pooh haha ja idd voor mij minder, hoeft van mij helemaal niet meer haha maar goed... sasje; ben idd blij dat hij nog werk heeft, vraag me alleen af voor hoe lang all knuffels
Goedemiddag.. @dolfijn.. jeetje zeg.. nou knuffel hem maar heel vaak.. dan wordt tie snel beter.. moederknuffels helpen een kind altijd beter worden... heb je wel een goede nacht gehad? @smyl.. fijn dat je manlief zijn baan mag houden zeg.. hele gerusttelling.. wij hebben het ook meegemaakt vorig jaar. Maar gelukkig kon manlief snel een andere baan vinden.... Alles goed hier? Ik ben me aan het voorbereiden voor een avondje.. Ik hou van Holland! Heb er zin in! Hoop ook dat ik aan de kant van Jeroen zit! Vind hem zo leuk! Heel leuk hahaha.. Ongi is er doorheen hoor pfff... En ik zie er ook echt niet uit! Heb aardbeien gegeten en door de ongi krijgt dus last van bulten/pukkels in me gezicht.. Dus als ik hou van holland op tv komt en je ziet imand met een sjaal voor het gezicht.. Dan ben ik dat! hahaha..
@ zeepaardje ik hoop in ieder geval nog heel lang in deze tijd zonder werk is zeker niet fijn @ mariska heel veel plezier word je toch nog beroemd hahaha @ dolfijn hoe is het vannacht met Beau gegaan meiss heeft hij toch nog wat kunnen slapen? knuff
@ zeepaardje het gaat goed hoor heb niet het idee dat het een roze ronde gaat worden het is gewoon het gevoel
ik hoop het sasje alleen heeft het tot nu toe altijd goed gezeten hoop dat ik er nu een keer naast zit
meer kunnen we toch niet doen afwachten de puregon werkt dus de ronde's gaan in ieder geval al sneller dus meer kans hoop dat er toch een wonder gebeurt deze ronde
meiden... morgen intake basisschool ,vind het wel erg spannend en komt nu echt dichterbij... sem heeft er geen zin in...beetje angstig..mama ik hoef toch niet te blijven he? nee schat misschien mag je wel even spelen met de kindjes... nee mama wil met jou mee naar huis.. ja dat mag ook maar mama gaat even praten... nee mama we gaan niet naar school, blijven thuis.... wordt wat morgen knuffels
Tiwnkle: De echo is morgen. Ik knijp 'm flink. Komt vaak voor dat mensen met nierkanker, later toch weer ergens anders kanker krijgen. Waarom heb je dat gevoel dat het deze ronde niet gelukt is? Ik duim toch heel hard voor je door hoor. Mariska: Wanneer wordt het uitgezonden, dan zal ik er even op letten! Zeepaardje: Fijn dat je man nog werkt heeft. Is hij ondertussen op zoek naar iets anders nu hij niet zeker weet voor hoe lang het is? Spannend morgen, ik hoop dat Sem het leuk gaat vinden. Wanneer wordt hij 4? Dolfijn: hoe gaat het nu met Beau? Hier; Weer een dagje gewerkt. De kachel is op het werk bevroren. dus we zijn maar in het woonhuis gaan werken. Beetje onhandig en een kleine verhuizing, maar beter dan bij 3 graden werken. Trouwens ik heb het verkeerd gezegd, we gaan morgen naar een dalton-school. Hoe ik bij Montessori kom??? Ben een beetje hard aan het inlezen geweest. Verkeerde naam, bij de verkeerde richting. Morgenmiddag eerst naar de tandarts en daarna dus naar de "grote-school'. Meisje heeft er reuze veel zin in. Ben heel benieuwd...
pooh; ja hij is wel aan het rondkijken... maar zijn baas wil hem er echt bij houden dus die heeft hem wel gevraagd niets te zoeken, maar ja we zullen zien, uiteindelijk kies je toch voor jezelf, niet? 13-4 wordt hij 4 jaar... daarvoor keer wennen op school... hihi maar dat zal voor deze mama nog meer wennen worden hoor s6 bij de tandarts en veel plezier bij de school, hopelijk heeft je meissie er een goed gevoel bij! xxx
Meiden lees af en toe mee...maar zal vanaf morgenavond weer reageren.... Hier alles goed, druk op het werk en met sporten ... Denk aan jullie..Knuff..
Hier ook bijgelezen maar ga me snel aankleden en klaarmaken voor werk. Vandaag schaatsen met mn kids! En CITO rekenen. Moet vrijdag ook werken. Mn collega is ziek. Morgen hebben ze een invaller. Tot snel meiden! Knuffels
goedemorgen meiden, stampertje en smyltje werk ze meiden pooh en zeepaardje veel s6 beide op de grote school
Smyltje: Dat wordt een lange week. Veel plezier met schaatsen. Ik ga zo naar de tandarts, hopen maar dat het me gaat vallen. Tot vanavond