goedemorgen meiden, haha smyltje...ik dacht juist dat wat je eronder zette een grap was blond he! whahahahahaha! @mama van shaun vreemd verhaal zeg....hopelijk wordt het opgelost. @pooh heb je dat nog steeds dan dat ie trilt? nee toch?
Sasje: Nee, maar ik heb al jaren dat, als ik 's avonds moeier wordt, mijn onderste ooglid optrekt. Dus vanaf het jukbeen. Ik loop dan rond met 1 heel klein oog, behalve dat het er behoorlijk raar uitziet, krijg ik er ook barstende koppijn van. Beginnend achter het oog en dan later doortrekkend naar mijn slaap. Heb alle onderzoeken al gehad, MRI-scan van hoofd en oogkassen (met contrastvloeistof voor de bloedbanen), bloedonderzoek om de spiertjes en zenuwen te bekijken, alle oogtesten die je verzinnen kan en sterkere glazen in m'n bril. Niks helpt. Nu gaat de oogarts kijken of er überhaupt iets aan te doen is, laatst had hij het over opereren, eerst maar eens kijken wat zijn plan is....
@ sasje je had er al op gerekend dat je ongi zou worden je voelt na al die tijd je lichaam wel aan ik hoop echt dat het geen drie ronde's meer gaat duren meiss ik hoop dat je deze ronde mag knallen @ dolfijn wat een leuke foto's heb je op hyves geplaats zeg van jullie mannetje en wat ben je lekker verwend gisteren voel je je weer wat beter @ poohbeer wat vervelend zeg dat oog ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen en er geen operatie nodig is want dat is wel heel ingrijpend knuff @ mama es lekker brutaal zeg dat doe je toch niet:x en jou nog op laten passen ook nou daar was ik gelijk klaar mee hoop dat je vriend snel weer werk heeft @ smyltje ik hoop dat je vriendje je toch vraagt en je mooi op die datum kunt gaan trouwen hoe is het gesprek van je vriend gegaan @ ikke hoe gaat het met jou en Jenthe? en je ongi word die al minder knuff @ mariska hoe bevalt het nieuwe huis heb je je draai gevonden? @ stampertje hoe bevallen de nieuwe autostoelen gaat ie nog goed met sporten @ zeepaardje gaat het met oma weer wat beter durft ze al weer naar buiten? hier alles goed hoor vandaag weer begonnen me prikken dag drie alweer ben heel benieuwd of de puregon deze keer ook zo goed werkt zaterdag lekker een nachtje weg helemaal zin in
Twinkle: Wat een lekker vooruitzicht. Je bent dus al weer druk met prikken. En opereren, ik denk dat er niks anders meer op zit. Alles hebben ze onderzocht en geen idee wat het is. Hier: Vanmiddag even bij vriendin op de koffie geweest. Even bij gekletst. Was ook wel nodig zeg. We hadden elkaar al lang niet meer gesproken.
Weekend!!! Pooh. Mooie tempstijging! Als je wel geopereerd moet worden, hoop ik dat t iig over is. Twinkle. Dag drie alweer! En veel plezier met nachtje weg! Hier Ninthe alweer aan de beterende hand gelukkig!
Hey meiden, @Twinkel, succes met het prikken maar weer en hoop dat dit je laatste maandje prikken is meid!! En alvast heeeeel veel plz zaterdag...waar gaan jullie heen??? @Mama..jeetje raar verhaal zeg!!! Zou er ook helemaal klaar mee zijn... @Dolfijn, had ook je foto's gezien maar Beau heeft echt een spurt gemaakt zeg!!! Wat wordt hij groot... @Smyl, fijn weekend ...En wat knap van Ninthe lopen achter de loopkar!!! Snel hoor... @Ikke, hoe is het met jou en Jenthe??? @Sas, ben alvast begonnen met duimen voor je van deze ronde......kan niet vroeg genoeg beginnen!!! @Pooh, spannend zeg ben benieuwd wat de oogarts zal zeggen!! Succes in ieder geval... @hier lekkere werkdagen gehad....wel druk met de carnaval maar erg gezellig... Met Vince ging het weer erg goed op het dagverblijf!!! Zal hij het dan eindelijk leuk gaan vinden ... Morgen nog niks op de planning...
Goeie morgen meiden, Ik dacht dat ik een boel moest bijlezen.. maar bijna niets.. wat zijn jullie stil geweest! Bedankt voor de lieve reacties op de foto's van Beau, hij is inderdaad een echt ventje geworden. Zometeen naar CB voor een extra afspraak om hem even te wegen na al dat ziek zijn en eens te praten over het warme eten: krijg er al weken met moeite 5 happen in Dus eens kijken of ze nog nuttige tips hebben. Zelf voel ik me iets beter: gisteren echt gebroken dus hopelijk zijn de tranen er nu even uit en kunnen we weer verder. Denk dat het ook te maken heeft met de sterfdag van mijn broertje die er weer aan zit te komen Ondertussen baarmoederhalskanker-onderzoek gehad: duimen jullie mee dat de uitslag goed mag zijn? @MamaEs; raar verhaal: zou even goed giftig op haar zijn geworden! @Twinkle; heel veel succes weer met prikken meis! en hopelijk mag het deze nieuwe ronde raak zijn voor jullie! ik denk aan je! @Smyltje; ook ik heb een boel lol gehad om DE vraag hihi vond em geweldig gevonden! en ben benieuwd of je trouwdatum ook de DE datum gaat worden. Wat super dat Ninthe achter de loopwagen loopt! @Ikke; al een paar dagen niets van jou gelezen: hoop dat alles goed gaat.. denk aan je meis! knuffel! @Sasje; heel veel succes weer deze ronde: ook ik begin alvast met duimen en benieuwd of *die* vent gelijk gaat krijgen: hoop natuurlijk van wel! @Pooh; bah, vervelend dat het oog nogsteeds niet opgelost is.. hopelijk kunnen ze nog iets voor je betekenen! @Zeepaardje; las op FB dat Pim giga aan het gillen was geweest.. is hij uiteindelijk rustig geworden of heb je toch de HAP gebeld? Misschien toch goed om eens te laten kijken daar hij toch wel veel onrustig is.. Hopelijk hou je het zelf ook nog een beetje vol.. knuf! @Mariska: hoe bevalt je nieuwe huisje? alles een beetje op orde? @Stampertje; en hoe vind Vince zijn nieuwe stoelen? Beau vind het geweldig in zijn "grote" stoel Hij zit er sinds van de week in en geniet echt super van alles wat hij meer ziet als in de MC. Hopelijk heb ik iedereen zo weer even gehad.. Dikke knuffel voor iedereen en ik ben er wanneer ik er ben Denk wel aan jullie, ook als ik even niet post.. xx
Dolfij: Wat ben je weer fanatiek geweest zeg! Ben benieuwd bij het wegen. Neem je tijd meid. Ik ga naar de oogarts en daarna snel door naar het werk.
Goedemorgen.... @Dolfijn, goed dat je de tijd voor jezelf neemt meid!!!! Een hele dikke knuff...en benieuwd of Beau wat gegroeid is na al zijn ziek zijn!!! @Pooh, werkse en hoe was het bij de oogarts??? @Sas, hoe is het met jou meid???? @Ikke, zware ongi meid???? @Smyl, leuke dingen doen??? @hier, lekker ochtendje met Vince erop..heerlijk samen gedouched en gespeeld... ... Nu ligt hij lekker in bed...Dus ik ga zo even aan de schoonmaak... Liefs
hey meiden, @dolfijn fijn iets van je te lezen meid neem je tijd...wij lopen niet weg! @hier tja heel veel hoofdpijn en ook weer heel erg ongi...maar ook dat was voorspeld dat het heel erg zou worden....dadelijk naar het zh...ben benieuwd of ik morgen weer moet gaan verder prikken met de fostimon of dat het toch iets anders wordt...
@All heb haar gister gewhatsappt dat ik bewijs hebt van het hotel toen zei ze ik snap niet waar je je druk ommaakt ik heb andere dingen aan mijn hoofd. Dus ben er op door blijven gaan ze heeft toegegeven maar geen sorry gezegt dom mens haha. @ Dolfijn hoe was het bij het cb is je kleine grote man meer aangekomen. @ mama's hoe oud waren jullie ukkies met alles mee eten Shaun mag dus ons eten mee-eten ook kruiden enzo behalve honing hij mag zelfs al patat (met mate) van het cb maar hij is 7 maanden is dat niet te snel? Ook mogen we met de tussen de middag fles stoppen en dan brood eten dan krijgt hij nog maar 2 flessen van 200 cc dat is toch te weinig vocht?
@Sasje, baaleh dat het zo zwaar is meid! Maar denk je dan dat ze wat anders willen gaan geven??? En hoop dat die meneer ook gelijk heeft en dat je deze ronde zwanger mag worden...knuff... @Mama, vreemd dat ze zo reageert.... en ik vind het ook wel snel met alles mee-eten...Vince eet hier ook redelijk mee...maar omdenken dat je zoutloos kookt! En vaakgenoeg krijgt hij ook nog eigen gemaakt eten...als wij Kip siam eten, eet hij andere groenten...En patat krijgt hij van mij pas over een heeeele tijd..maar zo denk ik erover...En hier ook nog gewoon 3flessen hoor! Volgens mij moet dat ook! En verder drinkt hij veel roosvicee en water tussendoor! Succes ermee... Zo hier vanmorgen aan de schoonmaak geweest en boodschappen gedaan... Vince ligt nu weer even op tuk...zo nog even stofzuigen..en dan kijken bij wie we vanmiddag op visite gaan .. Liefs
hey meiden. @zeepaardje jeetje zeg...wat een verhaal!! misschien optie om naar een natuur arts te gaan of iets dergelijks met pim? je hoort vaak dat babytjes iets verschoven hebben door de bevalling en daardoor vaak zoveel huilen...ik zeg altijd maar er is altijde en oorzaak voor!! ze huilen niet zo maar en zeker niet zoveel uur per dag!! lees nu ook op fb dat jij hem eerder geen speen gaf? en daar nu aan toe hebt gegeven?? misschien heeft hij daar heel veel behoefte aan....en heel veel zuigbehoefte....dus waarom dan geen speen??daar zijn ze toch babytje voor?? @hier straks naar het zh geweest, ja balen he dat het niet gelukt is...tja we gaan maar weer verder jaja lacht ie dan....we gaan toch deze ronde weer gewoon fostimon spuiten...en dan dag 10 eerste echo...
@Zeepaardje jeetje meid wat heftig en moeilijk lijkt me dat Pim zoveel huilt! Ik zou denk ik ook kijken of hij niks mankeert heeft hij geen verborgen reflux? Of veel kramp, waarschijnlijk heb je alles al afgewogen maar wie weet... Ook spannend voor jezelf, hoop dat het meevalt meid! Dikke knuff @Sasje, nou op naar een positieve ronde meid!!! Vanmiddag nog gezellig bij vriendin op de thee geweest!! Vince ligt lekker te bed! Hij kletst echt heel veel echt leuk ....
dolfijn. je had weer goed je best gedaan hoe was t bij t CB? zeepaardje. jeetje meis, dat is niet niks hoor! ik zou denk ik geen genoegen nemen met 'hij is een huilbaby'. daar zal toch een oorzaak voor zijn?! dikke knuffel! en succes met de echo sasje. ik duim ook gewoon alvast hoor! mariska. al een tijd niet gezien hier. druk bezig in t huis? ikke. wat een lief filmpje van je kleine grote meid! Ninthe vandaag alweer 10 maanden! ze is gelukkig weer wat aan t opknappen