roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    waar is iedereen? lekker aan t schaatsen?!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja jammer idd dat we zover uit elkaar wonen allemaal :(

nee ik was naar verjaardag van schoonbroor en kruip nu zometeen mijn bedje in ;)

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hier gewerkt vandaag en daarna gelijk door naar verjaardag. Nu zo all you need kijken en dan naar bed. Morgen weer werken.

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Pooh, sorry nooit van gehoord meid!!
    @Smyl, ik ken het hoor..ideaal spul..moet het alleen nog ff aanschaffen :D...

@hier druk dagje, vanmorgen gesport, toen broodje gegeten en Vince wel 1.5uur geslapen (over de hele dag!!!!!!!) aan de wandel geweest met Vince mijn moeder en tante, eendjes gevoerd en warme choco drinken! Toen weer terug gewandeld, snel naar huis, eten gemaakt voor Vince even snel opteuten toen met meiden van mijn werk gegourmet...errug gezellig en nu net thuis...
    Dus dit was mijn dag....hahaha...

Liefs

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Het ergste van die party's is dat je gemakkelijk meer koopt dan dat je van plan was....

Stampertje: Maar wel een gezellige dag zo te lezen! Was het 's avond ook gezellig met de meiden?

Sasje: Ik hoop dat je een beetje bij hebt kunnen slapen van gisteren en de avond er voor.

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@hier goed geslapen hoor ;) ben om 21.45 uur al gaan slapen en werd om 09.10 uur wakker...dus bijna klokje rond ;) dadelijk weer slaapdienst....

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen ladies...

@Pooh en zolder weer een stukje verder opgeschoten?
    @Sas, toch lekker geslapen meid! Werkse maar weer!
    @Ikke je bent waarschijnlijk al aan het werk...maar alsnog werkse :D...
    @Dolfijn, hoe is het met je mannetje??? En met jou? Trek je het allemaal nog een beetje???
    @Twinkel hoevoel jij je? Ga je samen met Sas testen op dinsdag???

@hier, zwaar ongi...bah!!! Enorme buikpijn... Vince heeft al 2dagen maar 1x geslapen en dan niet een paar uur...neeeee gewoon 1.5 uur en weer gezellig wakker zijn :D... Vandaag houden we een relax dag...

En was erg gezellig met mijn collega's :D...

Liefs

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wist je dat je ongi moest worden???

balen zeg dat je het ook nog eens zo erg moet zijn dan he :(

@mariska jij inmiddels al ongi...??of toch nog een testje gewaagd?

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sas, ja wist ik...maar ik had de pil een maand doorgeslikt omdat ik een beetje aan het "klooien" was vanwege de nuvaring en toen weer over naar de pil...maar ik ben het dan ook gelijk veel zwaarder...dus echt veel buik en rugpijn....snap ook echt niet waarom Wij vrouwen daarmee opgezadeld zijn.....

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    He getsie stamp :( Ik ben sinds ik t spiraaltje heb heeel onregelmatig. Ook irri hoor :S En giga last van pukkels steeds. Rothormonen!

Hier komen straks mn broertje en vriendin (voor t eerst weer sinds dat haar broer is overleden) en mn stiefvader komt ook ff. Gaan we mn moeders 50e vjd bespreken! 7 april is t zover :)

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh dat is wel leuk smyltje ;)
    hoe gaat het met je schoonzusje?

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Zo hier eindelijk weekend :D en ook hier ongesteld geworden :( en zo te voelen gaat t idd een heftige ongi worden :( tis maar goed dat ik 2 dagen vrij heb!

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Dat had je ook wel nodig, even lang uitslapen.

Stampertje: Oh waardeloos hé die ongi. Helemaal als je het zo heftig hebt.

Smyltje: En leuke plannen bedacht voor haar 50e verjaardag? Hoe gaat het met de vriendin van je broertje?

Ikke: Pff jij ook al? Sterkte, het was te verwachten deze keer.

Hier: Lekker aan het freubelen geweest. We hebben waxinelicht-houdertjes gemaakt. Erg leuk!! Dus vanavond maar even naar papa en mama om er daar een paar af te geven.

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ff snel. Mn schoonzusje is zwanger!! Ben zooo blij voor ze. Wat positief nieuws na alle ellende. Ze is pas net 5weken, dus niks op fb zetten ofzo hoor!
    Ben nu the ring2 aan t kijken, spannend!

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Smyl, wat leuk gefeliciteerd!!!!! Wordt je tante :D...
    Hoever is ze???
    @Pooh, wat weer een super leuk idee die waxinelichtjes...waar zijn ze van gemaakt??
    @Ikke, bah jij ook...bij jou zal het dubbel zo erg zijn...dikke knuff meid....maar hoop dat het hierna dan wel goed op de rit is!!!

Hier echt een super luie dag gehad echt niks gedaan... Ja heerlijk met Vince knuffelen en voordoen hoe hij moet tijgeren hahaha... zijn kont gaat wel omhoog maar verder komt ie niet...jaa achteruit...:D..ach alles op zijn tijd!!!

Owjah en lekker Lost afgekeken..:D..

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Gefeliciteerd, je wordt tante!! Spannende tijd nog even die eerste weken.

Stampertje:Als hij achteruit gaat, dan komt vooruit vast ook heel snel!
    De waxinelicht-houdertjes hebben we gemaakt van kaarsvet. Kaarsvet smelten, waterballon vullen met koud water en dan telkens dompelen. Tussendoor op bakpapier zetten om de bodem plat te krijgen. Was erg leuk om te doen!

Oma was helemaal blij met de kaars-houdertjes. Gelijk waxinelichtjes in gedaan en aan gestoken. Meisje helemaal trots!
    Het is me gelukt op Pinterest, ik verzamel me helemaal suf. Kom daar zoveel leuke ideeën tegen!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,
    @stampertje smyltje had gepost...5 weken :)

@smyltje wat leuk! van harte gefeliciteerd meid!!!!
    tante!!!

@pooh wat leuk...krijgen we weer een foto te zien van de lichtjes? :)
    en jij je ei goed benut?? wel een perfecte cyclus precies op dag 14 :)

@ikke geniet van je weekend, en fijn dat je wel al ongi bent nu..hopelijk is het hierna op de rit!

@hier ik ben aan het werk, kruip mijn bedje in!

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: De foto's staan op facebook.

Ze gaan beginnen met dat huis waarvan de zolder is afgebrand. Een hoop herrie in de straat, dus rust verstoord.

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Meiden: duimen blijven draaien, denk aan jullie: knuffels voor allemaal!

Zit er goed doorheen dus probeer even zoveel mogelijk aan mezelf te denken dus vandaar even geen reacties van mij..
    Lees wel mee en reageer waar ik de energie heb..

xx

20. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Zo heb de pc weer voor mijzelf in het weekend zit Ricar zijn broertje erop en kan wel vragen of ik mag maar dan gaat ie naast me zitten en dan zo van ja al klaar haha.

Alles goed met jullie

Deel Deze Pagina