Smyltje: Wij hebben eigenlijk voor de openbare montessori gekozen. Woensdag hebben we daar en gesprek over hoe het gaat op die school, maar de nichtjes zitten daar ook op school en ik denk dat de leermethode goed past bij ons meisje. Hoop alleen dat zij zich daar goed voelt en thuis voelt. Als dat zo is, dan zit het helemaal goed. ZO niet dan gaan we toch nog bij een andere school kijken. Zij moet iedere dag naar school en ze moet zich daar wel op haar gemak voelen. Het is moeilijk te bepalen na een gesprek, maar ons meisje is daar wel gevoelig voor. Manlief is met een vriend de kroeg in. Heb net even gebeld met mijn neefje, die is voor stage van zijn middelbare school een dagje naar Liverpool geweest! Wat een buitenkans, dus even alle verhalen gehoord De brand in dat huis is vermoedelijk ontstaan door de droger, maar zeker is het volgens mij nog niet.
Ben ik ook even!!! @Pooh, ziet er erg heftig uit idd!!! En succes met de intake van school! Hoop dat je meisje het daar ook naar haar zin heeft... heb stage gelopen op een montessori school en voor mij is het helemaal niks, hahaha...ik denk dat het je echt moet liggen idd! En je er het juiste kind voor moet zijn!! Maar dat merk je snel genoeg ... @Dolfijn, dat is niet niks idd...hoop dat het een positief gesprek is meid!! Knuff... @Sas en nog gelukt met schoonmaken? Hoofpijn hopelijk nog wat gezakt! @Twinkel, denk aan je...hoop dat je mannetje veilig thuis is gekomen... @Smyl, wat gezellig die buren van je.... bah!!! Hoop dat je het een beetje aan hun verstand kan brengen! Maarjah zo'n gesprek voeren is ook niet niks....!!! @Biancje, wat leuk even te lezen hoe het gaat... wat wordt Quint al een binkie!! Hij heeft toch ook een helmpje (gehad)??? Is zijn hoofdje weer helemaal mooi??? @Mariska, en nog bij de Ikea aangekomen???? En vloer gelegd? Hoe ziet het eruit??? @Hier druk dagje gehad, eerst vanmorgen om 10uur bodyshape gedaan, wat is dat onwijs leuk om te doen!! MAar wel erg zwaar..nu al spierpijn ... Daarna lekker met Vince en manlief aan de wandel naar de winkel en terug...best zwaar met de wagen hahaha... maar goed te doen...toen om 16uur de buurtjes op visite...en daarna gezellig met zijn 2tjes tv gekeken... Vince erg aan het hoesten...hoop dat hij een beetje kan slapen!!! Truste allemaal... Liefs
Goedemorgen!!! Iedereen lekker geslapen??? Hier opzich wel, alleen Vince was eerst al om 6uur wakker toen om 6.45 er maar uit gegaan voor zijn fles. Daarna heeft hij nog even geslapen tot 8 uur... Maar hij is erg aan het hoesten en houd zichzelf daarmee wakker!!! Nog even bedenken wat we gaan doen vandaag! Kus...
Ook al aan het hoesten Stampertje? het hangt in de lucht lijkt wel! Hou het wel in de gaten.. @Pooh; hoop dat je meisje zich er gewoon lekker thuis voelt zodat ze straks met plezier naar school gaat! Ben benieuwd hoe het gesprek gaat! En brand door de droger.. je hoort het zo vaak! bijna eng om je droger aan te zetten toch nog maar wat beter opletten! toch altijd wel een waarschuwing zo.. @Hier; een nacht vol hoest partijen.. dus mama de hele tijd rechtop in bed! tot 00u was het echt niet te doen dus op gegeven moment er toch maar uitgehaald. Daarna gelukkig geslapen tot 05u, gedronken en toen toch nog tot 07u.. nu ligt hij er weer in, maar slapen wil nog niet echt lukken geloof ik Vandaag maar rustig dagje, vertrouw het hoestje toch niet helemaal en ook wat verhoging (38,3) Ff in de gaten houden.
goedemorgen meiden, @scholen pff wist niet dat er zoveel verschil in zit hier bij mij op de hoek ligt ook een grote school en daar gaat onze kleine dan gewoon naar toe weet niet wat voor school het eigenlijk is......maar alle kinderen van hier in de buurt gaan erna toe dus zal wel goed zijn @pooh ziet er heftig uit zeg pfff.....akelig! en tja droger ik zet hem idd ook nooit aan als ik weg ga, en hebben een rookmelder er boven hangen.... @smyltje heb je het wel al eens aangekaart bij de buren? @ stampertje jij bent echt fanatiek he...petje af!!! @mamaes hoe gaat het daar nog? jammer dat je niet meer komt.....
Wat een hoestertjes allemaal! Ben blij dat Ninthe er nu weer een beetje vanaf is Spannend hoor pooh. Hoop dat montessorti bij je meisje past. Is idd een aparte vorm van onderwijs. Vandaag lekker uitgeslapen tot 10 uur! Doet een mens goed
even snel berichtje van mij... gister om 23.45u fles en meneer melde zich pas om 8.45u Das erg lekker voor een zondagmorgen xxx en fijne dag allemaal. hier koopzondag ff stad in zo en daarna naar me opa en oma knuffels
pooh; spannend woensdag... hopelijk is het wat voor der! sem vroeg gelijk toch niet zo lang mama he ohjee... ik zal sem onwijs missen omdat die nu nog 24.7 bij me is... dolfijn; beterschap stamp beterschap
Lichaam Michael gevonden - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] kan dus zo kwaad worden op die ouders he:x als jij weet dat je kind niet helemaal goed is... dan laat jij die toch ook niet alleen over straat lopen, vooral als je weet dat hij ook bij iedereen in de auto zou stappen dat risico neem je toch niet! Bah ellende ook! ventje was nog enig kind ook, oh kan zo mee huilen!
@Zeepaardje; ik heb begrepen dat hij dit "kleine" stukje altijd zelf liep.. dus boos worden, tja, je probeerd zo'n jongen toch ook zelfstandig te leren zijn waar mogelijk.. Vind het fijn voor de ouders dat hij is gevonden, nu weet je tenminste wat er is gebeurd.. en kunnen ze afscheid nemen. Hoe triest ook..
hallo meiden wat is het koud he brrrrrrrrrrrrrrrrrrr hier lekker onder een dekentje op de bank @ stampertje mijn mannetje is veilig thuis gekomen hij was erg laat thuis en was al heel vroeg weg gegaan want anders was hij niet op tijd lief dat je aan me hebt gedacht fijn dat jou mannetje ook veilig is thuis gekomen hou Vince maar goed in de gaten sneu dat hij zo hoest knuffel @ dolfijn wat sneu dat Beau ook zo aan het hoesten is heb je wel een beetje kunnen slapen ik hoop dat het snel beter gaat dikke knuffel voor jou ik hoop dat je goed nieuws krijgt met het gesprek @ sasje las dat je weer zo'n hoofdpijn hebt hier ook het gaat maar niet over hoe gaat het verder is de kou weer een beetje minder geworden @ ikke doe maar rustig aan hoor we komen allemaal wel eens niet toe aan reageren omdat we er soms even geen tijd voor hebben we weten dat je aan ons denkt knuff @ biancje wat fijn om weer eens wat van je te horen gefeliciteerd met manliefs nieuwe baan en wat fijn om te horen dat het goed gaat met jou en Quint @ poohbeer die hoofdpijn blijft is heel normaal geworden ook ik heb mijn droger nooit aan als ik er niet ben je hoort zo vaak dat het mis gaat succes met het gesprek @ mariska is het nog gelukt met laminaat halen het was 1 grote ijsbaan op de weg @ zeepaardje las het net zo erg het zou je kindje maar zijn ik zou verscheurd zijn van verdriet hier gaat het goed hoor op de hoofdpijn na maar zoals ik al tegen pooh zei het hoort er gewoon bij ben er zo aan gewend geraakt ben lekker van het weekend aan het genieten met manlief strak lekker een filmpje kijken haard aan lekker warm
hey meiden, zo vriendlief is weer schaatsen brrr mij veel te koud!!!! dus ik ga zometeen eens ff de carnavalsdoos om laag halen en nog eens ff passen wat ik nog heb enz....
Owh had nog niet gehoord dat ie gevonden was. Wat erg! Wel 'fijn' voor de ouders dat ze t wel af kunnen sluiten Ik ga ook naar de hhb maar dan vrijdag de 24e. Ninthe gaat dan naar t kdv, heb een dag omgeruild. Ga dan ook ff bijde 9maanden beurs kijken!
ja zou mooi zijn als wij daar ook ff kunnen gaan kijken maar als niet gelukt is ga ik daar niet kijken!
Hey meiden, ik haak hier weer in Heb wel alles gelezen hoor Hier gaat alles z'n gangetje. Jenthe staat sinds gister heel vaak en lang los. Gister zetten ze ook een paar stappen van vriendlief naar mij!!! Ben benieuwd hoelang het allemaal gaat duren voordat ze de smaak te pakken krijgt. Ook is eindelijk haar derde tandje door! Vandaag en gister gewerkt, gister gelijk boodschappen gedaan vanuit t werk en vandaag n hele wasmand vol stijkwas weggestreken. Nu dus moehoe! Jenthe ligt net op bed, maar ze ligt nog flink te kletsen. Oh nu valt d'r speen.... Ze zegt dat zo mooi oh ooo Nou meiden, fijne avond!!
dolfijn; tja... maar als je weet dat hij met iedereen mee kan gaan... nee ik zou zelf dat risico niet durven te nemen... twinkle sterkte met je hoofdpijn! fijne filmavond ikke wat gaaf haha oh oohhh all knuffels
stampertje:Toch nog een redelijke nacht gehad ondanks het hoesten. ZO vervelend voor Vince, en dus ook voor jullie. Dolfijn: Beterschap voor Beau, heeft hij nog steeds koorts? Sasje:Nee geen plannen om te gaan. Ikke: Jeetje, ze loopt nog voor haar eerste verjaardag! Wat knap! Heb je het vast kunnen leggen op film of foto? Zeepaardje:Het jongetje woont in een dorp, waar iedereen elkaar kent. Zijn opa en oma woonden om de hoek van zijn ouderlijk huis en dat stukje liep hij heel vaak. Denk niet dat opa en oma iets te verwijten valt. Daarbij is het moeilijk te zien hoe verstandelijk beperkt hij was. Bij een lichte beperking stuur je toch aan op zelfstandigheid. Twinkle: Fijn dat je man goed thuis was gekomen, toch altijd een eng idee met dit weer. Dat hoofdpijn kan wennen, gek hé? Geniet van jullie avondje samen Vanmiddag lekker gewandeld door het bos. Sneeuwengeltjes gemaakt. Wat een lol! Maar in je spijkerbroek is dat toch wel behoorlijk koud! Heb de hele middag nodig gehad om weer op te warmen. Meisje had haar skipak aan dus die had het eerder te warm. Nog lekker kunnen sleeën. Was echt even genieten! Thuis lekkere chocolade koekjes gebakken.