Olá!!! @Dolfijn las op fb dat Beau lekker gegeten had en eindelijk weer even goed had geslapen..hoop dat hij het gaat doorzetten meid... @Pooh, hoevoel je deze maand? Wat zegt je gevoel? @Sas, lekker aan het feesten meid...veel plz... @Mariska las op fb dat je vandaag over gaat naar jullie nieuwe huisje...succes met de verhuizing..en have fun! @Smyl, jeetje Ninthe gaat echt snel..wat staat ze "stoer" aan de tafel zeg...En je haar weer een stuk korter...foto? @Ikke, hoe gaat het meid? En met Jenthe? @Mom, lekker aan het genieten met je mannen??? En huis aleens verkocht???? @ei inbrengen ging goed hoor...was een "eitje" hahaha... alleen voel me er wel een beetje vervelend door...last van mijn buik..en die troep blegh!! MAarjah als het maar helpt... Verder echt het idee dat Vince een zere mond heeft...korstjes van zijn brood doen zeer en beetje mopperig...ook 2rode wangen...wachten af! Zit hier ook nog even te twijfelen om naar de kapper te gaan... Straks housewarming en vanavond komt een collega met haar vriend ff borrel halen!!! Liefs
hey meiden, @ff een dikke knuffel voor iedereen!! ik ben nu ff warm aan het eten...en dan wachten tot vriendlief thuis komt..en dan vanaaf om 8 uur op stap...
sasje. heeeel veel plezier!! pooh. wat gek dat je t nu niet duidelijk heb gemerkt. raar lijf he stamp. zal es kijken of ik morgen een foto kan maken ben blij dat het een 'eitje' was morgen bijna de hele dag in Groningen. voordat we er zijn en weer terug zijn ben je zo een hele dag zoet..
Stampertje: Oei dat klinkt weer als een tandje/kiesje. Hoop dat het mee gaat vallen voor hem. Ben je nog bij de kapper geweest? Fijne avond vanavond. En over mezelf: Nee ik heb geen idee. Heb dezelfde symptomen als altijd:zere borsten, steekjes en wat futloos. Dus zal wel niet raak zijn denk ik. Sasje: Hoop dat je een leuke avond hebt. Je zag er supermooi uit. Heb je zelf geschminkt? Echt heel mooi gedaan zeg! En compleet onherkenbaar! Smyltje: Ben ook benieuwd naar een foto! Hier: Beetje futloos geweest. Wilde een spat-tekening maken met meisje. Had niks anders dan plakaatverf, tja en dat wil natuurlijk niet. Mislukt project. Dus maar eens kijken voor ecoline, nu echt! Goede reden om weer eens naar Pipoos te gaan (en proberen om mezelf niet helemaal te buiten te gaan)
@Smyl, is goed ben benieuwd... @Pooh, blijft spannend meid...duim heel hard voor je hoor..! En leuk ecoline, alleen wel uit kijken met kleren...en tip je kan het verdunnen met water...zelfde resultaat alleen doe je er wat langer mee... @niet naar de kapper geweest...maar wel lekker biefstuksalade gemaakt..mmm en zo komt collega met vriend op visite! Heb bij xenos zo'n doosje gehaald (Pooh ) en vingerverf...mijn zusje is de 29ste ECHT jarig! En Vince gaat mooi aan de knutsel... Liefs
Stampertje: Die doosjes doen het zo goed! Gebruik 'm op de wc voor de maandverband en tampons. De ene geschilderd, de andere met foam-stickers (hema) beplakt. Bedankt weer voor jouw tip! Had al even gekeken op internet, maar voor 6 kleine glazen potjes 16 euro kwijt. Dus best wel prijzig spul. Twinkle: Ben benieuwd hoe het met jou gaat!
Oja stampertje: Kijk ook eens voor een canvas, die zijn heel goedkoop bij Action. Om handafdrukjes te maken, ook leuk voor opa en oma en natuurlijk voor jezelf. En bij het vingerverven van het doosje, laat het deksel erop als hij 'm verft. Anders heb je kans dat er verf op de rand van het doosje komt en later het deksel er niet meer op wil door de dikke laag verf.
Sorry nog één keer... Nu dringt pas door dat ze de 29e jarig is. Wat een bijzondere dag om jarig te zijn, zo eens per 4 jaar. Welke dag houden jullie aan op de niet-schrikkeljaren?
Zo collegaatje net weg!! Was erg gezellig...ze is 14weken zwanger van haar eerste dus heerlijk zwanger en baby praat hahaha... @Pooh idd wel prijzig spul, maar als je het vermengt kan je er aardig lang mee doen hoor! En canvas weet het..hebben we al een keertje gedaan voor de opa's en oma's! MAar altijd leuk om keer voor tante, oom etc te doen! En bedankt voor de tip van het bakje...zal het doen... .. En we vieren mijn zusje haar verjaardag op de dag dat het uitkwam meestal 28feb of 1mrt... Maar nu viert ze het dus ook echt de 29ste..want ja zo vaak komt dit niet voor!!! Ga zo lekker te bed...mag morgen uitslapen..... Liefs
goedemorgen meiden, @pooh spannend hoor!!! nee ik had me zelf niet geschminkt...dat kan ik niet een collega/vriendin is dat komen doen bij me jaja niet iedereen herkende me meteen....en dat is altijd lachen haha!! hier de heren...ja lees heren....1tje is hier nog blijven pitten...sleutels kwijt dus kwam zijn huis niet meer in tja....dan blijf maar hier he....die zijn nog niet boven water!! vriendlief net wel gezien en vroeg om ubo's haha! die was gisteren ook echt heel erg dronken!! dus ook niet gek...en het is dat ik om 01.00 uur wilde gaan...anders waren we nog zeker daar gebleven!
Was een geslaagde avond dus sas Wat grappig stamp! Mijn schoonzus is de 29e uitgerekend, maar hoop t niet voor dr hoor. Niet leuk lijkt me. Ik ben nu onderweg naar Groningen. Ninthe slaapt heerlijk dus gaat helemaal volgens planning Fijne zondag allemaal!!
ja zeker een geslaagde avond ik ga me nu douchen en klaar en dan richting dorp want moet vanmiddag ff tappen van 13-19 uur...dus weer lekker extra geld om op te drinken
@Sas, heel veel plz maar weer vandaag ... @Smyl, mijn zusje vind het niet echt leuk nee...maarjah niks aan te doen!!! Veel plz in groningen... @Zo heerlijk uitgeslapen en daarna lekker ontbijtje....Met Vince geverfd erg leuk resultaat geworden ...Nu ligt hij lekker te slapen en als hij wakker wordt waarschijnlijk even langs de opa en oma van manlief.... xxx
Lekker rustig hier...... Vanmiddag bij opa en oma langs geweest...opa gaat niet zo goed!!! Arme man komt niet eens meer buiten, dus ze vonden het erg leuk dat we even langs kwamen... Vince nog steeds niet in zijn hummetje...beetje op en af...kwijlen, met eten huilen, dus denk zeer tandvlees want wel zijn mondje open doen! Veel mopperen...dus hup tanden kom maar te voor schijn... Morgen begint de werkweek weer... Liefs
Sas hoe was je dag?? Pooh. Nog wat leuks gedaan vandaag? Stamp. Wat sneu voor opa En ik hoop ook voor ince dat zn tanden snel door zijn! Hier zitten we te wachten op boventand 2 Vandaag gezellige dag gehad in Groningen. Ik voel me verkouden/grieperig worden dus ga lekker vroeg naar bed
Sas; Grappig, dat zelfs andere mensen je niet herkenden. Je hebt het dus wel gezellig gehad. Sleutels al terug gevonden? Smyltje: Is idd niet te hopen dat ze op de 29e bevalt, wel een heel bijzondere dag! Stampertje: Foto van het eindresultaat!!! Sneu voor je opa, begrijp dan wel dat hij erg blij is met visite, geeft een beetje afleiding. Laat die tandjes dan inderdaad maar komen! Hier: Vandaag bij een oom van manlief geweest. Door omstandigheden is dat contact in de loop der jaren verwaterd. Had oom vorig jaar voor het eerst gezien met het bruiloftsfeest van schoonouders. Was dus een heel gezellige dag! Ook zijn zoon met vrouw en 2 kinderen kwam even langs. Ons meisje hefet heel leuk gespeeld met zijn oudste dochter. Die twee zijn vriendinnen en hebben samen al afgesproken om bij elkaar te gaan spelen, maar dan wel zonder de papa's en mama's. Ehhh... hoe willen ze dat gaan doen???? Wel leuk dat ze dat saampjes al die plannetjes bedenken!
@Smyl, hoop dat je niet ziek gaat worden meid!!! @Pooh, wat leuk dat jullie zo'n gezellige dag hebben gemaakt! En wat leuk dat je meisje zo heerlijk kan spelen... En hier is de foto
Stampertje: Wat is ie mooi geworden!!! OOk echt helemaal geverfd enniet bij de eerste twee vegen weer mee opgehouden (zoals hier soms ook nog wel eens wil gebeuren). Wat zal ze er blij mee zijn! Zeepaardje:Neme je tijd meid. Wij wachten wel op je!
goedemorgen meiden, @smyltje hopelijk wordt je niet ziek meid!! werk ze vandaag! @stampertje erg leuk geworden het bakje!! ook voor jou werk ze!! @pooh klinkt als een gezellige dag dag 2 is ook overleefd ja @hier nou dag 2 ook overleefd...maar brr wat was het koud gisteren zeg.......was erg blij toen ik klaar was met tappen! om half 12 was ik ook al thuis...was er klaar mee.... vriendlief pas om half 4...die kan de nek niet vol genoeg krijgen pfff... dadelijk om 2 uur beginnen we weer sleutels zijn idd weer terecht...lagen voor de kroeg gelukkig!!