Jeetje Pooh, wat heftig zeg!!! Maar wat heb je super gehandeld!!! Je mag trots zijn op jezelf!! En waarom deed die agent niks?! Maar geluk bij een ongeluk dat je meisje idd op school zat! Dikke knuff... @Dolfijn, wat jammer dat je een rotnacht gehad hebt!!! Hoop dat Beau snel weer zijn ritme gevonden heeft! Knuff...
Ik had de korte versie al op fb gelezen maar wat zal jij een emotioele dag hebben gehad! Dit zal je nog lang bijblijven. Dikke knuf! Sasje hopelijk is je verkoudheid snel over! Stamp. Wat leuk dat Vince gaat kruipen! Dan moet je alles veilig gaan stellen hoor
@Pooh en alles beetje bezonken??? Hoop dat je het snel een plekje kan geven! @hier net terug van sporten....was weer lekker ... Ook net bericht gekregen van mijn neefje... Hij zal na zijn laatste chemo bestraald worden maar in het amc zijn ze erg bang voor de gevolgen. Hij ziet nu links al niets meer en de dokter heeft het al over een blindestok gehad. Ook loopt hij erg slecht en heeft nu een rolator! Ben je 16 jaar...ook al overleeft hij die "rot" ziekte..de toekomst ziet er somber uit!!!
Hé nu weer eens een serieuze poging wagen om te reageren, vanmiddag wist ik steeds niet meer wat ik las. Dolfijn: Wat fijn dat het manlief en Beau goed gaat. Hoe gaat het verder met je zelf? Stampertje: Wat knap van Vince, dat tijgeren. Het begin is er, gaat vast heel snel. Hoe gaat het met de spierpijn met dat elke dag sporten? En wat een heftig nieuws zeg van je neefje. Oh meid, zo hoop je toch eigenlijk niet oud te worden. Weten ze zeker dat dit blijvend letsel is, of zou het door zijn jonge leeftijd misschien toch nog kunnen verbeteren met veel geduld. Hoop dat hij nog wel de waarde van het leven inziet, de toekomst ziet er ineens heel ander uit. Ikke; Doe je rustig aan meid, je lichaam heeft een hoop te voortduren met die ongi steeds en die kuur. Zeepaardje: Hoe ging het gewicht van Sem toen hij zo klein was? Lastig meid. Fijn dat hij wel zo goed slaapt. Zo alles moest even bezinken. Wat een verschrikkelijke mazzel hebben die mensen toch nog gehad. Dat meisje dat ik het huis uit heb geroepen slaapt op zolder. Ze was nu gelukkig al op en zat nog in pyama beneden. Je moet er toch niet aan denken wat er gebeurd was als ze had liggen slapen, dan had k niks voor haar kunnen doen en was ik ook te laat geweest. De hele dag rijdt het hier af en aan met auto's. Essent, installatiebedrijf voor de ketel, verzekeraars alles komt aan. Nu is een bedrijf met man en macht de hele avond al aan het werk om de zolder een beetje dicht te timmeren. En dat met deze kou, in het donker met grote bouwlampen. De hele zolder is weggebrand, je kon vanaf hier er gewoon dwars doorheen kijken. Geen idee hoe ze dat dicht willen maken, zijn bezig met plastic en een berg hout om het enigzins dicht te timmeren. Ook het huis ernaast heeft enorme rookschade. Wat een ellende. Maar zoveel lieve reacties, zowel hier uit de straat als op fb en hier. Dank jullie wel. Ik zie het trouwens niet als heldendaad hoor. Heb wat dat betreft weinig gedaan. Gewoon wat ik moest doen. En gelukkig heb ik goed gehandeld en gereageerd. Het jongetje uit het dorp verderop is trouwens nog steeds vermist. Wat verschrikkelijk voor die ouders... Oh daar wordt ik echt helemaal naar van als ik er aan denk. Het zal je maar overkomen...
hallo meiden hier ben ik ook weer erg druk geweest dus weinig zp tijd gehad gelukkig moest ik geen 15 pagina's terug lezen het is wat rustig geweest maar dat vind ik niet erg hoor hahaha @ sasje hoe gaat het met jou voel je je al wat beter je was zo verkouden? en met de hoofdpijn word dat ook al minder @ dolfijn hoe heeft Beau het vannacht gedaan weer een beetje een fijne nacht gehad? en voel je je zelf alweer wat beter zag dat je je niet zo lekker voelde en ook nog eens erg druk geweest betn dikke knuffel voor jou @ stampetje zo je bent er maar druk mee geweest hier gaat het goed hoor erg druk geweest van de week dus veel afleiding hoe gaat het met jou @ ikke wat vervelend dat je je zo voelt zeg hopelijk gaat het snel weer beter want dat zuur en maagpijn is niks knuffel en ook voor jullie mooie meisje Jenthe @ mariska wonen jullie nu helemaal in het nieuwe huis? er stond me bij dat ik dat had gelezen zo en trouwens dat was een dure huwelijks reis geweest 16000 euro wat een geld @ poohbeer wat heftig zeg wat goed dat je zo snel hebt gereageerd je mag trots op jezelf zijn meid er zijn ook mensen die niks doen en gewoon toe staan te kijken een hele dikke knuffel voor jou @ zeepaardje pim alweer een maand zo wat hard gaat dat zeg gaat het al beter met oma? @ mama es hoe gaat het met jou en shaun? @ smyltje wat balen zeg dat er nog geen oplossing is gekomen terwijl hun een fout hebben gemaakt kan jij niet doorsparen zo dom ik hoop dat het alsnog goed komt meiss hoe gaat het met jou en Ninthe hier gaat het prima hoor heb alleen meer last van de pregnyl als de vorige keer ben heel erg moe en last van me boobs niet normaal en de hoofdpijn is ook veel erger maar het is voor een goed doel dus mij hoor je niet klagen verder erg druk geweest deze week met hele leuke dingen allemaal dus ook veel afleiding allemaal een heel fijn weekend liefs twink
goedemorgen meiden, @pooh sow wat heftig meid!!! heb je een beetje kunnen slapen??? knuffel voor jou!! @stampertje pff wat erg voor je neefje....je krijgt positieve berichten en gaat hopen dt het allemaal goed komt, en nu dan nu opeens hoor je alleen maar het negatieve...erg heftig om zo te moeten gaan leven zeg @Hier nog steeds goed verkouden, maar niet meer zo dicht in mijn hoofd dan maandag gelukkig. maar over is het nog lang niet. dadelijk gaan werken en zie er als een berg tegenop aangezien ze zoveel sneeuw hebben gemeld heb al op buienrader gekeken, en als ik moet gaan zou er nog niks vallen gelukkig, maar met terug naar huis komen zal het wel ravage worden
Goedemorgen! @pooh nou meid je tuurlijk ben je een held! wat goed gedaan! dikke knuf voor jouw hoor! @stamp.. sterkte met je neefje! wat een rot ziekte is het toch ook... Jij ook een dikke knuf.. @sas.. balen he dat je dan weer moet werken. je had dan liever lekker nog een dagje thuis gebleven.. @twink.. nee ik woon er nog niet. we gaan vandaag laminaat halen.. vanaaf bij de ikea en dat gaat er dit weekend in! Het weekend van de 17de moeten we erin.. Dus nog twee weken.. Heb er zo zin in... @hier.. nog geen sneeuw! de sun in shinning! yeah. maar wel koud. Maar denk dat het wel vanmiddag richting den haag komt hoor.. En vandaag horen we wanneer me neefje geopereerd wordt aan zijn scoliose.. Hopelijk na de verjaardag van Noelle.. Dan kan hij er nog gezelli bij zijn.. Operatie is best zwaar.. 6 uur! en dan moet tie nog twee weken in het ziekenhuis blijven.. pfff.. Nou ckickies.. geniet van het weekend!
@ mariska bijna naar jullie nieuwe huis verhuizen leuk hoor hier sneeuwt het al maar valt nog wel mee maar gaat we steeds harder sneeuwen
hier sneeuwt het nog niet, maar wordt al aardig grijs buiten, vanmorgen was de lucht nog blauw met zonnetje maar dit is al niet meer.....ik ga zo richting werk dan ben ik in ieder geval daar voordat het begint.
@ sasje hier scheen een goed uur gelden ook de zon maar die heeft plaats gemaakt voor grijze lucht werkse vandaag en doe voorzichtig
volgens de sneeuwrader gaat het nier om kwart over 11 sneeuwen.. maar nog steeds niks... Tis helemaal niet donker of zo..
@smyl.. jij komt uit hoorn? Ik kende een leuke jongen uit hoor.. Die heb ik ooit leren kennen op vakantie.. Wel erg lang geleden hoor..
hier ook eindelijk de sneeuw!!! yeah!!! gezelli... alleen snap ik niet waarom ik me hakken heb aangedaan
Hey meiden, Ligt hier echt een pak sneeuw hoor!! Moet vanmiddag op verjaardag, ga maar lopend!!! @Pooh, jeetje wat een verhaal meid! Gelukkig is het allemaal "goed" afgelopen en denk er maar niet teveel overna wat er had kunnen gebeuren! @Dolfijn, betere nacht gehad??? Hoop dat Beau zijn ritme weer een beetje gevonden heeft? @Mariska, leuk!!! Succes met je huissie en veel plz bij Ikea ... En tja hakken, hahhaha Succes... @Sasje, hoop dat je goed en veilig thuis komt vanavond...werkse.. @Twinkel, baaleh dat je er meer last van hebt, maar het is idd voor een goed doel...hoop dat het eenmalig voor je is!! Knuff... Vince vanmorgen naar de kapper geweest...heeft het super goed gedaan, maakte er helemaal niks van!!! Liefs
Wij zijn ook al een keer met Noelle naar de kapper geweest.. ze vond het wel best zo.. hihi.. nou hopelijk komen we aan bij de ikea! want ik denk dat het echt drama wordt!
@ stampertje gelijk heb je dat je lopend gaat doe voorzichtig hoor meiss door de vorst en die sneeuw samen kan het heel glad zijn @ mariska toch sneeuw ja dat kan weleens waar zijn hier sneeuwt het nog steeds en steeds harder het houd maa rniet op er ligt hier een pak mijn mannetje gaat er zo doorheen die moet gaan werken hou mijn hard vast vind het helemaal niks nu gelukkig kent hij deze weersomstandigheden het is niet de eerste keer dat hij de weg op moet met zoveel sneeuw ben blij als hij morgenochtend weer binnen stapt
Doe ik Twinkel...en kan me voorstellen dat je blij bent als manlief weer thuis is!! Vind het ook niks hoor..manlief is hier 17.30 klaar en moet dan de weg op.... Liefs