roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    stampertje waar moet je over na denken ;)?

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sas, nou ik heb gesprek met mijn bazin gehad vandaag...en ze heeft gevraagd of ik op woensdag ipv op de groep (kdv) wil staan, een dag op kantoor wil komen werken.... en dan allerlei werkzaamheden doen: telefoon beantwoorden, intake plannen, vervanging zoeken voor ziekmeldingen, stagiaire begeleiding (voor mijn collega's dan)...dus ik denk wel heel erg leuk...! Dan sta ik 2dagen op de groep en 1dag op kantoor....
    Maar eerst even goed over nadenken voor ik gelijk ja zeg... :D..

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke lijkt me ook wel heel erg leuk!!
    maar goed jij moet je afvragen of jij dit leuk vind om dus die ene dag niet met de kids te werken.....

4. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Inderdaad...! Heb een tijdje terug wel aangegeven op mijn werk dat ik meer/wat anders wilde. En nu krijg ik de kans... Alleen sta nu 4,5jaar op de groep dus zal wel even een omschakeling zijn...
    Maar denk dat ik het ook wel heel leuk zal vinden...

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke zo te lezen heb je je keuze eigenlijk al gemaakt ;)

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sas; Veel plezier vanavond meis!!! Ennuh ik duim ook nog steeds door natuurlijk!

@ Stamp; Denk wel dat het leuk is voor je, je zei tijdje terug dat je niet zoveel uitdaging in je werk hebt toch? Dan is dit mooi een afwisseling... Wat zegt manlief ervan?

Hier vandaag 1e dag zonder de middag fles, dus maar 2 flessen :D
    Ging erg goed gelukkig! Alleen drinkt ze nog niet zoveel halfvolle melk bij het brood, maar ach dat komt vanzelf wel.

Morgen weer lekker mexicaanse ovenschotel eten (hij is erg lekker he stamp?) Ik had hem alleen wel met gehakt gemaakt ipv kip.

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sas heb idd wel al mijn keuze gemaakt denk ik! :D... En Ikke klopt dat ik de uitdaging miste en denk dat ik dat hiermee wel weer terug kan krijgen...

En jaah hij is lekker, had hem ook met gehakt gemaakt!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ikke ik ga vanavond niks doen hoor...dus weet niet waarmee je me veel plezier wenst :)

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sas, misschien daar wel mee hahahah...met een rustige avond :D..

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh sorry Sas, was in de war met morgen :)

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Manlief is thuis! Ik ga sporten...

Knuff...

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zo, nog lekker gekletst meiden!

stamp. goed dat je de stap hebt genomen! ik heb ik t begin ook erg last gehad.d duurde wel een tijd voordat het helemaal goed was. ik wil eigenlijk juist graag naar een seksuoloog (voor geestelijk dan, niet lichamelijk), maar volgens mij zit er hier in de buurt niemand
    en wat leuk dat je een kans krijgt op je werk! mag ik jou een aso-vraag stellen? hoeveel verdien jij bij 3 dagen werken? (als je niet wilt antwoordne geeft niet hoor)

sas. ik duim ook gewoon door hoor!

zeepaardje. wat fijn dat het contact weer hersteld is. en wat leuk voor oma!

ikke. wat goed! Ninthe drinkt nog veel meer melk. MOET ze eigenlijk terug naar 2 of 3 flessen? ze zit nu nog op 7 uur, 11.30 bordje pap + beetje melk, 16 uur fles (vandaag niet ze sliep) en 19 uur fles

hier. Ninthe is dr slaapritme aan t omgooien. weet niet wat ze nu weer wilt hoor haha.
    morgen een extra dag werken. 's middags 'knutsel'cricuit met de groepen 5tm8. ik ga in de klas helpen met dupcakes versieren! met 12 kids. leuk!

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

stamp; zal wel een leuke afwisseling zijn!

ikke;geef je al halfvolle melk dan? sem lust dat ook niet...drink alleen melk en fruit (smaakjes melk)

smyl veel plezier morgen en fijn dat ze het ritme weer omgooit;)

all knuffels

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hier is Jenthe ook bezig met haar ritme. Ja ik geef al halfvolle melk, juist omdat Jenthe vaak erg moet wennen aan nieuwe smaken. Maar ze lust t wel maar vind t nog n beetje gek :) Ze mag nu op 2 flessen zitten ja dus nu een beetje kijken hoe dat gaat.

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Smyl, stuur je ff een pb'tje...
    Fijn he dat ze in ene weer bedenkt om haar ritme om te gooien! En die cupcakes is helemaal voor jou weggelegd..veel plz knuff...
    Bedoel ook niet dat het niet goed is hoor zo'n seksuoloog, alleen ik denk dat het bij mij echt lichamelijk is en niet geestelijk...dus hoop dat ik je niet gekwetst heb want dat was niet mijn bedoeling!!!

@Voor iedereen dikke knuffel...weer heerlijk gesport...(sport 3x in de week niet iedere dag hoor :D)... Zo lekker mijn bedje in...
    Truste...

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Oh meid,wat vervelend,en dat het moet juist heel fijn zijn. Goed van je dat je toch even langs de ha bent gegaan. Wat rot als hij allergisch blijkt te zijn, Je hecht je toch aan je huisdier. Wat ene mooie kans op je werk. Als dit is wat je graag wilt doen, grijp die kans dan aan!

Sasje: Al vast een heel fijn verjaardagsfeestje.

Zeepaardje:Wat fijn dat je weer contact hebt. En wat leuk dat je oma zo genoten heeft van de fes geven. Bijzonder moment.

Smyltje;Wat leuk,cupcakes versieren met de groep. Veel plezier morgen

Weer een dagje werken achter de rug.Morgen nog een dagje en dan weekend met z'n drietjes.

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!

@hier prima nacht gehad...heerlijk geslapen weer :D...
    Vince nog wel aan het hoesten en snot loopt uit zijn neus, maar verder bar gezellig....

@Smyl, heb je berichtje gestuurd hoor...Werkse vandaag...
    @Sas, succes met de voorbereidingen van je feest...
    @Twinkel, hoe is het met jou meis????
    @Dolfijn, hoe gaat het bij jou? En met Beau???

Liefs..

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sorry Pooh, jij ook werkse uiteraard meid!! En vandaag uitslag van je werkgever toch??? Spannend hoor....Knuff

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

oh jeetje jullie meiden zijn het programma dus om aan het gooien smyltje en ikke....1 voordeel van alles is dat jullie ons dadelijk allemaal kunnen helpen want jullie zijn dan al ervaren mama's :)!!!

zou eigenlijk ook wel heel leuk zijn als sommige dadelijk voor nr2 zullen gaan....zijn we misschien toch nog een x tje samen zwanger hahahahahaha!!!

@Hier in inderdaad zometeen wijn en vlaai halen...en ff poetsen ;)

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden hier ben ik ook weer heb nog niet echt bijgelezen:) dus sorry daarvoor manlief heeft onverwachts lekker een paar dagen vrij gehad dus we hebben lekker de dagen doorgebracht vandaag gaan we lekker samen de stad in manlief naar de kapper word weer een heerlijk dagje:D

@ sasje ja dat zou zeker leuk zijn zijn we toch nog samen zwanger geweest:D hoe voel je je

@ poohbeer heeft je baas de uitslag van de echo al je hebt het misschien al opgeschreven maar zoals ik al schreef niet bij gelezen:)

@ ikke nog even dan is jullie meisje alweer een jaar wat is de tijd snel gegaan zeg:p geniet van jullie meisje

@ stampertje wat fijn dat Vince niet meer zoveel last heeft van de verkoudheid:D

@ dolfijn hoe gaat het met Beau is die ook alweer wat opgeknapt:)

voor jullie allemaal een dikke knuffel sorry dat ik niet uitgebreid heb gereageerd deze keer doe altijd mijn best:)
    hier gaat het goed hoor echt steeds meer het gevoel dat mijn ongi volgende week gewoon gaat komen:( we zullen zien meer als in spanning afwachten kunnen we helaas niet doen 17 feb afspraak bij de gyn door spreken hoe deze ronde is gegaan hopelijk kan ik hem toch nog goed nieuws brengen al lijkt de kans erg klein

ik wens jullie een heel fijn weekend

liefs twink

Deel Deze Pagina