Stampertje: Is niet erg. Maar jullie hebben af en toe nog wel eens supergoede ideeën dus ik dacht, ik vraag eens bij jullie. Wat ben jij fanatiek zeg met sporten, pas je wel op dat het allemaal niet te hard gaat. Smyltje: Jeetje, jullie hebben alles dus al bedacht. Het kindje van je vrienden heeft niet veel nodig, een glijbaan en een schommel en dat kindje vermaakt zich snel denk ik. Daar hoef je dus niet veel rekening mee te houden. Jeetje lastig zeg. En tussen nederland en spanje zit ook nog wel een prijsverschil. Ben benieuwd wat jullie uiteindelijk gaan kiezen. Ikke: Voorjaarsschoonmaak? Je bent er vroeg bij. Las dat je een ski-jas had gekocht. Lekker warm hé? Heb ook een ski-jas. Heerlijk, staat alleen niet zo netjes voor op een rokje, dus ik moet nog eens kijken voor een nette jas. Dolfijn: hoe is het met jou en Beau? En manlief z'n gezondheid?
Hi meiden, Sta even op meelezen erg druk geweest en afgelopen dagen best wat last van me lichaam helaas De kou slaat toe.. dus vandaar even zo weinig aanwezig. Beau doet het weer prima met nieuw schema en manlief gaat ook weer de goede kant op.. Fijne avond allemaal meiden! En me duimen blijven draaien
Hey hallo goedemorgen Hoe is het hier? Hier weer een vrije dag.. vrijdag en zaterdag werken. @dolfijn.. Fijn dat het weer goed gaat met Beau en manlief Voel je jezelf ook alweer beter!
nog steeds verkouden en zo.. bah zeg.. zo ververlend kan dat zijn hoe vinden jullie mijn nieuwe banner.. Bij lilypie.com gedaan Hebbie nog veel meer leuke banners.. zelfs voor je huisdier! hahaha
Goedemorgen, @Dolfijn, fijn te lezen dat het weer beter gaat met manlief en dat Beau het goed doet op zijn nieuwe schema!!! @Sasje, wat baaleh van je verkoudheid kan echt een eeuwigheid duren voordat het eens over gaat...sterkte! Hoevoel je je verder? @Mariska, leuke banner...Noelle haar eerste verjaardag komt snel dichterbij ... @Ikke, hoe gaat het me je meid??? Kan je het alweer een beetje een plekje geven?? En hoe slaat de kuur aan? @Pooh, baaleh van de autokosten...altijd jammer!!!! Hoe gaat het met je werkgever? Heeft hij de echo al gehad? @Twink hoe is het meid??? @Zeepaardje en slaan de tabletten beetje aan? Al wat minder duizelig? En hoe was het bij de ha? Wat zei hij over Pim? @Hier heerlijk mogen uitslapen, Vince werd pas 9uur wakker!!!! Hij heeft zijn hele ochtend slaapje dus ook overgeslagen, lag er pas om 11:30 weer in! Maar even kijken hoe het gaat... Vanmiddag even met collega bakkie doen en ga vanavond weer lekker sporten ... Nu eerst even huis aan kant maken.. Liefs
@Sas, fijn dat het verder goed met je gaat!!! ... Zo hier, stof gezogen, geweild, was gedraaid en opgehangen!!! Nu zitten Vince zijn boxkleed en speelkleed in de wasmachine!! Zo nog even boodschappen doen!! En dan Vince weer op tuk, want die was na 45min alweer wakker!! Daarna bakkie doen... Echt leuk, Vince probeert te tijgeren/kruipen!! Kont goed hij omhoog en proberen met zijn voeten af te zetten...alleen dat lukt nog niet helemaal!!! Liefs xxx
@ Stamp; Hihi Jenthe heeft ook uitgeslapen tot 09.00 uur Fijne dag vandaag meis en sportze vanavond! @ Sas; Fijn dat het steeds beter gaat meis! @ Mom; Hoe is het gesprek met ex van vriendlief gegaan laatst? @ Twinkle; Met jou alles oke? @ Dolfijn; Hoop dat Beau snel weer in een ritme komt want dit is ook niks steeds Hoelang ben je eigenlijk van plan om bv te blijven geven (moet ik dan denken aan 1 jaar of meer?) of zie je het wel? De rest weet ik even niet meer. Hier gaat het wel, vanmorgen ook uit mogen slapen tot 09.00u! Jenthe lag er iets eerder in vanmiddag al rond 12.30u. Nu slaapt ze nog. Ik voel me niet zo lekker, werd vanacht wakker van de maagpijn en maagzuur Ben ook weer erg duizelig. Even aankijken want het kan door die kuur komen.
@Sas, waarschijnlijk te laat maar werkse meid ... @Ikke, Baaleh dat je je zo voelt!!! Hoop dat het snel over is!! En heerlijk he, even uitslapen ... @Zo nog even naar Intratuin geweest, kaarzen gekocht en waxinehouders... Daarna boodschappen gedaan, nu ligt Vince weer te slapen...ben benieuwd hoelaat hij wakker wordt! @Pooh, wat is er allemaal gebeurd meis??? Lees een heftig stukje van je op fb??/ Liefs
@Ikke; geen idee, heb zoiets van in elk geval 1 jaar.. dan evt rustig afbouwen (dus dan ong 1,5 met stoppen..) maar is beetje zoals het loopt. Wat heerlijk dat Jenthe heeft uitgeslapen! Hopelijk voel je snel weer wat beter en heb je niet al te veel last van het kuurtje! @Sasje; fijn om te horen dat je wat bent opgeknapt! Hard voor je aan het duimen! @Stampertje; Intratuin blijft leuk om even aan te doen kan er ook nooit met lege handen uitkomen Sportze vanavond! @Pooh; heftig meis wat ik allemaal op FB lees Hoop dat je er zelf verder niet teveel last van hebt en zo te lezen ben je een echte held! KNUF @Hier; rare nacht: 19 - 23u.. toen klaarwakker en brullen tot 01u.. toen geslapen tot 07u.. weer naar bed om 09.30u geslapen tot 12.40u en er nu net een half uurtje weer in.. Dus raar ritme vandaag
@pooh. Idd heftig zeg @ikke hoop dat je je snel beter voelt.. En je kan ook aftellen he... met die banners.. @dolfijn.. dat zijn van die fijne nachten en dagen... pffff @stamp.. ahh zo leuk dat vince probeert te kruipen..
Vandaag is Pim precies 1 maand bij ons en wat genieten we van hem!Hij doet het super goed... vaak rond 23.00u de laatste fles en dan weer rond 8.00u! Hierdoor krijgt hij dus 4 flessen van 135 voeding... Zojuist bij het cb geweest, Pim is een temperament vol ventje, erg sterk! Bij zijn geboorte woog hij 4280gr. en nu 4525gr....dus maar 245gr gegroeid in 1 maand tijd... Kreeg het advies om hem wakker te maken voor een voeding, maar dan drinkt hij niks, heb dat al eens gedaan... Of om meer in de fles te doen... ook dit wordt niks, want van die 135 voeding laat hij ook zeker een speen vol over... 8 maart moeten we weer terug, hopelijk is hij dan meer gegroeid! Knuffels xxx
Oh meiden, ven van me afschrijven. Stond niets vermoedend te bellen en te stofzuigen, kijk uit het raam en zie een aantal huizen verderop rook en een paar vlammetjes uit het dak komen. Ben er op m'n sloffen heen gerend en heb daar aan staan bellen en bonken. Meisje (dochter van 18) komt verbaasd aan de deur, ik roep dat ze alle mensen en dieren uit huis moet halen. En ze komt naar buiten met haar hond. Ondertussen 112 gebeld. Daarna de buren van hun waarschuwen. En ondertussen komt er ook een politieauto aan gereden. De man stopt en roept wat door de portofoon (of hoe heet zo'n ding) en doet niks!!! Met de buren alle mensen uit de huizen gehaald in de hele rij. De rook kwam al uit het huis er naast al uit de zolder en onder het raam uit. Door de zoektocht naar het vermiste jongetje een dorp verderop, heeft het hier wel 20 minuten geduurd voordat er eindelijk brandweer kwam. En daar sta je dan, te wachten... Buur man riep nog iets over dat hij brandblussers had, maar dat idee heb ik hem maar uit het hoofd gepraat. De vlammen kwamen uit het dak en de dakpannen gleden al naar beneden. Eindelijk de brandweer gearriveerd. Die begint te blussen in het huis terwijl ze ondertussen proberen om de brandkraan open te krijgen. De put zit stijf bevroren, maar eindelijk lukte het. De hele zolder is uitgebrand, de bovenverdieping staat vol water en is zwart van de roet. En ook bij het huis ernaast mist ene hele rij dakpannen. Meisje was op school, dus daar had ik gelukkig even geen omkijken naar. Dat scheelde, had ik even de handen vrij om hulp te bieden. De buurvrouw vroeg daarstraks de mensen op de koffie van het uitgebrande huis, dus ik heb haar kinderen maar even onder mijn hoede genomen. Die hebben hier een broodje gegeten en zijn aan het spelen. Gelukkig geen slachtoffers, maar oh wat een schade, echt alles is kwijt. Wat een schrik. Begin nu pas echt te realiseren wat er gebeurt is.
pooh; onwijs heftig meid, krijg er kippenvel van... goed gereageerd en lief dat je de kids opgevangen hebt knuffels
Jeetje Pooh dat is schrikken, maar wat heb je goed gehandeld meis!!!! Daar mag je trots op zijn. Hier een paar jaar geleden ook een huis in de straat afgebrand en dat gaat je niet in je koude kleren zitten.... Kon de eerste paar nachten slecht slapen. Gelukkig dat je meisje dit allemaal niet heeft gezien zeg! Dikke knuffel voor jou meid!