Wat een superleuke foto! Staat haar goed!

Mariska: Kan maar zo hoor, dat je lijf wat van slag is door je huis. Kijk het even aan. Ennne, noem jij dit werken?

Stampertje: Vince is gelukkig ook door de APK gekomen. Goed gegroeid zeg! Zijn je cakejes gelukt? Heb je de foto in de speelgoedwinkel genomen:p

Sasje: Joehoe, ze groeien goed dus. En die andere twee? Doen die niet mee? Hoop het niet! Ik blijf voor je doorduimen!

Dolfijn: Griep, beterschap voor manlief. Hoe gaat het nu met z'n bloeddruk? Of kwam dat door de griep?

Ikke: Hoe gaat het met jullie? Waarom op de meeleesstand?

Hier: Een dagje hard gewerkt. We hebben voor de zomer onze zinnen gezet op een vakantie in Italië. Net even geboden op camping op vakantieveilingen. En wat denk je? GEWONNEN!!! Wat ben ik blij!
    Dus we gaan een weekje in een bungalowtent kamperen aan het Gardameer! Dat is lang geleden dat ik in het buitenland op vakantie ben geweest. Zo gaaf!! Nu even kijken wanneer we gaan. Oh heb er nu al zin in!

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Waar ga je heen Pooh? Bij ons op de camping? ;)

12. Zeepaardje

italie haha

13. Zeepaardje

#2213 Zeepaardje, 26 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2012
  14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ja die van de link van Zeepaardje. Hoe wist je dat trouwens ;)

15. Zeepaardje

hmm vakantieveilingen vakantie italie en gardameer, was er maar 1 ervan haha

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Pooh, wat een lekker vooruitzicht meid!! En ziet er top uit :D...
    @Dolfijn, bedankt voor de tip...! We gaan zaterdag naar Babypark kijken voor een autostoel..en dan ook gelijk even voor zo'n beker!

@Vince is zo groot (en zwaar) dat we hem bijna altijd al uit de mc halen...maar soms kan dit niet.... Hij heeft ook nog maar een heel klein stukje voor in de stoel (qua lengte)...dus we gaan zaterdag al even kijken voor een autostoel..en als hij dan overmoet dan hebben we er al 1tje staan! :D...Zal blij zijn als hij overkan...!!!

Voel me hier weer niet helemaal top, hele dag al knallende koppijn!!! en geen ibu meer in huis...en met paracetamol red ik het niet! Ook misselijk...

Zijn Avatar aan het kijken!!! Daarna te bed!!!

Liefs

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Lekker hoor pooh!

Stamp. Ik wil Ninthe zo lang mogelijkl in de maxi houden. Zolng haar oren niet boven de bovenkant uitkomen is t goed. Achteruit zitten is een stuk veiliger namelijk. Wij hebben wel t geld van de kinderbijslag apart gelegd zodat we daar straks 2 nieuwe stoeltjes van kunnen kopen (1 voor in elke auto...:S)

Vanmiddag nieuwjaarsborrel op mn werk! Gezellig

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

@Smyl, ik denk dat wij met een maand of 2over gaan....! Wij hebben er ook 2nodig...leuk 2auto's hahaha..
    Veel plz met de nieuwjaarsborrel!

@hoe is het met de rest???

Voel me nu wel weer goed eigenlijk!!! Heb gister trouwens geen tijd gehad voor de cupcakes...kreeg onverwachts 's middag visite en daarna had ik geen zin...dus we gaan vandaag lekker bakken!

Liefs

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja ik bedoelde waar aan het gardameer, want t gardameer is groot :) Maar is n stukje van ons vandaan... Jenthe zit ook nog in de mc maar gaat niet lang meer duren...

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

ff snel en kort want heb een behoorlijke kater :(
    heb alweer flink met de wc geknuffeld, dus dat bewijst maar dat ik echt niet meer tegen alcohol kan :)
    nu gaat het wel weer, net kopje verse kippensoep en moet zometeen gaan werken van 12-22.

fijn dat smyltje het gepost heeft....is nu wel een flinke dosis die ik krijg...spuit zit bijna vol met alle vloeistof :)
    morgen weer naar het zh voor een fm dus ben erg benieuwd.

Deel Deze Pagina