@ Pooh; Hoe was het bij de tandarts? En de school? Hoe vond je meisje het? Mijn neefje heeft toevallig vandaag zijn laatste ochtend creche gehad! @ Dolfijn; Hoe gaat het bij jullie? Is Beau weer wat opgeknapt? @ Mariska; Hoe was het gisteravond? Heeft Noelle nog steeds 3 flessen? Zeiden ze bij het cb nog wat? En hoeveel weegt ze nu en hoelang is ze? @ Smyl; En hoe was het schaatsen? Heb je het koud gehad @ Zeepaardje; Hoe was het bij jullie op de grote school? Gaat Sem naar de school waar jij ook werkt of niet? @ Stamp; Jij bent echt fanatiek met sporten zeg!!! Heb bewonderig voor je meis! Hoe is het met Vince? Hier; Alles goed, oppassen is ook goed gegaan gelukkig en ik was niet al te laat klaar dus kon m'n moeder nog wat doen op haar enigste vrije dag in de week . Jenthe is haar ritme aan het omgooien Nu ligt ze er pas sinds 14.15 in... Vanmorgen had ze lang geslapen. Heb al tegen d'r gezegt dat als ze een slaapje wil laten vallen ze dan het ochtend slaapje moet doen . Verder blij met m'n nieuwe foon Ben er morgen weer meer hoop ik!
Zo, net terug van de tandarts. Alles was toch goed. Doordat de ontsteking het bot al had aangetast, is het heel normaal om daar nog even last van te hebben. Het gat is nog goed open en de ontsteking kan er dus wel uit. Het bot groeit ook weer aan, dus ik hoop dat die deuk er weer uit gaat. Als ik het niet vertrouw mag ik altijd weer terug komen. Meisje kreeg weer een kadootje mee, ik niks terwijl ik in de stoel heb gelegen! Is toch eigenlijk ook niet helemaal eerlijk Ikke: Kun je die slaapjes zelf niet een klein beetje sturen. Haar 's ochtends op een vast tijdstip wakker maken. Ze is dan moe genoeg om 's middags een goed slaapje te doen. Lief dat je moeder op wilde passen.
Nou gelukkig dat alles toch goed is, hopelijk heb je er snel minder last van! En nee is inderdaad niet eerlijk dat jij geen kado kreeg . Ja gister heb ik d'r wakker gemaakt na 1 uurtje slapen maar toen heeft ze 's middags maar 1 uurtje geslapen... En die dag ervoor ook heel raar. Maar kan zijn dat ze in de 11 maanden sprong zit nog... Ik kijk het wel even aan. Ben morgen zelf thuis dus dan kan ik wat makkelijker sturen. Is toch altijd lastig als ze bij de oppas is
smyltje; veel schaatsplezier en s6 voor de kids met cito pooh; lief dat je meissie kadootje kreeg, zij ook weer blij, hoe was het op school? ikke; s6 met sprongetje! hmm nee sem gaat naar andere school toe... all; nou school; we konden het lokaal niet zien waar sem komt... deze in in aanbouw en gaat begin maart open dus hij komt in een nieuw lokaal 15mrt mag hij voor het eerst wennen, spannend knuffels en tot snel weer, moet nu gaan
Ikke; De pijn gaat vanzelf over. We wachten geduldig af. En mijn temp... kan er deze keer geen touw aan vast knopen. Wat dit nu weer voor zooitje is??? Het blijft lastig om die tijden te sturen. Moet een beetje geleidelijk gaan, maar als madam haar eigen weg baant, tja, wat kun je er dan nog aan sturen. Wel leuk, zo'n eigen willetje, behalve bij de slaaptijden... Zeepaardje: Hoe vond Sem de nieuwe school? Hier: Wij gaan straks naar school. Meisje heeft weinig geduld... Werkgever heeft een echo gehad. Hij krijgt vrijdag de uitslag, dus het geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld.
pooh; sterkte met werkgever en veel plezier op school hier; nou sem bleef telkens bij me hangen en was erg verlegen... als ik hem nu vraag was het leuk op school; NEE! maar hij gedroeg zich netjes... mag 15mrt voor het eerst wennen daarna nog 7x afgesproken dat ik hem de vrijdagen thuis houd, ivm zwemles. alleen vergeten de vakantie naar italie door te geven... maar het is nog geen mei vind het zelf mega spannend... komt nu echt dichtbij me kleine ventje wordt groot
nou weet ik niet meer wat ik gelezen heb...sorry hiervoor!!! @zeepaardje je hebt nog even om Sem er goed op voor te bereiden! @pooh hoe was het op school? @smyltje en bevroren ?
sasje ach ja gaat goed komen, hoop ik ach tis met mij en manlief ook goedgekomen, zijn beide ook nooit naar een psz of iets geweest, hij zal misschien alleen meer tijd nodig hebben
School was helemaal top! Dit past bij ons en bij onze manier van opvoeden. Ook ons meisje was enthousiast. Ze begon gelijk met kletsen en is niet meer op gehouden. De directrice weet alles van ons, haar en haar nijntje! Denk dus wel dat we haar hier op gaan geven. We hoeven niet verder te zoeken. Mar eerst nog even ene nachtje over slapen.
Hey meiden, Zo even tijd om te reageren... @Dolfijn, hoe is het met je mannetje? Knapt hij al wat op?? @Sasje, jeetje wat bijzonder dat zo'n man je dat allemaal kan vertellen...hoop dat het geholpen heeft...en voor deze ronde duim ik nog steeds hard door (ook al denk jezelf van niet)... @Twinkel, ook voor jou duim ik ook heeel hard....Dikke knuff meid... @Pooh, wat fijn dat je meisje het zo leuk vond daar en lekker gevoel dat ze zich al "thuis" voelde daar.... Nu gaat het wel snel meid...en Dalton is wel iets heel anders als Montessori hihihih....als zij en jullie maar denken dat het goed is...daar gaat het om! En succes met het afwachten van de uitslag van je werkgever...bah...hopen dat het positief is! @Zeepaardje, jammer dat Sem het niet zo leuk vond...zal wel wat moeite hebben in het begin. Maar als hij eenmaal gewend is zal het vast helemaal goed komen!!! En voor mama geldt hetzelfde ... @Ikke, weet het ff niet meer meid! Maar dikke knuffel.... Owjah wou nog vragen hoe het met je ongi is??/ @Smyl, lekker geschaatst brrrrrr met je kinderen???? Hopelijk ben je alweer een beetje opgewarmd... En werkse nog voor vrijdag... @Hier, Vince snotverkouden...en nog hoesten... Alleen het ene moment lijkt het wel erger als andere keer... We hebben voornamelijk het idee dat hij er last van heeft als hij in de woonkamer is! En nu hebben wij een hondje...dus zijn een beetje bang dat hij misschien allergisch is...!!! Bij mijn ouders had hij er namelijk geen last van en op het kdv ook niet... En in zijn bed eigenlijk ook niet...ja als hij er net in ligt... Maar in de woonkamer veel hoesten... Liefs
stamp; ach over sem twijfel ik niet... als die de kat uit de boom gekeken heeft komt het goed, zo was (en ben) ik ook altijd... maar ik zal er wel meer moeite mee hebben, gelukkig heb ik pim nog hij kreeg mooie kras stickers mee naar huis, daar is hij helemaal vol van en net vroeg hij mama wanneer ga ik naar school, dus hij veranderd al... morgen maar eens een aftelkalender maken voor hem ik hoop voor je dat hij niet allergische is voor de hond! pooh; fijn dat het zo goed is bevallen hier nog een schaam moment gehad, we hadden het over drinken zegt sem, ohhh rolf (directeur) ik ben gek op bier hoe komt hij erbij haha en nu begint hij te vragen wanneer hij de klas in mag... ik ga morgen een aftelkalender maken...
Nou meiden, na een lange douche ben ik weer lekker opgewarmd. Het was erg leuk!! De kids hebben heerlijk genoten. En dat is t belangrijkste. 'Juf, dit was de leukste schooldag ooit' Pooh. Fijn dat jullie er allemaal zo'n goed gevoel bij hebben! Zeepaardje. Ja, nu komt t echt dichtbij he. Spannend hoor! Voor jullie allemaal Sas. Hoe gaat t met je? Dolfijn. Hopelijk hebben jullie een lekker nachtje! Stamp. Hoop dat hij niet allergisch is Mijn huisarts zei dat ze dat pas kunnen testen als ze een jaar zijn.. Rest, ff kwijt! Ik ga slapen. Morgen wassen, soppen, wassen, zuigen, wassen, nakijken en ehhhh wassen Trusten!
@Zeepaardje, wat fijn dat hij al een beetje bij begint te trekken!!! En aftelkalender is een goed idee idd!!!! @Smyl, fijn dat de kids een leuke dag gehad hebben!!! En ja we zullen het eerst zelf maar een beetje moeten gaan proberen en bekijken... ... Maar hoop het ook niet!!! Ga zo lekker mijn bedje in! Truste... Liefs
Owjah nog een vraagje... We hebben zoveel mogelijk afgewisseld met knuffeltjes...maar Vince heeft nu toch echt een vast knuffeldoekje...dat is dat blauwe beer doekje van Nestlé wat in de blije doos zit (geloof ik)...mochten jullie hem nog hebben en denken wat moet ik ermee... zou ik hem dan mogen overnemen/kopen??? Liefs
Stampertje: Ben me echt druk wezen inlezen in de verschillende soorten scholen. Gekeken wat ons het beste bij ons meisje leek te passen en wat we zelf een goede manier vinden. En bij het lezen van al die namen: Jenaplan, montessori, dalton enz ben ik dus echt compleet de weg kwijt geraakt. Had we het juiste onderwijs in m'n hoofd, alleen de verkeerde naam. Vond het wel een beetje vreemd dat jij een beetje liet doorschemeren dat je montessori niet echt wat vind, terwijl ik er juist zo enthousiast over was. Nu begrijp ik ook waarom.... En dat knuffeltje: ik heb 'm niet, helaas. Anders misschien een oproepje bij "gezocht'. ik hoop toch echt niet dat hij allergisch is. Dat zou zo sneu zijn voor hem om dieren te mogen aaien daar gelaten hoe sneu het is dat jullie dan misschien wel afscheid moeten nemen van jullie hondje. Zeepaardje: Had graag een foto gezien van het hoofd van die man. BIER??? Gelukkig lijkt hij al te wennen an het idee. Smyltje: Heel veel succes morgen met alle drukte. Dat wordt een lange dag zo te lezen. Morgen mag ik weer werken, ben er dan dus 's avonds pas.
pooh tja en sem zei het ook doodserieus alsof het de normaalste zaak van de wereld is... ventje schrok net weer wakker, heeft wel indruk gemaakt...