Sasje: Tot wanneer duurt carnaval? Fijn dat de sleutels weer terecht zijn. Was je gisteren ook weer verkleed? Smyltje: Hoe voel je je vandaag? Hier: Mijn temp is ietsje gezakt. Moet over 2 dagen ook ongi worden, dus ik denk dat ik dat ook ga worden aan mijn temp te zien.
pooh jaja iedere dag verkleed maar niet meer geschminkt in ieder geval hoor gisteren had ik ook alleen een rok aan en een gewoon zwart shirt...en vandaag als oervrouw maar doe verder niks geks ofzo....daar heb ik geen zin in
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: Twinklestar: 30-01 fm 2 Zwanger Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 21/05 CB Prikjes! Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 12/03 CB Prikjes! Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 15-03 CB Prikjes! Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 08/03 CB Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 08/03 CB Prikjes!
hey... hoe gaat het hier?? Eindelijk weer tv, internet yeah yeah hie alles goed. Sorry, maar ik moet zo veel bijlezen Hoop dat het met iedereen goed gaat. Noelle slaap lekker in haar nieuwe grotere kamer! We hebben haar drie nachten bij opa en oma moeten laten slapen.. was niet meer te doen in het oude huis.. Maar gelukkig kon ze gister weer lekker bij ons slapen.. voor de rest nog een hoop te doen! zaterdag gaan we Noelle dar 1ste verjaardag vieren.. Dus nog een hoop ruimen! En jenthe zaterdag ook bijna 1! Weet je al wat je gaat geven ikke??
Hey meiden, @Mariska, wat is het snel gegaan het jaar he?! En wat fijn dat jullie lekker over zijn en je meisje in haar eigen nieuwe kamer kan slapen...succes met alles een plekje geven! @Sas, en weer lekker gefeest meid??? @Twinkel, hoop dat met jou alles goed gaat... Knuff... @Dolfijn, Beau wilde weer niet eten...baaleh meis...in ieder geval een hele dikke knuffel... @Hier lekker gewerkt! Verder geen bijzonderheden...Morgen 7uur beginnen dus ga lekker optijd te bed...Knuff...
@ Mariska; We hebben een nieuwe buggy gekocht en kleren, verder kijken we wat ze gaat krijgen en kopen we daarna nog iets van speelgoed. En jullie? Sorry lieve meiden dat ik er zo weinig ben! Jenthe is zaterdag alweer 1 jaar! Wat is dit jaar snel gegaan . Een jaar met heel veel blijdschap en geluk maar het is ook een heel zwaar jaar geweest... En alles heb ik met jullie kunnen delen en daar wil ik jullie even voor bedanken! Ik vind het erg fijn dat we er allemaal voor elkaar zijn als iemand dat nodig heeft. Meiden jullie hebben een speciaal plekje in mijn hart en ik probeer er snel weer meer te zijn! Dikke knuffel voor jullie allemaal!!! (gister cb geweest en alles is goed, we mogen nog even doorgaan met 3 flessen, omdat Jenthe het nog niet redt met 2. Ze weegt nu 9300 gram en is 72,5 cm. Prikjes deden erg veel pijn deze keer Gelukkig was thuis alles weer goed. Verder niet veel last van de prikjes, alleen een beetje hangerig en snel moe.)
goedemorgen meiden, @ikke oh meid ik krijg tranen in mijn ogen van je lieve bericht!!!! tjeetje wat gaat de tijd snel....alle ukkies worden alweer 1 jaar!!!
Ohh meiden.. het ergste is me gewoon overkomen Noelle is haar bedje uit gevallen.. Oh ik was zo in paniek.. ik stond te douche.. en ze was wakker al.. maar was lekker aan het spelen in haar bedje.. Ik was me aan het afdrogen.. en ik hoorde het.. GILLEN.. en ik ga ook bijna op me bek.. omdat ik nog half nat was. Oh ik voel me zo schuldig.. wat dom dom dom.. vanaaf gaat gelijk dat bedje op de grond zowat! pfff.. oh zo erg.. echt zo erg.. kan er niet over uit.. helemaal van slag.. Zit nu op werk.. en me lieve kleine meid is bij oma... Oh echt zo erg.. Ahh ikke... lief! Dikke knuf voor jouw! Het is zeker erg snel gegaan.. Te snel gewoon.. Ik zit nu bijna elke avond te janken gewoon.. Ook gewoon emo van die verhuizing. Noelle wordt maandag ook alweer 1! Alles gaat zo snel.. niet leuk gewoon.. @Kado's.. echt totaal geen idee.. gewoon niet.. want ze heeft al zoveel.. ze wordt zo verwend door opa en oma.. hahaha.. Ik dacht meer aan zo loopding met muziekjes en zo.. En ik wilde ook eerst afwachten wat ze krijg en daarna zien we wel.. @sas.. lekker aan de carnaval geweest.. Zo jammer dat het hier niet is.. Maar ik ga zeker wel ffies down onder (brabant bedoel ik dan hahaha) @de rest.. hoop dat alles goed met jullie gaat... dikke knuf voor iedereen..
@ Sas; Knuff! @ Mariska; Oh hebben jullie het bedje nog niet op de laagste stand staan dan??? Kan me voorstellen dat je heel erg bent geschrokken, maar zoiets kan toch gebeuren.... Heb regelmatig verhaal gehoord dat kind van de commode is gevallen terwijl ouder erbij staat! Heeft ze er niks aan over gehouden? Jenthe krijgt van s-ouders een loopfietsje. Verder heeft ze met sinterklaas al een poppenwagen gekregen waar ze goed achter kan lopen. Idd ze krijgen heel erg veel. Nu zijn de mega-bloks hier favoriet, samen met de knuffels
h mariska.....kan gebeuren meid!! is wel alles goed met dr?? @carnaval is nu voorbij hoor @hier ik ga werken meiden!
@Sas, zo het normale leven begint weer voor jou ...hahaha... @Mariska...owh lieve meid...het gebeurd helaas best vaak...en dingen gebeuren als je erbij staat!!!!! Ik weet het helaas ook (werk gerelateerd!!) Hele dikke knuffel! Met Noëlle verder niks aan de hand??? @hier, lekker gewerkt...we hadden maar 11kinderen maar het leken er wel 20 pfff....wat waren ze druk! Vince heeft het erg naar zijn zin gehad op het kdv....als manlief is weer lekker sporten... Liefs
@ Stamp; ben je er al uit wat je met je werk gaat doen? En hoe is het met je neefje? @ Pooh; Hoop toch echt niet dat je ongi gaat worden hoor! Ik duim nog even door hoor
Mariska: Het kan gebeuren, een ongeluk zit in een klein hoekje. Heeft ze nergens last van? Zolang ze maar niet op haar hoofd is gevallen... Wat is een jaar snel om hé? Het tweede jaar gaa ook heel vlug, bereid je vast voor. Net zo snel als het 3e jaar... Geniet iedere dag, is de enige tip die ik mee kan geven. Ikke: Wat is Jenthe zwaar! Wat een kl*te prikken he?! 't is fijn dat ze er zijn, maar op het moment dat ze geprikt wordt krijg altijd de neiging om de naald af te pakken en bij dat mens in haar arm je jensen. (Is dit raar?) Hoop dat we nog heel veel mooie momenten mogen delen, maar weet dat we vooral voor je zijn wanneer het allemaal even niet zo lekker gaat. Sasje; Dat wordt weer afkicken van al het feesten. Stampertje: Is er storm op komst? Hier: nou weer ongi. Ook hard gewerkt vandaag. En flinke last van mijn rug, combi van werken en ongi? Gisteravond schoonmaak-avond op de psz gehad en overdag thuis verder bezig geweest met de voorjaarsschoonmaak. Ramen gewassen binnen en buiten, stofgezogen, gewassen en de eerste was aan de buiten gehangen!, badkamer gesopt. Een druk dagje gehad dus. Morgen een dagje vrij. @ Ikke & Mariska: Even een tip, misschien overbodig. Ik kwam s avonds na het feest tot de ontdekking dat ik maar een paar foto's had gemaakt van haar eerste verjaardag. Door alle drukte, hapjes maken, drinken inschenken, visite ontvangen en bij mijn meisje zitten en helpen met kaarsjes uitblazen en alle andere dingen, was het foto's maken er compleet bij ingeschoten. Het jaar erop en ik mijn tante gelijk gevraagd om foto's te maken. Wist al van te voren dat ik daar vast weer niet aan toe zou komen. Misschien een idee voor jullie?! En badspeelgoed, is dat geen leuk kadootje? Is hier een groot succes! Ook knutsel dingetjes als dikke kleurpotloden, wasco krijt en vingerverf of klei is erg leuk. En verder was ook little people speelgoed hier favriet. Of wat kadootjes voor de zomer, zwembadje, emmertje/schepje, dat soort spulletjes.
Pooh wat balen dat je toch ongi bent geworden We hebben n verlanglijstje gemaakt voor Jenthe's verjaardag dus ben benieuwd wat we daarvan krijgen. Ik zat zelf ook al te denken om little people dingen te kopen na haar verjaardag. En ja foto's maken dat zijn er genoeg in de fam die dat doen en wij hebben een spiegelreflex camera dus daar wil ik zoiezo veel foto's mee maken zaterdag.
Ikke: Wel doen hoor! Laat die visite maar even wachten op hun taart en drinken! En die ongi, tja, die zat er al aan te komen. Zag m'n temp al dalen, en dan weet ik wel hoe laat het is
Heb denk ik ook wel genoeg hulp van moeder en s-moeder die helpen met taart en drinken dus dat scheeld En trouwens het is niet raar hoor, ik wil die gene die de spuiten zet ook altijd wat aandoen!
Hellow Nou het gaat goed hoor met Noelle. Ze is lekker vrolijk geweest vandaag. Lekker kruipen/stappen langs de tafel, achter de babywalker.. lekker aanwezig.. eten drinken alles gaat goed.. Maar toch de schik van je leven pfff Lief dat iedereen zo reageerd.. maar je voelt je echt een slechte moeder gewoon! echt erg.. @pooh.. wat kut van je ongi! echt niet leuk.. dikke knuf.. Super bedankt voor de tip! ga er zeker op letten.. want wij zijn ook zo dat we het gewoon vergeten... hahaha @stamp.. jeetje joh.. zo druk.. niks voor mij hoor.. hihi. heb ook stage gelopen op een kinderdagverblijf.. maar ik hou het maar gewoon bij 1tje nu.. en me lieve neefjes en nichtje.. Heeft iemand weleens gehoord van ODD.. Mijn neefje heeft da misschien.. ze zijn nu aan het testen.. of adhd.. Maar dat heeft hij denk ik niet.. Hij heeft niet alle symthonen van dat.. Hij is zo druk, luistert helemaal niet.. echt een beetje een vervelend kind. heel erg dat ik dat zeg.. Maar het is gewoon zo.. Wat dat betreft heeft me zus het niet makkelijk hoor. Haar oudste kind.. heeft een andere vader, die heeft scoliose.. wordt ergens in maart eraan geopereerd. Alleen zijn vander laat bijna niks van zich horen.. pffff.. :x de lul.. ik haat dat.. wrom neem een dan een kind! Als je dan toch niet naar om kijkt.. al 13 jaar niet! in die tijd heeft hij mitchel 5 x opgehaald en miss is dat nog veel. Vind het zo fijn om hier af en toe me ei kwijt te kunnen. Ik heb van die vriendinnen die niet altijd luisteren. Ook heb ik niet van Noelle verteld.. Vriendin is ook collega.. En die gaat ook heel goed om met een andere vriendin van mij.. Die zijn nou lekker aan het klitten.. 1 van hun heeft ook gezegt dat ik geen goede moeder zou zijn.. Omdat ik niet eens een luier kan om doen.. (had met babyshower luier verkeerd gedaan omdat ik was geblindoekt. ) Dus als ze dit weten.. Hebben ze weer wat te lullen.. Echt bah.. dat soort mensen Zo ik ben weer ffies me verhaal kwijt..
Ff snel want ik wil slaaaaapen Pooh. Zag t ook al aan je temp Dikke knuffel! Mariska. Jeetje wat zul je geschrokken zijn! Staat t bedje nog niet laag? Wij hebben m 2 weken terug vd middelste stand naar de laagste stand gedaan. Was ook als de dood dat ze eruit zou gaan klimmen. Bijna 1! Ikke. Jenthe ook alweer bijna 1! Laten jullie allebei weten wat vor leuyke dingen jullie meiden hebben gekregen? Heb ik ook nog leuke ideeen Sas. Lekker genoten dus! Rest. Weet t ff niet meer. Ik ga lekker mn bed in. Morgen nog werken, vrijdag HHB en volgende week vakantie!!
Smyltje: Veel plezier op de huishoudbeurs. En alvast sterkte met je zere en moeie voeten daarna! Mariska: Je bent heus niet de enige ouder die wel eens iets overkomt. Ik ben met mijn meisje een keer van de trap afgevallen. Gelukkig had ze niks. Maar oh, net als jij enorm geschrokken, zowel ik als zij. Heb ook heus wel een half uurtje gejankt en geshaked.