hey meiden, ik ben net terug van het kienen weer aantal prijsjes gewonnen @pooh fijn dat je meisje het zo leuk vond! super!! werk ze alvast voor morgen! @zeepaardje fijn dat sem al bijdraait!! @stampertje oh jeetje ik hoop niet dat ie allergisch is voor de hond hoe oud is jullie hondje? @smyltje dat maakt je dag ook al leuker als de kids et helemaal geweldig vonden. @dolfijn hoe gaat het? @hier tja...heb sinds gisterenavond enorme hoofdpijn wat maar niet weg wilt...heb het nu nog steeds maar met para kan ik het wel onderdrukken maar is echt niet fijn!
Helaas ik heb hem niet meer Stampertje. Succes met zoeken! Ben blij dat wij Jenthe's knuffel gewoon via internet kunnen bestellen of bij de bijenkorf halen . Mijn ongie, tja moet deze kuur nog 2 dagen slikken, dan wordt ik ongie en dan weer met de pil beginnen dus duurt nog wel even voordat ik iets weet...
sorry stamp, ik heb m al aan iemand naders van t forum gegeven ik heb zo goed als alle knuffeltjes dubbel om dat te voorkomen haha. de knuffels die ik niet dubbel heb, heb ik gewoon niet gegeven aan dr
goedemorgen meiden, wat een rust....zo hier net terug van gemeente huis moest nieuw paspoort aanvragen, meteen doorgereden om al wat boodschappen in huis te halen want morgenavond vier ik mijn verjaardag...dus druk druk druk...vanmiddag nog voor carnavalsspullen kijken en dus nog de grote boodschappen doen....
Hey meiden, @Pooh, fijn dat je nu begrijpt waarom ik niet zo'n fan ben van Montessori!! Ieder zijn ding en keus hoor...maar vind dat soort onderwijs echt bij het kind moet passen!!! Maar het is het dalton .... En hoop ook niet dat hij allergisch is..maar goed... Ons hondje is 3,5jaar! @Knuffel, bedankt voor het kijken meiden!!! We hadden er ook 2, maar 1tje is dus foetsie... geen idee!!! Dus nu maar het zekere voor het onzekere en kijken of ik er nog ergens 1tje kan krijgen .. @Ikke, dan is het idd nog even afwachten...hoop dat het geholpen heeft.. @Sas, leuk carnaval...Vince mag volgende week ook verkleed naar het kdv en ik moet ook verkleed naar mijn werk...dus ga morgen of van het weekend nog even kijken!! Heb vanmorgen eindelijjk de stap genomen om zelf naar de dokter te gaan! Heb al maanden pijn bij het vrijen, maar ga liever niet zomaar daar met mijn benen wijd liggen!!! Nu afgelopen zondag bloedde het helemaal, dus vanmorgen toch maar langs geweest... Ze gaan nu kijken of het misschien een bacterie is en ze hebben uitstrijkje genomen! Ik kan pas over 1,5week bellen voor de uitslag... Was niet echt een pretje! Mocht dat het niet zijn, krijg ik een doorverwijzing voor een seksuoloog, maar heb het idee dat het echt lichamelijk is en niet psychisch..maar goed eerst dit maar afwachten!
hehe stampertje...dan weet je eens hoe ik me altijd moet voelen 3 keer per week ongeveer spannend, hopelijk is het niks ernstigs! zo de boodschappen zijn binnen...alleen de wijn nog niet..ik haal altijd canei....hebben ze die uit assortiment gehaald nu hadden ze wel eens andere ervoor in de plaats gekregen..maar durfde hem nog niet te halen...dus zometeen ff bij drankenhandel kijken in dorp maar die was net gesloten ivm middagpauze...
@Sas, nou kan me voorstellen dat het totaal niet prettig is meid!!!! Moet hier ook wat gaan doen maar heb niet zoveel zin!!! Ga het nu toch maar doen... kus
@ Stamp; Ik heb ook een hele tijd pijn gehad tijdens het vrijen. Nu af en toe ook nog wel als ik niet nat genoeg ben . Bij mij zit het wel echt op de plek waar de knip is gezet dus denk littekenweefsel ofzo. Hopelijk valt het mee meis. Goed dat je toch de stap hebt gezet!!! @ Sas; Hmm balen dat ze de wijn niet hadden Dinsdag ben je echt jarig toch?
klopt ikke..dinsdag idd echt jarig...maar volgend weekend is carnaval dus kan dan geen verjaardag vieren
@Ikke, dus bij jou is het echt door het litteken...ik vind het moeilijk te pijlen waar het nu echt vandaan komt...maar goed nu afwachten...maar ben ook niet echt van plan om naar die seksuoloog te gaan hoor... @Sasje, ga je nog een andere dag je verjaardag vieren dan???
Dat zijn aardig wat mensen ...wordt vast een gezellig feestje!!! Wanneer ben je eigenlijk van plan te gaan testen???
@ Stamp: Nou zeker weten doe ik het niet maar lijkt me wel het meest logisch. En ik heb laatst nog inwendig onderzoek gehad en ze voelde niks raars. Het is nu ook al een stuk minder hoor. @ Sas: Dat is idd n drukke boel, maar wel gezellig! Ben je morgen vrij?
sasje; die wijn wordt hier nog wel verkocht alvast veel plezier morgen avond! stamp; sorry heb hem ook niet meer wat knap van je meid dat je die stap gezet hebt! s6 met wachtne op de uitslag ik moet de ha ook nog bellen, maar reden zet ik hier niet neer haha, voor manlief telkens durf ik niet...wat zullen ze wel niet denken all;vandaag naar me nichtje geweest... eindelijk is onze band weer hersteld... heb haar ruim een jaar niet gezien en vorige week kwam ze op kraambezoek... en ze is afgelopen maandag geopereerd en nu ben ik met de kids bij haar geweest... dingen uitgepraat en we gaan er weer voor ben er erg blij mee! Daarna door naar me opa en oma... toen we wilden gaan werd pim wakker dus me oma mocht hem de fles geven, helemaal trots haha Thuisgekomen de wasmachine maar weer aangezet hihi en nu zo weer beginnen met eten koken... lekker eten en dan nog ff naar de bieb... fijne dag nog, xxx
hey meiden, zo weer thuis van een druk dagje @ikke idd morgen vrij ja...s middags komt eerst al opa op bezoek want voor hem is dat te druk s avonds. @hier testen.....ik wilde eigenlijk op mijn verjaardag gaan testen samen met twinkle maar tja....ik denk dus dat het niet raak is...dus weet het nog niet.... heb ook alweer wat meer ongi steken....
@Ikke, wel fijn dat het al minder wordt meid!!! @Sas, ook al denk je van niet...het zou wel een heeeel mooi verjaardagscadeautje zijn als er wel een streepje te zien is... ik duim nog hoor... @Zeepaardje, bedankt voor het zoeken naar het knuffeltje in ieder geval! En wat leuk dat Oma Pim even de fles kon geven... Als manlief thuis komt weer lekker sporten... Knuff