roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Spannend Sasje! Ik duim dat deze wel tot een wondertje mag gaan leiden.. knuffel en ik hoop dat je je ondertussen wat beter voelt..

@Ikke; nee, gelukkig bijt hij nooit meer *afkloppen* en is het bij die twee dagen gebleven. Geweldig hé.. hier ook nog even twee van mijn boefje!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een leuke fotos dolfijn!!
    ja ik hoop het ook, maar goed..ik durf nergens meer op te hopen eerlijk gezegd :(

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke wat kan je daar boos van worden zeg:x begrijp heel goed dat je er mee zit vooral omdat je aangeeft dat het voelt alsof het je broertje is:) en dan die ongi ook nog eens zeg hoop dat het kuurtje gaat werken en dat je cyclus dan weer lekker gaat lopen knuffel voor jou

@ dolfijn dat klinkt als een druk maar gezellig weekend fijn om te horen dat Beau weer wat vrolijker is;) en je bent maar druk met al die was zeg:$

@ sasje hier sneeuwt het nog steeds en koud dat het is:) wat super morgen iui heel veel succes mijn duimen draaien meiss we gaan deze ronde gelijk op:D

@ poohbeer ik hoop dat het allemaal goed komt met je wrkgever meiss;) en wat goed dat je meisje droog is s' nachts goed zeg:D

nou meiden vanmorgen fm 2 gehad en 1 eitje van 18mm en 1 van 15mm strakjes pregnyl spuiten en dan aan de klus wat was ik nerveus zeg vanmorgen ik kan het bijna niet geloven op dag 11 morgen beginnen met de lutinus:D

4. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Hey

Hoe is het hier..
    Lekker weekend gehad.
    Hier een lekker druk weekend.
    Huisje gaat al de goeie kant op!
    Noelle gister voor het eerst in haar stoel gezeten.. Ze vond het geweldig. Lekker naar buiten kijken.. Zo leuk..

@twinkel.. Jeetje zeg, wat een pech met het OV. Tis dat ik moet, kep een rijbewijs. Maar pfff soms!
    Voor de rest goed nieuws toch bij de gyn!
    Volgens mij zeiden we hier altijd.. Dan mogen we weer klussen toch? hihi..

@dolfijn. oh lekker dat iedereen weer is opgeknapt zeg. alleen balen van je maagzuur.. is het al weg
    en lekker weze shoppen in Emmeloord.. :D voelt altijd goed!
    En wat een schattige foto's!

@sas.. oh wat spannend sas!
    denk aan je.. knuf!

@zeepaartje.. Oh jee pfff. flauwvallen.. voel je je nu weer goed?
    wel een beetje rustig aan doen.. Echt heel belangrijk hoor..

@smyl.. heerlijk toch ffies een borrel.. mag wel op zijn tijd
    Ik heb vrijdag avond ook lekker een rosetje op tijdens de voice kids! heerlijk..

@ikke.. ohh ik ken het ikke.. Wij zitten ook in zo'n situatie.. de ex van me zus heeft het kind in de 12 jaar dat ze zijn gescheiden misschien 6 keer opgehaald.. en nu wordt me neeft geopereerd. Hij heeft scoliose.. heel erg.. Me zus 100x gebeld.. belde niet terug niks.. de lul... kwam ik hem vorige week tegen. Samen me met me moeder.. Hij liep ons voorbij. Maar denk dat me moeder erg boos heeft gekeken. Ja die kan hem wel vermoorden.. hahaha.
    Maar van de week belde hij weer eens een keer.. om te vragen hoe en wat.. Nu maar weer afwachten wat er gaat gebeuren..
    Ben erg gehecht aan me neefje.. Was vroeger altijd met leuke dingen aan het doen. Vaak naar Duinrel geweest. Zit hier natuurlijk heel dicht bij.. En hij is graag ook bij mij en Jeroen..
    Daarom kan ik die vader wel wurgen!!! Maar ja..

En balen van je ongi zeg.... Hoop dat het snel goed komt!
    Dikke knuf

Zo weer bijgelezen als het goes is.. :p
    Hopelijk niemand vergeten..

Hier nog steeds geen sneeuw hoor! echt stom.. ik wil sneeuw..
    Zo ik ga ffies eten maken..

tot vanaaf...

kussies

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou je mag de sneeuw van hier wel hebben hoor :(

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn wat een mooie foto's weer zeg smelt:D

@ mariska wat fijn dat het huisje op begint te schieten:D en wat fijn dat de kleine meis de stoel zo mooi vind

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    twinkle we lopen gelijk meid :)
    we hadden al even gekletst haha!

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ja sasje succes morgen;)

9. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    lig er zoveel sneeuw bij jullie dan... Sas...

Aan de kust heb je dat altijd he.. valt er altijd minder of niet..
    Het heeft zijn voordelen en nadelen om aan de kust te wonen.. hihi

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Lekkere begin van de week. Hoe groot was de puinhoop op je werk?

Zeepaardje: Oh geweldig zo'n eerste lachje!

Dolfijn: Oei, ben je een beetje door alle was heengekomen? Dat zal wel een beste berg geweest zijn. Met die beddengoed heb je zo een wasmachine vol! Wat een leuke foto's heb je weer.

Ikke: Oh meid, wat pittig, vooral om dat hij een beetje jouw kleine broertje is. Dan trek je het je helemaal zo aan. Wat heftig is dit dan allemaal. En wat verschrikkelijk rot dat hij daar zo de dupe van is.
    Ben benieuwd of de medicijnen helpen. Maar eerst die heftige ongi maar doorstaan.

Sasje: Wat raar. Waar is die andere follikel gebleven dan? Is die toch gesprongen? Heel veel succes morgen en ik duim op volle toeren voor je door!

Twinkle: Oh meid, wat spannend. En wat leuk dat je gelijk met Sasje loopt. Kan ik voor twee duimen, scheelt weer een blaar. Maar ook als je niet gelijk had gelopen... ik heb het er graag voor over.

Mariska: Oh ik zou wel zo met je willen ruilen. Ik zit echt niet te wachten op die sneeuw hoor.

Hier: Werkgever kan pas volgende week woensdag voor een echo. Dus tot die tijd spannend. Morgen eerst z'n verjaardag vieren.
    Toen ik lag te bevallen werd hij geopereerd aan nierkanker, zo'n raar idee. Bij mij nieuw leven terwijl hij er bijna tussenuit kneep.

Vandaag dus gewerkt. En zo naar de muziek. Heb er wel even zin in, lekker van me af blazen!

11. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    das spannend pooh...
    raar he dat soort dingen.. soms is het leven gewoon zo vaag.. pff

wat doe je voor muziek dan pooh

heb zo trek in eten.. maar manlief is nog niet thuis...
    kleine meid heeft al lekker gegeten..
    maar is nu nog even wakker om toch nog ffies papa te zien

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Sas en Twinkle; Mijn duimen draaien weer hoor :D ohh wat zou dat leuk zijn als het bij jullie beide raak is nu :)

@ Mariska; Pff waarom heb jij niet ook al gegeten dan? Ik kan echt niet zo lang wachten hoor :).

@ Pooh; Oeh nog langer in spanning zitten dus :cool: Veel plezier met de muziek! Weet je wel zeker dat het vandaag wel door gaat ;)

@ Sas; Weet niet wat ik krijg, ga ze morgen ophalen bij de apotheek, weet dat het een kuur is van 10 dagen...

Zo Jenthe ligt op bed en nu lekker GTST kijken en daarna Net5 :D

13. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Ikke, jeetje wat een situatie zeg!!! bah... ik snap dat ook echt niet...het is wel je kind hoor!!!!! En jij zit er lekker tussen, dan ook nog eens die ongi!! Hoop dat de kuur zijn werk doet...dikke knuff meid....
    @Pooh, veel plz met muziek! En wat spannend van je werkgever en de wereld is idd af en toe heel erg dubbel!
    @Dolfijn, wat een super leuke foto's weer...heerlijk ventje! En fijn dat alles weer een beetje op de rit is!
    @Smyl, ideaal snowboots...zal ze binnenkort ook maar eens aanschaffen!!
    @Sas, goed nieuws meid!!! En wat spannend...Veel succes...
    @Twinkel, ook voor jouw goed nieuws...dus ook veel succes morgen...Kom op meiden, deze keer moet het gewoon raak zijn voor jullie!!! Knuff....
    @Mariska, ook bij jouw familie lekkere situatie dus!!! Wat sneu zeg... En wat leuk Noelle in haar stoel...lijkt me zo'n andere beleving voor de kids!!!

@hier, erg druk weekend gehad...wel gezellig hoor..!!
    Zaterdag bij babypark geweest, autostoelen vergelijken maar we zijn er nog niet uit! Wel een loopkar voor Vince gekocht... het is niet heel goed voor zijn heupen maar zo heel af en toe en niet langer dan 20min kan het niet zoveel kwaad!! En meneertje wil al heel graag staan..dus zo kan dat :D...Hij is er helemaal happy mee!
    Daarna nog even langs schoonouders, bakkie doen...toen nog boodschappen doen en daarna gezellig met zijn 2tjes lekker eten en wijntje erbij!
    Zondagochtend begonnen met sporten (jaja heb me aangemeld bij de sportschool), daarna gelijk op kraamvisite van collega en toen naar mijn ouders daar eten en Vince bleef daar slapen want manlief en ik moesten alle 2 al om 7uur beginnen!!!

Dus dat was het weekend...pfff...hihihi

Fijne avond meiden...
    Liefs
    @

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik reageer morgen weer, kruip mijn bed in...pff voel me echt beroerd!

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Beterschap meid!!!! Knuff..

16. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    maar weet je stamp.. sommige mannen zijn zo..
    jammer dat mijn zus er ook ervaring mee heeft...
    gelukkig zijn niet alle mannen zo...

17. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Beterschap sasje.. lekker goed uitzieken..

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Pooh; geniet van je muziek avondje! Blaas maar even lekker alles van je af! KNUF

@Sasje; beterschap meis, doe rustig aan!

@Twinkle; spannend meis! ik duim ook voor jou! en leuk dat jij en Sasje nu samen lopen :) Duim dus dubbelhard!

@Mariska; Leuk hé die kleintje voor het eerst in de stoel :) Geniet van elke stap!

@Stampertje; wat goed: weer aan het sporten! en let met loopwagentje idd heel erg op dat hij er niet te lang in zit, vriendin is bij fysio geweest met haar dochter en moest daar echt direct mee stoppen.. dus voorzichtigheid zeker wel geboden (maar het is ook wel heel leuk :))

@Hier; GTST gekeken en nu rtl8: Baby's day out :D GEweldige film!

Fijne avond meiden en bedankt voor alle complimentjes over de foto's :)

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Ikke; ik hoop dat dit kuurtje dan mag gaan helpen en dat echo niet nodig is.. helpt allemaal niet echt mee om de bevalling van Jenthe af te sluiten.. dikke knuffel meis!

@Pooh; ja, redelijk door de was heen maar nog niet klaar.. dus morgen maar weer verder :p

@Sneeuw; minimaal hierzo, dun laagje miezersneeuw gehad dus steld niet zoveel voor.. maar ach, vind het wel prima zo.. alleen die kou hoeft dan niet echt :p

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ff snel.

Sasje en twinkle heeeel veel succes!!

Ninthe is erg onrustig dus ik ga snel slapen voor zolang t nog kan..

Deel Deze Pagina