pooh; tja verwijt opa en oma ook niks, ouders ook niets...maar ik weet wel dat als mijn kindje een beperking zou hebben ik hem niet alleen op pad zou laten staat ook geen klein stukje...je weet nooit wie er komt. ook al kent iedereen elkaar plus nog al het water... en dus gevaar... als je eenmaal zo nat bent wordt je koud en krijg je het idd niet meer warm! knuffels
Even snel: Beau had vanavond 38,5 ondanks paracetamol.. nu erg onrustig aan het hoesten en draaien.. telkens wil hij alleen maar rechtop gehouden worden om het slijm wat kwijt te raken. Dus korte slaapjes van max een uur Wordt weer een lange nacht..
@Ikke, owh wat super goed van Jenthe!! Zal ze al lopen voor haar 1e verjaardag?! Ben benieuwd...En fijn dat haar 3de tandje nu ook door is! @Dolfijn, wat baaleh zeg...hoop dat Beau snel weer beter is...en echt zielig he dat hoesten..hier nog zo'n zeehondje...beterschap met je mannetje...knuff...En sterkte voor de nacht... @Twink, Hoop dat je snel van die hoofdpijn af bent meid! En fijn dat manlief veilig thuis gekomen is.... @Sas, hoop ook voor je dat je daar heerlijk kunt gaan rondsnuffelen..snap dat als de poging mislukt is het erg zwaar is om daar te kijken...knuff meid..en ik duim heel hard voor je hoor! @Pooh, wat leuk sneeuwengeltjes maken...had het er nog met manlief over om dat met Vince te doen maar die vond hem nog iets te jong...hahahaha (grapje )... @Zeepaardje, hoop dat Pim vanavond ook weer lekker slaapt als hij nu al de hele dag slaapt ... @Smyl, lekker dagje met je meisje gehad??? Werkse deze week, hopen dat je niet "ingepeperd" wordt door de kids!!! ... @Hier, luie dag gehad...wilde eigenlijk nog wat doen, maar echt enorme spierpijn. Lijk wel een oudwijf hahaha... Vince ook niet fit... geen koorts maar veel hoesten, lijkt op een zeehondje... Ook wat aanhankelijk maar verder niks aan de hand....slaapt nu ook al lekker door vanaf 7uur dus hopen dat hij dat de hele nacht doet ... Morgen gaat vince op de foto bij het kdv...mijn moeder moet dus even met hem heen! Ben benieuwd... Liefs
Stamp. Hoop t ook niet Ikke. Wat knap! Ninthe vindt t nog eng allemaal. Aan 2 handen gaat ze als een trein! Trusten meiden! Morgen weer een nieuwe week
Hey goedemorgen.. Hoe gaat hier.. Zo had weer een lekker druk weekend! Vandaag naar het CB, dar 11 maanden prikjes.. ahh zo zielig... @ikke.. ohh spannend he.. hier staat noelle ook af en toe 1 tel los.. maar dan denk ze ineens.. oh ik wordt niet vastgehouden... en dan pak ze je ineens vast of de bank.. maar echte stappen doet ze nog niet.. ze is denk een beetje lui.. Dat is ook met haar fles.. die houd ze dan ook eerst zelf vast en dan heb ze dat door en dan laat ze gewoon los.. de muts.. maar waarom zou ze ook.. toch heerlijk om door mama verwend te worden. hahaha.. @dolfijn.. ahh zielig.. hoop dat je mannetje snel beter is hoor! @twink.. ja hoor laminaat is binnen.. dus dat is allemaal goed gekomen! gelukkig.. Sterkte met je hoofdpijn. @pooh.. wel heftig zeg die zolder (foto) de rest weet ik ffies niet meer... Weekend is ook altijd zo druk duk. moet je weer veel bijlezen en dan vergeet je weer de helt.. schandalig!! hier.. ik dacht dat ik vorige week al ongesteld zou worden.. Het is er nog steeds niet... denk te veel aan het stressen en zo.. want ik weet 100% zeker dat alles veilig was. we letter er heel goed op.. omdat ik natuurlijk de pil niet slik... maar goed.. we wachten gewoon al.. anders volgende week maar ffies een testje doen..
goedemorgen, ff snel voordat ik naar die man moet @zeepaardje ik denk niet dat je iemand iets moet verwijten. als deze jongen deze weg altijd alleen loopt kan er normaal gesproken ook niks mis gaan! dat die jongen opeens denkt van goh laat ik me eens het ijs op gaan tja...dat weet je van te voren niet!! wij sturen altijd aan op de zelfstandig heid van de jongens...ook als ze op baby/peuter niveau zitten zijn er altijd dingen die je aan kunt leren, en het is helemaal geweldig dat iemand zoals deze jongen dan dit stuk alleen kan/mag lopen!!!
@hier vanmorgen dus naar de para man geweest tjeetje.... uhm weet niet waar te beginnen. kwam binnen, en moest mijn verhaal vertellen. hij haakt dan overal op in zeg maar...bijv...mijn hoofdpijn...komt dus absoluut niet van de hormonen want dit kan niet...dit heeft een andere reden. ook dat ik erg heftig ongi ben de laatste paar keren is ook niet normaal! en ook dat het langer duurt dan 5 dagen is ook niet goed. maar goed om mijn verhaal beetje korter te maken, het komt er op neer dat mijn baarmoeder gekanteld is, hierdoor kan het eitje zich niet innestelen. de bevruchting gaat wel goed, maar het gaat dus mis bij het innestelen en aangezien de baarmoeder verdraaid naar links zit, zitten de eierstokken ook niet goed. hij drukte toen op mijn buik en ik ging bijna door het plafon en had dit inderdaad alleen maar links. mijn hoofdpijn en nekpijn komt omdat mijn bekken heel scheef staan, hierdoor dus ook de baarmoeder scheef. dit alles heeft hij recht gezet. toen hij klaar was benoemde hij van nu de volgende ongi kan best heftig gaan worden want je hebt je iui nog niet gehad he...uhm ik dus van jawel vorige week dinsdag oh uhm reageerde of je wordt natuurlijk niet ongi....( hieruit maak ik alvast op dat het niet gelukt is dus) ik moet 2 ongi's afwachten en dan mag ik nog keertje terug komen mocht het niet gelukt zijn. dus ik reageerde hierop van goh dat zijn de iui's ook klaar voor ons want dan moeten we over naar ivf. begon hij te lachen en antwoorde toen....je bedje was nog niet goed gespreid..en nu wel dus hieruit maak ik op dat het echt goed gaat komen!!! ook zei hij van als ik dadelijk zwanger ben en ik voel me niet lekker dat ik dan ook moet komen, want in je zwangerschap moet je je goed voelen.......dus oh jeetje....hehe heb ik dat dadelijk ook nog aan mijn fiets hangen maar goed......we wachten maar even af maar ik heb dus echt hele goede hoop __________________
@ Sas; Oh wat spannend zeg! Hopelijk heeft hij gelijk en heeft hij je nu goed kunnen helpen meid! @ Dolfijn; Hoe gaat het bij jullie? Hoest Beau nog zo erg? Collega van mij zit ook in de schuldsanering, dus weet er wel het een en ander vanaf. Hopelijk zijn jullie er snel vanaf meis! Knuff!!! @ Stamp; Lekker aan het werk? Vince op de foto geweest op het kdv? @ Smyl; Eindelijk het tandje door! Hopelijk gaat het nu weer snel goed met eten en slapen.... Hoe gaat het met jou? Tijdje terug zat je niet zo lekker in je vel... @ Mariska; Tja het zou zomaar kunnen dat er toch een keer iets mis is gegaan met het condoom en dat je volgende week tot een posi-test in je handen hebt, maar hopelijk komt het gewoon door drukte enzo... @ Pooh; Is je meisje nog steeds droog 's nachts? Druk aan de schoonmaak las ik op fb! @ Twinkle; Balen van je hoofdpijn meis maar idd het is voor een goed doel, maar dat neemt niet weg dat het wel heel vervelend is! Heb jij trouwens ook fb? @ MamaEs; Jammer dat je niet meer komt... Is je comp weer kapot? @ Zeepaardje; Hoe gaat het nu met Pim? Drinkt hij al wat meer? Zo heb m'n best gedaan hoor dus sorry als ik ergens niet op heb gereageerd Hier alles goed, gister nog oppas moeten regelen voor woensdag want schoonmoeder heeft dan ee crematie. Gelukkig kan mijn moeder oppassen . Verder nu aan het wachten tot de vloer droog is want heb net gedweild, en tja dan maar even achter de laptop Zo nog even wat strijken en wat papieren uitzoeken.
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: Twinklestar: 30-01 fm 2 Zwanger Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm 06/02 CB Prikjes!! Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 15-03 CB Prikjes! Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 08/03 CB Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 13/02 CB Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56
Sasje: Wat goed van je dat je gegaan bent!! En wat bijzonder dat hij van alles kan vertellen wat zo op het eerste oog ook wel lijkt te kloppen. We wachten deze ronde dus maar af en hopen dan op een super gevolg! Ik duim nog wel hoor voor je!! Vind het heel bijzonder allemaal! Over het jongetje ben ik het helemaal met je eens. Vind het goed als ouders aansturen op zelfstandigheid, ook kinderen met een kleine beperking kunnen heel ver komen! Dolfijn: Hoe gaat het nu met Beau en jijzelf? Stampertje: Oei spierpijn. Overal? Hoe gata het met het hoesten? Mariska: Het an maar zo stress zijn. Kijk het even aan. Hier; Ben maar begonnen aan de voorjaarsschoonmaak. De keuken is bijna helemaal schoon. Even alle kastjes leeggehaald. Nu alle ramen open en zo even stofzuigen en dweilen. Van de week weer verder. De auto is nu bij de garage voor reparatie om door de APK te kunnen komen. Vanmiddag weer ophalen. En zo de tandarts maar bellen, die plek van de getrokken kies voelt toch niet helemaal goed aan. Even kijken hoe lang het mag duren... De zolder gaat niet zo snel hoor sasje. Ten eerste zijn we niet heel erg handig en daarbij is manlief vaak ook alleen maar op zondag vrij. En om nou de hele dag te klussen... ach we hebben de tijd, zolang ik nog niet zwanger ben.
Ikke: Jij bent ook druk. Meisje is nog steeds droog met af en toe een ongelukje. zoals gisteravond. Maar niet zo vaak meer hoor. Gaat heel goed. Ben trots op haar!!!!
@pooh oh ik dacht dat jullie al ver gevorderd waren en nee dat hoeft ook niet om daar iedere zondag te moeten gaan klussen lief van je dat je nog even door duimt, maar dat is dus eigenlijk niet meer nodig want denk niet da het gelukt is nu hoor....we wachten maar eventjes af.... pff ben nu wel kapot moe...ook slecht geslapen afgelopen nacht...omdat opeens de stroom uitviel op badkamer en zolder en garage ( zit samen op 1 groep) en vriendlief ging er niet na kijken en ging gewoon verder slapen! ik was als de dood dat er brand zou uitbreken maar volgens mij uit de zekering eruit springt zit er geen stroom meer op en kan dit helemaal niet toch? en toen had ik paniek omdat de auto in garage stond en de poort dan dus ook niet open gaat als er geen stroom is en dat allemaal om 3 uur s nachts. ik kreeg de zekering niet omhoog want sprong weer meteen omlaag.... dus toen vriendlief opstond vanmorgen om naar cursus te gaan gezegd nogmaals te proberen en toen ging het wel. hem maar meteen gezegd auto alvast buiten te zetten zodat ik in ieder geval wel kon maar stroom is niet meer uitgevallen..dus wat het is geweest??
Sas: Jeetje wat een nacht. Dat de zekering eruit slaat komt door kortsluiting. De stroom gaat er dan af en vaak ook de aardlekschakelaar. Dit is om brand te voorkomen. Dus op zich kan het geen kwaad. Het vervelende is alleen dat alles zonder stroom staat. Dus vriezer, koelkast en dat soort dingen. Op zich gaan we goed hoor op zolder! De muren staan nu bijna allemaal, maar omdat we gipsplaten gebruiken moet straks alles nog dicht gesmeerd worden, behangen, geverfd, laminaat. Dus we hebben nog wel een tijdje nodig hoor! De tandarts even gebeld en het lijkt toch niet helemaal goed te zijn. Moet woensdag langskomen maar die ontsteking lijkt er nog in te zitten. Even kijken of ik otch aan AB kuurtje moet hebben
stamp; ja ventje slaapt erg veel, meer dan sem toendertijd... dolfijn wat naar zeg, beterschap! mariska; s6 met de prikjes! sasje haha nou ben benieuwd ikke nee helaas. nog steeds 4/5 flessen van 120 fijn dat je toch nog een oppas hebt kunnen regelen! pooh s6 met de schoonmaak all;omdat ik me erg zorgde maakte over hoe en wat cb zorglijn gebeld... alles uitgelegd.. maar omdat hij in het begin erg veel gespuugd heeft was het niet zo gek... moest gewoon doorgaan en naar pim luisteren... dus we wachten af... verder weer een goede nacht gehad. kan alleen me ventjes niet kussen... helaas een koortslip door alle gedoe... bah ben weer ongesteld knuffels en fijne dag
Ik ben er weer nee de pc is niet kapot kon elke keer niet inloggen en van alles maar ben terug ik ga niet terug lezen en reageren maar gewoon vanaf hier weer starten
@ Sasje; wat fijn dat *die man* je wist te vertellen hoe het was.. klinkt inderdaad allemaal niet vreemd! ik hoop zo dat het geholpen heeft! en blijf voor de zekerheid nu toch nog maar even duimen KNUF meis en werkze! @ Stampertje; Was het gelukt met Vince op de foto te krijgen?? ben benieuwd naar het resultaat! @ Smyltje; Fijn dat Ninthes tandje boven door is.. hoelang heeft het ongeveer geduurd? heb namelijk het idee dat hier ook wat aan de bovenkant gaat komen.. @ Mariska; Hopen dat testen niet nodig is en dat je je gewoon te druk maakt Succes met afwachten meis! @ Pooh; Hoe staat het met je schoonmaak? hahah je bent in elk geval lekker op tijd Leuke foto's van je meisje in skipak aan het wandelen weer Is ze nogsteeds zo super bezig? @ Twinkle; Hoe is het nu meis? Hoofdpijn wat gezakt? en druk aan de klus geweest? Ik duim voor je! @ MamaEs; Fijn wel wat op FB van je te lezen maar jammer dat het hier zo minimaal is! Goed om te zien hoe Shaun zich ontwikkeld! @ Zeepaardje; Heb je het idee dat Pim al wat meer honger krijgt? en heb je nu nog extra meting op CB? Hoe is het verder met Sem? de fles geven ging hem goed af zag ik laatst op FB @Ikke; vloer droog? Succes met strijken en papieren uitzoeken! Knuffel voor Jenthe: wat een heerlijke foto's weer op FB! @Hier; Beau nogsteeds erg verkouden, koorts was vanmorgen wat gezakt (37,3) maar nu wel weer wat hoger (37,8) hoesten is nog niet echt beter geworden Veel hangen bij mama maar gelukkig wel weer wat geslapen tussen de voedingen door. Eten is alleen minimaal dus ik hoop maar dat hij snel opknapt: zoveel reserves heeft hij niet! Moest vandaag zelf voor het baarmoerderhalskanker-bevolkingsonderzoek, maar juist vandaag doorbraakbloeding van me pil.. dus mocht niet doorgaan. Moet dus nieuwe afspraak maken. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn bericht over schuldsanering.. kan en wil er niet teveel over kwijt, maar makkelijk is zeker anders. Maar gelukkig redden we alles. Fijne dag verder allemaal! xx