roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd Sas! Toch wel balen van je test meis :( nu hopelijk snel ongi dan!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    thanks meiden,

nee geen teleurstelling...ik zit te poppelen op mijn ongi :)
    want het zal nu dan toch gaan gebeuren dat ik binnen nu en 3 maanden zwanger zal zijn....en zo niet...dan zal het pas een klap worden idd.....maar dat is een zorg voor later!

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sasje gefeliciteerd, fijne dag!

all;knuffels

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden ff snel. Ninthe was ziek thuis vandaag. Vriend is nu op soll.gesprek en vanavond een verrassing voor mij! Ben benieuwd. Xx

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ben smyltje :) we hebben al ff whatsappt!

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Heb je nog een leuke dag gehad ondanks je negatieve test? Jij had al een vermoeden dat het niet zou lukken deze ronde, toch blijf ik altijd hoop houden. Hoop dat die man gelijk gaat krijgen en dat het nu toch echt wel gaat lukken!

Dolfijn: hoe gaat het nu met jullie? Neme je tijd, wij wachten hier op je. En je kan altijd bij ons terecht!

Smyltje: Je hebt me erg nieuwsgierig gemaakt, ben heel benieuwd wat hij geregeld heeft voor je!

Ik heb een dag werken achter de rug. Nu lekker thuis bij mijn mannetje!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

en en en smyltje....??

@pooh onze duimen draaien voor jou meid!!

@hier ook al beetje bruinverlies..dus morgen weer zh bellen voor uitgangsecho!

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje; Fijn dta het er al aan zit te komen, gauw weer verder naar een mooiere ronde!

Smyltje: En, ik las dat vraag is gesteld, heb je ja gezegd?

En terug gereden?

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hehe pooh jij snapte hem wel :) ik niet hehe ik dacht dat ie haar echt gevraagd had

10. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    @Sasje nee niet veel leuks hier in de weekenden Ricar zit al vanaf kerst thuis dus helemaal geen geld over voor extra's
    Gefeliciteerd met je verjaardag hier ook een jarige vriendlief en 7 jaar samen alweer

@ Smyltje erg leuk de vraag hahahahahaha

@Hier nou vriendin heeft gewoon op mijn naam een hotelkamer geboekt zat ze met haar nieuwe vriend (ja ze is nog getrouwd) met die man en ik op haar dochter passen bah ben er best klaar mee

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    snap er niks van van wat je nu typt mama van shaun....waarom moet jij oppassen? waar was haar man dan?

oh wat balen dat je vriend geen werk meer heeft...hoe kan het?

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Dacht ik ook heel even, tot ik haar eigen reactie las. Gemeen hé? En wij maar denken...Joehoe!

Mamaes: Wist je niet waarom je op moest passen? Dan had je toch gelijk gezegd dat je hier niet mee accoord wil gaan? En waarom op jouw naam geboekt? Om niet gesnapt te worden? Straks zit je zelf in de problemen...
    Gefeliciteerd met je mannetje!!!

13. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    haar (ex) man was werken wij dachten ze zit in een kuuroord maar nee ze was met hem weg op mijn naam

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Jeetje, wat een rare rotstreek. Voor hetzelfde geldt had je mannetje gedacht: Wat moet zij in een hotel???? En kon jij een hoop uit gaan leggen thuis.

15. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    zo daar denk ik nu pas aan ja pffff heb het hotel boos gemaild dit kan niet

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Ik zag superleuke foto's van Beau op fb verschijnen, wat wordt hij groot!!!! Ik heb even iets gemist denk ik :)

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Denk dat je het hotel niet moet mailen maar haar op het matje moet roepen! Als ze er een vriend op na wil houden dan moet ze dat zelf weten, maar jou voor alle ellende op laten draaien is een rotstreek. Hoop dat ze wel betaald heeft anders kun je nog een verlaat valentijnskadootje verwachten ook op de deurmat....

18. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik heb het haar gevraagd zij zegt nee en je geloofd hem boven mij wat is dat dus wil nu bewijs dat ik met haar kan breken en ja voor eventuele rekeningen voor aangifte het is wel naar haar mail adres gegaan de reservering

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een humor he meiden :D heb me rotgelachen! Oke, stiekem had ik een KLEIN beetje hoop dat ie me idd zou vragen, maar aan de andere kant is dat wel erg saai hoor, op valentijnsdag ten huwelijk gevraagd worden. Ik zou heel graag 5-8-13 willen trouwen, zijn we 5 jaar samen. Maar dan moet ie me wel vragen voor die tijd natuurlijk :) Heb die datum nioet tegen hem gezegd hoor! Anders krijgt ie tijdsdruk :)
    Vreemde nacht zonder mn (kleine)moppie hoor!! :(

Mamaes. Raar verhaal!

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Je bent wel een heel klein beetje gemeen, ik was al helemaal blij voor je, tot ik je eigen reactie las....

Vandaag een dagje vrij, morgenochtend een afspraak bij de oogarts. Eens kijken wat hij aan dat gekke oog van mij kan doen...

Deel Deze Pagina