fijn om te horen stampertje het blijft hier sneeuwen het lijkt niet op te houden gelukkig komt jou mannetje rond half zes naar huis balen dat hij er dan ook doorheen moet mijn mannetje zit de hele dag en dan vannacht ook nog op de weg blij als morgen de deur open gaan
Succes Twinkel....en hoop dat je mannetje je een beetje op de hoogte houd en jouw gerust kan stellen... Dikke knuffel meid! xxx
Pfff wat een k*t weer zeg, heb het nu alweer helemaal gehad met die sneeuw :x Hopelijk komt iedereen goed en veilig thuis vanavond en morgen!!!
dankje stampertje knuffel terug @ ikke daar ben ik het helemaal mee eens dat ze allemaal maar veilig thuis komen
stamp; wat heftig van je neefje zeg:x pooh;sem groeide super goed twinkle; met oma gaat het nog niet beter helaas...durf niks en doet niks... fijn dat jij je wel goed voelt, op de bijwerkingen na! knuffels moet gaan, ben er morgen pas weer denk ik... sorry xxxxxxxx
Nou hier is een flink pak gevallen hoor! Zie ook wat foto's op FB en mn babysite. Nu sneeuwt t al een tijd niet meer. Vandaag gestoft, gezogen, hapjes voor Ninthe gemaakt en ons eten alvast germaakt. Ben best trots, heb voor t eerst helemaal ZELF iets gemaakt dus niet uit een pakje. Beetje raar om daar trots op te zijn maar toch Heb een spruitjes stamppot gemaakt. Nu maar hopen dat vriend t lekker vindt Mariske. Ik kom idd uit Hoorn Waar ik nu woon hoort bij gemeente Hoorn, nog steedas erg dichtbij. Grappig Pooh. Hoe is t nu? Twinkle. Vervelend die bijwerkingen! Maar gelukkig vind je het niet erg Hier gaat alles zn gangetje! Rest. Sorry, weet t ff niet meer, sorry! Hoop dat iedereen veilig en heelhuidsa thuiskomt vandaag!
ja bij jullie is veel gevallen...dat is bij op van zondag op maandag nacht geweest...nu hier gelukkig bijna niks!
wist niet of ik nou moest lachen of huilen net.. Ninthe zat aan tafel weer lekker te sch**ten en Bart zou haar verschonen. stond ie te kokhalsen boven! of ik hem alsjeblieft wilde helpen. ze had flink buiten haar luier gepoept. dus ik zeg: wat nou als ik een weekend weg ben?! zegt ie: schat, jij mag nooit een weekend weg.. (oke, hij zei t wel met een grappige ondertoon maar ik vond t eigenlijk niet zo grappig). uiteindelijk heb er haar dus in bad gedaan (ze was erg vies) en ging Bart haar daarna aankleden. mannen
Hey meiden, @Twinkel en hoe gaat het met je mannetje onderwerg???? @Smyl, mannen idd!!! Gelijk met hun handen in het haar...uhm en nu???? Zal vast wel een beetje sarcastisch zijn...maar zou je dat zelf wel willen??? Ik moet er niet aan denken hahaha... @Sas, fijn dat je veilig thuis bent... @De rest ook???? @hier, terug van verjaardag, was gezellig! Vince daar op bed gedaan alleen manlief was later omdat hij vanuit Amsterdam moest komen...dus had de slaapspullen niet... Dus spullen geleend van mijn tante incl knuffel...Nou meneer dus brullen dat ik hem op bed legde....hij moest persee zijn eigen knuffel (blijkbaar) want nadat manlief was gekomen met zijn knuffel is hij gaan slapen!!! Toen werd hij rond 22:15 wakker en zijn we naar huis gegaan, maar wat was dat eng.... glibberend en glijdend met de auto...maar we zijn veilig thuis!! Zo lekker te bed en morgen om 10uur naar bodyshape voor het eerst ben benieuwd ... Truste... Liefs
Meiden, reageer morgen even. Heb de hele dag gewerkt. Net terug van verjaardag, nichtje is jarig. Ben nu wel redelijk gaar. Wou even melden dat ik de sneeuw heb overleeft.
Goedemorgen, @Pooh, ook jij gelukkig veilig thuis!!! Hoop iedereen goed thuis gekomen?! Twinkel manlief al thuis? @Hier prima geslapen...Ga straks naar Bodyshape, ben benieuwd!!! Vanmiddag visite... Liefs
Twinkle: Oei, je hebt een beetje dezelfde klachten als Sasje. Hoop dat het allemaal te doen blijft voor je. Knuffel. Is je mannetje al thuis? Sasje:Fijn dat je verkoudheid eindelijk minder wordt. Wat wordt je daar gaar van hé? Mariska, Hebben jullie zoveel geklust dan in het huis? Stampertje: Wat goed dat hij is blijven zitten. SOmmige kinderen blijven maar bewegen, probeer dan maar netjes te knippen als kapper... Smyltje: Mannen... gelukkig heeft mijn man er geen moeite mee. Al moest hij er wel van kokhalzen 's ochtends vroeg. Maar als ik werk dan moest hij toch. Nou hier sneeuwde het om 8 uur al. Dus ik kon ook glijdend naar het werk. Toen ik 's avonds naar huis wilde gaan lag er zo'n enorm pak sneeuw op de auto.. ben een flinke tijd bezig geweest om 'm sneeuwvrij te maken. De snelweg viel hier best wel mee. Maar in de stad en de buitenwegen was het wel gevaarlijk glad. Als je heel rustig aan doet en de tijd neemt is het hier best wel te doen. Was ook een half uur later thuis dan normaal, en dat over een stukje van 11 km waarvan 9 km snelweg ofzo. Vanmiddag verjaardagsfeestje van mijn werkgever. Mijn meisje heeft een mooii skipak geleend van mijn tante. Maar ik had er nog geen snowboots bij gekocht omdat het tot nu toe nog mooi weer was. En die sneeuw zou in eerste instantie ook niet zoveel voorstellen. Maar toen gisteren een dik pak viel, dacht ik op het werk nog: oh kan manlief mooi even snowboots kopen. Had verwacht dat hij dat zelf wel even zou doen. Nou, niet dus. Was niet in hem op gekomen... Hoe moet dat meisje nu in de sneeuw spelen? Denk dat ik maar plastic zakjes om haar schoenen doe zodat ze niet nat (en dus ijskoud) worden. Hij neemt vanmiddag de snowboots mee, maar we hebben niet veel zin om er op te wachten.
Hallo meiden, jee weer zoveel bij te lezen!! Hier gaat alles super! Quint groeit als kool weegt nu zo'n 12 kilo en is rond 84 cm.. Kruipt al aardig door de kamer is een echt dondersteentje.. Slaapt de nachten erg goed van half 8 tot 7 uur we mogen echt niet klagen eten gaat goed eet af en toe mee met ons als ik niet pittig kook(blijf een indo) met ons gaat het ook goed mijn mam begint binnenkort bij een nieuwe werkgever zodat hij geen koopavonden en zaterdagen meer hoeft te werken heerlijk echt met z'n 3 echt weekenden samen!! Ik ga even op het gemakje alles lezen en dan reageer ik wel even ok.. Wat een sneeuw hè!! Wauw jammer dat Quint nog niet op een slee kan zitten hahahaha
goedemorgen! hier ook de sneeuw overleefd hoor.. maar hier lig maar 1cm of zo.. nee iets meer... maar niet zo veel als in het Noorden.. Lekker saai he.. @smyl.. hahaha.. die mannen.. Soms! hahaha. Ik ben al een keer een weekendje weg geweest. Maar manlief ging toch gezelli bij zijn ouders slapen hahaha. Lekker makkelijk he.. Oma past dan wel op! geweldig. ! @pooh.. soms denken mannen niet vaak verder he.. hahaha.. sommige dingen moet je ffies uitkauwen voor ze. @stamp.. sportze.. @de rest.. sorry ik weet het niet meer.. @hier.. nu heerlijk aan het werk. vandaag dag 2 in een ander filiaal. waar het errug rustig is.. pfff. Collega van mij had gister een begrafenis van haar oma in zwolle.. Die heeft ze dus gewoon gemist vanwege het weer.. En is pas vanacht thuis gekomen... echt erg.
Biancje: Werkt jouw man in een winkel? De mijne ook, dus die weekenden ken ik! Mariska: wat erg voor je collega. En je kan maar één keer afscheid nemen. Hier 10 km vandaan is vannacht de koudste temperatuur gemeten -22,8 C. Nu schijnt de zon en is het wel lekker. Sprak net de buurvrouw van het huis dat uitgebrand is. Ze vertelde dat bij haar eigenlijk geen schade is. Alleen stank van de rook. Dus zij heeft heel veel mazzel gehad. Werd nogmaals 10 x bedankt. Lief van haar!
Het ergste is nog dat die vrouw woensdag op donderdag is overleden.. en vrijdag al werd begraven.. zo snel! Collega zei dat ze niet zo veel had met deze oma.. ze vond het wel heel erg.. vooral voor haar moeder.. hier nu ook de zon! yeah.. maar manlief net wel tegen een andere auto gekomen.. gelukkig alleen maar schade aan de auto en niet aan personen.. En noelle zat gelukkig ook niet in de auto.. pfff.. kut gladheid.. Ahh pooh.. zeker lief van dar! gelukkig is ze niks persoonlijks kwijt.. Dat zou ik zo erg vinden.. als je foto's en zo.. Nog erger is natuurlijk aan jezelf..