roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh dolfijn...ik zou willen dat ik wat dichter bij je woonde..dan kwam ik je graag helpen!!
    dikke knuffel voor jou!! en weet dat ik er voor je ben he!!

@pooh sow dat wordt ook wel tijd dat ze het gaan repareren he...alleen balen dat de werklui altijd zo vroeg beginnen he :)

@stampertje en smyltje werk ze maar weer!

@ikke jij lekker aan het genieten van je vrije dagje?

@mamaes....jij nog wat leuks gedaan van het weekend?

@twinkle nog alles rustig daaro?

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ohh Dolfijn :( even n dikke knuffel voor jou meis!!!

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn een hele dikke knuffel voor jou neem even lekker tijd voor jezelf meiss en weet dat we ervoor je zijn:) we denken aan je

@ stampertje zo het was even een uitgave maar nu hebben jullie twee goede autostoelen;) lekker he zo'n luie dag doen wij ook wel eens:D

@ ikke hoe gaat het met je ongi word het weer wat minder ik hoop zo dat je cyclus weer normaal word:) knuff

@ mama es fijn dat je er weer bent:D gaat het eten weer wat beter

@ sasje lekker feestje gehad:D hoe gaat het verder met je mijn duimen draaien;)

@ smyltje leuke foto en gefeliciteerd zo fijn zeg tante smyltje hahaha:)

@ poohbeer weer lekker crea geweest foto:D mijn duimen draaien meiss

meiden jullie mogen voor mij stoppen met duimen:( precies de 15de dag na pregnyl ongi geworden woensdag beginnen met prikken en vrijdag gyn dan horen we hoe we verder gaan deze ronde ben benieuwd ik duim heel hard verder voor sasje hoop toch nog roze deze maand;) manlief gaat straks weer aan het werk dus ben er vanmiddag weer:D

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Als ik iets voor je kan doen...Wil je in elke geval een hele dikke knuffel geven!

Twinkle: Oh meid, je had zelf al een voorgevoel... Een hele dikke knuffel! Je had trouwens wel een hele mooie cyclus.

Sasje: Ik denk dat ze weinig konden doen door de vorst en misschien ook wel door onderzoek waardoor de brand is ontstaan, belangrijk voor de verzekering. Maar zeker weet ik het niet waarom er nu pas begonnen wordt. De mensen hebben een ander compleet ingericht huisje aangeboden gekregen, dus ze zijn "goed" terecht.

Hier: Zo, net de vakantie officieel geboekt. 2 weken op dezelfde camping. Dat wordt aftellen....

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ poohbeer helaas geen mooi kado op onze trouwdag:( ja had zelf al het gevoel dat het niet raak was na al die tijd kan ik mijn lichaam wel op mijn duimpje maar de puregon werkt dus ben benieuwd of het deze ronde weer zo vlot gaat verlopen;) lekker hoor vakantie laat dat aftellen maar beginnen:D

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hier al de hele tijd regen het dooit heel snel zo schaatsen is er niet mer bij:D

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

@twinkle oh nee toch :(
    wel een mooie cyclus weer dus!
    hopelijk deze ronde meer geluk!!!

@pooh oke ik dacht dat ze nog in hun eigen huis woonde :)
    leuk gedaan met de kaarsjes!

@hier tja hoe ik me voel...wel goed....we wachten maar af...

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje zeker een mooie cyclus ben ik ook heel tevreden over we wachten het af hoop dat we snel op roze mogen mijn duimen draaien voor jou en pooh;)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    voor mij hoef je echt niet te duimen meid...duim maar dubbel zo hard voor pooh!!

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: Is vandaag je trouwdag? Gefeliciteerd! Hoeveel jaren zijn jullie getrouwd en hoeveel samen?

Sasje: Meid, wat ben je toch weer lief!! *snif, slik* Maar weet dat ik ook nog steeds heel hard aan je denk en voor je duim!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pfff ik heb super erge hoofdpijn...lijkt wel migraine....het geluid van de tv doet me zelfs geen goed pfff....

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ poohbeer nee morgen is onze trouwdag we zijn op 14 feb getrouwd:D ik wilde morgen een test doen als er geen ongi was geweest;) wij zijn al twaalf jaar samen waarvan dit jaar dus drie getrouwd wat gaat het snel allemaal

@ sasje ik hoop dat het snel beter gaat en de hoofdpijn afzakt manlief hier heeft ook migraine en dat is zeker geen pretje knuffel voor jou:)

13. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Twinkel, nee meid...blijft baaleh!!!Jeetje.....Nou dan nu deze ronde...begin alvat met duimen :D...
    @Sas, ik duim ook gewoon door hoor...zolang je geen ongi bent.... En morgen je verjaardag..!!! Anders ga je morgen testen he...!! Spannend...Hele dikke knuff..
    @Dolfijn, jeetje meid...hoop dat je wat hebt aan geestelijke steun...denk aan je meid..en een super dikke knuff!!! xxx
    @P

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Zo laptop deed ff raar...:D..
    Maar wou nog verder typen..dus..:D...

@Pooh, duim ook nog steeds verder...en echt super leuk die waxinehouders...helaas voor mijn werk niet uitvoerbaar...

Hier lekkere werkdag gehad...we hebben deze week carnaval...Ben verkleed als voetballer :D... beetje simpel..maar vind het prima zo :D..

Liefs

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje wel stampertje;) leuk simpel is toch ook prima:D

allemaal een fijne avond

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    twinkle. owh nee meis :( dikke knuffel!!

pooh. wat was je temp vandaag? klinkt leuk die waxinelichthouders!

sas. het wordt nu echt spannend he! morgen testen?!

dolfijn. een heeeele dikke knuffel voor jou!

stamp. de kids vinden eht vast al leuk dát je verkleed bent :)

hier. ben er zo vol van dat mn broertje papa wordt! hoop natuurlijk dat alles goed blijft gaan. ik ben al tante van 3 kindjes (en de 4e komt binnen nu en 3 weken) maar dit wordt mijn bloedverwant. toch iets anders :) nu nog lang voor me houden! wel grappig. ik had mn zwangerschap aan mn schoonzusje en broertje verteld dmv de test geven aan hem en een doos tampons voor haar. kwam ze gister aanzetten met een doos tampons: die krijg je weer terug :D LOL :D ik moest huilen van blijdschap. ben ook zo blij voor ze! na alle narigheid nu goed nieuws voor ze.
    verder is Ninthe uit dr hummetje. veel wakker geweest vannacht, hoesten, snottebellen en nu ook wat verhoging. ben benieuwd wat de nacht gaat brengen.

owh, de GMR is akkord met het plan, dus ik zal een deze dagen wel horen of mn baan op het spel staat. spannend!

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Smyl, spannend meid!!!! En kan me voorstellen dat het super leuk is dat je broertje nu papa wordt...staat dan toch net weer even dichterbij!!! En wat baaleh dat Ninthe niet echt fit is!! Dikke knuff...En hoop dat ze snel de oude is!

@owjah hier, Vince nog steeds erg aan het hoesten...'s nachts gelukkig geen last dus slaapt gewoon heerlijk door...
    Liefs

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Vind het toch wel spannend! Hoe gata het nu met je hoofdpijn?

Twinkle: Wat romantisch, op valentijnsdag! En al 12 jaar samen, jeetje wat lang!

Stamper: Voetballer, oei je zal het wel koud hebben met zo'n kort broekje! Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen met Vince?

Smyltje: Wat fijn dat ze iets hebben om naar uit te kijken. Hoe is het gegaan vannacht met Ninthe? Hoop dat je baan niet zal verdwijnen

Hier: Ik ga zo weer werken. Happy Valentine!!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    thanks pooh!!

hier getest maar helaas negatief...of ja helaas....ik had me er ook zo opingesteld... nu hoop ik erg dat ik vandaag ook wel echt ongi wordt.....maar goed kan ook goed pas donderdag zou zijn want dan zitten we pas 16 dgn verder natuurlijk....en vanmorgen weer hoofdpijn...dus dat zegt nu achteraf ook genoeg.

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Gefeliciteerd met je verjaardag Sasje! Ik hoop dat je een mooie dag hebt en kunt genieten..
    Balen van je nega test :( ondanks dat je je er op in had gesteld denk ik dat het toch een teleurstelling blijft..

Ik denk aan je, ook nu ik even tijd voor mezelf nodig heb.. dikke knuffel meis!

@All; bedankt voor alle lieve knuffels en lieve woorden: jullie zijn lief!

Deel Deze Pagina