roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey;

@twinkle ik hoop voor je dat het raak zal zijn meid!
    je weet dus nog niet wat het plan gaat worden als het nu niet gelukt zal zijn? misschien ook wel iui?

@hier net erge buikpijn gehad...of ja is weer zon pijn van onderen...kan het niet beschrijven maar doet dan best wel pijn..niet prettig dus.
    ook al echt ongi buikpijn....en vloei ook weer wat meer...dus laat die ongi dan maar eerder komen ;)

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje nee dat weet ik nog niet:( we gaan dan doorspreken hoe we verder gaan maar als ik iets weet laat ik het jullie weten hoor;) wat vervelend dat je zo'n pijn hebt hier ook echt het gevoel dat ik ongi ga worden

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lieve meiden,

Ik probeer vanaf hier weer mee te doen :)

@Stampertje; wat goed dat je naar de HA bent gegaan.. ook hier toch wel heel lang wat last gehad hoor.. heeft lang geduurd voordat ik weer kon gaan genieten, hopelijk komt het genieten bij jou ook weer snel!

@Ikke; hmm.. Jenthe ookal bezig met haar programma omgooien.. het is wel de tijd van het jaar geloof ik ;)

@Smyltje; veel plezier vandaag met cupcakes :) en jij ook succes met het omgooien van het ritme ;)

@Zeepaardje; heerlijk moment dat oma de fles kon geven :) wel vastgelegd op foto?

@Pooh; ook ik ben benieuwd of werkgever al uitslag heeft gehad, duim mee dat die goed mag zijn! werkze vandaag!

@Sasje; heel veel plezier vandaag: geniet ervan! en succes nog even met de laatste voorbreidingen!

@Twinkle; Ik blijf voor je duimen meis! en hoop dat je de gyn toch goed nieuws mag brengen bij volgende afspraak!

@All; me best gedaan: als ik iets belangrijks gemist heb: sorry hiervoor!

@Hier; hele drukke, intensieve dagen gehad. Beau is behoorlijk ziek geweest, tegen longontsteking aangezeten maar gelukkig is hij het zelf te boven gekomen :) Wel is het erg intensief geweest: alle dagen druk met hem en alleen maar bij je willen zijn.
    Slapen is een ramp geweest *afkloppen* en we hebben heel wat nachten samen met hem doorgebracht :(
    Eten is nogsteeds een ramp maar de HA heeft duidelijk gezegd dat we ons hier geen zorgen over moeten maken daar het lichaam nu heel langzaam weer moet gaan opstarten: paar hapjes per keer en Beau zit echt vol.. dus tja, dan moeten we maar wat vaker kleine hapjes geven.

Zelf zat ik er eergisteren goed doorheen: ik was kapot! BV geven aan een ziek kind voelt heel goed omdat je dan wat kan doen.. maar het is erg vermoeiend geweest :) en ik heb echt even tijd voor mezelf nodig gehad om weer bij te komen.

Hopelijk kunnen we voorlopig gezond door, zodat we weer even de tijd krijgen om te genieten.. al dat ziek zijn heb ik nu wel even gehad :cool:

Fijn weekend alvast voor iedereen! xx

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tjeetje dolfijn :( dat geloof ik dat je er door hen hebt gezeten, alles komt dan inprincipe op jou neer he!
    nou idd hopelij k knapt iedereen snel op!!!

@hier pff ik heb echt erge buikpijn....wordt er gek van :(
    mijn haar is ook ontzettend statisch..daar wordt ik ook gek van...zal wel door het vriesweer komen!

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Dat zou leuk zijn Sas, maar op z'n vroegst gaan wij hier eind van t jaar voor n 2e kindje en hoop toch wel dat jij dan al tegen t eind loopt :) Ennuh veel plezier vanavond ;)

Hier verder druk, gewerkt en daarna in huis aan de gang geweest en nu wachten tot s-ouders bellen dat Jenthe wakker is en ik d'r kan gaan halen :) Morgen ook druk, eerst werken en daarna naar verjaardag van m'n neefje die 4 wordt :)

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Twinkel, wat heerlijk even saampjes genieten!!! fijne dag vandaag..en ik duim voor je hoor meid!!
    @Sas, heel veel plz vanavond...en blijf voor jou ook gewoon duimen...
    @Dolfijn, jeetje meid wat een beroerde tijd heb je achter de rug....laat iedereen nu maar lekker gezond en blij bij je zijn!!! Het is wel duidelijk dat Beau een vechter is en zijn lichaam sterk is!!! Hele dikke knuff meid...
    @Ikke, fijn dat wachten! En alweer druk bezig geweest...

@hier, nou godsvermogen aan 2autostoelen uitgegeven... We hebben voor manlief in de auto de Maxi cosi Pearl (zit op de familyfix) en voor mij de tobi... Het scheelde een paar 10tjes met de Priori en die had geen verkleiner erin...dus dan maar deze 2!!! Maar goed ze zijn binnen :D... Vince gaat wel gelijk over... Hij is lang, weegt genoeg en kan best goed zitten...dus wij vinden dat hij eraan toe is! Dus heerlijk geen gesjouw meer met dat onding...:D...

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

all; hier een mindere nacht 24u laatste fles, maar hij ging telkens slapen, zeker een uur bezig geweest, toen om 3.30u en 7.30u

verder doet hij het super goed...
    en sem ook, net weer naar zwemles geweest, hij doet zo zijn best!
    dus weer een ijsje verdiend haha

knuffels, vanavond kraambezoek dus weet niet of ik nog kom

sorry reageer later weer

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo ff zitten ;)

opa is vanmiddag al geweest, nu zometeen de woonkamer verbouwen zodat de sta tafels erin kunnen :)

@stampertje jaja dat kost altijd veel geld he...en dan ook nog 2 stoeltjes pff!

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik probeer zo even te lezen, ff snel een foto plaatsen :) be right back! eerst ff fles :)

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Super dat jullie toch een goede nacht hebben gehad ondanks de verkoudheid. Doet jullie allemaal goed! Duur hé, die auto-stoeltjes. Maar nu kun je er weer een tijdje tegenaan!

Sasje;Helemaal klaar met alle voorbereidingen? Hoe gaat het nu met de buikpijn?

Twinkle: Ook al heb je niet zo'n goed gevoel, ik duim stug door voor jou en Sasje! Wat heerlijk dat manlief zomaar vrij was.

Dolfijn: Fijn om weer even wat van je te lezen! Wat sterk is Beau toch dat hij er helemaal zelf bovenop is gekomen. Probeer zelf wat bij te tanken. Blijf het heel knap van je vinden dat je nog steeds bv geeft!

Smyltje: Wat een super gave foto!

Zeepaardje Hoop dat komende nacht beter is. Al met alheb je tot nu toe nog geen klagen gehad.

Hier: weer een dagje gewerkt. Werkgever had een goede uitslag. Toch kijken ze nog extra goed naar de echo van de nieren, maandag hoort hij dan de rest van de uitslag.
    Net met manlief samen gegeten, meisje heeft bij opa en oma gegeten.

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Stamp.. hier zijn we ook aan t kijken voor andere stoel. Ga denk ilk voor de axxes (o.i.d.) de 2e wordt goedkoper. Ze kan tot 10 kilo en 75cm in de maxi, dus we hebben nog heel even :)

Pooh. Fijn dat de uitslag goed was!

Dolfijn. Hopelijk knapt Beau snel weer helemaal op! En heb jij tijd om aan te sterken.

Zeepaardje. Hopelijk heb je een lekkere nacht straks! En wat fijn dat Sem t zo goed doet met zwem!

Ik heb zo een haraparty, dus ga zo weg. Cupcakes maken was leuk!

Sas. Veel plezier alvast!

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Smyl, Vince is al 75.5cm dus werd wel krapjes...:D... Al even rondje naar de winkel gedaan en hij vond het super! Lekker naar buiten kijken :D... Wij hebben ook naar goedkopere gekeken hoor, maar vonden het lastig...je wilt dan toch een goeie!! Dus uiteindelijk maar zo....
    Veel plz...
    @Pooh, wat fijn dat de uitslag er op het eerste gezicht goed uitzag! Nu hopen dat de rest ook goed is! Fijn weekend meid...

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Iedereen lekker aan het genieten van de avond :D...

HIer ook hoor, lekker wijntje en stokbroodje!! Morgen weer flink sporten...(bodyshape)...mijn zusje komt oppassen want manlief moet werken...daarna wat gezelligs met mijn zusje doen en 's avonds gourmetten met de meiden van mijn werk....:D...
    Geen idee of ik tijd heb voor zp maar denk aan jullie...
    Knuff

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

leuke foto's
    pooh goede uitslag werkgever fijn
    sasje veel plezier
    stamp klinkt lekker

all; sorry we zitten hier met een zieke sem...39,6
    hangerig, koud en niks willen zo zielig:(
    xxx

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ff snel...

@smyltje hara party? Wat is dat?

@pooh fijn dat de uitslag prima was!

@ hier leuke verjaardag gehad nu is net iedereen weg..ben ook kapot morgen vroeg om kwart over 7 gaat de wekker om te gaan werken...

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    HARA is een schoonmaakmiddel. helemaal geweldig! vooral de raamwisser. 1x klaarmaken en je kan zo 15m2 ermee lappen, ZONDER emmertje en water te pakken! geweldig spul is het. wel erg verslavend om steeds weer te kopen :D

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Ik vind dat spul zoooo duur. Maar het is wel goed.

Zeepaardje: Beterschap voor Sem

Dolfijn: Las op fb dat Beau toch weer ziek is. En het leek net een beetje beter te gaan.

Sasje: Werkse vandaag. Zal een pittig dagje zijn na o'n korte nacht

Manlief is druk bezig op zolder. Ik zal zo eens even met de stofzuiger door het huis gaan. Heb eigenlijk niet zo veel zin...
    En weet iemand hoe Pinterest werkt? Ik zie soms links op fb voorbij komen (niet van jullie) en zie daar zoveel leuke dingen voor knutselen. Het is alleen zo'n gedoe om ze allemaal te onthouden. Wie weet hoe het werkt?

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog nooit van gehoord...
    Hee, vermoedelijk ei :D goed benut?

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

pff ik ben kapot!!!
    zometeen ff de douche in en dan wachten tot het mannetje terug komt van het schaatsen en dan weer op naar een verjaardag ;)

@hara ik heb er nog nooit van gehoord...is dat zoiets a tuperware?

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Wel zo'n soort party, maar dat is een schoonmaakmerk. Jammer dat we allemaal zo ver wonen, anders hadden jullie wel een party kunnen bijwonen :)

Deel Deze Pagina