@ ikke en poohbeer wat een nieuws zeg van jullie werkgevers ik hoop dat het bij allebei meevalt zeg sterkte knuff voor jullie @ poohbeer leve vakantieveiling lekker naar italie heel veel plezier de voorpret is al aanwezig hoe gaat het met je meisje blijft ze droog s'nachts? een hele fijne dag vandaag @ ikke ook naar italie wat leuk zeg jammer dat jullie niet allemaal tegenlijk gaan anders was het kletskoppen in italie geweest hoe gaat het verder met jou en Jenthe jullie meisje alweer bijna een jaar wat gaat de tijd snel zeg deze week alweer een jaar in de mmm dat betekent dat we al bijna twee jaar voor een wondertje gaan @ stampertje ja heerlijk van het weekend aan het genieten met manlief we hebben vandaag een feestje manlief ligt nu op bed want heeft vannacht nog gewerkt maar dat maakt niet uit kan ik even het huis doen en dan vanavond lekker feest succes met sporten ik doe de wii fit zo leuk en ben al 8 kilo kwijt @ dolfijn hoe gaat het met jou is manlief alweer opgeknapt las dat hij toch de griep te pakken had hopelijk gaat het weer beter en met Beau ook alles goed en natuurlijk ook met jou knuff @ sasje spannend vandaag hoop maandag iui meiss balen dat je weer zo beroerd was van de alcohol en dan voel je je ook niet top beterschap meiss knuff en lief dat je vraagt hoe het was in het zh @ mariska dat is een boel geld zeg dat zou ik ook niet doen schiet het huisje al een beetje op hoop dat jullie er snel in kunnen @ zeepaardje wat een naar bericht zeg dat lijkt me echt heel erg als je kinderen wil en je man niet ik zou dezelfde beslissing hebben genomen het verlangen naar een kindje kan je niet wegstoppen sterkte @ smyltje wat een leuke foto's van jullie meisje echt een flinke meid zeg is het nog goed gekomen met het bellen naar dat spaarloon of iets was het weet de naam niet meer weet nog dat je er heel druk mee was zoals sasje al vroeg moest ik gisteren voor mijn eerste fm was heel gespannen hoor het zat al niet mee had me verslapen wat me nooit gebeurt dus had ik de trein die ik moest hebben gemist dus wilde de volgende trein pakken weigerde de automaat twee pinpassen dus weer gemist wat een ellende ik het zh gebeld en de situatie uitgelegd gelukkig was het geen probleem en kon ik een uurtje later komen dus kon ik mooi de trein pakken ik een kaartje via internet gekocht maar weer wilde het niet meezitten kon het kaartje niet printen:x manlief net optijd het kaartje geprint en op het nippertje had ik de trein gehaald ik zei nog tegen manlief nou wat een pech zeg dat zal wel weer wat betekenen was gelijk aan de beurt in het zh de gyn zei dan zullen we eens kijken en zei links is er nog niks aan het groeien maar aan de rechterkant daar is wel degelijk wat aan het groeien en ja hoor op dag 8 een mooie follikel van 13mm ongelooflijk dat is me nog nooit overkomen ik was zo blij maandag fm 2 dus heel benieuwd ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend liefs twink
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: Twinklestar: 30-01 fm 2 Zwanger Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm 06/02 CB Prikjes!! Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 15-03 CB Prikjes! Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 08/03 CB Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 13/02 CB Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56
jaaaa dat maakt je dag weer goed twinkle fijn dat er al 1 tje zit van 13 mm!! dat wordt komende week aan de bak
ja sasje hij begon slecht maar na de meeting kon de dag niet meer stuk hij verwacht maandag pregnyl maar ga nog niet te ver vooruit lopen want ja in mijn cyclus weet je het maar nooit
succes straks sasje!! twinkle. dat is goed nieuws!! na een rottige start met die stomme trein, is dit heerlijk nieuws! mn levensloop is nog niet geregeld. heb er een hard hoofd in dat het nog geregeld kan worden.. Lief dat je er aan denkt!
Goeie morgen meiden, Even snel weer wat van mij @Mariska; belachelijk! 120 euro om te laten bezorgen!! slaat nergens op.. succes met het naar binnen tillen, want twee hoog is nog wel ff sjouwen! @Zeepaardje; hoop dat je lekker hebt geslapen, maak je je je zorgen dat Pim te weinig zou drinken? Hoop dat hij wel goed groeit enzo! @Stampertje; opgeven op sportschool is idd de eerste stap * ik heb em ook nogsteeds niet gezet* maar heel veel succes en hopelijk ga je het een beetje volhouden! @Pooh; veel plezier vanmiddag, wou je ff laten weten dat we naar E'loord gaan vandaag.. dus mocht je toch nog in de buurt zijn van het centrum hoor ik het wel en super van je meissie dat het zo goed gaat! @Sasje; heel veel succes zo meteen.. denk aan je! en hoop ook zeker dat jullie op tijd zijn voor maandag! Hopelijk voel je je snel weer wat beter.. knuf @Ikke; hoe is het meis? alles nog een beetje te doen? denk aan je! @Twinkle; geniet van je weekend met manlief! geniet van elkaar! @Auto stoel; ik heb de MC tobi staan voor Beau.. hij zou er in kunnen maar hij past nog in de MC dus hou ik hem daar liever nog even in. Al is het tillen wel heel wat zwaarder geworden @Hier; manlief weer volledig opgeknapt, Beau nogsteeds volledig uit zijn ritme.. hij wil niet meer 's middags slapen!, de andere kids ook allemaal weer beter.. en ik voel me redelijk, alleen sinds twee dagen ineens heel veel maagzuur 's morgens bah! Zo meteen even lekker met manlief en Beau naar Emmeloord: gezellig! Fijne dag allemaal! xx
Oeps laatste pagina gemist: @Twinkle; wat super meis! ben blij voor je! maar wat een pech om daar te komen.. geniet van je weekend! @Smyltje; alles goed met jou en Ninthe? en balen dat je levensloop nogsteeds niet geregeld is knuf! Hopelijk nu wel alles gehad!
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: Twinklestar: 30-01 fm 2 Zwanger Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm 06/02 CB Prikjes!! Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 12/03 CB Prikjes! Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 15-03 CB Prikjes! Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 08/03 CB Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 13/02 CB Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56
hey dolfijn oh denkt beau dat hij groot genoeg is voor geen middag slaapje meer veel plezier vandaag!
Dolfijn: Hoe kunnen we het plannen. Ik ben dus niet in thuis vanmiddag. Helaas. Had je graag willen ontmoeten! Twinkle: Wat een goed nieuws. En wat een gedoe vooraf met de trein. Nou, jouw dag kan nu niet meer stuk! Meisje is zindelijk 's nachts! Sasje: Oh ik was benieuwd. Ga zo weg dus ik lees het vanavond wel! Hoop dat alles goed is. Even een klein kadootje gekocht voor mijn neefje. Muziekinstrumenten. Een trommeltje, samba-bal en een blokfluitje. Nu even gauw een broodje eten en dan rijden. Heb er zin in!
hey hey, helaas zijn de follikels niet gegroeid, maar dit had de gyn ook wel verwacht omdat het te kort tijd was tussen meting en ophogen. nu dus maandag weer terug voor fm, en mocht dan nog niet veel groter zijn geworden zal ik wel 2 hele ampullen moeten gaan spuiten dus 150 eenheden...even afwachten dus.
Oh wat balen Sasje! ik had zo voor je gehoopt! Ik hoop dat er maandag wel genoeg groei mag zijn.. knuffel! @Pooh; haha ja, dat zul je altijd zien! wel een gezellige middag gehad? @Hier; gezellige middag gehad in Emmeloord.. heerlijk genoten van het weer en Beau heeft ruim een uur geslapen in de wagen (voor het eerst weer 's middags sinds hij ziek is geweest ) Nieuwe vest/jas gekocht.. helemaal happy mee! Verder gewoon wat kleine dingetjes en niet heel veel bijzonders.. Nu lekker met manlief op de bank, hopelijk slaapt Beau weer zo goed! Fijne avond allemaal meiden! xx
hoi meiden vanmorgen bijna flauwgevallen, kon me nog net op tijd vast pakken aan het aanrecht... pff verder rustig aangedaan, maar nu veel hoofdpijn... morgen weer kraambezoek, bah! xxx
Oh bah Zeepaardje! doe ajb rustig aan.. denk om jezelf en je veiligheid.. en bel de HAP als het niet meer te doen is.. Knuffel meis! xx
Jeetje wat is het hier rustig geweest! Dolfijn: Lekker weer was het wel vandaag. Lekker even geshopt. Jammer dat ik weg was. Zeepaardje: Doe je nu dan eindelijk een stapje terug. Je lichaam geeft duidelijk aan dat het wat te veel wordt. Hier; Een superleuke dag gehad. Mijn meisje is dikke vriendjes met mijn neefje. En ook tussen mijn nicht en mij voelt het alsof we al jaren bij elkaar over de vloer komen. Wat heerlijk, zo'n vertrouwd gevoel. Zo'n dag gaat dan ook veel te snel om. Nu lekker op de bank, manlief is druk met gitaar spelen, lekker achtergrond-muziekje!
Sasje: Balen dat ze niet verder gegroeid zijn. Ik had zo veel goede hoop! Nu hopen op maandag! Wel even een tegenvaller.
Goedemorgen! Wat is t rustig gebleven zeg.. Sasje. Wat balen!! Hopelijk zijn ze maandag meer gegroeid! Zeepaardje. Doe je rustig aan meis!! Dolfijn. Was een gezellige dag dus?! Mariske. Leuk weekend gehad? Ikke. Hoe gaat t met jou en Jenthe? Al druk bezig met haar verjaardag?? Hier. Gister onverwachts even gezellig een borreltje gedaan. Was op de fiets! Is normaal 30min fetsen nu maar 18! Lekker hoor lig nu nog in bed. Zondag is mijn uitslaapdag. Het is erg stil, dus denk dat Ninthe er ook nog inligt. Owh, hoor een speen ploffen Fijne zondag meiden!!
goedemorgen meiden, @Pooh fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad en dat het zo vertrouwd voelt tussen jullie. @ smyltje geen kater?? dat doe je goed haha! @hier gisteren verjaardag gehad van mijn moeder was gezellig. nu dadelijk ff naar de kleine max
Haha nee geen kater hoor. Zoveel had ik niet gedronken Misschien gaan we straks ff op de fiets naar dee stad. We hebben eindelijk een buggy, dus kan die mee!