roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wolfje: Wij zijn ook in het bezit van gratis kaartjes. Toevallig ook geshopt bij C&A?

Ikke: Lasagnette? Nog nooit gegeten. Zelfde als lasagna alleen dan ipv bladen toch iets dat ijkt een beetje op korte tagliatlle sliertjes. Of heb ik nu het verkeerde voor me?

Dolfijn: Wat fijn dat het poepen nu goed gaat. Gebruik je nog dat medicijn van de ha? Ben de naam even kwijt. En hoe vond hij het, al dat vaste voedsel?

Tja, wat zegt mijn gevoel? Gisteravond wist ik zeker dat het nu goed zit, maar vanochtend toch weer rugpijn en buikpijn, echt zo'n ongi-gevoel. Dus tja, het zou maar zo vanavond kunnen komen...
    Ik weet het niet.

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pooh; nee niet bij de c&a geshopt...via gratiz.nl;)
    oh ik duim zo voor je!!!

3. Zeepaardje

Ei:
    Laurier:
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat.
    Laurier: Uroloog geweest, nu weer wachten op uitslagen!

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 16/11controle vk
    Twinklestar: 16-06-2012 11/11 derde echo gyn 25/11 termijn echo

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Nee hoor Pooh, jij wordt niet ongi :p

We gebruiken nog 1ml lactulose per dag.. maar ben aan het afbouwen ;) Dus echt minimaal.. hopen dat het straks zonder kan..
    Hij vind het geweldig en geniet ook zichtbaar van alles wat dat mondje in gaat :D

5. Zeepaardje

oeps... net onwijs boos geworden op manlief... om niks...
    nu is die erg boos...tja vind je het gek;)

6. Zeepaardje

dolfijn; fijn dat hij er lekker van smult:)

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: wat super dat hij het bijna zonder lactulose kan! Hopelijk blijft dat zo, ook als je helemaal afgebouwd hebt.

Wolfje: Oeps, hormoontjes?

Hier: Nu net toch ongesteld geworden. Baal behoorlijk. Had dit keer zo verwacht dat het nu wel eens raak zou zijn!

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ohnee Pooh :( Wat ontzettend balen zeg! We hadden allemaal zulke goede hoop... Wel weer raar van die barst in je maansteen! Knuffel!!!

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Ik heb de steen "aan laten meten" in een winkeltje. Die vrouw vertelde toen dat mijn baarmoederslijmvlies onregelmatig is en mijn cyclus ook. SInds ik de steen draag is mijn cyclus regelmatig (behalve nu dus). Maar dat de steen barst betekend dat ie z'n werk heeft gedaan. En deze ronde heb ik voor het allereerst echt 4 of 5 dagen vruchtbaar slijm gehad. Heb dit nog nooit eerder gehad, ook voel ik mijn eisprong. en was mijn cyclus regelmatig. Dus misschien dat ie daarom nu wel gebarsten is. Ga dinsdag gewoon weer even naar de winkel voor een nieuwe steen. Ik heb zelf dus wel het idee dat ie werkt.

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Heb weer een nieuwe banner, maar heb 'm wel weer op 25 dagen gezet. Want dat is de laatste tijd mijn cyclus op deze ronde na.

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Even wat anders meiden, ik zit er aan te denken om te gaan tempen. Sommige van jullie deden dat toch, hopelijk krijg ik zo wat meer inzicht in mijn cyclus. Wie kan me er iets meer over uitleggen?

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

ik haak weer in vanaf nu.

@pooh oh nee meid :( ik had zon goede hoop.....maar terwijl ik aan het bijlezen was dacht ik van nee het is niet gelukt :(
    he wat ontzettend klote zeg!!!

@Ikke werk ze!

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    He nee pooh! Wat balen!!! Maar wel fijn dat je t idee hebt dat de steen zn werk doet. Ik heb getempt. Elke ochtend ongeveer zelfde tijdstip voor je je bed uit gaat je temp meten. Rectaal of vaginaal. Ik gebruikte fertilityfriend en die kon dan invullen wanneer je vruchtbare dagen zijn. Ook icm je afscheiding. Als je nog iets wilt weten vraag maar!

Hier
    Zoooo wat een k*tnacht!! Dit bed is eccht slecht! Nu wachten op ons ontbijt! Gister naar de bios geweest, lekker geluncht en naar t sexmuseum. En lekker uit eten geweest. Vandaag naar madame tussauds. Hopelijk staat er nu niet zon lange rij. Daarna lekker ons meisje ophalen! Had wat fotos gezien en die heeft zich prima vermaakt bij opa en oma :)

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: bedankt voor de info. Balen dat dat bed zo waardeloos was. Maar zo te lezen heb je het wel heel erg leuk en gezellig!

Sasje; Bedankt voor je steun. Ben benieuwd wat de vrouw van de winkel erover zegt, ga er dinsdag weer heen.

Wolfje; veel plezier vandaag!!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik denk wel echt pooh dat er wel iets heeft gezeten :(

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zo'n vermoeden heb ik ook Sasje. Maar dat zou dan al de 2e keer zijn geweest.
    Heb denk ik met het proberen zwanger te worden van ons meisje ook één keer een vmk gehad.
    Heb nu ook niet echt last van de ongi, normaal altijd enorme buikpijn en rugpijn, maar deze keer haast niks. En dat had ik de vorige keer ook, toen we ook allemaal dachten dat het mis was gegaan.

Ga nu eens even kijken op de site van ff. Kijken of ik een temperatuur kaartje aan kan maken..

17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Pooh,wat ontzettend baaleh meid!! Had het echt zo gehoopt!!!
    @Smyl, fijn dat jullie het naar je zin hebben, wel baaleh van het bed zeg.... des te lekkerder als je vanavond weer in je eigen bed ligt!

@hier erg druk, bezig met pakken, wassen, etc... zo naar mijn ouders ons hondje gaat daar logeren aankomende week!!!

Owjah..Vince is sinds vandaag druk bezig met op zijn zij rollen!! ERg leuk om te zien..

Kom vanavond nog eventjes..en dan morgen lekker weg...

Liefs

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Lukt het hem een beetje? Als het niet lukt kunnen ze soms zó gefrustreerd zijn. En terecht!

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Jeetje meiden...wat is het rustig gebleven!!
    Heb ons maar even van pagina 3gehaald!!!

@Pooh, gaat wel redelijk goed ja!! Hij doet het alleen als hij er zelf zin in heeft hoor!! En frustratie heeft hij nog niet gehad...
    Merk wel dat als Vince lekker een joggingsbroek aan heeft hij het eerder doet, wanneer hij een spijkerbroekje aan heeft...zit natuurlijk minder lekker!!!

Meiden, zal van de week weinig tot niet online zijn....
    Want morgen gaan we weg!! Yeah...
    Misschien morgenochtend nog even koekeloeren...en anders ben ik er vrijdag weer!

Jullie zijn lief allemaal....
    Liefs

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Nog even 2 foto's ;):D

Deel Deze Pagina