Okeey thanks Pooh!!! Zullen we zeker doen!!! We kunnen ok met zijn alle in Italië meeten...hahhahahaa... x
@ Pooh; Wij gaan 23 juli! @ Stamp; Als je naar dit kaartje kijkt; Gardameer: Hotel vakantiehuis vakantiewoning camping Gardameer en je zit tussen Garda en Peschiera dan zit je goed. Ik vind Sirmione echt mooi/gezelig en Lazise is ook echt leuk. Idd zat ook al te denken aan een meeting daar Ohja Stamp; Wij hebben ook zitten kijken naar de Axxis maar zijn toch voor de Tobi gegaan, deze had betere revieuws. Maar denk dat het voor manlief idd wel makkelijk is. Las alleen ook wel vaak dat er problemen waren met het draaien en iets met de gordels....
Hey meiden Pff ik ben kapot, heb overal pijn en dat terwijl het een heel rustig feestje was! 1collega kon niet meer lopen die dacht namelijk op de borrel dat ze dans marietje was hehe alleen vanmorgen was haar been het er niet meer mee eens whaha heb me bescheurd! @italie hehe iedeteen gaat naar italie ....en wij nergens naar toe
@Ikke, dank je voor de link!!! Zullen in die omgeving eens gaan snuffelen ... @Sasje, whahaha...jaa dan zal je het voelen helaas de volgende dag! En wel heel jammer dat je geen vakantie plannen kan gaan maken meid... maar hopelijk gewoon heel goed nieuws deze maand en misschien dan toch nog even ertussenuit met een dikke buik! @Pooh, wij gaan ook in juni ... xxx
wij zijn ruim 5jr geleden getrouwd... toen trouwjurk verkocht en diegene is een goede vriendin geworden... krijg ik net berichtje dat ze besloten heeft te scheiden... zij wil kinderen hij niet...
@Zeepaardje, jeetje dat is moeilijk!!! Wel een leuk verhaal dat jullie zo vriendinnen zijn geworden, maar wat jammer dat haar huwelijk zo moet eindigen!!! En dat lijkt mij ook een heel lastig punt.... Knuff @Ikke, zit vollop in dat gebied te zoeken...maar wat een leuke omgeving zeg!!!!
nou pim slaapt nog steeds 20.15uur fles gehad... maar ik ga nu ook maar slapen denk ik...zul je net zien lig ik 5min in bed, dan komt hij...wakker maken heeft geen zin, dan drinkt hij weer niks ben ik bang...pff
Het ff snel bijgelezen.. had weer een hoop te lezen hibhi @Italië.. denk dat wij dit jaar nog niet gaan volgend jaar.. Italië is wel erg leuk! @stoeltje.. vandaag binnen gekregen. Bij prenatal de maxi prijs of zo iets gekocht.. we hadden hem al zien staan in een winkel.. mooie stoel. Kwam goed uit de test.. Was nu 95 euro incl. Verzendkosten... @zeepaard.. ja hoor.. das wel klote zeg.. pfff @ sas.. ik kan ook niet tegen drank.. vanaaf 1glas rose op en voel hem nu al.. hihi.. mar wat spannend met de eitjes... hopelijk moet je de alcohol snel laten staan.. knuf... @stamp.. roel mag niet me doen met The voice Kids.. hij heeft wel de lengte.. maaar is te oud.. @de rest.. sorry.. ik weet het niet meer @hier. Vanaaf naar ikea geweest.. laminaat bijna gehaald. Wilde het laten bezorgen, maar dat kst je dus gewoon ff 120 euro... das toch niet normaal... dus we gaan ff en busje regelen en zelf ophalen.. paar mannen vragen die ff helpen met sjouwen.. we moeten 2 hoog met de trap.. Nou chickies.. ik ga lekker slapen.. morgen gaat wekker noelle denk wel vroeg..
Maxi priori is het.. tab maakt er weer prijs van. Hihi.. Prenatal - Speciaal - Top 30 - affiliates - MaxiCosi
mariska; gewoon belachelijk die bezorgkosten! die stoel hadden we ook voor sem... alleen andere kleur veel klusplezier! xxx
Goedemorgen!!!! @Mariska, niet normaal die bezorgkosten!!!! Dan idd maar een zooitje mensen bij elkaar zoeken die helpen! Mooie autostoel, ziet er goed uit!!! En grappig... @Smyl, en Pim nog geweest voor nachtfles? @Pooh, hoe is het met je meisje en de nachtzindelijkheid? @Dolfijn, gaat het thuis alweer wat beter? Iedereen hopelijk opgeknapt?! @Sas, heeeeeeel veeeeeel succes vandaag!!!!!!! Knuff... @Twink, lekker weekend aan het vieren met manlief?! Have fun..xxx @Vince was eerst al om 6:10uur wakker...nog even speentje en daarna was het een uurtje later (betere tijd )... Ga me vandaag waarschijnlijk weer opgeven bij een sportschool...wil zo graag lekker in beweging zijn en die kilo's kwijt raken, maar daar moet ik wel wat voor doen!!! Liefs...xxx
Mariska: Die stoel hebben wij ook, alleen een ouder model. Gekregen van mijn tante. Die toen op de markt was had problemen met de gordel, kindjes konden die zelf opmaken als ze ietsje ouder werden. Dat probleem is daarna verholpen, dus deze is veilig, die jij nu hebt. Wat een geld voor bezorgkosten. Ben je trouwens Ikea family-lid? Je bent dan verzekerd tijdens het vervoeren voor schade. Misschien wel handig! Lid worden is gratis! Stampertje; Hé misschien kunnen wij dan meeten! Wel een beetje raar om dat speciaal in Italië te doen. Jij was weer vroeg wakker. Zindelijk zijn 's nacht gaat heel goed. We hebben de lamp aan op de overloop en sindsdien geen één ongelukje meer. Sas: Ik hoop dat je beter opgestaan bent dan dat je erin ging. Moest je vandaag nu weer naar het zkh? Ik ga vandaag naar mijn nicht n haar zoontje. Bij de crematie van mijn oma sprak ik haar sinds lange tijd. We hebben heel wat af gechat en oh wat lijken we veel op elkaar zeg! Nu dus vanmiddag naar haar toe. Heb er zo'n zin in!!!
goedemorgen meiden, @twinkle hoe was het gisteren in het zh meid?? @pooh heel veel plezier vandaag! @mariska idd een hoop geld om te laten bezorgen pff @hier pff voel me nog niet veel beter...heb echt overal pijn, weer koortsblaar erbij en dus alweer vroeg wakker ik moet om 11.40 uur in het zh idd, ben benieuwd! hoop zo erg dat we op tijd zijn voor maandag!