roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@biancje he wat leuk weer iets van je te lezen meid!!!
    quint groeit goed dus :)

@smyltje jij hebt ook leuke buren zeg ;) weten ze zelf wel dat jullie mee kunnen genieten?

@hier voor de rest weet ik het ff niet meer, mijn neus zit nu weer goed dicht en ook weer wat hoofdpijn zometeen beginnen met poetsen want dat is ook echt nodig

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ja sas praat me er niet over.. MIJN GOD! en echt vaak hoor!! tijdstip maakt ze ook niet uit. zijn net honden ;) (rest die FB niet heeft gelzen, heb geluidsoverlast van mn n**kende buren)

biancje. zoooo Quint is groot!!

mariska. gelukkig alleen schade aan de auto!

stamp. ik wil heel graag een weekendje weg! vind het belangrijk dat ik ook iets voor mezelf ga doen en dat vriend ook leert hoe het is om voor zijn dochter te zorgen. dus ben nu bezig met plannen :) zal voor mij en vriend zwaar worden, maar wil t wel graag (hij niet hoor hahaha).

owh Ninthe is wakker.

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    is wel goed denk ik smyltje :)
    hier zal vriendlief ook best vaak alleen zijn met de kleine aangezien ik ook 2 keer per week s avonds moet werken...

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff nu krijgen wij sneeuw ;) het sneeuwt nu al uurtje denk ik..maar nog niet echt veel gelukkig.

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoi meiden,

Ben ik ook weer even: telkens wel gelezen maar even geen fut gehad om te reageren :) sorry hiervoor!!

@Smyltje; Balen van het geluidsoverlast :( Herken het wel, maar dan helaas van eigen zoon met vriendin.. heb ze er later toch maar op aan gesproken en verder geen last meer van gehad :) En van je mannetje; tja, kan me voorstellen dat je even niet wist wat je moest: lachen of huilen.. hopelijk pakt hij het wel gewoon aan als je er niet bent. Knap dat je weekend weg aan het regelen bent! *zover ben ik echt nog niet hoor!*

@Biancje; fijn wat van je te lezen! Wat gaat Quint toch hard met gewicht en lengte vergeleken met Beau ;) Leuk om de verschillen te zien! Hoe gaat het verder met zijn ontwikkeling? al wat aan het lopen etc?

@Sasje; balen dat je je zo beroerd voelt meis! ik hoop dat het snel opknapt! duim nogsteeds voor je!

@Pooh; fijn dat er eigenlijk geen schade verder is! blijft natuurlijk wel schrikken! Leuke foto van je meisje op FB in haar skipak :)

@Mariska; gelukkig alleen blikschade, maar blijft toch altijd vervelend!

@Twinkle; hoop dat je mannetje veilig thuis is gekomen! Duim ook voor jou!

@Stampertje; fijn dat knippen bij de kapper goed is gegaan! Lekker gesport vandaag?

@All; hopelijk alles weer beetje onthouden.. anders sorry!

@Hier; Beau heeft gisteren genoten van de sneeuw (foto's op FB) hij vond het super facinerend om te zien! Wou telkens in de vensterbank staan en zitten dus geen kind aan gehad :)
    Alleen is hij wel aan het hoesten gegaan.. dus vannacht veel wakker geweest samen.
    Verder nogsteeds wat druk met dingen regelen, we zijn weer opgeroepen voor de WSNP (schuldsanering) dus er staat een hoop te gebeuren (hopelijk positief!)

Blijf meelezen en reageer waar mogelijk! KNUFFEL voor allemaal!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey dolfijn,

ja had al wat fotos gezien van beau :)
    ook hij al hoesten...hier ook :(
    schuldsanering? zitten jullie hierin dan?
    wat is het eigenlijk precies als ik vragen mag?

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    pff.. lang verhaal Sasje..
    ga je ff pb doen, vind niet dat alles openbaar hoeft :p

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    krijgt er hier nog iemand het tijdschrift wij van jonge ouders?

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja krijg ik sas.

Oeh schuldsanering is niet niks dolfijn :(

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    als het goed is staat er een intervieuw met mijn gyn in...klopt dat?

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Lieve meiden

Sorry dat ik er zo weinig ben en niet reageer op jullie verhalen!
    Ik hoop dat ik snel weer actiever mee kan kletsen!

Met Pim gaat alles goed, op het huilen na

Sem doet het super goed als grote broer, maar as week heb ik de intake op de basisschool...
    Mama ik hoef toch niet zo lang he?
    hihi ben benieuwd wanneer hij mag gaan wennen!

Veel liefs en een dikke knuffel van mij! x

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Zal zo ff kijken. Hoe heet jouw gyn?

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
  14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Sasje; even snel doorgebladerd, maar kan niets vinden over gyn ;) dus zou het niet weten.. maar kan zijn dat ik er over heen heb gekeken..

@Smyltje; is zeker niet niets, maar soms wel enigste oplossing helaas :(

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee zal dan wel in een onder blaadje hebben gestaan

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mariska: Hebben jullie ook veel schade aan de auto. Gelukkig geen persoonlijk letsel! Wel flink schrikken!

Smyltje; Gezellig zeg, zo'n stel als buren! En wat vervelend dat je volledig mee kan genieten. Als het een keer gebeurt, lach je erom. Maar iedere dag!

Dolfijn: Schuldsanering, klinkt niet echt fijn. Hoop dat de toekomst er snel beter uit mag zien. Leuk dat Beau zo genoten heeft van de sneeuw!

Zeepaardje: Wij hebben ook intake op de basisschool. Wij gaan woensdag. Ben benieuwd of ze de school leuk vind en of het goed voelt, anders moeten we nog verder zoeken ook. Zij mag kiezen of ze het wat vind. Denk dat ik er meer tegenop zie dan zij. Ben ook wel erg laat met opgeven...

Vanmiddag de verjaardag gevierd van mijn werkgever, Door de sneeuw kwam er helemaal niemand. Dus een erg klein feestje. Meisje heeft weer even de paarden kunnen aaien, die was weer helemaal blij. Wat kan ze zich uitleven zeg, op de boerderij!

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dit is dat huis waar de zolder compleet is uitgebrand. Het linkerhuis heeft helemaal geen schade, ondanks dat daar al snel de rook onder de zolderramen uit kwam. Het rechterhuis mist ook een heel aantal dakpannen.

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jeetje Pooh! wat een gat! ziet er behoorlijk heftig uit!

@Hier; pff.. Beau wil niet slapen.. erg verkouden en veel aan het hoesten.. manlief is nu bij hem.. zo sneu altijd!

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

Heb bijgelezen, maar probeer morgen te reageren.
    Nu even all you need kijken en dan naar bed, morgen weer werken.

Knuff voor jullie!!!

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje heftig pooh! Weet je al iets over de oorzaak?
    En voor wat voor school kiezen jullie? Openbaar/katholiek? Jenaplan/montessori/'gewoon'/etc? Wil niet zeggen dat je moet doen, maar dit is best een grote keuze! Het is uiteraard belangrijk dat jullie meid t naar haar zin krijgt, maar om nou deze keuze te laten maken door een 3-jarige (het komt zo lulliger over dan ik bedoel hoor! Hoop dat je zo snapt wat ik bedoel). Of hebben jij en je man 2 goede scholen gekozen en mag zij uit die 2 kiezen? Wel spannend hoor!! Op mijn school is de inschrijving voor nieuwe kleuters op 14-2. Maar wij zijn dan ook wel de enige school in het dorp :) Wanneer zal ze dan voor t eerst gaan? Na de zomervakantie?

Deel Deze Pagina