Sas, ieder zijn mening meid!!! En uiteraard respecteren we jouw keuze... Maar volgens mij is iedereen gewoon heel open en eerlijk tegen elkaar over de onderwerpen! En dat vind ik juist zo mooi van dit groepje Ik denk dat we proberen jou een kijkje in onze mening/ideeën te geven. Sorry als je dit (van mij) verkeerd is overgekomen... Knuff... En ook voor jouw Laurier, want dacht te lezen uit je berichtje dat het je best aangreep...Knuff...
haha dank je Stampertje! vind het ook heerlijk om foto's van hem te maken.. en te showen natuurlijk! Meer op FB aan het plaatsen
Jij hebt ook een heerlijk ventje Stampertje! Hij gaat steeds wijzer uit zijn oogjes kijken Heerlijk!! Doe maar lekker mee hoor, denk dat iedereen er aan toe is.. Ga lekker me bedje opzoeken, zo geweldig was afgelopen nacht niet Slaap lekker meiden! Tot morgen! xx
Lieve sas, je hebt gister niet meer gereageerd.. hoe is t nu?? Snap je een beetje hoe we t hebben bedoeld? Niemand hier wil jou kwetsen! Wat een heerlijke fotos weer meiden! Ninthe gister de fles maar 80 gedronken en evengoed half 8 wakker! Rare meid..
Goedemorgen lieve meiden, @Smyl, dan zou je idd verwachten dat ze eerder zou komen...noujah voor jou wel lekker ... Hoe is het met de rest?? Lekker geslapen? Hier wel lekker geslapen alleen gingen we veeeeeeeels te laat naar bed! Ging pas tegen 3.30 slapen!!! Nou hebben we het erg druk vandaag, met inpakken, boodschappen, wassen, schoonmaken, bij schoonouders eten etc... Dus ik denk dat ik wel wakker kan blijven!!! Fijne dag allemaal!!! Liefs
Goeie morgen meiden, Hier een goede nacht gehad: 19 - 22 - 03.20 (omdraaien, lag op zijn buik) - 05.30 - 08 (begint nu wakker te worden) @Smyltje; haha tja, valt toch niet in te vullen hoe die kleintjes denken.. maar lekker dat ze toch gewoon heeft door geslapen! @Stampertje; druk dagje zo te lezen.. Succes ermee en wakker blijven zal dan wel lukken @Sasje; heb vannacht nog aan je gedacht, hoop dat je ons begrijpt.. ben er voor je! knuf! @All; hoe is het verder met iedereen vannacht gegaan? nog leuke plannen voor het weekend? xx fijne dag xx
Dolfijn en Stamper: Wat hebben jullie weer prachtige foto's neergezet. Dank jullie wel! Ik begin de dag met een lach! Stamper: succes met inpakken. En daarna... Heel veel plezier! Wolfje: Wanneer krijgen we van jou een foto te zien van je buik? Hier: Nog steeds geen ongi, En aangezien ook Sasje een goed gevoel heeft... Ik ga, denk ik, morgen testen.
Even via mobiel; Meiden ik begrijp Sas wel hoor, wat heeft het voor zin om dit nu al te zeggen tegen haar vriend als dit nog niet aan de orde is?! Met het risico dat hij waarschijnlijk boos wordt en het misschien wel helemaal nooit nodig is (hopelijk!!!) Hoe zou jij je voelen als je partner het tegen jou zou zeggen... Zoiets is nooit leuk om te horen dus waarom iemand nu al kwetsen als het niet nodig is? Tja dit is mijn mening
ikke fijn dat jij me wel begrijpt..... meiden ik vond het gewoon niet prettig zoals jullie reageerden.....jullie hammerden allemaal maar op vertrouwen....alsof we geen vertrouwen in elkaar hebben sorry maar dat schoot me in het verkeerde keelsgat en daarom gisteren ook niet reageert en wilde vandaag ook niet reageren......baal er gewoon van dat het zo heeft moeten gaan....ik typ bijna nooit van zulke dingen naar jullie en dacht lucht mijn hart ook eens een keertje en zie wat er van komt...
wat een prachtige foto's van prachtige wonders pooh ik duim heel hard voor je!! sasje jammer dat je er verder niet op wil reageren maar begrijp je wel..... ik wil er verder niet op hameren, maar ik bekijk het weer van de andere kant aangezien het 'probleem' bij mijn partner ligt en ik 'die andere persoon' ben, maar zal er mijn mening en gevoelens erover even voor me houden........
dolfijn; jemig wat een grote vent alweer zeg!!! stamp; heerlijk ventje s6 met alle drukte! pooh; ben bang dat de foto's van de camera afzijn,manlief heeft hem meegehad... ga as week proberen foto;s te maken en via de laptop van me pa erop te zetten ofzo eens ff kijken... hoop dat je ongi weg blijft en je morgen posi test sasje en laurier; ondanks jullie kinderwens geniet van het nu... geniet van jullie vriend, het leven en alle andere mooie dingen, dikke knuffel hier: vanmorgen naar de markt geweest... gegeten toen door naar de supermarkt, manlief is nu met sem naar het bos en ik ben naar de bloemist geweest zo'n schaaltje gekocht waar sem zijn blaadjes/ mos enzo in kan doen dit en een bloemetje geven we straks aan me opa en oma die zijn vandaag 58jr getrouwd Verder moet ik nog naar een verjaardag van neefje... morgen gaan we naar atractiepark slagharen Fijne dag allemaal en knuffels
Zo het is weer rusitg beleven hier.... @ Dolfijn; Wat een leuke foto's weer van je mannetje! Heb je een beter nacht gehad die dan ervoor? @ Stampertje; Ook van Vince weer leuke foto's! @ Pooh; Ohhh spannend!!!! Hoelaat ga je testen?? Hihi ik moet morgen weer werken dus ben rond 10 uur weg @ Twinkle; Hoe is het meis? Lekker aan het genieten van het weekend met manlief? @ Wolfje; Jeetje 58 jaar, dat is wat zeg!!! Veel plezier morgen! Hier gewerkt vandaag en wat was het druk pfff nu hoofdpijn en moe. Net alvast eten gemaakt dus dat hoeft strax alleen de oven in. Zo lekker douchen. Met Jenthe gaat alles goed, ze is echt zo'n lief, makkelijk vrolijk meisje!!! Vriendlief kon er laatst trouwens nog wel uit 's nachts. Ik was er al 2 x uit geweest en toen om 03.00 uur mocht hij de fles geven die helemaal leeg ging! Vanacht was weer beter; 19.30 - 06.00 - 07.30 wakker! Meiden fijne avond vanavond, wij gaan lekker met kaarsjes aan spelletjes doen en toastjes eten
Wolfje: Jammer, ben er wel benieuwd naar. We hebben van jou nog helemaal geen buikfoto gezien. En je loopt al aardig tegen het eind. Veel plezier morgen. WIj gaan 11 december naar Slagharen samen met vrienden. Ikke: Ik weet nog niet hoe laat. Anders lees je 't vast we als je terug bent. Maar meestal is manlief er pas rond half elf uit, Langslaper! Dus dan wordt het daarna. Hier: Boodschappen gedaan, 2 wassen gedraaid en nu hoofdpijn. Paracetamolletje en ik hoop dat het straks zakt. Zo maar even eten koken, lasagna.
Oke Pooh ik merk t wel Na werken snel douchen en naar verjaardag dus misscgien wordt t pas 's avonds Wat zegt je eigen gevoel? Hier ook nog steeds hoofdpijn, ga zo ook maar wat innemen. Wij hebben lasagnette op
Oh Spannend Pooh.. ik duim heel hard!! Hoop dat je hoofdpijn zakt! @Ikke; geniet van je avond en werkze morgen! @Wolfje; ja, het gaat zo hard! ben ook wel benieuwd naar buikfoto @Hier; prima dag gehad Gewandeld in het zonnetje; het was weer heerlijk weer! Verder heeft Beau vandaag voor het eerst én fruithap én groente gehad dus ben benieuwd hoe het gaat.. poepen gaat in elk geval goed dus vandaar de uitbreiding Nu lekker even niets
ikke; fijne avond meis pooh; ja ik baal er zelf ook van, met sem heel veel foto's gemaakt en door de laptop problemen nu haast geen foto's gemaakt tja slagharen is niet echt mijn park, maar we kunnen ons vast wel een dagje vermaken heb gratis kaartjes hoopfdpijn voorteken van ongi...? ik hoop het niet!!! dolfijn; het was ook lekker wandel weer