roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

druk vandaag...

maar me HB is helaas veel te laag... nu meer tabletten slikken

ben telkens ook zo duizelig:x

knuffels

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Ikke en Pooh, zou toch gezellig zijn in dezelfde periode...hahhaa..kunnen jullie ff bij elkaar bbq'en!! :D..

@Mc...jullie meiden zijn ook iets kleiner dan dat Vince is...dus logisch dat ze er wat langer in kunnen...maar ik denk toch echt dat Vince er met 1.5 a 2maanden wel uitgegroeid is..(als het niet eerder is!)

@Sasje, echt goed nieuws meid....En wat spannend allemaal, klinkt in ieder geval allemaal erg positief!! En baaleh van je kater....ach binnenkort moet je (hopelijk) toch alle drank voorlopig laten staan :D...

@Zo de cupcakes staan in de oven, daarna afkoelen en versieren :D...

Liefs

3. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Zeepaardje, verbaast me niks meid!!! Bij mij was het na de eerste keer checken ook nog te laag en kreeg ook een hogere dosis....Daarna ging het goed..dus hoop het ook voor jou meid!!!
    En dat betekent dus ook rustig aan he!! Dikke knuff...

4. Zeepaardje

stamp; ja met sem ook een aantal mnd last van gehad helaas...

rustig aan doen, doe me best, maar Sem zal toch naar zwemles moeten;)

oja ga as week naar de ha pim huilt, nee krijst erg veel, ruim 3,5uur non stop echt niet leuk meer:x
    geen idee waarom...

verder om 23uur fles en vanmorgen om 6uur, super dus:)

xxx

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Zeepaardje...dat is idd wel lastig...je hebt nog een groot mannetje dat even goed zijn dingen moet doen uiteraard...Maar probeerd dan wel de tijd die je hebt om even rustig aan te doen..ook te pakken!!!

En wat zielig dat Pim zo huilt en ook lastig voor jullie uiteraard...hoop dat de ha jullie kan helpen!

Knuff...

@hier, zo mijn cupcakes uit de oven gehaald, nu blijkt dat mijn oven achterin de cakes bruin maakt en voorin wit laat...mmmm...
    Noujah als ze maar smaken :D..

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wat een rust hier :D...

Dat de cupcakes aan het afkoelen waren even langs mijn tante en neefje (5wk jonger dan Vince) langs geweest. mooi ff beppen en de jongens samen "spelen"!
    Daarna Vince lekker nog even slapen...en ik de cupcakes versieren en het is af...mmmm zonde om op te eten..!

Liefs

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: SPANNEND!!! Ik duim zo hard als ik kan voor je! Je houdt me wel bezig de komende weken.

Satmpertje: Oei duur geintje, twee auto-stoelen. Waarom kopen jullie geen klik-mechanisme voor in de auto's dan is het overzetten van de stoelen zo gepiept. Hoe heten die dingen ook al weer?
    Wij hadden 'm voor onder de maxi-cosi. Ik vond het een uitkomst!
    En, hoe zijn de cupcakes geworden? foto!!

Smyltje: Bij jullie ook al zo'n duur geintje, 2 stoelen. Wat zijn die krengen duur! Gelukkig kun je nu langer doen met de volgende stoel.

Zeepaardje: Oei, hoop dat de pilen gauw werken. Doe je nu wel wat rustiger aan meis. Dit is niet goed zo hoor!

Ikke: Waar zitten jullie dan?

Hier: Vanochtend gewerkt en vanmiddag BHV cursus. Mijn werkgever heeft ,5 jaar geleden nierkanker gehad. Geopereerd en alles was goed. Tot vandaag, hij hield veel vocht vast. Gelijk urine weg gebracht en vanmiddag belde z'n huisarts dat hij morgen voor en echo kan komen. Klinkt dus niet echt goed, een echo op zaterdag. Bah, hoop zo dat alles mee gaat vallen.

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Pooh, jeetje wat schrikken zeg!!!! Hoop idd dat het meevalt voor hem!!! Maar als het op zaterdag is, is het wel serieus idd!!!
    Nog brandjes geblust??? :D..

Wij hebben zo'n systeem..de familyfix, geloof ik...alleen manlief mist zijn rechteronderarm...en het zou betekenen dat hij iedere keer als hij Vince naar het kdv brengt dat ding eruit moet halen..met de mc ging dat wel ivm de draagboog... Maar wordt lastig met autostoel..en voor manlief willen we waarschijnlijk zo'n stoel die kan draaien, zou voor hem een stuk makkelijker zijn!!!

Maar goed, dan voor manlief een wat duurdere en voor mij een wat goedkopere!!

Liefs

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Pooh wij zitten bij Lazise, nee klinkt niet echt lekker nee. Mijn leidinggevende heeft vandaag ook weer een mammografie moeten maken omdat ze het gevoel heeft dat er weer wat zit (ze heeft al eerder borstkanker gehad) :( Hopen dat het meevalt bij allebei.

@ Rest; Ik ben er van de week weer wat meer, sorry meiden!!!

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    wat een slecht nieuws allemaal meiden :( hopelijk gaat t toch nog meevallen!

ik ga zo TVOHkids kijken. kijken of t wat is. jullie plannen?

11. Zeepaardje

stamp; en hoe smaken de cups?

pooh; probeer zo rustig mogelijk te doen...
    heftig van je werkgever, pff

all; knuffels

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stamper: Oja, dat is ook zo, was ik al weer vergeten. Kijk ook even goed of het ook een veilige stoel is.
    Wij hadden in eerste instantie een stoel van de Hema. Die was voordelig en had een keurmerk. Maar kwam bij de ANWB test als slechtste uit de test. Scoorde goed op het uithalen van vlekken uit de bekleding. Nou, lekker belangrijk! Scoorde slecht op frontale, zijwaartse botsingen, en dat is nou net waarom je een stoel koopt!
    Dus kijk goed rond en informeer goed.

Ikke: Poeh, bij jou dus ook spanning. Wat eng allemaal hé?!

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: dat is vlak bij waar wij zitten! Is het daar erg mooi de omgeving? En wat moeten we gezien hebben?

14. Zeepaardje

ben zo blij met vakantieveilingen haha

ben heel benieuwd hoe de camping in italie zal zijn:D

Pim zijn eerste vakantie:)

xxx

15. Zeepaardje

pooh; maandag is in bardolino de weekelijkse markt aanrader!

gardaland vind ik super mooi, nog mooier dan disney parijs

Peschiera del Garda, Sirmione, garda, arco erg mooi

16. Zeepaardje

pooh; vind het zelf er mooi om langs het gardameer te rijden:)

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Het wordt druk aan het Gardameer. De roze kletskoppen komen eraan!!!!

Weten jullie nog lekkere eettentjes waar je goed kunt eten (voor weing)

18. Zeepaardje

lazise is ook super leuk, zaten wij 2,5jr terug:)

pooh; eettentjes, ja toen wel hoop lekkere, maar ja veranderd snel;)

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Pooh, thanks voor de tips!! Ben idd al goed opzoek en aan het vergelijken!
    Wij zitten ook te twijfelen om misschien naar Italië te gaan, zijn we nog niet geweest...maar die Lazise is dus ook wel een aanrader?

@Ikke, maakt niks uit meid... En ook bij jouw heftig dus...jeetje wat is het toch een enge ziekte!!!! Hele dikke knuff meid!!!

@Smyl, hier ook tvohkids aan het kijken..best leuk!! Waarom doet Roel niet mee???

@De cups zijn lekker hoor :D....

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Kijk even rond op vakantie-veiling. Lekker goedkoop!

Ikke: Wanneer gaan jullie?

Zeepaardje: Weet jij al wanneer jullie willen gaan?

Deel Deze Pagina